תיאור תפקיד:
איש/ת תמיכה טכנית לארגון בריאות מוביל בבני ברק - משרת שטח
תמיכה באופיס בדגש על אאוטלוק –תיקיות אישיות , יומנים , הרשאות , וארכיון .
ACTIVE DIRECTORY – איפוס סיסמאות , מתן הרשאות , יצירת קבוצות .
שיחות ועידה בוידאו ZOOM ובעיקר TEAMS – הכרת הממשק על בוריו ותמיכה בתקלות.
הגדרות חיבור מאובטח SSLVPN התחברות לרשת ממחשב מרוחק והכרת מגוון סוגי חיבורים .
התקנות מחשבים נייחים וניידים והתקנות חומרה דרייברים תוכנות .
הגדרות והתקנות חומרה תוכנה, והתקני מערכ ת מדפסות , סורקים ,ציוד היקפי
דרישות:
ניסיון בתחום של 3 שנים ומעלה - חוסה
* שליטה במערכות הפעלה Windows 10 / 11
* שליטה בתוכנות Office בדגש על OUTLOOK
* הסמכות ש ל MCSE / MCITP / MCSA
* הכרות עם שרת דואר Exchange - כגון :הגדלת נפח תיבה , מתן הרשאות