תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית המובילה בתחומה במרכז הארץ- דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות טלפוני
במסגרת התפקיד: ניהול צוות קטן של כחמישה עובדים, בקרה וניתור של תהליכי השירות , אחריות על טיב השרות במוקד. טיפול בשיבוץ קריאות השירות לטכנאים, סקרי שביעות רצון, ביצוע משובים, בניית יעדי עבודה, והובלת צוותי העבודה לעמידה ביעדים, הדרכות, תדריכים, שגרות ניהוליות נוספות וטיפול בלקוחות מורכבים, הפקת דוחות ניתוח נתונים והצגתם למנהל המחלקה. תנאים: עבודה 08:00-17:00 (לא גמיש) באזור התעשיה הצפוני בלוד יכולת הגעה עצמית. נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
ניסיון בניהול שירות לקוחות- שנתיים לפחות תודעת שירות גבוהה כושר מנהיגות, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויצירתיות אסרטיביות תואר אקדמי רלוונטי - יתרון ראש גדול ומוטיבציה גבוהה לעבודה שליטה גבוהה באופיס (אקסל, אאוטלוק, וורד) נסיון במערכות מידע ERP (פריוריטי ודומיו)- חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52080
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|