דרושים בתחום פיתוח עסקי

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום פיתוח עסקי

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד
הגדלת, חידוש ושימור מאגר תורמי הארגון ע"י ביצוע שיחות יזומות לתורמים, שיתופי פעולה עם חברות עסקיות, פגישות פרונטליות

תחומי אחריות
הוצאת שיחות יזומות לתורמים מהמאגר לשם חידוש או הגדלת תרומה
יצירת שיתופי פעולה עם גופים עסקיים ליצירת תרומות
פגישות עם אנשי מפתח בארגונים עסקיים
דרישות:
יכולת מכירתית גבוהה - חובה
ניסיון בהוצאות שיחות/פגישות מכירה
ניסיון במלכ"ר – יתרון
ניסיון בשיווק - יתרון
שירותיית גבוהה
כושר שכנוע
סדר וארגון
עצמאות ובעל/ת יכולת ניהול זמן מיטבית
אנגלית ברמה טובה
ניסיון בתוכנת OFFICE
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ניהול תהליכי מכירה ופיתוח עסקי של פעילויות החברה בישראל
אחריות ניהולית ותפעולית לגיוס וניהול לקוחות החברה וליווי תהליך המכירה מקצה לקצה.
מיסוד קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים וניהול לקוחות משלב יצירת ליד ועד לניהול לקוח לאחר סיום פרויקט/ים
דרישות:
ניסיון משמעותי קודם בניהול תהליכי מכירה בתחומי הייעוץ ו/או שירותים  - חובה
יכולת להוביל ולבסס תהליכי ניהול לקוח ותהליכי מכירה End to End  מול ארגונים גדולים ולהתנהל מול גורמים בכירים בקרב לקוחות החברה.
השכלה בתחומי התעשייה וניהול/ לוגיסטיקה- יתרון משמעותי
ניסיון קודם בתפקיד הכולל הבניה של תשתית עבודה, תכנון והובלת של תכניות השיווק והמכירות של החברה
ניסיון בתהליכי ניהול לקוח מורכבים, שימור לקוחות וניהול תהליכי שביעות רצון לקוח.
יכולות בינאישיות גבוהות ויחסי אנוש מצוינים
שחקנ/ית נשמה, אמביציוזי/ת עם שאיפות להמשיך לגדול והתפתח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BD-Sales
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה המתעסקת בתחום התעשייה והייבוא דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות התחום הפולימרים.
התפקיד כולל:
ניהול ומכירות ללקוחות קיימים וחדשים בארץ, זיהוי צרכים והתאמת מענה
ניהול קשר ישיר ורצוף עם ספקים בחו"ל
ניהול מו"מ
תפקיד משולב שטח ומשרד
מיקום המשרד רמת השרון

דרישות:
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה- חובה!
ידע בתחום הפולימרים (אקדמי או מקצועי) – חובה
ניסיון קודם במכירות-חובה!
פרואקטיביות, יוזמה ולהט לעשייה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
שליטה בתוכנות אופיס: Word, PowerPoint, Excel, Outlook
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4000
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התהליך משלב קבלת בקשה להצעת מחיר, דרך תהליך המו"מ ועד קבלת ההזמנה מהלקוח.
שימור, פיתוח והגדלת הפעילות העסקית (B2B) מול לקוחות קיימים וחדשים.
תפקיד back office, המשלב בין יכולות אופרטיביות וביצועיסטיות גבוהות לאוריינטציה מכירתית\ שירותית.
משרה מלאה עם אפשרות למודל עבודה היברידי (עבודה\ בית)- לאחר סיום הכשרה מלאה בתפקיד וצבירת ותק.
תפקיד דינמי, רב- ממשקי, עם אפשרויות להתפתחות וצמיחה.
איזור-קיבוץ הזורע .
דרישות:
וורבליות חובה! 
ניסיון במכירות חובה
B2B יתרון
עבודה מול מערכות 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00741
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ניהול קשרי עבודה שוטפים מול מעסיקים, מתפעלים של מעסיקים, וגופים מוסדיים, בכל הקשור לדיווחי הפרשות חודשיות של מעסיקים בתחום התנאים הסוציאליים
ניהול שוטף של פניות מלקוחות בנושאים תפעולים, תקלות וקשיים בשימוש, ליווי הלקוחות וניהול הטיפול בתקלה מול גורמים חיצוניים ופנימיים
לשמש כמנחה מקצועי למעסיקים ולמתפעלים בדבר דרכי פעילותם מול המסלקה
בקרה על עמידת הגופים המוסדיים בחובות הטיפול והמענה ובתנאי ה SLA המוגדרים
מעקב ובקרה כי מתקבלים כל המענים הנדרשים מהמוסדיים בהתאם לכל הכללים, וכי קיימת שלמות מלאה בשירות הניתן למעסיקים ולמתפעלים במבחן "התוצר הסופי"
ביצוע בקרות תקופתיות וסטטיסטיות על הפעילות, ניתוח דיווחי המעסיקים וקבלת המענים מהמוסדיים, איתור גורמים ותהליכים בעייתיים וניהול הטיפול בהם
ניהול תוכן מקצועי בתחום המעסיקים ובתחום ממשק המעסיקים בפרט
מעורבות בפעילויות שיווק ומכירה ללקוחות, השתתפות בכנסים, בתכנון פרסומים, הדרכת לקוחות וכד’
ליווי לקוחות חדשים או פוטנציאלים לחיבור למסלקה
מעורבות בפעילות אינטגרציה שונות מול לקוחות המסלקה בהטמעת גרסאות חדשות
מעורבות בתחום סליקות כספים, רישום ובקרת כספים שוטפת
דרישות:
השכלה אקדמאית (עדיפות בתחום- מנהל עסקים, שיווק, מערכות מידע, ביטוח פנסיוני)
ניסיון מקצועי:
· ניסיון של לפחות 3 שנים בגופים מוסדיים, סוכנויות ביטוח גדולות או ספקי שירותי תפעול למעסיקים, בתחום תהליכי דיווחי מעסיקים במתכונת הממשק האחיד, והבקרה על הטיפול בהם
· היכרות עם הגורמים הפועלים בשוק החיסכון ארוך טווח בתחום דיווחי מעסיקים: הגופים המוסדיים, חברות השכר והתפעול הפנסיוני
· יתרון לניסיון בעבודה מול מחלקות שכר וחשבי שכר
· יתרון לניסיון בתפעול ובשימוש במערכות מחשב, בעדיפות למערכות בקרה, אקסל ברמה גבוה, מערכות ניתוח מידע וכד’
· תעודת יושר
תכונות אישיות: שירותיות ויחסי אנוש טובים, אמינות ומהימנות אישית, כושר למידה, שקדנות וחריצות, התמדה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יצירתיות.

המשרה עבור המסלקה הפנסיונית בקרית עתידים, תל אביב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1562
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אם את/ה יוצא/ת חברת ייעוץ מובילה, או ששימשת בתפקיד אסטרטגי בארגון עסקי קמעונאי, יש לנו הצעה למהלך קריירה מנצח עבורך בבנק דיסקונט, בתפקיד בו תיקח/י חלק משמעותי בעיצוב אסטרטגיית הבנק עבור לקוחות פרטיים ועסקים קטנים

תיאור משרה:
- הובלת מהלכים לקידום ערך ללקוחות החטיבה - משקי בית ועסקים, תוך פיתוח וחיזוק בסיס הלקוחות והתאמת הצעת ערך מנצחת, לצד צמיחה בביצעוים העסקיים
- הנעת פרויקטים וניהול משאביהם, תוך עמידה בKPI
- שותפות בצוותי עבודה חוצי ארגון
- ממשק עם גורמים פנים ארגוניים ותיאום ביניהם
- איפיון תהליכים וממשק משתמש במערכות הבנק
- ניתוח התנהגות צרכנים ואנליזה 
- הובלת תהליכים עסקיים מקצה לקצה
דרישות:
- בוגר תואר ראשון ממוסד אקדמי. 
- בוגר תואר שני - יתרון
- 3+ שנות ניסיון בהובלת תהליכים עסקיים - מייזום להטמעה 
- אוריינטציה עסקית גבוהה
- ידע וניסיון בפיתוח הצעות ערך
- יכולת אנליטית גבוהה
- יוצא/ת חברת ייעוץ אסטרטגי, או מי ששימש/ה כפונקציה אסטרטגית בארגון עסקי-קמעונאי - יתרון 
- היכרות עם ארגונים פיננסיים - יתרון
- ניסיון בcustomer success - יתרון
- יכולת לתקשר אפקטיבית עם גורמים בדרגים שונים
- יחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00395
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!