תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית גלובלית היושבת בקיסריה איש/ת Help Desk. משרה מלאה-5 ימי עבודה 8.00-17.00.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים תמיכה במשתמשי החברה AD,פתיחת משתמשים פתירת תקלות של סורקים, מדפסות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|