תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד:
1. אחריות כוללת על ביצוע הנהלת החשבונות בארגון, כולל ניהול החשבונות עד לרמת מאזן
2. ביצוע התאמות וניתוחי כרטיסים, בין השאר אך לא רק, התאמות בנקים, קופות, התאמת הכנסות -אשראי, ספקים ,לקוחות, התאמות מול הרשות המקומית, מוסדות ועוד.
3. סגירת הנהלת חשבונות וביצוע שלמות הכנסות והוצאות ברמה החודשית.
4. ריכוז וביצוע הדיווחים החודשיים למוסדות ורשויות המס.
5. ריכוז וביצוע תשלומים לספקים וגורמי חוץ (מס"ב וכדומה)
6. יד ימינו של מנהל הכספים ומתן מענה לפי צורך ודרישה.
7. ביצוע ממשקים שונים בין תוכנת הנהלת החשבונות לתוכנת הגבייה, סליקה, רכש ושכר.
8. ביצוע משימות נוספות בתחומי העיסוק ככל וידרש.
דרישות:
דרישות תפקיד והשכלה:
1. תעודת הנהלת חשבונות 1+2
2. ידע וניסיון מוכח בתחומים המפורטים בהגדרות התפקיד לעיל.
3. יכולת ניתוח נתונים, יושרה ואמינות, יכולת ביטוי בע"פ ובכתב, מוטיבציה גבוהה.
כפיפות למנהל הכספים
4. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
5. היכרות וניסיון מוכח עם תוכנות הנהלת חשבונות בדגש על: חשבשבת, אקסל.
היקף משרה : 100%