תיאור תפקיד:
מה בתפקיד: • עבודה שוטפת במחלקת הכספים. • סיוע בתהליכי הנהלת חשבונות. • הפקת חשבונות ללקוחות ועבודה מול קבלני משנה. • ביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים. • עבודה עם מערכת Priority • תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות ובתהליכים פיננסיים. . •
דרישות:
מה אנחנו מחפשים: • היכרות עם מערכת Priority – חובה. • גישה חיובית, אחריות, ויכולת עבודה בצוות. • דיוק, סדר ויכולת למידה מהירה. • ניסיון קודם בתחום הקבלני – חובה. • השכלה רלוונטית בתחום הנהלת החשבונות – יתרון. העבודה באזור תעשיה בית שמש משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_r79QQsMH8Hpe
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|