דרושים בתחום חשב / עוזר חשב

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 46 משרות עבודה בתחום חשב / עוזר חשב

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשב / עוזר חשב" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : סגן חשב, חשב, רואה חשבון ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת מנוסה לחברה מובילה

חשב/ת מנוסה לחברה מובילה

סיגמא HR

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הנדלן דרוש/ה חשב/ת לעבודה תחת סמנכל הכספים
משרה מאתגרת ודינאמית באחת מן החברות המובילות בתחום הנדלן
דרישות:
ניסיון כחשב/ת יוצא/ת מחלקת נדלן מהביג 4
ניסיון של שנה-שנתיים כחשב/ת בחברת נדלן
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5051
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

WE ARE LOOKING FOR YOU- Controller to join our Team

WE ARE LOOKING FOR YOU- Controller to join our Team

Brooks-Keret Financial Management Ltd

13/01/2025

תיאור תפקיד:
Brooks-Keret is a leading CFO Service provider for start-ups and Hi-Tech companies, we are looking for a Controller to join our Team.
Required either a US CPA (preferably), or an Israeli CPA with previous experience working with US entities.
The company is located in Hasharon Industrial Park, Kadima.
דרישות:
Requirements:
CPA (either Israeli or US)
Experience in one of the Big-4 firms
Experience in Hi-Tech companies (advantage)
Fluent English

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1014
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב לקבוצה ציבורית גלובלית במרכז

עוזר/ת חשב לקבוצה ציבורית גלובלית במרכז

מגייסת

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצה ציבורית גלובלית במרכז דרש/ה עוזר/ת חשב/ת
התפקיד בכפיפות לחשבת הקבוצה
תחומי אחריות:
אחריות על חברות בנות בחו"ל (דיווח כספי, ממשק עם רואי החשבון ויועצי המס, דיווחים שוטפים לרשויות המס)
מעורבות בעריכת דוחות רבעוניים ושנתיים של חברת האם הנסחרת.
מעורבות בהכנת דוחות מס עבור החברות בקבוצה.
מתן מענה שוטף לגופי המכר והתפעול בחברה בנושאי מיסוי, אישורים מיוחדים וכו'.
החברה מדווחת לפי כללי ה IFRS.
דרישות:
רישיון רואה/ת חשבון - חובה.
ניסיון מפירמת 4 BIG כסניור (לפחות 3 שנים בפירמה) - חובה.
ניסיון של כשנה כעוזר/ת חשב/ת יתרון משמעותי.
ניסיון קודם בביקורת חברות ציבוריות הנסחרות בארץ - חובה.
היכרות מעמיקה עם תקני IFRS - חובה.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה - חובה.
שליטה מלאה ביישומי Office לרבות אקסל.
כישורים נדרשים: יסודיות, דיוק, מקצועיות, יכולת עבודה ולימוד עצמאית, עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3095
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת נדל"ן באזור השרון דרוש/ה עוזר/ת חשב

לחברת נדל"ן באזור השרון דרוש/ה עוזר/ת חשב

לין ביכלר משאבי אנוש

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן באזור השרון דרוש/ה עוזר/ת חשב
התפקיד כולל:
הכנת דוחות כספיים ודוחות מס. ביצוע דיווחים למוסדיים ולבנקים.
תמיכה במנה"ח. טיפול שוטף בסוגיות חשבונאיות, מימון ומיסוי.
פעילות שוטפת במחלקת היזמות והמניבים.
תנאים:
משרה מלאה, א'-ה' 8:00-17:00 - ניתן לעבוד יום קבוע מהבית.
תנאים סוציאליים מעולים!
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת - חובה.
התמחות מלאה מאחד ממשרדי BIG4 / משרד מוביל - חובה.
ניסיון בתוכנת פריוריטי - יתרון משמעותי.
אוריינטאציה טכנולוגית יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 48397
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוסד פיננסי דרוש/ה חשב/ת זמני/ת לשנת 25 - רמת גן

למוסד פיננסי דרוש/ה חשב/ת זמני/ת לשנת 25 - רמת גן

חבר הון אנושי

13/01/2025

תיאור תפקיד:
למוסד פיננסי בינ' דרוש/ה חשב/ת זמני/ת לשנת 2025 -  רמת גן
משרה מלאה

תאור המשרה :


הכנת דו"חות כספיים ודוחות התאמה למס
ביצוע בקרות שוטפות במחלקת החשבות
עבודה מול ממשקים מרובים - פנימיים וחיצוני
הובלות פרוייקטים
ניהול ופיקוח על תקציבי המחלקות השונות כולל הקצאת עלויות
אחריות על מיסוי
ניתוח מגמות חודשיות
עלויות מול תקציב
דרישות:
דרישות
הבנה במיסוי חברות - חובה
רישיון רו"ח - חובה
ניסיון מהBIG4 - חובה
אנגלית רמה גבוהה - חובה
ניסיון מחברות גלובליות - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00878
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח לאחר התמחות לתפקיד יועצ/ת לפרקטיקת ה-Controllership

רו"ח לאחר התמחות לתפקיד יועצ/ת לפרקטיקת ה-Controllership

Deloitte

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לפרקטיקת ה- Controllership בחטיבת היעוץ של Deloitte דורש רואה/ת חשבון לאחר התמחות לתפקיד מאתגר!

לחטיבת היעוץ ב-Deloitte , דרוש/ה רו"ח לתפקיד מאתגר. הפרקטיקה משלבת עבודה סביב עולמות והטכנולוגיה ומתמקדת באזורים של יעול תהליכים, יעוץ חשבונאי, יישום של כלים טכנולוגים ועבודה מול צוותים אחרים של Deloitte בארץ ובעולם. המשרה משלבת היבטים של מערכות מידע, חשבונאות, אקטואריה ותהליכים עסקיים, תוך השתלבות ארוכת טווח בתפקיד רוחבי ובפרויקטים רוחביים.
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת (2-3 שנות ניסיון כולל התמחות) – חובה
היכרות עם מערכות מידע – הנסיון כולל ביקורות ITGC, מערכות SAP (יתרון משמעותי להיכרות עם FPSL), ידע במערכות BI
היכרות עם המגזר הפיננסי (בנקים וחברות ביטוח) - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה - חובה
ידע והיכרות עם תחום החשבות (בנקים וחברות ביטוח) – יתרון
ידע והיכרות עם תקן IFRS 17 – יתרון
ידע והיכרות עם ארגונים גדולים ותהליכים רוחביים - יתרון
יכולת למידה עצמאית והגדלת ראש, התמודדות עם אתגרים, מוטיבציה גבוהה ללמידה וכניסה לתחומים חדשים

***אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00448
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לחברה תעשייתית/מסחרית

חשב/ת לחברה תעשייתית/מסחרית

סיגמא HR

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית/מסחרית מובילה דרוש/ה חשב/ת
התפקיד כולל:
סגירת הדיווחים החודשיים, הרבעוניים והשנתיים של קבוצת החברות.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת
ניסיון של 3-5 שנים כמנג'ר/ית או סניור/ית בכיר/ה במשרד רו"ח big 4
ניסיון כעוזר/ת לחשב בארגון קטן-בינוני קמעונאות- שנתיים לפחות חובה
ניסיון בעבודת ממשקים אינטנסיבית
שליטה באנגלית ברמה גבוהה
יכולות אנליטיות מצוינות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5049
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה חשב/ת שכר

לחברת תוכנה דרוש/ה חשב/ת שכר

Synel-Mll Payway

13/01/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
ניהול מקצועי של השכר בארגון המונה מעל 100 עובדים.
לחברת תוכנה דרוש/ה חשב/ת שכר
במסגרת התפקיד:
דיווחים למוסדות, רשויות המס וקופות גמל כולל אחראיות על ביטוחי עובדים בחרה.
מענה שוטף וזמין לעובדים.
טיפול בדו"ח אקטואר שנתי ופקודות יומן.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מוסמך מטעם לשכת רו"ח - חובה
ידע בתוכנת הרמוני שכר ושעון נוכחות - יתרון
ניסיון של שנה שנתיים האחרונות בארגון של כ200-300 עובדים כחשב/ת שכר יחיד/ה ועושה גם את הבדיקה של העדכונים בנוכחות וגם מפיקות את השכר. מה אופי ההסכמים באותו ארגון - גלובלים / שעתיים ניסיון בהכנה לתשלום של הכספים למוסדות - ביטוח לאומי ומס הכנסה כל חודש ניסיון בהפקדות לקופות פנסיה וקרנות השתלמות ניסיון בכל הקשור לשכר של העובד - בדיקה של ארוחות , תן ביס, קנסות, רכבים, פנגו, צריכת דלק, צריכת חשמל ברכבים חשמליים
בקיאות וידע נרחב בדיני עבודה
יכולת עבודה עם ריבוי משימות
יחסי אנוש טובים
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00039
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב חברה

עוזר/ת חשב חברה

HABONIM

13/01/2025

תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד שכולל עבודה גלובלית מול חברת האם שלנו בארה"ב וחברות הבנות שלנו ברחבי העולם.

תיאור התפקיד:
  • סיוע בהכנת דוחות כספיים תקופתיים, ניתוח מגמות ושינויים
  • סיוע בנושא המיסוי בחברה, כולל דו"ח מס שנתי
  • הובלת פרויקטים ומשימות מול ממשקים בקבוצה
  • אחריות על ביצוע תהליכי SOX
  • עבודה מול רו"ח חיצוני
  • עבודה מול חברות הבנות בחו"ל וחברת האם בארה"ב
  • לקיחת חלק בפרויקטים חוצי ארגון עם ממשקים פנימיים וחיצוניים
דרישות:
  • רו"ח מוסמך/ת – חובה
  • ניסיון כרו"ח ב BIG 4 – חובה
  • ניסיון כעוזר/ת חשב בחברה תעשייתית– יתרון
  • ניסיון מחברה גלובלית- יתרון
  • אקסל ברמה גבוהה- חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לחברה ציבורית בתל אביב

חשב/ת לחברה ציבורית בתל אביב

Brooks-Keret Financial Management Ltd

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לחברת בת של חברה ציבורית הממוקמת בתל אביב דרוש/ה חשב/ת בכפיפות לסמנכ"ל הכספים. התפקיד כולל חשבות מא'-ת' ודורש אנגלית ברמה גבוהה.
דרישות:
תעודת רו"ח - חובה
ניסיון של לפחות 3 שנים כחשב/ת או עוזר/ת חשב בחברה 
אנגלית ברמה גבוהה
נכונות לעבודה במשרה מלאה בסביבת עבודה מאומצת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01193
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת

חשב/ת

BEST MATCH השמות

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדלן ציבורית יזמית וקבלנית
דרוש/ה
חשב/ת

תחומי אחריות:
- אחריות מלאה על דוחות כספיים מאוחדים רבעוניים ושנתיים של חברת נדל"ן ציבורית.
- עריכת דוחות מס שנתיים.
- ליווי בהכנת דוחות אפס ודוחות ליווי שוטפים מול המפקח מטעם הבנק.
- התנהלות מול גורמים פנימיים בחברה במחלקת הכספים ועבודה שוטפת מול רו"ח חיצוני.
- סיוע בהכנת תוכנית עבודה פיננסית של הקבוצה ובקרתה
- אחריות מלאה על מצגות שוק ההון.
- אחריות על תקציב המלא של החברה.
- אחריות מלאה בהכנת דוחות דירקטוריון ודוחות ברנע.
מיקום המשרה: רעננה.

דרישות:
רו"ח מוסמך /ת - חובה
- ניסיון של 1-3 שנים בחשבות/ביקורת נדל"ן לאחר התמחות.
- ניסיון מתחום נדל"ן- יתרון משמעותי.
- בוגר ביג 5 - יתרון משמעותי.
- ידע בתוכנת אופיס ו-SAP
- שליטה מלאה באנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 168813
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף חשבות בחטיבת הכספים

מנהל/ת אגף חשבות בחטיבת הכספים

חוצה ישראל

13/01/2025

תיאור תפקיד:
    מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל כספים
    אחריות על הכנת הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים של החברה, בהתאם לדין, לכללי חשבונאות מקובלים (IFRS) ולהוראות רשות החברות הממשלתיות.
    אחריות על יישום תהליך ה sox בחברה.
    ניהול קשרים עם בנקים/ מוסדות אשראי / רגולטורים.
    טיפול בביקורות שוטפות מול רשויות המס השונות / ביטוח לאומי.
    אחריות על הנהלת החשבונות של החברה לרבות התחשבנות מול לקוחות, ספקים וזכיינים, וכן ביצוע תשלומים במועדם לספקים וזכיינים.
    אחריות על המערכת הכספית הממוכנת של החברה.
    עבודה ודיווחים מול הממונה על השכר ואחריות על ניהול מערך השכר והכנת משכורות.
    עבודה מול אקטוארים.
    עבודה מול משרדי ממשלה ורשויות.
    עיקרי הליך האיתור:
      מונתה ועדת איתור בראשות מנכ"ל החברה.
      פורסמה הודעה על הליך האיתור במספר עיתונים יומיים בעלי תפוצה ארצית ובאתרי אינטרנט רלבנטיים.
    שלבי הליך האיתור:
  • בשלב הראשון - ועדת האיתור תבחן את ההצעות שהוגשו ותקבע מי מהמועמדים עמד בתנאי הסף ומי לאו.
  • בשלב השני - ועדת האיתור תנקד את המועמדים שעמדו בתנאי הסף בהתאם למסמכי המכרז ולקריטריונים שנקבעו מראש לשלב זה. הניקוד בשלב זה יהווה 60% מהציון הסופי.
  • בשלב השלישי –חמשת (5) (או מספר גבוה יותר לפי שיקול דעת הוועדה מנימוקים מיוחדים) המועמדים שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב השני, יזומנו לריאיון בפני ועדת האיתור. הניקוד בשלב זה יהווה 40% מהציון הסופי. הוועדה תהא רשאית לזמן את המועמדים שימצאו מתאימים לראיון נוסף.
  • וועדת האיתור רשאית לשלוח את המועמדים הסופיים למבחני התאמה בחברות השמה. כן רשאית ועדת האיתור לפנות לממליצים (מתוך רשימת הממליצים שפירט המועמד בטופס השאלון) על פי שיקול דעתה. אם תחליט וועדת האיתור לפנות לאנשי קשר או לממליצים שלא פורטו ברשימת הממליצים, תינתן למועמד, אם ביקש לשמור על דיסקרטיות, הודעה על כוונה כזו מראש. אם המועמד יבקש להימנע מפניה לממליצים מסוימים מטעמי דיסקרטיות הוא יתבקש להציע שמות ממליצים אחרים.
  • תוצאות מבחני התאמה והמלצות ישמשו כלי עזר בידי חברי הועדה לניקוד בשלב הריאיון.
  • וועדת האיתור רשאית לפסול, על פי שיקול דעתה, מועמדותו של מועמד במקרה של חשש לניגודי עניינים או למשוא פנים ברמה שאינה מאפשרת מילוי התפקיד, או במקרה של הרשעה בעבירה פלילית או משמעתית או עבירה הקשורה בטוהר המידות או בעבירה שיש עימה קלון, וזאת לאחר שניתנה למועמד אפשרות להישמע בפניה.
      המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
  • במסגרת העדפה מתקנת - יינתן ביטוי הולם, בנסיבות העניין, לייצוגם של שני המינים, תוך מתן דגש מיוחד ליצירת יתר איזון בייצוגן של נשים ובלבד שאם לצורך ביצוע הוראה זו נדרשת העדפת אישה, תינתן עדיפות כאמור אם המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים.
    המינוי ותנאי ההעסקה כפופים לאישור דירקטוריון החברה.
דרישות:
תנאי סף מצטברים:
להלן תנאי הסף המצטברים:
    אזרח ישראלי;
    רואה חשבון מוסמך
    בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה;
או
בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמפורט להלן:
שנתיים לפחות כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה
וניסיון כסניור (לפחות) במשרד רואה חשבון, בניהול תיקי ביקורת של חברות ציבוריות או ממשלתיות או גופים שהיקף ההכנסות של כל אחד מהם 200 מיליון ש"ח ומעלה בשנה,
(כך שבסה"כ ניסיון מצטבר של 5 שנים מתוך עשר השנים האחרונות)
    ניסיון ניהולי של 4 שנים לפחות בניהול בעולמות החשבות והכספים, לרבות ניהול עובדים וספקים חיצוניים באופן ישיר או באופן עקיף.
    שליטה מלאה בשפה העברית ושליטה טובה מאוד בשפה האנגלית.
קריטריונים לדירוג המועמדים:
    ניסיון בהכנה ו/או בקרה של דוחות כספיים בהתאם לכללי חשבונאות בינלאומיים (IFRS)
בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בניהול צוות הנהלת חשבונות (פקודות יומן, תשלומים לספקים, הכנת תזרימי מזומנים, ביצוע התאמות וכד') בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות.
    ניסיון בבניה והפעלה של מערכות כספים ממוחשבות. בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: עבודה עם מערכת פריוריטי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בעבודה בסביבה מרובת פרויקטים. בתחומים האמורים יינתן יתרון לעבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות.
    ניסיון בבדיקה ואישור של חשבונות ספקים בתחומי עבודתה של החברה (קבלנים, מתכננים, מנהלי תכנון וביצוע וכד'). בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בניהול מערך השכר. בתחומים האמורים יינתן יתרון: עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה ומול רשויות מס . בתחומים האמורים יינתן יתרון: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. ניסיון בעבודה מול הממונה על השכר. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    התרשמות מכישורים ומיכולות מקצועיות ומיכולות ניהוליות ומנהיגותיות – לרבות כושר מנהיגות, כושר ארגון, יכולת עבודה בצוות, יכולת ניהול משא ומתן, יוזמה והישגיות, מוטיבציה, יכולת קבלת החלטות.
    התרשמות אישית מתכונות המועמד והתאמתו לתפקיד.
תנאי העסקה:
    משרה מלאה, תחילת עבודה מידית.
    מקום העבודה בחולון.
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
הגשת מועמדות:
    הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף חשבות", בעת לחיצה על "הגשת מועמדות" הנכם/ן מועברים/ות לאתר האינטרנט של חברת "קינן שפי", חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור.
  • כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
    • באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו.
    המועד האחרון להגשת מועמדות: 15.12.2024 בשעה 10:00
    מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
    כללי:
      הבהרות, שינויים ועדכונים להליך זה, אם יהיו, לרבות לעניין המועדים, יופיעו באתר האינטרנט של החברה ובאחריות המועמדים לבדוק טרם הגשת המועמדות האם מופיעות הודעות עדכון הנוגעות להליך.
      הליך זה אינו מכרז ואינו כפוף לחוק חובת המכרזים והתקנות על פיו. החברה אינה מתחייבת לבחור מועמד כלשהו בתום ההליך ורשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל את ההליך בכל שלב.
      מועמדים אשר לא יעמדו בתנאי הסף בשלב הראשון רשאים להגיש ערעור על החלטת הועדה עד שלושה ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על כך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00027
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Finance Coordinator, Israel Operations

Finance Coordinator, Israel Operations

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

14/01/2025

תיאור תפקיד:
Fundraising organization transforming the lives of the men and women of the IDF - Israel’s future leaders and society builders is seeking a Financial Coordinator to work in our Petah Tivkah office.
Responsibilities:
    Provide general accounting for our Israel Office. Prepare journal entries for the
Blackbaud Financial Edge system in collaboration with the US Finance team.
    Support vendor selections and manage relationships with vendors.
    Assist the VP Israel Operations and CFO/Controller in managing accounts payable,
    and processing disbursements.
    Support banking, MASAV administration, and credit cards. Collaborate with Finance
to implement expense management tools.
    Support the VP of Israel Operations in creating and monitoring the annual budget.
    Ensure Finance policies and procedures are applicable to office operations and
communicate policies to employees alongside the VP of Israel Operations.
    Support US Finance team with compliance procedures for our programs including
supporting program audits and performing program financial reviews.
    Manage outsourced payroll provider.

דרישות:

Requirements:
    Accounting degree preferred.
    2+ years of relevant experience.
    Proficiency in accounting software, particularly Blackbaud, and advanced Excel skills.
    Fluency in English and Hebrew.
    Full time (on site, but remote on Sunday) 11:00- 19:00

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 883705
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה חשב/ת לחברה מובילה בשרון!

דרוש/ה חשב/ת לחברה מובילה בשרון!

Brooks-Keret Financial Management Ltd

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המובילה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה חשב/ת התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.
משרדי החברה נמצאים בפארק תעשיות השרון, קדימה.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת
רו"ח יוצא מה-Big 4-יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1014
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת חברה

חשב/ת חברה

המימד השלישי גיוס והשמה 3

13/01/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצה העוסקת בתחום הבטחון וממוקמת בחולון, דרוש/ה חשב/ת חברה.
חשב/ת יחיד בכפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
מה תעשה במסגרת התפקיד:
- הובלת פרויקט הכנת דוחות כספיים על בסיס IFRS לראשונה לחברה
- ניהול צוות של הנהלת חשבונות ושכר
- הכנת תקציב שנתי לקבוצה וניהולו השוטף לכלל מתחמי החברה
- אחריות על תחום הגזברות בקבוצה
- ניהול ממשקי עבודה עם יועצים חיצוניים בתחום ה- IT והביטוחים של הקבוצה
- הכנת חומרים לישיבות הנהלה ודירקטוריון של החברה
דרישות:
רואה חשבון מוסמך, יוצא משרד גדול או בינוני שעסק בביקורת חברות המדווחות לפי IFRS – חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה כחשב – חובה
- ניסיון בעבודה בחברה קמעונאית – יתרון משמעותי
- ניסיון בעבודה עם תוכנת ה- SAP – יתרון משמעותי
- ניסיון בעבודה בחברה עם מלאי מרובה פריטים (לא יצרני) – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00049
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!