דרושים בתחום ראיית חשבון

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 68 משרות עבודה בתחום ראיית חשבון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש /ה אחראי SOX תהליכים עסקיים.
העבודה בכפיפות למנהל מחלקת SOX וכוללת:
- סיוע בעיצוב, תכנון ויישום ה - SOX בתהליכים עסקיים המשפיעים על הדיווח הכספי
- תיאום ומעקב אחר ביצוע שלבי העבודה תוך עמידה בלוחות הזמנים
- עבודת ממשקים עם עובדים ומנהלים בחטיבות העסקיות, וכן עם יועצים חיצוניים ורו"ח המבקר
- סקירה שוטפת של איכות התיעוד והבקרות בתהליכי העבודה העסקיים

דרישות:

- תעודת רואה חשבון
- לאחר סיום התמחות במשרד רו"ח גדול (big5)
- ניסיון של לפחות שנתיים ביישום /ביקורת ITGC
- הבנה של תהליכים טכנולוגיים, לרבות בסביבת WIN ו LINUX
- יכולות בינאישיות גבוהות ויצירת קשרים ברחבי הארגון
- סדר, ארגון ועצמאות בעבודה
- יכולת השפעה והנעה של אחרים לפעולה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3490
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:

לארגון ברעננה דרוש/ה חשב/ת עם נסיון קודם ממשרד רו"ח או חברת שירותים/ פרוייקטים
התפקיד כולל:
ניהול יומי של תזרים המזומנים
ניהול מערך החיובים ללקוחות
עבודה שוטפת מול הבנקים
אחריות על ניהול ובקרה של תקציבי פרויקטים
אחריות לתקציב החברה ועל מערכות המידע תומכות
עבודה מול ממשקים מרובים בתוך הארגון ומחוצה לו
דרישות:
דרישות:
הכשרת רו"ח – חובה
ניסיון של עד 2-4 שנים בתפקיד דומה – יתרון
שליטה באקסל- חובה
דייקנות, סדר, ארגון וירידה לפרטים, יכולת להניע ממשקים ותהליכים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 290721
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רו"ח לתחום מיסוי וחשבונאות של תאגידים בינלאומיים
למשרד בגבעתיים דרוש/ה רו"ח לעבודה מגוונת ומאתגרת לתחום של ניהול טיפולי מיסוי וחשבונאות של תאגידים בינלאומיים הפועלים בישראל
דרישות:
מינימום 5 שנות נסיון. הנסיון יכול להיות מגוון וכולל עבודה במשרדים, עבודה כחשב/ת או כעצמאי/ת.
יחסי אנוש טובים – יכולת לעמוד עצמאית מול לקוח בארץ או בחו"ל.
היכרות טובה עם העולם העסקי והמשפטי.
הבנה וגישה לתחום המס.
יכולת לדיוק והקפדה על פרטים.
מגורים באיזור המרכז.
אנגלית כללית ומקצועית טובה.
שפה אחרת - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: M-A3838
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפירמת רואי החשבון המתמחה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ (ומדורג בין 50 המשרדים המובילים בישראל) דרוש /ה חשב /ת מתחיל/ה / עוזר/ת חשב/ת.
מתאים לרו"ח מתחיל/ה או מתמחה שמעוניינים/ות להתמקצע בתחום החשבות.
התפקיד כולל עבודה מאתגרת ומעניינת אל מול לקוחות החברה.
משרדי החברה נמצאים בפארק אפק בראש העין, אך נדרשת גמישות לעבודה מחוץ למשרדי החברה אצל לקוחות החברה באזור המרכז.
מ.מלאה, ימים א'-ה'.
תנאים טובים למתאימים /ות!
דרישות:
ידע נרחב באקסל
- אנגלית ברמה גבוהה
- ידע בהנה"ח - יתרון משמעותי
- אפשרות גם לרו"ח עם התמחות בביקורת ממשרד קטן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2119
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בבני ברק אשר עוסקת בניהול ואחזקת נכסים דרוש/ה חשב.
* עבודת חשבות בעיקר מול הדרג התפעולי הניהולי: ביצוע תקציב מול ביצוע, אחריות ומעקב על תהליכי הרכש ומערכות המידע בחברות השונות שתחת אחריותו/ה, עבודה מול לקוחות.
* עבודה ישירה מול מנהלי התפעול וחשבת הקבוצה
*סגירת מאזנים
*עבודה על דוחות כספיים
משרה מלאה בימים א'-ה' בבני ברק.
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה בהתמחות חשבונאות
* סיום התמחות במשרדים הגדולים - BIG 4
* יכולת עבודה בצוות
* אנגלית ברמה גבוהה
* שליטה מלאה באקסל
*עבודה על מערכת פריוריטי - יתרון
* יחסי אנוש מצויינים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2021
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רו"ח לביצוע תפקיד חשבות חיצוני במס' חברות לחברה גלובלית
המספקת שירותי חשבות והנה"ח במיקור חוץ עבור חברות בינלאומיות.
עבודה מאתגרת ומעניינת מול חברות גלובאליות ומקומיות.
זמינות למשרה מלאה וקבועה בתל אביב.
עובד/ת חב' מהיום הראשון.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת – חובה (לאחר סיום התמחות)
*ניסיון בביקורת וחשבות של עד שנתיים - חובה
*אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (יתרון לשפת אם)
אקסל ברמה גבוהה – חובה*
יוצאי משרדים בינוניים/גדולים – יתרון משמעותי*
*בעל/ת כישורים מקצועיים ואישיים גבוהים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2188
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
משרד רו"ח באזור הבורסה בר"ג מגייס רו"ח למשרה הכוללת שירותי חשבות ועבודת ביקורת.
שעות העבודה- בין 7-9
שכר גבוה!
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת
לפחות שנתיים ניסיון בעבודת חשבות + ביקורת 
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: j-2016
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רו"ח לביקורת למשרד וותיק במגדלי בסר בבני ברק.
המשרד הוקם בשנת 1985 ומעניק לקהל לקוחותיו שירותי ראיית חשבון, ייעוץ בתחום המיסוי, ביקורת פנים, בדיקת נאותות, ייעוץ עסקי והכנת תכניות עסקיות, טיפול בשינוי מבנה, מיזוגים ורכישות, שרותי הנהלת חשבונות ועוד
ימים א'-ה'- משרה מלאה.
סביבת עבודה מותאמת למגזר הדתי/חרדי.
תנאים טובים למתאימים.
דרישות:
רו"ח עם / בלי ניסיון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2183
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רו"ח צעיר/מנה"ח מנוסה מאד למשרד רו"ח קטן במרכז העיר
דרישות:
רו"ח צעיר שנה-שנתיים אחרי סיום סטאז' או מנהל חשבונות מנוסה מאוד עם רמת ידע כמו רואה חשבון צעיר+
עצמאי, ניסיון ממשרד רו"ח קטן- בינוני, בביצוע עבודות ביקורת בחברות פרטיות, עמותות, חברות לתועלת הציבור, עצמאיים,
ידע וניסיון בעבודה עם חשבשבת , מכפל
דובר רוסית - יתרון משמעותי מאוד
שליטה באקסל- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2206
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפירמת פאהן קנה יועצים דרוש/ה יועץ/ת כלכלי או כלכלן/ית בתחילת הדרך לקליטת עובדים במוסד פיננסי גדול.
המשרה מיועדת למי שמחפש/ת להתמקצע בעולם החשבונאות/חשבות שכר במשרד רו"ח מוביל המשלב נגיעות בעולם משאבי האנוש.
התפקיד כולל: הכנת והרכבת שכר,קליטת עובד כעובד חברה,הכנת דוחות ומשכורות.

דרישות:
תואר/תעודה בתחום הרלוונטי.
רו"ח לאחר התמחות-יתרון משמעותי.
ידע בהנהח"ש/שכר -יתרון.
יכולת וורבלית גבוהה,אסרטיביות ועבודה מול אנשים.
** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00023
אזור: מרכז, שרון, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפאהן קנה ושות' הפירמה ה-6 בגודלה בארץ דרוש /ה סניור /ית לתחום הביקורת-עבודה על תיקים ממשלתיים!
המשרה כוללת גם פגישה עם במשרדים ממשלתיים.
מיקום: איזור ירושלים,יש צורך הגעה פעם בשבוע למשרדים בת"א.
*ניתן להתחיל לאחר החגים*
דרישות:
לאחר מבחני מועצה-חובה.
ניידות- חובה.
בעל מוטיבציה גבוהה.
נכונות להגעה לת"א פעם בשבוע.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00027
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפירמה ה-6 בגודלה בארץ לרו"ח דרוש /ה סניור/ית לתחום המיסים.
דרישות:
ניסיון תעסוקתי בתחום המיסוי הישראלי של שנה ומעלה.
תעודת רו"ח חובה.
תעודת עו"ד יהווה יתרון.
שליטה בשפה האנגלית.
יכולת לימוד עצמאית, יכולת עבודה בצוות.
זמינות לתחילת עבודה - מידית.
נא לציין ציפיות שכר.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00024
אזור: מרכז, שרון, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח מוביל הנותן שירותי חשבות לחברות בינלאומית דרוש/ה עוזר/ת חשב / חשב/ת!
אז אם את/ה לאחר התמחות או לקראת סיום,מחפש/ת את ההתמקצעות הבאה שלך ומקום לצמוח ולגדול, בעל/ת שליטה בעריכת דוחות כספיים, עם ראש גדול ואהבה לתחום מוקמך איתנו!
הזדמנות שחבל לפספס!
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
לאחר מבחני מועצה-חובה.
ניסיון קודם בביקורת.
ידע בהנהח"ש -יתרון.
אנגלית-רמה גבוהה.
בוגר/ת ביג 4-יתרון משמעותי!

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00018
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A holding company, which operates in Cyprus, mainly in the real estate industry,
is looking for a top level manager to be its Director of finance
The manager will work with the CEO to develop and execute the group's financial strategy. To be in charge on the group's administrative, HR, IT, Legal personals and activities.
Responsibilities:
• Negotiating, executing and monitoring business transactions, agreements and activities
• Responsible for the Group's accounting and financial activities
• Defines and implements the accounting procedures for reporting and consolidation of all Group financial results' and budgets'
• Identifying opportunities to improve efficiency of existing business and financial processes
דרישות:
Requirements:
• CPA
• 5+ years experience in financial leadership role in businesses' oriented companies (Real estate activities – preferred)
• Senior Leadership experience
• Business oriented
• English fluent capabilities
• Experienced Excel user
• Relocation to Cyprus is mandatory
• The position is designated to all genders

We offer:
• Attractive base and bonus
• Permanent opportunity
• Excellent benefits
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1699
אזור: חו"ל
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בית השקעות מוביל מחפש מנהלי/ות תיקי לקוחות לתפקיד מקצועי, מעניין ומאתגר!
החברה נותנת שירותים בתחום ניהול תכניות אופציות והטבה לעובדים וכן בתפעול בעסקאות של מיזוגים ורכישות.
לקוחות החברה הם חברות אסטרטגיות מעולם ההייטק ומנהל/ת תיק הלקוח נמצא/ת בקשר ישיר מול גורמים בכירים מאותן חברות.
התפקיד עם הרבה אחריות, אתגר ועצמאות וכולל בתוכו:
מתן תמיכה, מידע וליווי מקצועי שוטף.
הכנה וקריאה של הסכמים, ניהול מסדי נתונים ומאגרי מידע, עריכת חישובי מס, תפעול עסקאות מיזוגים ורכישות ועוד.
עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים.
משרה מלאה, בפתח תקווה.





דרישות:
בוגר /ת תואר באחד מהתחומים: משפטים /ראיית חשבון /כלכלה /עורך /ת דין /רו"ח /כלכלן /ית - חובה.
אנגלית ברמה טובה מאוד (רוב ההתכתבויות במיילים הינם בשפה האנגלית).
שירותיות, רצון ויכולת ללמוד תחום חדש ומרתק.
דיוק ויכולת קבלת החלטות מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1710
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!