תיאור תפקיד:
אחריות לתפעול השוטף של הנהלת חשבונות לקוחות בארגון, כולל רישומי הכנסות וזיכויים, בקרת גבייה ורישומים פנימיים. עבודה עם מערכות Office, ERP. תחומי אחריות עיקריים- ניהול יומיומי של חשבונות לקוחות, והוצאות שונות
- רישום, ובקרת תנועות כספיות
- עבודה עם מערכות ERP
- שיתוף פעולה עם מחלקות נוספות בארגון
- המלצות לשיפור תהליכי עבודה פיננסיים
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות סוג 2-3
- שליטה ב Office, Excel - חובה
- ניסיון - יתרון
כישורים אישיים - יכולת ארגון וניהול משימות מרובות במקביל
- אחריות, מוסר עבודה, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ
- כישורי תקשורת בין-אישית טובים ויכולת עבודה בצוות
- יוזמה ויכולת פתרון בעיות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00122
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|