תיאור תפקיד:
לחברת "עדן - חברה לפיתוח כלכלי בירושלים בע"מ" דרוש/ה - מנהל/ת אגף כספים.
אחריות במסגרת התפקיד:
* לפיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף וניהול העובדים
* ניהול, תכלול ותיאום הכנת התקציב השנתי והרב שנתי של החברה, ובכלל זה תיאום מול גורמים
בתוך החברה ומחוץ לחברה.
* מעקב ובקרה רבעונית ושנתי ת אחר מימוש התקציב, בחלוקה למקורות מימון, כולל ניתוח פערים
והגשת בקשות תקציביות לגורמים המממנים ככל ונדרש.
* בדיקת וניתוח תמחור פרויקטים.
* הכנה וניתוח של תוכניות כלכליות ועסקיות לפרויקטים ונכסים מניבים של החברה.
* טיפול בהזמנות עבודה ותקציבים מגורמים מממנים בפרויקטים.
* ניהול והכנת דוחות רווח והפסד חודשיים לפעילות העסקית בחברה.
* הגשת דיווחים חציוניים ושנתיים לבנקים.
דרישות:
* הגשת מועמדות תהא באמצעות טופס "שאלון למילוי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף כספים" אשר
יימצא באתר האינטרנט של חברת עדן בכתובת: www.jeden.co.il כשהוא מלא וחתום ומצורפים
אליו קו"ח וכל האישורים, התעודות והמסמכים המבוקשים (להלן-טפסי המועמדות).
* את טפסי המועמדות יש לשלוח ל-
[email protected] לוועדת האיתור - מועמדות לתפקיד
"מנהל/ת אגף כספים, משרה מס 3/25", עד ליום 1.7.2025 בשעה 12:00.
פניות שיגיעו באיחור- לא יידונו.
* לשאלות הבהרה ופרטים נוספים ניתן לפנות בדוא"ל ל -
[email protected] מענה לשאלות יישלח לפונה.