תיאור תפקיד:
מתאם/ת מכירות הוא/היא איש/אשת קשר מרכזי/ת בין מחלקת המכירות ללקוחות החברה ולמחלקות הפנים-ארגוניות. אחראי/ת על ניהול ותיאום תהליכי מכירה, טיפול בהזמנות, תמיכה באנשי המכירות וביצוע מעקב שוטף אחר לידים, הצעות מחיר והזמנות עד לסגירת העסקה ולשביעות רצון הלקוח. משרה מלאה ימים א-ה. תחומי אחריות : • הפקת הצעות מחיר, הזמנות ותיוקם.. • מענה לשיחות ופתרון בעיות. • ניהול יומני אנשי המכירות ותיאום פגישות,. • עדכון נתונים במערכת CRM ומעקב אחר סטטוס לידים ולקוחות. • תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות • תיאום בין גורמים פנים-ארגוניים (ייצור, לוגיסטיקה, שירות לקוחות וכו) להבטחת אספקה ושירות איכותי ללקוחות. • טיפול בתלונות לקוחות ומציאת פתרונות בשיתוף הגורמים הרלוונטיים.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מכירות- יתרון. - כושר ביטוי גבוה בעברית, בכתב ובעל פה חובה. - כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות. - שליטה במיומנויות מחשב (אופיס לרבות אקסל). - תודעת שרות גבוהה מאד, יחסי אנוש טובים. - יכולת עבודה בצוות. - יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4511
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|