תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית יצואנית בהוד השרון דרושה חשבת: התפקיד כולל – פיקוח על תהליכי רישום חשבונאי ובקרת מסמכים הכנת דיווחים חודשיים להנהלת החברה הכנת חומר לרו"ח חיצוני הכנת דוח מס שנתי ניהול תזרים יומי ובקרה על תשלומי ספקים
דרישות:
רישיון רואה חשבון - חובה שליטה בפריוריטי -יתרון הבנה בתהליכים חוצי ארגון , היכרות עם תהליכי מלאי שליטה גבוהה ביישומי Office ובעיקר Excel ניסיון של לפחות 2 שנים כחשב/עוזר חשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00388
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We are known for our expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad. Job Description: This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications: *Strong knowledge of US tax laws and regulations *Minimum of 1-2 years experience in tax preparation *Excellent communication and client management abilities *Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus *Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus *Attention to detail and strong analytical skills *Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
967096
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ל Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה/ת חשבון בחטיבת לחטיבת הביקורת. היחידה המספקת שירותי ביקורת ללקוחותינו בארה"ב. כחלק מתפקידך תעבוד בשיתוף פעולה עם חברי צוות הביקורת בארה"ב וישראל כדי לתכנן ולבצע נהלי ביקורת המבוססים על הצרכים העסקיים, הבקרה הפנימית והסיכונים של הלקוח. * העבודה הינה במשרדי הפירמה וכוללת שילוב עם עבודה מהבית. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
· תואר ראשון בחשבונאות או European CPA, ACCA, or CA designation · שליטה בשפה האנגלית; להפגין כישורי תקשורת יעילים בעל פה ובכתב. · יכולת עבודה יעילה בסביבה וירטואלית. מועדף: • ניסיון בעבודה עם משרד רואי חשבון בינלאומי. • הבנה של ידע עסקי וטכני רחב (US GAAP).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למספר משרות במרכז דרוש/ה כלכלן, בקר/ית תקציבי חשב/ת מנהל/ת כספים תיאור התפקיד: * ניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות * בניית תקציבים שנתיים ורב-שנתיים * ניתוח ביצועים מול תקציב, זיהוי חריגות והמלצות לשיפור. * עבודה מול מנהלי מחלקות, סמנכ"ל כספים וגורמים חיצוניים * הכנת תחזיות, תזרים מזומנים ודוחות להנהלה
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות – חובה * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – יתרון משמעותי * שליטה מלאה באקסל – חובה שליטה בפריוריטי- יתרון * רואה חשבון מוסמך- יתרון * יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית, עמידה ביעדים ולוחות זמנים * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01402
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה יציבה ומובילה העוסקת בתפעול מבנים דרוש.ה חשב.ת מתחיל.ה, לאחר התמחות לתפקיד של חשב.ת תפעולי. המשרה בצוות וכוללת אחריות על תקציבים, בדיקות שכר, תשלומים שוטפים לספקים, ניתוח נתונים, עיבוד ובקרה של מידע פיננסי וכלכלי, אחריות על בניית תקציב שנתי ובקרה עליו, אחריות על הכנת דוחות כספיים ותפעוליים, דוחות מס, ניהול ומעקב אחר תזרים מזומנים. משרה מלאה, יש אפשרות לימים קצרים וארוכים.
דרישות:
רו"ח מוסמך לאחר התמחות שליטה מעולה באקסל יכולת עבודה עצמאית ובצוות יכולת אנליטית מעולה שליטה בפריוריטי - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3319
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח בתחילת הדרך (אפשרי מיד לאחר סיום התמחות) אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם . במסגרת העבודה: הכנת דו"חות חודשיים וכספיים, הכנה לביקורת, תזרימי מזומנים ועוד . העבודה במשרה מלאה, בסניף תל-אביב
דרישות:
לאחר מבחני מועצה שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית חובה ידע בחשבונאות ומושגים בחשבונאות ובדוחות כספיים בקיאות באקסל ובנוסחאות מורכבות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות טכנולוגיות מובילה בתחומה, לניהול מערך הכספים, תפעול כלכלי וניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות.
דרישות:
· רו"ח יתרון משמעותי/ תואר בחשבונאות, כלכלה · ניסיון קודם של 7 שנים לפחות כסמנכ"ל/ית כספים או מנהל/ת כספים בחברה פרויקטאלית/טכנולוגית/תעשייתית, כולל ניהול צוות. · ניסיון בחברה פרטית. · ניסיון בהכנת דוחות כספיים כולל הכנת דוחות מאוחדים ופעילות בינחברתית · ידע ברגולוציות נדרשות, כולל דיני מיסים ודיני עבודה הקשורים לשכר · הבנה עמוקה וכולת ניתוח של חוזי פרויקטים, תקצוב ורווחיות. · היכרות מעמיקה עם תהליכי ייצור · ניסיון בניהול תזרים, ניהול מו"מ מול בנקים, גופים פיננסיים וספקים. · ניסיון בניהול מערכות ERP · שליטה גבוהה במערכות מידע, אקסל, מערכות BI וכלים אנליטיים. · כישורי תקשורת בינאישיים ויכול לעבוד מול מספר רחב של מנהלים, דירקטוריון ומנהלי פעילויות. · אישיות מעשית, תפעולית ופרואקטיבית. · יכולת הובלת תהליכים ובחינת תהליכי עבודה · הבנה עסקית רחבה. · יכולת ניהול מו"מ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00367
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רו"ח למחלקה המקצועית. המחלקה נותנת שירותים לפירמה בסוגיות מקצועיות מול שותפים, בקרות איכות, הדרכות, ניירות עבודה ועוד. התפקיד כולל: • ליווי ותמיכה מקצועית לשותפים וצוותי הביקורת. • ניהול קשרים עם גורמי רגולציה ואכיפה. • איתור, לוקליזציה ועריכת חומרים מקצועיים מהרשת. • פיתוח תהליכי עבודה וכתיבת הדרכות בתחום הרגולציה והביקורת. • בקרה על תהליכים וייעול המתודולוגיות המיועדות לביצוע ביקורות.
דרישות:
• ניסיון בעבודה עם חברות ציבוריות – חובה. • ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הביקורת - חובה! • היכרות עם תקני SOX – חובה. • אנגלית ברמה גבוהה • ישנה גמישות במודל המשרה במידת הצורך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3477
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
A global company in the diamond industry needs an accounting assistant with the ability and desire to integrate into accounting work, to work directly with the finance manager. Full-time position at the Ramat Gan Stock Exchange. The role includes: Integration into the company's accounting activities Preparing monthly, quarterly and annual reports for management Preparing financial reports Support in preparing forecasts and monitoring performance against budget Performing inter-company adjustments Performing financial controls and analyses
דרישות:
Preparing financial presentations for management At least 4 years of experience as an accounting assistant - required Bachelor's degree in accounting - required Type 2/3 accounting certificate - a significant advantage Full control of ERP systems - required Excellent control of Excel and PowerPoint - required Good level of English - required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית ("רשות החדשנות"), היא תאגיד ציבורי המופקד על תעשיית ההייטק בישראל ומשימתו לפתח את התחרותיות של ישראל מול האבים אחרים של חדשנות בעולם. רשות החדשנות משקיעה מדי שנה השקעות במאות רבות של חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכן ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן במוסדות מחקר המבצעים מחקר יישומי. כמו כן עוסקת הרשות בהקמת תשתיות מו"פ ובפיתוח מדיניות והסרת חסמי צמיחה בהיבטי רגולציה, מיסוי ועוד. חטיבת התפעול הינה החטיבה המנהלת בפועל את מנגנוני התמיכה של רשות החדשנות. במסגרת פעילותה החטיבה אחראית על קבלת בקשות השקעה מהתעשייה, העברתן לבדיקה מקצועית, הפעלת מערך ועדות המחקר, תקצוב והפעלת פרויקטים שאושרו על ידי הועדה, ביצוע תשלומי מענק לחברות, ביצוע ביקורות מו"פ בחברות נתמכות וגביית תשלומי התמלוגים. מחלקת ביקורת אחראית על ביצוע ביקורות פיננסיות, ביקורות ביניים וביקורות סופיות בחברות המקבלות השקעות מהרשות בכל מסלולי התמיכה בשיתוף בודקים מקצועיים ורו"ח חיצוניים. תאור תפקיד: • אחריות על ביצוע ביקורות פיננסיות, ביקורות ביניים וביקורות סופיות ביחד עם רואי החשבון החיצוניים. • עבודה שוטפת מול מערך רו"ח החיצוניים והבודקים המקצועיים של הרשות. • מעקב ובקרה אחרי ביצוע ביקורות על ידי רואי חשבון חיצוניים, איכות עבודתם ועמידתם בלוחות הזמנים. • הכנת גמר חשבון לתיקי מו"פ של חברות שקיבלו השקעה מהרשות. • ביצוע ביקורות בשטח יחד עם רואי חשבון חיצונים • הדרכת החברות ורו"ח על אופן עבודה מול הרשות בנושאים כספיים. • עבודה תחת לוחות זמנים מוגדרים ובכפוף לנהלי הרשות. • ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לדרישת הממונה.
דרישות:
דרישות התפקיד:דרישות סף: • תואר ראשון בראיית חשבון ותעודת הסמכה לראיית חשבון באישור מועצת רו"ח בישראל • ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הפיננסי • שליטה מלאה בתוכנות office • שליטה מלאה בעברית ואנגלית בעל פה ובכתב ויכולת העברת פרזנטציה דרישות המהוות יתרון: • היכרות עם תחום התמריצים ממשלתיים בארץ ובעולם • שיקול דעת, קבלת החלטות תחת לחץ, עמידה בעומס ורתימת מחלקות אחרות לסיוע בעת הצורך • יכולת ארגון ומקצועיות, עבודה מתודית ומסודרת • נכונות לעבודה מאומצת וריבוי משימות • ייצוגיות, יחסי אנוש מעולים ושרותיות • * מקום העבודה הנו במשרדי הארגון בירושלים, תתאפשר עבודה היברידית. • • קורות חיים ניתן לשלוח עד לתאריך 6.12.2025 בשעה 23:59. • *רק פניות מתאימות תיעננה. • *המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד וכל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך. • *הרשות תיתן ההעדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שהי/וא מעביר/ה. • *במהלך תהליך הגיוס יידרשו המועמדים להמציא מסמכים המעידים על עמידה בדרישות הסף למשרה, ובכלל זה תעודות השכלה, תעודות / רישיונות הסמכה מקצועית ו/או מסמכים רלוונטיים אחרים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-65
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחב' ביטוח מובילה בפתח תקווה - דרוש/ה עוזר/ת חשב משרה מלאה התפקיד כולל: - סיוע בעריכת דוחות כספיים - דוחות מס - דיווחים נלווים. וכיוב'
דרישות:
דרישות •; ניסיון עבודה בחברות ביטוח/משרדי רו"ח שעסקו בביקורת בחברות ביטוח אלמנטארי- חובה. • הכרות עם כללי ה- IFRS ועריכת דוחות כספיים של חברות ביטוח- יתרון. • תואר ראשון בחשבונאות-חובה. • שליטה גבוהה באקסל- חובה. • כישורים נדרשים: יכולת לימוד עצמאית ועמידה בלוחות זמנים, יכולת עבודה בצוות, דייקנות ויחסי אנוש טובים. • מוטיבציה גבוהה, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00898
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Priority Software דרוש/ה איש/אשת QA פיננסי להצטרף לצוות הבדיקות. התפקיד כולל הרצת בדיקות ידניות, ניהול תקלות, כתיבת מסמכי בדיקות ועבודה שוטפת מול צוות הפיתוח וצוות המוצר.
דרישות:
- ניסיון מעשי בהנהלת חשבונות מתקדמת – חובה
- ניסיון מעשי בשכר - חובה
- הכרות עם מערכת Priority – חובה
- תואר ראשון בחשבונאות / הסמכה כרו"ח – יתרון משמעותי
- ניסיון בבדיקות של מערכות פיננסיות / מערכות מידע - יתרון משמעותי
- קורס QA / הסמכת ISTQB – יתרון
- ברמה האישית: יכולת עבודה צוות טובה, אוטודידקטיות, תקשורת בין אישית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-320
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מנהל /ת חשבונות משרה מלאה, ימים א'-ה' ממשרדנו בתל-אביב. במסגרת התפקיד: - הנהלת חשבונות עד למאזן וביקורת רואי חשבון - ביצוע התאמות ספקים/לקוחות/בנקים/כרטיסי אשראי, קליטת והפקת חשבוניות,, רישומי חתכים. - חישובי שכר - דיווחים ותשלומים לרשויות המס - עבודה בצוות הנה"ח וסיוע במחלקה בהתאם לצורך
דרישות:
- ניסיון רלוונטי בתחום הנה"ח - יתרון ליוצאי חברות גלובליות - ידע בחשבשבת, יתרון לפריוריטי וסאפ - שליטה באנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) חובה - ידע בסיסי באקסל - מוטיבציה ללמידה והתפתחות מקצועית, אחריות והגדלת ראש
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00105
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל /ת כספים וחשב/ת איחוד לחברה ציבורית מובילה בתחום הקמעונאות לתעשיית הפארמה. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח. התפקיד כולל אחריות על הדוח הכספי המאוחד, לרבות הכנת דוחות סולו ומס של מספר חברות בנות בקבוצה, ניהול תזרים מזומנים, עמידה בתקינות IFRS ועמידה בדרישות רגולציה. כפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. תחומי אחריות עיקריים: הכנת דוחות כספיים רבעוניים ודוחות מאוחדים בהתאם ל-IFRS. קשר שוטף מול רואי החשבון המבקרים ומול יועצים חיצוניים וטיפול בסוגיות חשבונאיות. ניהול בקרות ה SOX והתנהלות שוטפת מול מבקרי פנים. הכנת דוח תזרים מזומנים קבוצתי. ניהול ובקרה על צוות הנהלת החשבונות. הכנת דוחות מס וטיפול בסוגיות מיסוי שונות. פיקוח על תהליכי הכרה בהכנסה, חיוב, גבייה ומדדי הכנסות
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 או בעל/ת ניסיון בחברות ציבוריות חובה. ניסיון בהכנת דוחות כספיים מאוחדים, דוחות סולו ודוחות מס. ניהול תזרים מזומנים מורכב בקבוצת חברות אנגלית ברמה טובה מאוד חובה. שליטה מלאה באקסל חובה עבודה בSAP יתרון. יכולת התנהלות באופן עצמאי, בלו"ז צפוף ובריבוי משימות. מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3277
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|