תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה תומך/ת Help Desk.מחפש/ת את הצעד הראשון לעולם ה־IT? הזדמנות מעולה למי שרוצה דריסת רגל אמיתית בתחום עם אפשרויות פיתוח רבות בהמשך. תיאור התפקיד:- מענה וטיפול בתקלות מחשוב בסיסיות–טכניות
- תמיכה בחומרה, תוכנה וציוד קצה
- טיפול בתקלות רשת ותקשורת בסיסיות
- מתן תמיכה למשתמשי הארגון בשירותיות גבוהה
משרה היברידית באזור המרכז.
דרישות:
- חוש טכני ואוריינטציה טכנולוגית
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים
- יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות
- יכולת עבודה בצוות ובסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1408
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|