תיאור תפקיד:
לאגף משאבי אנוש בארגון גדול בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר תיאור התפקיד: אחריות כוללת על ניהול מערך השכר והנוכחות בארגון המונה כ־1,000 עובדים, הובלת צוות חשבות שכר ופיתוח תהליכים מקצועיים בתחום. ניהול והכנת שכר חודשי לכלל עובדי הארגון, הפקת דוחות שכר, דוחות ניהוליים וסימולציות שכר, מתן מענה מקצועי בנושאי שכר, נוכחות, תנאים סוציאליים וזכויות עובדים טיפול מלא בשכר העובד – מקליטה ועד סיום העסקה (טפסי 161, 106, 126, 102 ועוד), מעקב ויישום עדכונים בחוקי עבודה, מס וביטוח לאומי תנאים: משרה מלאה (א'-ה') נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך נא לציין ציפיות שכר, המשרה כוללת רכב
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום השכר- חובה ניסיון של 3 שנים בניהול מחלקת שכר בארגון גדול- חובה תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה מטעם לשכת רו"ח – חובה ניסיון בעבודה עם הסכמים קיבוציים וידע מעמיק בדיני עבודה, חוקי מס, ביטוח לאומי, פנסיה וקופות גמל- חובה שליטה מלאה במערכות שכר ונוכחות: ח.י.ל.ן ואופק – חובה שליטה גבוהה מאוד ב־Office (בדגש על Excel כולל פונקציות מתקדמות)- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54498
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|