תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי בתלפיות דרוש/ה תומך/ת בדלפק סיוע התפקיד כולל: מסייע/ת למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד במערכות פנימיות וחיצוניות וטיפול בציוד. הגדרה של מדפסות וטיפול בתקלות הדפסה וסריקה. מתן תמיכה טלפונית למשתמשים – יכולת ניהול שיחה שירותיות ופתרון בעיות מרחוק ופרונטלית במידה ויידרש. שעות עבודה: משרה מלאה 8:00 – 17:00 + העבודה כרוכה בשעות נוספות לפי צרכי העבודה . לא תהיהי אפשרות לעבודה היברידית
דרישות:
ניסיון של 5 שנים ומעלה בתחום. ידע טכני של התקנת תחנות עבודה ,התקנת תוכנות, תיקון והחלפת ציוד היקפי(מחשבים נייחים וניידים). שליטה במערכות הפעלה WINDOWS 10/11 ותוכנות OFFICE היכרות עם עולם הרשת והמחשבים – הבנת מבנה הרשת, תצורת חיבורי מחשבים בארגון. שליטה בactive directory יכולת הסברה והדרכה למשתמשים, סבלנות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01651
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|