תיאור תפקיד:
למוקד שירות טלפוני גדול בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת מוקד מנוסה לניהול שני אתרים (באר שבע וחיפה). התפקיד כולל אחריות כוללת על ניהול, פיקוח ובקרת איכות השירות, הובלת צוותים והטמעת שירותים ותהליכים דיגיטליים חדשים. תחומי אחריות: ניהול שוטף של פעילות המוקד, הצבת יעדים ובקרה על ביצועם. בקרה על מדדי ביצוע (KPIs) ושמירה על סטנדרט שירות גבוה. ניהול ופיקוח על ספק מיקור חוץ וצוותי ניהול מרובי אתרים. ניתוח ומיפוי פניות הציבור לשיפור חוויית המשתמש. הובלת פרויקטים והטמעת שירותים חדשים.
דרישות:
ניסיון של 4 שנים בניהול פרוייקטים ניסיון ניהולי משמעותי במוקדי שירות טלפוניים מרובי עמדות. ניסיון בניהול ספקי מיקור חוץ וצוותים מרובי אתרים. היכרות עם עולמות השירות והשירות הדיגיטלי והטמעת תהליכים חדשים. יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור ביצועים. יכולת הובלה והנעת צוותים בסביבה מרובת ממשקים. אוריינטציה דיגיטלית גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NS 25584
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|