תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות תיאור התפקיד : פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות, ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה. תנאים: משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00 + שעות נוספות יש לציין ציפיות שכר בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה ניסיון במערכת פריוריטי – חובה ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי! ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
53239
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|