תיאור תפקיד:
למוקד השירות הדיגיטלי שלנו בהרצליה דרוש/ה אחמ"ש/ית, לתפקיד ניהולי עם אחריות, עשייה והשפעה אמיתית במסגרת התפקיד: מתן מענה מקצועי ואיכותי לנציגים וללקוחות. מתן תמיכה מקצועית, ניהול הפסקות ומשימות ייעודיות, טיפול במקרים חריגים, מעקב אחר עמידה ביעדי המשמרת, זיהוי תקלות ופתרון בעיות, טיפול בשיחות מורכבות או בפניות רגישות – ביצוע שיחות מנהל. תנאים: משרה מלאה בהרצליה | א’-ה’ | 08:00–17:00 חניה, ארוחות, חדר כושר, הנחות והטבות רחבות לעובדים ועוד. סביבת עבודה צעירה, מקצועית ומתקדמת
דרישות:
ניסיון ניהולי או כנציג/ה בכיר/ה מעולמות השירות - חובה ניסיון בעבודה במוקד דיגיטלי (מייל, צ'אט, רשתות חברתיות) - יתרון כישורי ניהול, הובלה והנעת עובדים יכולת עבודה בתנאי לחץ וקבלת החלטות מהירה גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52505
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|