תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה Helpdesk איש/ת צוות בתפקיד תמיכה בהפעלת מחשב והרשת הארגונית במתן שירות ותמיכה טכנית (Help Desk ) לעובדי מערך הדיגיטל הלאומי במחשבים, ציוד היקפי ותוכנות, התקנה, תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ויישומים, ניהול וטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם שרתים, מערכות גיבוי ורשתות תקשורת, תיעוד תקלות ופתרונות במערכת קריאות שירות, שירות ותמיכה לחדרי התקשורת, עמדות העבודה וחדרי הישיבות.
דרישות:
שנת ניסיון לפחות כתומך/ת טכני/ת או Helpdesk ידע בתמיכה בסביבת Microsoft, כולל מערכות הפעלה Windows ויישומי Officeניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות שירות ידע בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה )מחשבים, מסכים,מדפסות היכרות עם מערכת Exchange
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01659
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|