תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת חשבונות וניהול עסקים באמצעות מערכת מבוססת ענן דרוש/ה תומכ/ת לצוות Customer Success. התפקיד כולל: מתן תמיכה ללקוחות החברה בתחום הכספים על גבי מוצר הדגל מתן מענה רב ערוצי בפתרון בעיות ליווי ותמיכה בתהליכי כניסה למערכת - הבנת צרכי הלקוחות והבטחת הצלחתם בשימוש ביצוע הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים לצורך מקסום מעורבות ושביעות רצון איסוף תובנות בנוגע לשימוש במערכת וקידום צרכי לקוחות מול ממשקים פנימיים בחברה
דרישות:
הכשרה והשכלה בתחום הנהלת חשבונות - חובה ניסיון בהנה״ח - יתרון נסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי- חובה, מוצר פיננסי - יתרון יכולת התנסחות מעולה בכתב, בצורה תמציתית, ברורה וללא שגיאות כתיב או דקדוק- חובה היכרות עם מערכות ארגוניות כגון CRM, ERP - יתרון הבנה טכנית ויכולת למידה מהירה חשיבה אנליטית, יכולת ניתוח בעיות ומציאת פתרונות יכולת ניהול זמן, כישורי ארגון ועבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|