תיאור תפקיד:
הובלת מוקד שיחות נכנסות המונה כ-35 נציגים/ות להשגת מצוינות מקצועית ושירותיות, תוך הבטחת חיתום ביטוחי נכון, עמידה ביעדי ביצוע, פיתוח שדרה ניהולית, ושיפור מתמיד של תהליכים, איכות וידע. תיאור התפקיד:
ניהול כולל של מוקד שיחות נכנסות פעיל ודינמי (כ-35 נציגים.ות). אחריות מלאה על עמידה ביעדי שירות, זמינות, SLA ותפעול שוטף. הובלת מצוינות מקצועית בדגש על חיתום ביטוחי איכותי ומדויק. בקרה על איכות שיחות ותיקים, ניתוח פערים והטמעת שיפורים. פיתוח הדרכה, שגרות למידה וריענון ידע מקצועי לכלל הנציגים. ניהול והנחיה של אחמ״שית קיימת והקמה/פיתוח של שכבת ניהול ביניים. עבודה שוטפת מול גורמי חיתום, מטה מקצועי וממשקים חוצי ארגון. הובלת תהליכי שיפור, יעילות וחוויית לקוח.
דרישות:
· ניסיון מוכח בניהול מוקד מעל 3 שנים-שירות/מכירות/חיתום, עדיפות לניהול מוקד ביטוחי. · השכלה תואר ראשון - יתרון ידע וניסיון בעבודה בסביבה מקצועית-רגולטורית, עדיפות לחיתום. · מנהיגות והובלה, יכולת לייצר מוטיבציה ושדרה ניהולית. · אוריינטציה מקצועית גבוהה ושירותיות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה ממוקמת בירכא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-9
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|