תיאור תפקיד:
אם אתם חיים ונושמים מחשבים, אוהבים לפתור תקלות ולתת שירות מצוין – זה המקום בשבילכם - מתן מענה לעובדי החברה בתקלות חומרה, תוכנה, רשת וציוד קצה
- מענה לקריאות משתמשים – בטלפון, בצ'אט או מרחוק
- ביצוע אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/ הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
- עבודה עם יישומי Office ומערכות הפעלה של Windows, תמיכה בציוד קצה ועוד
דרישות:
- ידע מעמיק במחשבים, רשתות ותמיכה טכנית
- תעודה או לימודים בתחום – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk – חובה
- ניסיון קודם בשירות טכני – יתרון משמעותי
- יכולת תפקוד בסביבה דינאמית וטכנולוגית
- שירותיות, ראש גדול וחיוך :)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|