תיאור תפקיד:
לחברה וותיקה המתמחה בפתרונות ענן ושירותי אינטרנט לעסקים דרושים /ות אנשי /נשות תמיכה טכנית למתן מענה טכני טלפוני ובאמצעות מערך helpdesk. התמיכה הטכנית כוללת מתן פתרונות לעסקים במגוון המוצרים והשירותים של החברה לרבות: תמיכת עמדות קצה ושרתים. אחסון אתרים. ניהול שרתים. שירותי Office365. גיבויים בענן. מוצרי אבטחת מידע. ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה בתחום התמיכה הטכנית / הלפדסק. * הכרות עם ממשקי ניהול לרבות: Plesk/Cpanel - יתרון. * ידע ב wordpress - יתרון. * ניסיון תמיכה באופיס 365. * ניסיון בחברת IT - יתרון משמעותי. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בסביבה דינמית וחדשנית. יכולות למידה עצמית,יצירתיות וקידום טכנולוגיות חדשות. יכולת הבעה בעל פה ובכתב. אנגלית - קריאה, דיבור ברמה טובה. משרה מלאה בסביבה צעירה וחברותית במשרדי החברה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4767
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|