תיאור תפקיד:
סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף במחלקת רישום תרופות לשוק ישראל, במטה בחברה בשוהם. התפקיד כולל ניהול הזמנות רכש, תיוק ממוחשב, תיאום הגשות למשרד הבריאות, ניהול לו"ז ותיאום פגישות, בקרה אחר פיתוח חומרי אריזה, מעקב ועדכון עלונים, הגהות עלונים וחומרי אריזה בעברית ואנגלית, עבודת ממשקים פנים וחוץ ארגונית מול ספקים ועוד. **משרה חלקית: ימים א-ה, למשך 4.5 שעות עבודה ביום, בטווח גמיש בין השעות 8:00-16:30. **משרה זמנית: למשך 6 חודשים, קליטה ישירה לחברה בהסכם אישי, עם אופציה להארכה.
דרישות:
השכלה אקדמאית – יתרון השכלה אקדמית במדעי החיים – יתרון משמעותי ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה בדגש על קריאה וכתיבה - חובה עברית ברמה על בוריה – חובה יכולת לעבוד בתנאי לחץ משתנים תוך ריבוי משימות במקביל יכולת תשומת לב לפרטים, ניתוח מידע והסקת מסקנות יכולת סדר וארגון ברמה גבוהה שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה (בדגש על וורד, אקסל ואאוטלוק) ניסיון בעבודה על מערכת SAP או בטיפול בחשבוניות – יתרון ניסיון בעבודה מול ממשקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|