תיאור תפקיד:
• הקמת ספקים במערכת, קליטת חשבוניות ספק, התאמת כרטסות, העברת תשלום לספקים (תשלום במס"ב, ובבנק) • הכנת דוח תזרים תשלומים שבועי • תמיכה בסמנכ"ל הכספים במשימות נוספות • ממשקי עבודה עם מחלקות החברה השונות: רכש, לוגיסטיקה, רכב ועוד. • משרה מלאה, 5 ימים בשבוע במשרדי החברה בראשל"צ
דרישות:
• ניסיון של 4 שנים לפחות בתפקיד דומה. • תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה • ידע וניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי- חובה . • ניסיון בעבודה במערכת רב מטבעית – יתרון. • ידע באקסל – (לצורך הכנת תזרים תשלומים שבועי שוטף) • מגורים באזור המרכז. בראשון לציון והסביבה. – עדיפות • נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_14loJu5HJHPB
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|