תיאור תפקיד:
אגף שירות טכני ו-Delivery בבזק בינלאומי TECH מגייס נציג/ת תמיכה טכנית. הצוות נותן מענה ללקוחות SMB, SME ו-ENT, ומחפש את החבר/ת צוות ה-5. תחומי אחריות: • מתן תמיכה טלפוני/במייל ללקוחות החברה העסקיים. • תמיכה בלקוחות בנושאי התקנה, תצורה וייעוץ מקצועי לגבי שימוש במערכת ה- MULTI BILL (שירות פיננסי לעסקים המאפשר ניהול תהליכים פיננסיים). • תמיכה מלאה בעולם Microsoft 356 – טיפול בניהול משתמשים, תיבות דואר והרשאות (כולל ניהול שינויים ברמת ה-Tenant). * ביצוע אסקלציות מול צוותים נוספים/מול היצרן במידת הצורך.
דרישות:
• זמינות לעבודה בין השעות 08:00-17:00 + כוננויות סופ"ש - חובה • ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי • אנגלית ברמה טובה - חובה • היכרות עם עולם הענן - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12188
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|