דרושים בתחום חשב / עוזר חשב

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 37 משרות עבודה בתחום חשב / עוזר חשב

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לאלין בית נועם- מרכז יום ומערך דיור לבוגרים עם מוגבלויות שכליות ופיזיות בקרית אונו דרוש/ה חשב/ת שכר בעל/ת מוטיבציה, סקרנ/ית, סבלני/ת ובעל/ת רוח חיובית.

התפקיד כולל הכנת שכר לעובדי העמותה, טיפול שוטף של העובדים בנושאים הקשורים לתחומי החשבות בכל שלבי העבודה שלהם, הפקת דוחות, חשובה גם היכרות בתחומי משאבי אנוש.

אנו מחפשים חשב/ת שכר עם ניסיון בתחום של מספר שנים.

המשרה הינה של כ60% (25 שעות שבועיות) עם אופציה להגדלה בהמשך, עדיפות לעבודה של 4 ימים לפחות.
דרישות:

ניסיון בעבודה כחשב/ת שכר חובה.
הכרת מערכות מחשוב שכר - מיכפל.
בעל/ת תעודה חשב/ת שכר בכיר /ה של לשכת רו"ח - יתרון.
שליטה באופיס וורד ואקסל.
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה תחת עומס ויכולת לטפל במשימות רבות בו זמנית
תודעת שירות גבוהה.
כניסה לתפקיד מיידית

*רק פניות מתאימות יענו.
**מידע על אלין בית נועם - www.alin-beitnoam.org.il או בפייסבוק בית נועם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00015
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מצליחה מרחובות דרוש/ה חשב/ת .
אחריות על הנהלת החשבונות בחברה כולל ניהול ישיר של מנהלת חשבונות. דיווח לסמנכ’ל הכספים של החברה.
דרישות:
ניסיון בארבעת המשרדים הגדולים (BIG4) -חובה.
הסמכת רו’ח - חובה
4-5 שנות ניסיון קודם כרו’ח בחברת הייטק - חובה.
אנגלית מצויינת
מולטיטסקינג לצד שימת לב לפרטים- חובה
שליטה גבוהה ב Excel - חובה
ניסיון בעבודה עם Oracle - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2719
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת קוסנטיקה דרוש/ת חשב/ת
- ניהול מחלקת הנהלת חשבונות
- ניהול שוטף של תחום הכספים בחברה
בכפיפות לסמנכ"ל הכספים
דרישות:
- רו"ח מטעם לשכת רו"ח 
- ידע מעשי ותיאורטי בתחום וניסיון כחשב של 5 שנים לפחות
- אקסל ברמה גבוהה מאוד
- ידע בהנהלת חשבונות
- יכולת ניהול עובדים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-L3583
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בבני ברק אשר עוסקת בניהול ואחזקת נכסים דרוש/ה חשב.
* עבודת חשבות בעיקר מול הדרג התפעולי הניהולי: ביצוע תקציב מול ביצוע, אחריות ומעקב על תהליכי הרכש ומערכות המידע בחברות השונות שתחת אחריותו/ה, עבודה מול לקוחות.
* עבודה ישירה מול מנהלי התפעול וחשבת הקבוצה
*סגירת מאזנים
*עבודה על דוחות כספיים
משרה מלאה בימים א'-ה' בבני ברק.
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה בהתמחות חשבונאות
* סיום התמחות במשרדים הגדולים - BIG 4
* יכולת עבודה בצוות
* אנגלית ברמה גבוהה
* שליטה מלאה באקסל
*עבודה על מערכת פריוריטי - יתרון
* יחסי אנוש מצויינים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2021
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A global company that initiates large scale turnkey projects in developing countries is looking for a deputy CFO for managing the finance office in Europe, managing 6-7 finance and treasury team.
The Deputy Chief Financial Officeris a key supporting role for the Chief Financial Officer and assists the CFO in managing the Financial Planning and Analysis function, and the Financial Reporting Service. This role functions as the “right hand” of the CFO and is heavily involved in strategic, budgeting and planning activities as well as all finance and treasury
דרישות:
Requirements: The candidate should have a degree in accounting and business administration, or equivalent business experience and 10+ years of progressively responsible experience for a major company or division of a large corporation.
Should have experience in partnering with an executive team, and have a high level of written and oral communication skills in English.
Excellent interpersonal skills and ability to work as a team member.
Knowhow in developing markets.
English mother tongue / fluent
Portuguese and German and French language knowledge are an advantage.
Management experience of minimum 5 years
Computer and ERP systems knowledge
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3408
אזור: מרכז, חו"ל
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מוצרי צריכה  דרוש/ה חשב/ת
בתוקף התפקיד:
- ניהול מחלקת הנהלת חשבונות
- ניהול שוטף של תחום הכספים בחברה

דרישות:
- רו"ח מטעם לשכת רו"ח/ כלכלן
- ניסיון כחשב/ת בחברה מסחרית
- אקסל ברמה גבוהה מאוד
- ידע בהנהלת חשבונות
- יכולת ניהול עובדים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3433
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה בתחום החשמל בארה"ב, חברה ציבורית בבעלות ישראלית דרוש/ה חשב/ת לרילוקיישן מלא לארה"ב
דרישות:
דרישות: רואה/ת חשבון - חובה
עבודה בארה"ב או הכרות ועבודה אינטנסיבית מול האמריקאים - חובה
ניסיון של שלוש שנים לפחות כחשב - חובה
ניסיון IFRS
ניסיון מחברות פרוייקטליות / מסחריות - חובה .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3420
אזור: מרכז, חו"ל
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן עם פעילות עניפה בחו"ל דרוש/ה חשב/ת עם ניסיון בחברות בינלאומיות או נדלן בינלאומי
דרישות:
דרישות: רו"ח יוצא/ת ביג 4
חשב/ת עם ניסיון בחברות בינלאומיות או נדלן בינלאומי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3477
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למחלקת כספים של קבוצת אחזקות דרוש /ה חשב /ת.
תחומי אחריות:
אחריות על דוחות כספיים ודוחות המס של הקבוצה.
סיוע בהכנת דו"חות חודשיים פנימיים להנהלה - חבילות דיווח חודשיות.
הכנת ני"ע עבודה לביקורת שנתית (ותקופתיים לפי צורך) של החברות ועבודה מול הרו"ח
סיוע והדרכה מקצועית של צוות הנהלת חשבונות.
מעקב ובקרה על תזרימי מזומנים מול ביצוע של החברות בקבוצה.
בדיקת סוגיות חשבונאיות טכניות לצורך התאמה ורישומים.
בנייה והטעמת תהליכי בקרות פנימיות ושיפור תהליכי החשבונאות.
בדיקת סבירות מימון של לוחות סילוקין והפרשי הצמדה.
עבודה עצמאית בכפיפות לחשבת.
דרישות:
דרישות: תואר ראשון בראיית חשבון, רו"ח מוסמך /ת.
בוגר /ת אחד מארבעת המשרדים הגדולים BIG4 - יתרון משמעותי.
ניסיון של לפחות שנתיים כחשב /ת /עוזר /ת חשב בארגון.
היכרות עם ה- IFRS ותקינה ישראלית.
שליטה מצויינת בתוכנות ה- office-
Excel ברמה גבוהה מאוד ויכולות אנליטיות גבוהות.
אוריינטציה מיחשובית טובה. ארגון, סדר ויכולת גבוהה של ניהול זמן ועמידה בלוחות זמנים.
אחריות, נכונות לעבודה תחת לחץ, גמישות בשעות .
יחסי אנוש מעולים ויכולת לימוד מהירה.
אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3462
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח מוביל הנותן שירותי חשבות לחברות בינלאומית דרוש/ה עוזר/ת חשב / חשב/ת!
אז אם את/ה לאחר התמחות או לקראת סיום,מחפש/ת את ההתמקצעות הבאה שלך ומקום לצמוח ולגדול, בעל/ת שליטה בעריכת דוחות כספיים, עם ראש גדול ואהבה לתחום מוקמך איתנו!
הזדמנות שחבל לפספס!
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
לאחר מבחני מועצה-חובה.
ניסיון קודם בביקורת.
ידע בהנהח"ש -יתרון.
אנגלית-רמה גבוהה.
בוגר/ת ביג 4-יתרון משמעותי!


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00018
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A global hedge fund is looking to expand its finance team and recruits a Finance manager that will report to the Director of Finance, and is responsible for a variety of management reporting and financial accounting activities
Assist the Director of Finance and the finance team in all his daily activities in managing all financial aspects of the companies in the group. This will include:
• Payment of supplier invoices.
• Maintenance of ledgers for the Cayman-based companies.
• Coordination with the Israeli company’s bookkeeper.
• Monthly reporting of financial performance and cash management.
• Responsibility for complex tax reporting relating to the companies and to the funds’ investors.
• Coordination with auditors to cover year-end audits for all companies.

דרישות:
• Excellent spoken and written English.
• Strong financial skills.
• Team player – essential.
• Able to work in a small office environment.
• Able to work independently, under pressure and to tight deadlines.
• At least three years working on financial management and maintenance of daily accounting records.
• Experience working in capital markets environment an advantage.
Competitive package offered for the right candidate.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-1575
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה וותיקה בגאנה דרוש/ה חשב/ת.
התפקיד כולל גיבוי ומתן סיוע לסמנכ"ל הכספים במשימות כספים וחשבות שוטפים, התחשבנות פרויקטים, בניית דוחות, טיפול בתקציב ובקרה, ניהול צוות הנהלת חשבונות.
כפיפות – סמנכ"ל כספים.
התפקיד כולל רילוקיישן לגאנה.
דרישות:
● רואה/ת חשבון מוסמך/ת (CPA)
● תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות
● רואה/ת חשבון לאחר התמחות (רצוי התמחות ב BIG4)
● 5-7 שנות ניסיון כרואה/ת חשבון, מתוכן לפחות 3 שנים כעוזר/ת חשב או חשב/ת
● ידע נרחב ומעמיק באקסל ובישומי OFFICE נוספים, ידע וניסיון בעבודה במערכות ERP.
● אנגלית ברמה גבוהה
● הבנה מעמיקה בהנהלת חשבונות כולל הבנה וידע במיסים
● הבנה וידע בהכנת תקציבי פרויקטים, מעקב ובקרת פרויקטים
● ניסיון בעבודה מול גורמי מימון ובנקים
● ניסיון בהכנת דוחות כספיים, ביקורת והגשת דוחות מס שנתיים
● ידע וניסיון במערכות שכר וחשבות שכר.
● נכונות לעבודה בסביבת עבודה אינטנסיבית ותובענית
● ניסיון בחברת בניה- יתרון
● ניסיון בעבודה באפריקה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-1584
אזור: חו"ל
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה, מובילה בתחומה, דרוש/ה רו"ח מוסמך/ת לאחר התמחות לתפקיד של עוזר/ת חשב.
התפקיד כולל:
הכנה ועריכה של דוחות כספיים תקופתיים ודוחות מס.
ניתוח תוצאות עסקיות מבחינה חשבונאית וכלכלית.
מעורבות בבנייה של תקציב החברה.
שכר ברוטו מוצע למשרה: 14,000 ש"ח

הכנת מצגות ודיווחים כספיים להנהלה, לישיבות דירקטוריון ולרשויות.
ניתוחים אנליטיים של תוצאות החברה.
מעורבות במיכון תהליכים ידניים.
עבודה מול גורמים בכירים בחברה.



דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת – חובה
התמחות באחד מהמשרדים הגדולים והמובילים (BIG4)– יתרון 
ניסיון בעבודה לפי IFRS - חובה
אנגלית ברמה גבוהה בע"פ ובכתב – חובה (כתיבת מיילים, קריאת דוחות כספיים, שיחות טלפוניות)
אוריינטציה / ניסיון במערכות מידע- יתרון
שליטה מצוינת באקסל (PIVOT, VLOOKUP וכו')
נכונות לשעות עבודה מאומצות
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברמת גן.
אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ
יחסי אנוש טובים, עבודת צוות, תקשורתיות וראש גדול
יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1611
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חטיבת כספים וכלכלה בבזק בינלאומי מגייסת מנהל/ת חשבונות .
המשרה כוללת ריכוז תהליך הדיווח הכספי בתחומי האחריות, לרבות הרצת ממשקים, בניה ושליפה של דוחות מהמערכת, ביצוע רישומים חשבונאיים , וכן ריכוז והכנת ניתוחים חודשים ורבעוניים או באופן שוטף לצרכים שונים.
לקיחת חלק במשימות השוטפות של המחלקה ונושאים חד פעמיים עפ"י החלטת מנהלים.
מדובר בתפקיד הדורש המון אחריות ויכולת בקרה עצמית.
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
נדרשת תעודה בהנהלת חשבונות 1+2 - חובה
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה- חובה
שליטה מלאה ביישומי OFFICE בדגש על EXCEL - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות ERP, CRM – יתרון משמעותי
נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11561
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לאגף פיננסים בחטיבת כספים וכלכלה בבזק בינלאומי
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בכיר/ה לתפקיד משמעותי וחוצה-אגף.
במסגרת התפקיד, בניית תהליכי רישום, מיכון וייעול תהליכים עד לרמת הדיווח. נדרש רקע בהנהלת חשבונות רמה 3, וכן הבנה מעמיקה בפקודות היומן על משמעויותיהן והשלכותיהן, הבנה ביקורתית של תהליכים אלו, ויכולת לשפר ולספק חלופות יעילות.
**בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
-רקע בהנהלת חשבונות רמה 3 לפחות- חובה
-שליטה באקסל- חובה
-ניסיון בן 10 שנים במגוון תפקידי הנהלת חשבונות-יתרון
-ניסיון בעבודה עם אורקל- יתרון
-יכולת ניתוח כרטיסי הנהלת חשבונות ופקודות יומן
- יכולת לניתוח סעיפי הוצאות וסעיפי חתך, בקרות חודשיות ורבעוניות
-ידע חוצה תחומים בהנהלת חשבונות- יתרון
-ניסיון בהובלת תהליכים וניהול- יתרון
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 11573
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
1 2 3 >