תיאור תפקיד:
תפקיד מגוון ודינמי הכולל אחריות על תפעול תהליכים עסקיים, בקרה תקציבית, נצילות ורווחיות, חיבור בין יחידות – ומעט משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות (כמו רכש וחשבוניות). אחריות על תפעול כספים ובקרה תקציבית של היחידות העסקיות ממשק שוטף עם אגף הכספים, מנהלי יחידות עסקיות ולקוחות בקרה על חיובים, דיווחי שעות, הכנסות/הוצאות וניצול תקציבים מעקב אחר ריווחיות, נצילות עובדים, והתקשרויות חוזיות אחריות על גבייה, התחשבנויות וניתוח נתונים שוטף ניהול הזמנות עבודה, חוזים והארכות הסכמים סיוע במשימות אדמיניסטרטיביות בהתאם לצורך
דרישות:
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בתפקידים דומים תואר רלוונטי בתחומי- כלכלה / מנהל עסקים / חשבות גישה אנליטית ויכולת עבודה מדויקת עם מספרים גמישות לביצוע גם משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות מיקום: משרדי החברה בכפר סבא יום עבודה אחד בשבוע מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|