דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 7 משרות עבודה בתחום Back Office

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Back Office" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : תפעול כספים, בנקאי סחר חוץ, Compliance Expert ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית

רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית

MalamTeam2

15/09/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית- למשרדנו בחברת Malam team בפתח תקווה.
התפקיד כולל: הכנת ניתוח הכנסות והוצאות חודשיות, בקרה והעברה לחיוב שעות עובדים.
קליטה ומעקב אחר הזמנות לקוח, מעקב וניהול חידושי תחזוקות תקופתיות ללקוחות.
הכנת דוחות בקרה ורווחיות שוטפים, בקרה וטיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
דרישות:
- בוגרי תואר במנהל עסקים/כלכלה (התמחות במימון) – יתרון משמעותי.
- שליטה מלאה ביישומי Office.
- שליטה וידע ב - EXCEL
- ניתוח דוחותPNL-
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 532149
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למטלפרס דרוש/ה רכז/ת בק אופיס פרויקטים

למטלפרס דרוש/ה רכז/ת בק אופיס פרויקטים

מטלפרס

15/09/2025

תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים.
התפקיד כולל:
קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם,
פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה
מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים,
יכולת ניתוח נתונים או דוחות,
הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט,
הוצאת חשבוניות
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן.

העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול
* שליטה מלאה באקסל.
*שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי.
* ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם.
* יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות.
*יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון.
*חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 634149
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת עמלות סוכני ביטוח - ניסיון מארגון פיננסי

חשב/ת עמלות סוכני ביטוח - ניסיון מארגון פיננסי

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

15/09/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח דרוש/ה חשב/ת עמלות.
במסגרת התפקיד:
* בדיקה ובקרת עמלות סוכנים
* עבודה שוטפת מול מחלקות כספים של חברות ביטוח ובתי השקעות
* הכנת ניתוחים ותחשיבים כלכליים, תקציב מול ביצוע
* בקרה על הנהלת חשבונות
* פיקוח וניהול הסכמי סוכנות/סוכנים מול הגופים
דרישות:
* תואר ראשון פיננסי – חובה
 * ניסיון ממחלקת כספים בחברות ביטוח/ בתי השקעות- חובה
* ניסיון בטיפול בחשבוניות סוכנים- חובה
* ניסיון בתפקיד דומה–יתרון משמעותי
* ניסיון בשוק ההון – יתרון
* ידע ושליטה מצוינת בoffice לרבות Excel ו PP
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4275
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת הסכמי עמלות סוכנים

רכז/ת הסכמי עמלות סוכנים

מור בית השקעות

15/09/2025

תיאור תפקיד:
מחלקת עמלות סוכנים של בית ההשקעות MORE דרוש/ה רכז/ת הסכמים ועמלות סוכנים!
התפקיד כולל מתן מענה שוטף לסוכנים ולמפקחים בעולמות הגמל ובפנסיה, החל משלב שליחת ההסכם לסוכן עד לשלב שליחת התשלום בפועל, הקמת סוכנים, הזנת הסכמי עמלות במערכות השונות, וטיפול בהמחאות זכויות, בנוסף טיפול פרוייקטים שונים.
במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מול ממשקים שונים: מחלקת כספים והנהלת חשבונות, סוכנים, דסק סוכנים, מערך התפעול, צוות הפיקוח, ספקי שירות ועוד.
דרישות:
שליטה באקסל (VLOOKUP,PIVOT) - חובה
ידע ונסיון בעולמות הגמל והפנסיה- חובה
יסודיות וסדר וארגון
יכולת עבודה תחת לחץ , סובלנות ושירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 166437
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת בק-אופיס ותפעול לחברה פיננסית

איש/אשת בק-אופיס ותפעול לחברה פיננסית

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

15/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה בתחומה דרוש/ה איש/אשת בק אופיס ותפעול.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, הכנת מסמכים, עבודה עם נתונים, סיוע בהוצאת עסקאות לפועל, החתמת לקוחות, הזנת עסקאות במערכת, קבלת שקים ומסמכים מהלקוח, ביצוע ניטור ובקרות, ממשק עם גורמים פנים ארגוניים, סיוע בניהול אדמיניסטרטיבי של משרדי החברה ועוד.

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים.
-ניסיון קודם בתפקיד בק-אופיס בחברה פיננסית/רפרנט/ית כספים- חובה.
-ניסיון קודם מבית השקעות/פמילי אופיס/אשראי עסקי- יתרון משמעותי.
-שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל- חובה.
-יחסי אנוש מעולים, מקצועיות, סדר ודיוק ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17437
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוחן.ת חיובים

בוחן.ת חיובים

עיריית תל אביב יפו

15/09/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע.
3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות.
4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט.
5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך.
6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם
2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה.
4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
5. תודעת שירות גבוהה.
6. יחסי אנוש טובים.
7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול גמל ופנסיה

רפרנט/ית תפעול גמל ופנסיה

מור בית השקעות

15/09/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת תפעול גמל ופנסיה דרוש/ה רפרנט/ית!
התפקיד כולל טיפול בתהליכי בק אופיס במערך התפעול של החברה,
פתיחת החשבון לעמיתים, שיוכי כספים, ניהול תהליכי ניוד הכספים וטיפול במשיכות כספים.
התמחות בכל הקשור לרגולציה בעולמות החיסכון לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון קודם מבית השקעות / חברת ביטוח - חובה
ניסיון בתפעול וההיכרות עם עולם קופות הגמל - יתרון
היכרות טובה עם EXCEL
אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ
זריזות יחד עם הקפדה על פרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 144932
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!