תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint מחפשת מנהל/ת לקוח לבית תוכנה
דרישות:
- חברת MatchPoint מגייסת: מנהל/ת תיקי לקוחות אסטרטגיים
חברה מובילה בשירותי מיקור חוץ ל-R&D ו-IT מחפשת להצטרף לצוות Account Manager מנוסה ומסור/ה. - תחומי התפקיד:
ניהול שוטף של לקוחות קיימים ושמירה על קשר רציף עם הלקוחות והעובדים המוצבים אצלם הרחבת תיקי לקוחות – איתור משרות חדשות וזיהוי הזדמנויות להגדלת התיק - ניהול הקשר העסקי ומו"מ מול גורמים בכירים
מתן שירות איכותי ושימור לקוחות לאורך זמן עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון זיהוי מגמות שוק ויצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים דרישות: - שנה לפחות ניסיון בניהול תיקי לקוחות / מכירות שטח
- ניסיון במשאבי אנוש / מיקור חוץ – יתרון משמעותי
ניסיון עם לקוחות בהייטק, פיננסים או גופים מוסדיים – יתרון - כישורי תקשורת ומו"מ מעולים
הבנה עסקית ויכולת לזהות צרכים והזדמנויות אוריינטציה שירותית ומכירתית גבוהה יכולת ניהול עצמי וניהול זמן ברמה גבוהה מה תקבל/י? רכב צמוד שכר בסיס + עמלות משתלמות עבודה מאתגרת עם לקוחות מובילים במשק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00499
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה צומחת בתחום שירותי HR ואאוטסורסינג דרוש/ה Account Manager לניהול קשרי לקוחות במגזרים מגוונים: הייטק, פיננסים, בנקאות, אשראי, ביטוח, והמגזר הציבורי. במסגרת התפקיד: ניהול והרחבת תיקי לקוחות B2B במגוון תחומים הבנת צרכים עסקיים והתאמת פתרונות כוח אדם מדויקים עבודה שוטפת מול צוותי גיוס, HR ותפעול בניית מערכות יחסים אסטרטגיות ושימור שביעות רצון לקוחות
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים בניהול לקוחות בשירותי אאוטסורסינג / HR / שירותים מקצועיים ניסיון קודם בגיוס טכנולוגי – חובה שליטה ברמת שפת אם בעברית ובאנגלית – חובה כישורי תקשורת, מו"מ ויכולת ניהול קשרי לקוחות חשיבה אסטרטגית, עצמאות ויכולת הנעה לתוצאות הזדמנות להשתלב בסביבה מגוונת ודינמית, עם לקוחות מכל הסוגים, מסטארטאפים ועד חברות בינלאומיות וארגונים ציבוריים ולהשפיע על פתרונות כוח האדם של העתיד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00836
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לחברת Octally Integration, חברת אינטגרציה ומיקור חוץ מובילה בישראל, ותהיה/י שותף/ה מרכזי/ת בהובלת שיתופי פעולה עם חברות אנטרפרייז מהמובילות במשק בתחומי הייטק, פיננסים, ממשלה וביטחון. מסגרת התפקיד כוללת: ניהול תיקי לקוחות אסטרטגיים ובניית קשרים ארוכי טווח עם חברות מובילות,הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה משלב הייזום ועד סגירת העסקה, ניהול יחידת מיקור חוץ המונה עשרות עובדים,עבודה משותפת עם צוותי גיוס וטכנולוגיה לצורך התאמת פתרונות מיטביים לצרכי הלקוח,זיהוי הזדמנויות חדשות והרחבת הפעילות העסקית בתחומי אינטגרציה, מיקור חוץ ו-ICT. תפקיד שטח*
דרישות:
ניסיון של 3-4 שנים במכירה B2B מורכבת ללקוחות יכולת מוכחת לניהול עצמאי של תהליכי מכירה מקצה לקצה רקע בתחום ה-ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת) יכולת ניהול מו"מ מול מקבלי החלטות בכירים הבנה טכנולוגית וחשיבה אסטרטגית כישורים בינאישיים ויכולות פרזנטציה ברמה גבוהה השכלה אקדמית רלוונטית יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
Account Manager
Account Manager
Account Manager
נישה
21/10/2025
תיאור תפקיד:
A fast-growing company in the HR and outsourcing space is seeking a seasoned Account Manager to lead client relationships across diverse sectors, including tech, finance, banking, credit, insurance, and the public sector.
If you bring 2-3 years of experience in account management within outsourcing, HR, or professional services, and you're ready to drive long-term value across multiple industries, this is the opportunity for you.
What you’ll do: Own and grow B2B client accounts across a wide range of industries Identify business needs and deliver tailored workforce solutions Partner with HR, recruitment, and delivery teams to ensure top service Build strategic relationships and maintain high client satisfaction
דרישות:
Strong understanding of HR processes and employment models Proven experience in tech recruitment Native-level Hebrew and English Excellent communication, negotiation, and client-facing skills Independent, strategic thinker with a results-driven mindset
You’ll have the chance to work with companies of all sizes - from startups to global enterprises and government organizations - while shaping impactful workforce partnerships.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00835
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? בית תוכנה מוביל המספק שירותי גיוס טכנולוגי במודל אאוטסורסינג (Outsourcing & RPO) ללקוחות. אנו צומחים ומחפשים מנהל/ת לקוח מנוסה שיצטרף אלינו, ינהל את הקשרים עם הלקוחות שלנו, ויהיה חלק משמעותי מההצלחה שלנו! מה תעשה/י בתפקיד? ניהול , שימור והעמקת קשרים עם לקוחות קיימים – לקוחות וארגונים מובילים. אחריות לתהליך המכירה משלב פתיחת הדלת/משרה, סגירת המועמדים, שימור עובדים. עבודה ישירה מול מחלקות HR ומנהלים מגייסים לצורך הבנת הצרכים, מתן ייעוץ ותיאום תהליכים. עבודה צמודה עם צוותי הגיוס הפנימיים – הנעת תהליכי גיוס, מעקב אחר סטטוסים, התאמת מועמדים. הובלת פגישות סטטוס תקופתיות עם הלקוחות ויצירת שותפות אסטרטגית ארוכת טווח. זיהוי צרכים עסקיים, הגדלת נפח הפעילות ושימור לקוחות
דרישות:
ניסיון של שנתיים ומעלה בניהול לקוחות/מכירות בתחום הגיוס / השמה / RPO – חובה! היכרות עם עולם הגיוס הטכנולוגי / IT וההייטק – יתרון משמעותי. יכולת ניהול קשרי לקוחות ארוכי טווח והבנה עסקית חדה. יכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות. יכולת לאיתור לקוחות חדשים ויצירת קשרים. תקשורת בינאישית מצוינת, גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים רכז/ת גיוס סופרסטאר! יש כאלה שמחפשים קידום מקצועי, יש כאלה שמחפשים שיפור תנאים… ומה אם אפשר גם וגם? אנחנו מחפשים אותך – כזה/כזו שבא/ה לתת בראש, עם אנרגיות מטורפות ורצון לקחת את הקריירה למקום הבא. ניסיון בגיוס טכנולוגי או מחברות השמה זה פלוס ענק, אבל האמת? המוטיבציה שלך היא מה שחשוב לנו הכי הרבה! בונוס מדהים על כל סגירה (ואני מדברת על לא פחות מ-2,000 ש"ח!!) עבודה מקצה לקצה – מהשלב הראשון ועד סגירת המועמד אתגרי גיוס טכנולוגיים עם לקוחות מובילים צוות מטורף, אווירה כיפית ואנרגיות אם את/ה רוצה להנות, להרוויח טוב, ולהתקדם – זה המקום שלך!
דרישות:
-ניסיון קודם בגיוס- חובה -ניסיון קודם בגיוס טכנולוגי- יתרון משמעותי -ניסיון קודם בשירות לקוחות/מכירה - יתרון -יכולת עבודה תחת לחץ ויעדים -זמינות למשרה מלאה (תתאפשר עבודה היברידית לאחר תקופת חפיפה) -תואר ראשון במדעי התנהגות /רלוונטי אחר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01885
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גיוס עובדים צעירה וייחודית בתל אביב, המתמחה בפלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לגיוס עובדים דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות ותפעול עם זיקה לעולם הגיוס, אהבה לאנשים וראש גדול! מהות התפקיד: ניהול קשר שוטף ורציף עם לקוחות החברה מתן מענה מקצועי לצרכי הלקוחות בתחומי הגיוס העברת מועמדים ללקוחות וסינון ראשוני תפעול שוטף של תהליכים פנים-ארגוניים עבודה צמודה עם מחלקות הגיוס והשיווק שעות וימים: ימים א'-ה', 09:0017:00 גמישות קלה בשעות מה תקבלו? שכר מעולה + סיבוס + אפשרויות קידום! סביבת עבודה צעירה, משפחתית וחדשנית תפקיד עם אופק קידום למתאימים הזדמנות להשפיע ולצמוח בתפקיד מגוון ומעניין
דרישות:
יתרון לניסיון קודם בגיוס עובדים יתרון לניסיון קודם בעבודה מול לקוחות עסקיים יחסי אנוש מעולים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית יכולת סדר וארגון, תקשורת גבוהה וראש יוזם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13773
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת MatchPoint מגייסת מנהל.ת תיקי לקוחות אסטרטגיים. חברה מובילה העוסקת במתן שירותי מיקור חוץ לתפקידי R&D ו-IT מחפשת לצרף לשורותיה Account Manager. התפקיד כולל: - ניהול שוטף של לקוחות קיימים: שמירה על קשר שוטף עם הלקוחות והעובדים המוצבים אצלם - הרחבת תיקי לקוחות: איתור משרות חדשות, זיהוי הזדמנויות להתרחבות והגדלת תיק לקוח. - ניהול הקשר העסקי עם הלקוחות כולל מו"מ מול גורמים בכירים - מתן שירות איכותי ושימור לקוחות לאורך זמן - עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון - זיהוי מגמות שוק ויצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה לפחות בניהול תיקי לקוחות / מכירות שטח – חובה - ניסיון קודם בתחום משאבי אנוש / מיקור חוץ – יתרון משמעותי - ניסיון בעבודה עם לקוחות בתחום ההייטק, הפיננסים או הגופים המוסדיים – יתרון - כישורי תקשורת ומו"מ מצוינים מול לקוחות עסקיים - הבנה עסקית ויכולת לזהות צרכים והזדמנויות - אוריינטציה שירותית ומכירתית גבוהה - יכולת ניהול עצמי וניהול זמן ברמה גבוהה תנאים טובים למתאימים: רכב צמוד | שכר בסיס + עמלות משתלמות הצטרפו אלינו לעבודה מאתגרת ומספקת עם לקוחות מובילים במשק!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00562
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו! מה כולל התפקיד? מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים. שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה. שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה. מיקום: מרכז תל אביב סביבת עבודה: דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
- כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
- ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
- זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1197
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת נירם גיתן, דרוש/ה PMO בעלומות הייעוץ ופיתוח ארגוני תחומי אחריות: סיוע למנהלי פרויקטים ויועצים בבניית תוכניות עבודה, לוחות זמנים והגדרת משימות. בקרה וליווי אחר התקדמות הפרויקטים אל מול תוכניות העבודה. ניהול יומנים ותיאום פגישות, בדגש על פגישות פרויקטים. מעקב שוטף אחר תקציבי פרויקטים. הפקת דוחות תקציביים תקופתיים. אחריות על תהליך הוצאת חשבוניות ללקוחות. טיפול בהזמנות רכש וקבלת שירותים/מוצרים עבור פרויקטים. בקרת שעות עבודה של יועצים/עובדים המוקצות לפרויקטים.
דרישות:
דרישות: תואר אקדמי - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס: Word, PowerPoint, Outlook, Excel – חובה. ניסיון בתפקיד דומה כ – PMO / מתאמ/ת פרויקטים, עדיפות מתחום הייעוץ ו שירותים , יתרון אוריינטציה למספרים: יכולת אנליטית גבוהה, שליטה מלאה באקסל (Excel) – חובה. סדר וארגון: יכולת מוכחת לניהול משימות מרובות במקביל, הקפדה על פרטים ודיוק.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
01092025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|