תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת תומכ/ת לצוות Customer Success התפקיד כולל מתן תמיכה ללקוחות החברה עבור מוצר הדגל- מערכת מבוססת ענן להנהלת חשבונות וניהול עסק. במסגרת התפקיד ינתן מענה מקיף ללקוחות החברה- רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצמי מס. מתן תמיכה רב ערוצית בפתרון בעיות ליווי ותמיכה בתהליכי כניסה למערכת- הבנת צרכי הלקוחות והבטחת הצלחתם בשימוש ביצוע הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים לצורך מקסום מעורבות ושביעות רצון איסוף תובנות בנוגע לשימוש במערכת וקידום צרכי לקוחות מול ממשקים פנימיים בחברה
דרישות:
הכרות/ נסיון בהנהלת חשבונות (חד צידית עד מאזן, כפולה והתאמות) - חובה! נסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי- יתרון משמעותי יכולת הבנה טכנית וטכנולוגית עמוקה ומהירה היכרות עם מערכות ארגוניות כגון CRMת ERP - יתרון יכולת התנסחות מעולה ומהירה בכתב, בצורה תמציתית, ברורה וללא שגיאות כתיב או דקדוק- חובה חשיבה אנליטית ניתוח בעיות ומציאת פתרונות יכולת ניהול זמן, כישורי ארגון ועבודה עצמאית תחומי ידע רלוונטיים: עסקים, ניהול כספים, ניהול חשבונות, מסחר אונליין, אינטגרציות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|