תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות – תפקיד אסטרטגי בסביבה דינמית
לחברה מובילה בתחומה, המתמחה בשירותים טכנולוגיים מתקדמים לעולם הרכב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות לתפקיד ניהולי בכיר ומאתגר, עם הזדמנות אמיתית להוביל שינוי, לחדש ולהשפיע.
אנחנו מחפשים מוביל/ה מנוסה עם ראש עסקי, לב גדול לשירות, ויכולת להניע תהליכים וצוותים גדולים קדימה.
מה בתפקיד?
ניהול שוטף של מוקד שירות לקוחות הכולל כ-100 נציגים ומנהלי צוותים
ליווי מקצועי ואישי של דרגי ניהול (מנהלים, אחמ"שים), והובלה לעמידה ביעדים
אחריות על תהליכי עבודה, ביצועים, שירות ומכירה בשיחות נכנסות ו־Upsell
יוזמה והטמעת פתרונות חדשניים בעולמות השירות הדיגיטלי
ניהול תהליכי שינוי והתאמה למציאות משתנה, תוך שמירה על ערכי החברה
מה מחכה לכם.ן?
מקום סביב שולחן ההנהלה של חברה חדשנית ודינמית
השפעה ישירה על חוויית הלקוח ועל התוצאות העסקיות
הזדמנות לבנות, לחדש ולהוביל קדימה
דרישות:
מה אני מחפשת?
תואר ראשון – חובה | תואר שני – יתרון
ניסיון של 5+ שנים בניהול מוקדי שירות גדולים (100 עובדים ומעלה), כולל לפחות 3 שנים בניהול כולל של מוקד
הבנה עמוקה בעולם השירות והמכירה
ניסיון מוכח בשירות דיגיטלי ומערכות CRM
יכולת גבוהה לעבודה תחת לחץ, ראייה מערכתית, יצירתיות וגמישות מחשבתית
אינטליגנציה רגשית גבוהה, הובלה מתוך דוגמה אישית, ואומץ לקבל החלטות