דרושים בתחום פיתוח עסקי

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 11 משרות עבודה בתחום פיתוח עסקי

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "פיתוח עסקי" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : נציג שירות, מנהלי שירות, מוכרנים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Sales Development Representative

Sales Development Representative

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

03/12/2024

תיאור תפקיד:
We are a leading, cloud-based SaaS, global business management application solutions
provider, with over 75,000 customers worldwide. Our software provides flexible, end-to-end
business management solutions for companies of all sizes and industries.


Responsibilities:
• Qualify prospects and produce quality leads to generate and drive sales
• Develop sales prospecting strategies to draw in potential buyers or to solicit new potential
customers.
• Initiate contact with potential customers through cold-calling, email sequence, social media
channels or responding to leads inquiries generated from marketing campaigns.
• Move solid leads through the marketing funnel, connecting them to an account executive,
and securing remote or in-person meetings or phone calls.
• Present preliminary product information to potential customers once you have identified
their needs.
• Follow-up with potential customers who expressed interest but did not move forward in the
sales process via email or phone calls
• Perform regular follow-up calls or emails and facilitate communication with existing
customers to ensure their satisfaction and identify new potential needs.
• Perform database and record keeping activities
• Collaborate with both our sales and marketing teams to ensure the company's goals and
targets are met.
דרישות:
Qualifications:
• Ability to work IL and US time zones (EST)
• Ability to demonstrate knowledge of our products and services through telesales or
email communication (product training provided).
• Goal oriented individual with superior communication skills, interpersonal, and customer
service skills.
• Demonstrated ability to meet deadlines.
• Possess strong time management and analytical skills
• Ability to complete individual goals as well as work in a team environment.
• Demonstrated ability to communicate using business and technical concepts.
• Desire for a long-term career in sales preferred.
• Two years relevant sales development experience; software industry preferred.
• Advantage: familiarity with HubSpot, ZoomInfo and other related tools.
• Advantage- experience with the US market
• A bachelor's degree in sales, marketing, business, or related field

Location: Rosh Ha’Ayin - Ability to work IL and US time zones (EST)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 737847
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Junior B2B Sales & BizDev

Junior B2B Sales & BizDev

RecruitX

03/12/2024

תיאור תפקיד:
A leading international business group, with significant presence and a vast network of local contacts in numerous key jurisdictions worldwide. We provide our clients with a range of legal, regulatory corporate, operational and business oriented solutions and services.
דרישות:
Proven experience as a B2B Sales / Bizdev representative or in any similar role.
Familiarity with the online industry & fintech - a must.
High level of English - a must.
Additional Foreign languages - an advantage.
Team player who knows how to work in a team in order to bring greater value to the table.
Excellent communication and interpersonal skills.
Self-motivated and driven, with a passion for sales and results.
Lawyer - an advantage.
Bachelor degree - an advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3840
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Business Operational Manager בBDO CYBER- משרה זמנית החלפה לחל''ד (8 חודשים)

Business Operational Manager בBDO CYBER- משרה זמנית החלפה לחל''ד (8 חודשים)

BDO

03/12/2024

תיאור תפקיד:
משרה מלאה- ימים א' עד ה'.
התפקיד כולל:
*תפעול וניהול פרויקטים – מול לקוחות, שותפים עסקיים ויועצים חיצוניים
*סיוע וליווי תהליכי ניהול שותפים ותהליכי מכירות של שירותי סייבר מנוהלים- כולל מעקב ועדכונים- משלב הייזום ועד לסגירה חוזית
*ניהול ומעקב אחר הזדמנויות, הרחבת הפעילות מול לקוחות קיימים וחדשים ובניית מערכות יחסים חזקות ויציבות
*מתן מענה, הובלה וניהול מכרזים, בקרה וניהול של תהליכי גבייה
*תמיכה בפעילות השיווק והפיתוח העסקי והמסחרי במחלקה
דרישות:
• עברית ואנגלית גבוהה - חובה
• תואר רלוונטי בתחום טכנולוגי - יתרון משמעותי.
• ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח עסקי/מכירות או לחילופין בתפקיד של ניהול אופרטיבי משמעותי בחברה טכנולוגית- חובה
• ניסיון קודם בחברה בתחום הסייבר – יתרון
• תשוקה לעולם המכירות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00199
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

5. מנהל/ת צמיחה למחלקת המכירות

5. מנהל/ת צמיחה למחלקת המכירות

פספורטכארד ישראל

03/12/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת פספורטכארד מגייסת מנהל/ת צמיחה למכירות שיוביל/תוביל את מאמצי החברה בהגדלת ההכנסות ושיפור הביצועים העסקיים.
תחומי אחריות:
יצירת וביצוע אסטרטגיות צמיחה למימוש יעדי החברה.
ניתוח שוק ולקוחות לזיהוי הזדמנויות עסקיות.
שיתוף פעולה עם צוות השיווק לבניית קמפיינים ממוקדים.
ניהול ואופטימיזציה של תהליך המכירות לשיפור שיעורי המרה.
ניהול והכוונה של צוות המכירות להשגת יעדי מכירה ומעבר לכך.
קבלת החלטות מבוססות נתונים בהתאם למדדי ביצועים.
דרישות:
תואר ראשון בתחום פיננסי או אנליטי.
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מכירות או תפקיד דומה.
כישורים אנליטיים חזקים ויכולת לתרגם נתונים לתוכניות פעולה.
אוריינטציה לקוח ושאיפה למצוינות בשירות.
יתרונות בתפקיד:
הזדמנות להשפיע באופן משמעותי על צמיחת החברה.
סביבת עבודה שיתופית ותומכת.
אפשרויות לקידום והתפתחות מקצועית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Sales Executive

Sales Executive

Deloitte

03/12/2024

תיאור תפקיד:
Are you the one who can spot opportunities before others do? Do you thrive on building connections and closing deals? If you're looking to make a significant impact in the world of branding and creative solutions, we want you on our team as a Sales Executive.

Here at Awesome, we create creative brands and digital products, and we are looking for someone who shares our excitement for innovation and excellence.

Your Role:
    - Engage with Potential Clients: Be the first point of contact for incoming leads. Understand their needs and introduce them to our world-class branding services.

    - Meetings: Participate in sales pitches and meetings with potential clients to gain a deeper understanding of their needs and create action items before writing proposals.

    - Proposal Writing: Craft detailed, persuasive price proposals that align with client needs and showcase our capabilities with ease and proper English.

    - Negotiation and Closing: Navigate negotiations with grace and close deals.

    Work Environment:
      - Hybrid Model: This role offers a hybrid working model, combining both office-based (Tel Aviv) and remote work to provide flexibility and balance.
      - Half Term: The position is on a half-term basis, offering a structured yet flexible schedule.

דרישות:
You Are:
    - A Natural Communicator: You have a way with words and can easily engage others in conversation, both spoken and written, with fluent English and Hebrew.
    Proactive and Enthusiastic: You're always one step ahead, ready to seize opportunities and take initiative.

    - Detail-Oriented: You understand that the little things matter and you work hard to get them right.
    Confident: You can hold your own in meetings and presentations, conveying our ideas clearly and persuasively.

    - Quick Learner: You can quickly understand new concepts and technologies, adapting to different client needs and industries.

    - Emotionally Intelligent: You can read between the lines and understand the underlying motivations of clients.
You Might Have:
    - Relevant Experience: Prior experience in sales or business development is a big plus.
    - A Flair for Creativity: You appreciate the nuances of branding and can think outside the box.
    Tech Savvy: Familiarity with digital tools and platforms that enhance sales processes.

היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00440
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוצר בתחום התקשורת

מנהל/ת מוצר בתחום התקשורת

גטר גרופ

03/12/2024

תיאור תפקיד:
חטיבת התקשורת בחברת גטר מחפשת מנהל/ת מוצר ומכירות תותח/ית!!!
התפקיד כולל ניהול מוצר
– Grandstream (טלפוניה, מרכזיות, מתגים ו access point), בפן המסחרי
- עבודה ישירה מול היצרן,עבודה מול שותפים עסקיים וניהול ערוצי מכירה. תמיכה לאנשי המכירות בשטח, בדגש על קידום תהליכי המכירה.
דרישות:
דרישות התפקיד-
ניסיון במכירות/ניהול מוצר מסחרי (לא טכני
ניסיון בעבודה מול שותפים וניהול ערוצי מכירה
ניסיון בזיהוי צרכי לקוח ומתן פתרונות
דרייב, מוטיבציה ורעב להצלחה
ראש גדול, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2739
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תוכניות שותפים Microsoft

אחראי/ת תוכניות שותפים Microsoft

בזק בינלאומי

03/12/2024

תיאור תפקיד:
מי אנחנו?
אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם!
העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים.
בזק בינלאומי מגייסת אחראי/ת תוכניות שותפים Microsoft–לעבודה ישירה מול היצרן Microsoft במטרה למקסם את הפעילות, היעילות והרווחיות הנוצרת כתוצאה ממנה.
מדובר בתפקיד משמעותי הכרוך בניהול תוכנית השותפים של בזק בינלאומי ביצרן . Microsoftהתוכנית כוללת בתוכה את ההסמכות הנדרשות ,ניהול Compliance,ומעקב על ההכנסות והרווחיות.
כמו כן, אחריות על עריכת כנסים ווובינרים, יצירת שיתופי פעולה עם היצרן Microsoft בכדי לחשוף את הלקוחות ליכולות של בזק בינלאומי ביצרן .
במסגרת התפקיד, עבודה בצמוד לגופי המכירה הפנימיים והחיצוניים- המשווקים, ועם ממשקים נוספים בחברה, כגון: כספים, דליברי ושירות, טכנולוגיות ועוד.
התפקיד כולל ניתוח ומדידת הנתונים הקיימים אצל הלקוחות, הדרכה וחניכה של גורמי המכירה בקרב המשווקים, וזיהוי הזדמנויות ומנועי צמיחה חדשים.
דרישות:
היכרות וקשרים עם ממשקים רלוונטיים בעולמות הIT- חובה
ניסיון בניהול מוצר/ ניהול תוכניות שותפים מול יצרנים בולטים מתחום הIT- חובה
שליטה בשפה האנגלית- לרבות הבנת טקסטים וביטוי בכתב ובעל פה- חובה
היכרות מעמיקה עם תוכנית השותפים של מיקרוסופט -יתרון משמעותי
ידע מוכח בפתרונות מייקרוסופט כדוגמת Microsoft365, Azure, TEAMS- יתרון משמעותי
ניסיון בניהול אופרציה בחברות גלובאליות- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12129
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת חוזים ומכירות

מנהל.ת חוזים ומכירות

אלביט מערכות

03/12/2024

תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה מנהל.ת חוזים ומכירות
תיאור התפקיד:
הובלת הצעות מחיר ומענה למכרזים
עריכת מו"מ מסחרי וחוזי
ניהול הזמנות / חוזים בהיבט המסחרי / פיננסי
דרישות:
תואר ראשון בתעשייה וניהול / כלכלה / מנהל עסקים / משפטים 
ניסיון בהצעות מחיר, מענה למכרזים, ניהול מו"מ מסחרי וניהול חוזה - יתרון
שליטה ביישומי Office
שליטה ביישומי Excel ברמה גבוהה 
יכולת ביטוי גבוהה באנגלית בע"פ ובכתב 
כישורים בינאישיים טובים, תקשורתיות וייצוגיות
יכולת תפקוד גבוהה במצבי לחץ ו-Multitasking
יכולת עבודה עצמאית והובלה עצמאית של תהליכים

*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70080193
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Business development & Marketing

Business development & Marketing

Schindler - Your Finance Team

03/12/2024

תיאור תפקיד:
  • ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ דרוש/ה אחראי פתוח עסקי שיווק ומכירות לתפקיד התחלתי 
  • במסגרת התפקיד יצירת קשרים עם שחקנים מרכזיים באקוסיסטם הישראלי, בין היתר עם חברות STRAT UP , אקסלקטורים, קרנות הון, שותפים עסקיים וכול' , פיתוח חיבורים בין יזמים – משקיעים -נותני שירותים, ייזום פעולות לקידום מעגלי שיווק ומכירה והבאת לידים איכותיים, ארגון אירועים ועבודת סורסינג אינטנסיבית
  • המשרה לתקופה של חצי שנה עם אופציה להארכה/ משרדי החברה בפתח תקווה/ אפשרות לעבודה היברידית

דרישות:
  • היכרות עם עולם היזמות /סטארט-אפים / קרנות /אקסלרטורים – יתרון משמעותי
  • רקע במכירות ופתוח עסקי בעולם ה- TECH - יתרון משמעותי
  • בעל/ת יכולת ליזום ולפתח קשרים ולייצר לידיים איכותיים
  • עצמאי/ת, ראש גדול, בעל/ת יכולות בינאישיות גבוהות, יכולת ורבלית ואוריינטציה מכירתית
  •  יכולת ארגון ותכנון אירועים
  • שליטה ברשתות חברתיות וידע בעבודה עם מאגרי נתונים.
  • כושר הבעה מעולה בעל פה ובכתב, בעברית ובאנגלית - חובה
  • התפקיד כולל השתתפות באירועים, כנסים ומיט-אפים
  • בוגר/ת תואר ראשון - חובה
  • ניידות – חובה
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד 
קורות חיים ל - [email protected]
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00067
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Head of Global Business Development

Head of Global Business Development

אנטריפוינט

03/12/2024

תיאור תפקיד:
Responsibilities:
* Research, analyze, and map potential markets and opportunities abroad 360 – including
commercial, regulation, competition, legal, financial, and marketing aspects.
* Pursue, reach out, and develop long-term business relationships globally.
* Negotiate commercial terms and manage an 8-digit annual signed revenue portfolio.
* Lead internal interfaces with the company’s team to meet the needs of the global markets.
דרישות:
Requirements:
* At least 3 years of experience in global Business Development & Deal Making – Must.
* Entrepreneurial experience/ experience in penetrating new markets – Advantage.
* Experience in Global Real-Estate/ Solar Industry – Advantage. ;
* Experience in working with C-level managers – Advantage.
* Enthusiastic, highly motivated, goal-oriented individual with a ‘hybrid’ ability to work both independently and as part of a team.
* Excellent analytical, communication, and negotiation skills.
* Native/ Fluent English speaker.
* g with C-level managers – Advantage.
* Enthusiastic, highly motivated, goal-oriented individual with a ‘hybrid’ ability to work independently and as part of a team.
* Excellent analytical, communication, and negotiation skills.
* Native/ Fluent English speaker.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5189
אזור: מרכז - פתח תקווה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל\ת צמיחה

מנהל\ת צמיחה

מעוף חולון

26/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש\ה מנהל\ת צמיחה 
הובלת הגדלת ההכנסות ושיפור הביצועים העסקיים.
תחומי אחריות:
יצירת וביצוע אסטרטגיות צמיחה למימוש יעדי החברה.
ניתוח שוק ולקוחות לזיהוי הזדמנויות עסקיות.
שיתוף פעולה עם צוות השיווק לבניית קמפיינים ממוקדים.
ניהול ואופטימיזציה של תהליך המכירות לשיפור שיעורי המרה.
ניהול והכוונה של צוות המכירות להשגת יעדי מכירה ומעבר לכך.
קבלת החלטות מבוססות נתונים בהתאם למדדי ביצועים.
דרישות:
ניסיון של כשנתיים בניהול פרויקטים או בתפקיד דומה.
רקע בניהול תהליכי מכירה ובמכירות בפועל.
כישורים אנליטיים חזקים ויכולת לתרגם נתונים לתוכניות פעולה.
אוריינטציית לקוח ושאיפה למצוינות בשירות.
תואר ראשון בתחום פיננסי או אנליטי – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00100
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!