דרושים בתחום ראיית חשבון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 38 משרות עבודה בתחום ראיית חשבון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח מוסמך/מתמחה שנה שניה לארגון בתחום הביטוח (פ"ת)

רו"ח מוסמך/מתמחה שנה שניה לארגון בתחום הביטוח (פ"ת)

מורן שחר גיוס והשמה

22/06/2024

תיאור תפקיד:
רו"ח מוסמך/מתמחה שנה שניה לארגון בתחום הביטוח (פ"ת)
התפקיד כולל:
  • ניתוח דו"חות כספיים של החברה, ערבות מכר, שכר, הכנת דוחות מס שנתיים, הסקת נתונים, ניהול סיכונים, SOX ועוד.
  • תמיכה בתהליכי סגירת דו"חות רבעוניים ושנתיים, שיתוף פעולה עם צוותים פנים ארגוניים.
  • הטבות סוציאליות מלאות ואפשרויות קידום ופיתוח מקצועי בתוך החברה.
דרישות:
  • תואר ראשון בחשבונאות - חובה
  • ניתוח נתונים ב EXCEL - ברמת שליטה גבוהה
  • יכולת תקשורת ועבודה בצוות
  • כישורי ניהול זמן וארגון
  • יוזמה ויכולת עבודה עצמאית
  • דייקנות ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה וותיקה ויציבה באזור הבורסה רמת גן (קו רכבת)

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה וותיקה ויציבה באזור הבורסה רמת גן (קו רכבת)

חברה דיסקרטית

22/06/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה וותיקה ויציבה באזור הבורסה רמת גן (קו רכבת)
במסגרת התפקיד: עבודה בצוות, הנהלת חשבונות לקוחות וספקים.
דרישות:
  • שליטה מלאה בהנהח"ש כפולה עד מאזן
  • שליטה ב- Excel ויישומי Office
  • ניסיון בחשבשבת
  • עקומת למידה מהירה
  • קצב עבודה מהיר, תקתוק משימות
  • אישיות נעימה ושירותית
  • יכולת עמידה בלחצים
  • היכרות עם תחומי שכר ונוכחות – יתרון
  • אנגלית ברמה טובה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-02258
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלי/ות תחום תקציבים

מנהלי/ות תחום תקציבים

נתיבי ישראל

22/06/2024

תיאור תפקיד:
מנהלי/ות תחום תקציבים
חטיבת כספים ומערכות מידע
משרה מס' 1781/24

להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בציון משרה מס' 1781/24

מועד אחרון להגשה הינו 4/7/2024 בשעה 23:59

רק פניות מתאימות תענינה

*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית

דרישות:
תנאי סף:
• תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מינהל עסקים/ניהול/הנדסת תעשייה וניהול

• ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות, במהלך 10 השנים האחרונות,
בתחום הפיננסי/כלכלי הכולל ניסיון בבנייה/מעקב ובקרה של תקציב
בהיקף של 20 מיליון ש"ח לפחות.

יתרונות:
• ניסיון של שנה לפחות בניהול תקציב בתחום תשתיות התחבורה בגוף ציבורי

• ניסיון של שנה לפחות בתחום תשתיות תחבורה.

• ניסיון של שנה לפחות בתחומי תשתיות אחרות מלבד תחבורה.

• ניהול תקציבים בהיקף משמעותי (מעל 200 מיליון ש"ח), או ניהול תקציבים בגוף ציבורי בהיקף של 30 מיליון ש"ח לפחות.


•ניסיון של שנה לפחות בעבודה מול משרדי ממשלה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00244
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רואה/ת חשבון ל Deloitte Private

דרוש/ה רואה/ת חשבון ל Deloitte Private

Deloitte

22/06/2024

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte ישראל משרד ת"א דרוש/ה רואה/ת חשבון עם נסיון של כשנתיים לפחות בראיית חשבון לפעילות Deloitte private
הזדמנות להצטרף לצוות המוביל את הביקורת והטיפול במיסוי בחברות פרטיות מגוונות במשק.

תיאור תפקיד:
  • ביקורת ודוחות מס לחברות פרטיות בנוניות וגדולות,
  • ליווי שוטף, הכנת אישורים מיוחדים, דוחות אישיים, טיפול ומענה לסוגיות מס וביצוע עבודות מיוחדות.
דרישות:
  • רו"ח עם ניסיון של שנה לפחות בביקורת וידע מוכח במיסוי של חברות פרטיות
  • היכרות עם תוכנות קונטו ורם ניהול - יתרון משמעותי.
  • יכולת עבודה לחץ ובסביבת עבודה דינאמית
  • יכולת עבודה בצוות

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00396
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנג'ר /ית למחלקת ביקורת במשרד רו"ח מוביל

מנג'ר /ית למחלקת ביקורת במשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

22/06/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח מנג'ר/ית למחלקת ביקורת
אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, בסביבת עבודה מעניינת ודינאמית.
במסגרת התפקיד: ביקורת דו"חות כספיים, עבודה ישירה מול שותפי קבוצת הביקורת ומול מחלקות מקצועיות, ניהול משימות ועוד

* העבודה במשרה מלאה, במשרדנו בתל אביב
דרישות:
- לאחר מבחני מועצה - חובה
- ניסיון בתחום הביקורת - חובה
- ניסיון בתפקיד ניהולי - יתרון
- שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית - חובה
- יכולת ניהולית ועבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00101
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

wojo

22/06/2024

תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy
and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements.
The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses.
Various tasks performed:
1. Payments process
2. Month closing tasks
3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly
4. Ensure that receivables are collected promptly
5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement
6. Maintain the chart of accounts
7. Maintain the petty cash fund
8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher)
● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional
● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must
● 3 year Experience in payroll
● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance.
● English at an advanced level (both spoken and written)
● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage)
● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage)
● Basic skills in Microsoft Excel – must
● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations
● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload
● Diligent and methodic
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00036
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

עובד גובי ושות' ייעוץ פיננסי כלכלי בע"מ

22/06/2024

תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין, עם צוות מעולה באווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי, דרוש/ה כלכלן/ית
  • למשרה מלאה
  • נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
דרישות:
  • בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי 
  • ידע מצויין באקסל
  • כתיבה רהוטה.
  • ראש "גדול".
  • יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת כספים

מנהל/ת כספים

חברה דסקרטית

22/06/2024

תיאור תפקיד:
לעמותה באזור השפלה, דרוש/ה מנהל/ת כספים ותפעול. התפקיד כולל אחריות כללית למערך הפיננסי תקציבי והתפעולי-אדמיניסטרטיבי של הארגון וחברות בהנהלה רב מקצועית. משרה מלאה. גמישות לעבודה חלקית היברידית. תיאור המשרה: אחריות כספית: .1 ניהול כספי של הארגון ומחלקת הנהלת חשבונות, תמחיר, תקציב, בקרה וגבייה. .2 ניהול הקשר עם רואי החשבון ומבקר הפנים, הכנות לביקורות חיצוניות ופנימיות, .3 דיווחים ובקרה לרשויות , .4 אחריות על הדו"חות הכספיים ודיווחים כספיים נלווים כולל אחריות על הניהול התקין. ניהול ובקרה של תזרים המזומנים. אחריות תקציבית: בניית תקציב שנתי - תכנון, ניהול, יישום ובקרה אחר תקציב הארגון, בניית תכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות עם מנהלי התוכניות ושותפי תפקיד. אחריות תפעולית: ניהול מערך נכסים ותפעול. ניהול מו"מ מול ספקים, נותני שירותים, מעורבות והובלת תכניות שיפוצים ותחזוקה, אחריות על רכש, אחריות ניהולית: ניהול צוות מנהלים ועובדים, פיתוח והטמעת מדיניות וכלי עבודה להתנהלות כלכלית בכלל מסגרות הארגון, העצמה ופיתוח היכולות הפיננסיות והתקציביות של צוות ההנהלה ומנהלי המסגרות. דיווחים לדירקטוריון, ועדת הכספים וועדת ביקורת.. 
דרישות:
תואר ראשון כלכלה או חשבונאות או מנהל עסקים - חובה
תואר שני – יתרון
ניסיון בניהול בארגון חברתי - יתרון
ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בניהול מערכות כספיות במחזור שנתי של לפחות 40 מיליון שקלים
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, יכולת הובלה והנעה ובניית שותפויות בתוך ומחוץ לארגון
יכולת מרשימה לעבודה בלחץ ובריבוי משימות
עבודה בתנאי לחץ
יכולת בניהול מו"מ היכרות וניסיון מוכח בעבודה עם משרדי ממשלה ורשויות מקומיות – חובה
ניסיון בהגשת מכרזים – יתרון
שליטה ביישומי מחשב - הבנה מעמיקה של מערכות מידע וממשקים
הכרות עם פריוריטי - חובה
יכולות כתיבה והבעה גבוהות בעברית
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-6678
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ל-Deloitte דרוש/ה רו"ח מנוסה למחלקת מיסוי נדל"ן

ל-Deloitte דרוש/ה רו"ח מנוסה למחלקת מיסוי נדל"ן

Deloitte

22/06/2024

תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף לצוות המוביל את המיסוי בעסקאות מקרקעין של יחידים, חברות הפרטיות, בינוניות וגדולות במשק.
התמקצעות בענף מיסוי הנדל"ן ,התחדשות עירונית, עסקאות קומבינציה, ליווי מס שוטף, הכנת אישורים מיוחדים, טיפול ומענה לסוגיות מס וליווי קבלת אישורים מראש מרשות המיסים.
דרישות:
    ידע במיסוי בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין.
    ניסיון של 3 שנים לפחות במיסוי עסקאות במקרקעין- חובה
    יכולת עבודה עצמאית לרבות כתיבה ברמה גבוהה
    טיפול שוטף בנושאי מס מול רשויות המס.
    ידע במיסוי חברות.
    אנגלית ברמה גבוהה קריאה וכתיבה
    עבודה בביג 4 או במשרדי עוה"ד בתחום מיסוי מקרקעין – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00416
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Internal Audit & SOX Consultant

Internal Audit & SOX Consultant

Deloitte

22/06/2024

תיאור תפקיד:
The risk management team at Deloitte, the leading and largest consulting firm in the world is looking for an internal audit consultant for a position in a team engaged in providing consulting services in the worlds of IA (internal audit)/risk management/SOX in a wide variety of companies in the industrial, real estate, pharma, financial and other sectors both locally and abroad.

The role consists of:
• Execution of internal audit reports, which combines writing an audit plan, executing the plan (including collecting information and making samples) and writing an audit report
• Analyzing processes while identifying risks in the process
• Performing tasks at the same time, working under pressure of schedules
• Independent learning and ability to work both individually and in a team
דרישות:
• Bachelor's degree in accounting / economics / business administration / law
• Experience of 1-3 years in the worlds of internal audit
• High proficiency in English (must)
• Very good self-expression in speaking and in writing (English)
• Full control of OFFICE applications

*We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical element in our success and therefore we cultivate a corporate culture that includes and embraces diversity in all its forms
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00438
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואה/ת חשבון לביקורת פנים

רואה/ת חשבון לביקורת פנים

ריקרוטריקס

22/06/2024

תיאור תפקיד:
מומחה RTR (CPA) יתמוך בבקרה הפיננסית.
כדי להבטיח ניהול חשבונות נכון ובקרה פיננסית עסקית
באמצעות ידע מעמיק של עקרונות החשבונאות IFRS ומדיניות החברה.
מומחה RTR (CPA) יהיה אחראי על סקירת סיכונים תקופתית,
עם פונקציות הכספים המקומיות והגלובאליות.
יזהה סיכונים, הצגת מסקנות להנהלה, ביצוע ביקורת פנימית.

דרישות:
• ידע חזק בעקרונות החשבונאיים המקומיים וב-IFRS
•ניסיון עסקי/פיננסי (מינימום 5 שנים), רצוי בתחום הקמעונאות
•מיומנויות אנליטיות חזקות
•ידע על תהליכים עסקיים מקצה לקצה פיננסיים אחרים (ניהול מלאי, מבצעים, הפצה ועוד)
•ניסיון מהביג 4 - יתרון
מיקום משרד - הוד השרון (היברידי)

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 899858
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ל Baseline, המתמחה בליווי חברות הייטק וסטארט אפ, דרוש חשב/ת לעבודה מול מספר חברות מובילות בתחומם

ל Baseline, המתמחה בליווי חברות הייטק וסטארט אפ, דרוש חשב/ת לעבודה מול מספר חברות מובילות בתחומם

בייסליין

22/06/2024

תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על מחלקת הכספים של מספר חברות סטארטאפ, הכוללת:
  • הכנת דוחות כספיים,
  • תקציב מול ביצוע,
  • עבודה מול הנהלת החברות
  • עבודה מול צוות הנהלת חשבונות.
משרה גמישה/מלאה
אזור: הרצליה - היברדי
דרישות:
  • ניסיון בעבודה בצוות ההייטק של באחד מה 4 BIG
  • ניסיון של לפחות 2 שנים כחשב המדווח למנכ"ל
  • ידע מעולה בהנהלת חשבונות ומערכות מידע, שכר.
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה חשב/ת לחברה בשרון -הכשרה להייטק מטעם החברה!

דרוש/ה חשב/ת לחברה בשרון -הכשרה להייטק מטעם החברה!

Brooks-Keret Financial Management Ltd

22/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המובילה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה חשב/ת.
התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.
משרדי החברה נמצאים בפארק תעשיות השרון, קדימה.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת
יוצא/ת Big 4-יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01057
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח למדור דיווח חשבונאי, מחלקת כספים ומינהל

רו"ח למדור דיווח חשבונאי, מחלקת כספים ומינהל

הבורסה לניירות ערך

22/06/2024

תיאור תפקיד:
  • סיוע לביצוע הדיווח הכספי/חשבונאי, לרבות פעילות הכנת הדוחות הכספיים בהתאם לתקנות ניירות ערך וליישום תקני הדיווח הבינלאומי (IFRS) ולבקרות הקשורות לדיווח הכספי ISOX, לרבות תחשיבי מס של הבורסה והחברות הנמנות עם קבוצת חברות הבורסה. סיוע ככל שיידרש, בתחומי פעילות המחלקה.
  • התפקיד הינו בכפיפות למנהל מדור בכיר דיווח חשבונאי.
דרישות:
  • תואר ממוסד אקדמי מוכר בחשבונאות / כלכלה / מנהל עסקים + רו"ח מוסמך - חובה.
  • ניסיון מעשי ועדכני של 3 שנים לפחות בעריכת דוחות כספיים בחברות ציבוריות, ועל פי תקני החשבונאות הבינלאומיים (IFRS).
  • הכרות עם תקנות ניירות ערך בנושא אפקטיביות הבקרה הפנימית על הדיווח הכספי ועל הגילוי – ISOX
  • שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
  • היכרות עם מערכת פריוריטי ERP-יתרון.
  • יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
  • ראיה מערכתית ויכולת עבודה בצוות ומול ממשקים מרובים כמו גם יכולת עבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת לקיים קשרי עבודה תקינים עם גורמי חוץ/פנים ארגוניים.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ובעומס עבודה.
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3089
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואי חשבון/מתמחים/ות למחלקת הביקורת של Baker Tilly

רואי חשבון/מתמחים/ות למחלקת הביקורת של Baker Tilly

Bakertilly Israel

22/06/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרושים רואי חשבון / מתמחים/ות למחלקת הבקורת
המשרה כוללת:
* ביקורת דוחות כספיים שנתיים ורבעוניים
* הכנת דוחות שנתיים למס הכנסה
* מעורבות בליווי העסקי של הלקוח תוך גילוי מעורבות במהלך העסקים של החברה
* עבודה ותקשורת שוטפת מול הגורמים באגף הכספים אצל הלקוח
* עבודה שוטפת מול מחלקות הייעוץ והמחלקה המקצועית בנוגע לסוגיות שונות שעלו אצל הלקוח
* ניהול העבודה השוטפת בתיקים
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!