תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש מנהל/ת למחלקת שירות הלקוחות במסגרת התפקיד, ניהול צוות של כ-20 עובדים בליווי אחמ"ש טיפול בפניות מורכבות טיפול בזמינות ושיבוץ, משמעת ותפעול המוקד סיוע בגיוס עובדים עבודה שוטפת מול שאר המכירות והשיווק כפיפות ישירה לסמנכ"ל שירות ומכירות
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מוקד שירות לקוחות – חובה ניסיון בהדרכות – יתרון גדול יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ואחריות אישית יכולות ניהול מספר משימות במקביל ובאופן תכוף
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4675
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|