דרושים בתחום יועץ משפטי / משפטן

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום יועץ משפטי / משפטן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה בתחומה דרוש /ה יועץ /ת משפטי /ת.
במסגרת התפקיד: אחריות על כלל הנושאים המשפטיים בחברה.
מזכירות חברה.
ליווי מחלקות החברה בנושאים משפטיים.
ליווי הדירקטוריון והמנכ"ל בתחומים משפטיים.
טיפול בחוזים והסכמים בינלאומיים.
משרה מלאה בתנאים מעולים.
דרישות:
דרישות: השכלה בתחום המשפטים - תואר ראשון חובה, שני - יתרון.
ניסיון כ עו"ד בחברה /משרה בתחום ההיטק /תעשיה - חובה.
ניסיון במזכירות חברה - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00786
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה הנותנת שירותים בתחום ניהול תכניות אופציות והטבה לעובדים ובתפעול עסקאות של מיזוגים ורכישות, דרוש/ה מנהלת תיקי לקוחות.
התפקיד כולל:
מתן תמיכה וליווי מקצועי שוטף, הכנה וקריאה של הסכמים, ניהול מסדי נתונים, עריכת חישובי מס, תפעול עסקאות ועוד
מיקום המשרה- פתח תקווה.
היקף משרה- מלאה.
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**
דרישות:
תואר במשפטים/ רו"ח וניסיון בתחום
אנגלית ברמה גבוהה- דגש על כתיבה וקריאה
שליטה באקסל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1025
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עו"ד במחלקת תביעות בשילוב עם ליטיגציה
 טיפול בתיקי פלת"ד בבית משפט ומחוצה לו.
 ניהול מו"מ
עמידה ביעדים מקצועיים ותפעוליים
דרישות:
מקצועיות וניסיון בתחום הפלת"ד - יתרון רב
ניסיון בניהול תיקים בבימ"ש לרבות הופעות בבית משפט והכנת כתבי בית-דין-יתרון רב
ניסיון של 5 שנים לפחות
ניסיון מקצועי בניהול מו"מ
מוטיבציה גבוהה
 יחסי אנוש מצויינים
מיקום – ראשל"צ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-395
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ניהול מחלקת פאראליגל המונה כ- 10 עורכי-דין ופאראיגלז מנוסים, כפוף למנהלת המשרד. אחריות לניהול עריכת-הפטנטים והמענה לרשם הפטנטים, ניהול תיקי-הפטנטים, החיובים הכספיים, ניהול האיכות בתהליך הכולל בניית סטנדרטים לעבודה בחברה, לרבות כתיבת נהלי עבודה מחלקתיים ובין-מחלקתיים ונהלי איכות והטמעתם בתהליכי העבודה בכל שרשרת העריכה, ניהול התיקים, החיובים הכספיים והמענה לרשם הפטנטים וללקוחות. ריכוז דרישות הלקוח והרגולציה המשפטית בטריטוריה הרלוונטית; תרגום דרישות אלה לשפת המשרד: הליכי עריכה, ניהול תיקים, לו"ז, חיובים וכו’; קביעת מועדי הגשת המסמכים, בתיאום עם מח’ עו"פ; אישור הזמנת העבודה ע"י הלקוח, ניהול תזכורות מול מחלקת פטנטים, קבלת התשלום (חשבונית עסקה) ואישור הגשה, ניהול ההגשה, ניהול תזכורת אחרי ההגשה.
בניה, הכשרה, הטמעת תרבות איכות בארגון, לרבות תפעול של שיגרת איכות בחברה: קיום וניהול ישיבות איכות, פעולה מתקנת ומונעת, ניתוח תלונות לקוח, ספקים ותלונות פנימיות, הכנת דוחות איכות (ניתוח תקלות, חריגות וכו’) והצגתם וטיפול בהם ברמת השורש, בניית מערכי הדרכות בנושאי איכות וקיום הדרכות סדירות. בנית מבדקים: הכנה וליווי מבדקים חיצוניים,ISO9001 תכנון של תוכנית מבדקים פנימיים אפקטיבית, הסמכת ספקים וניהול האיכות מולם.
המשרה כוללת אחריות על ייעול תהליכים, שיפור ביצועים במחלקות השונות, הטמעת שגרות ניהול, בניית מדדי ביצוע מרכזיים הטעמת מערכות מחשוב, הטמעת מערכת לתכנון משאבי ארגון ERP (SmartIP).
משרה מלאה+שעות נוספות.
המשרה ממוקמת בפתח תקווה.
דרישות:
מהנדס/ת תעשייה וניהול או רקע מדעי/הנדסי ו/או משפטי – יתרון משמעותי.
ניסיון בניהול מערך איכות בסביבת משרד עו"פ, יכולת פרואקטיבית לבחון להגדיר ולהטמיע מנגנוני ותהליכי בקרה, יכולת ניתוח סיכוני איכות, הכרת תקני איכות ובקרת איכות, יכולת בהטמעת ISO9001, יכולת וניסיון לבצע מבדקים פנימיים, יכולת ניתוח ואיתור תקלות, יכולת בניית מערכי איכות והדרכה בתחום - חובה.
יכולת עבודה בארגון מרובה ממשקים - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1129
קרא עוד
תיאור תפקיד:
 דרוש.ה מנהל.ת מכירות וחוזים
להכנת הצעות מחיר וביצוע מו"מ מסחרי מול לקוחות בשוק הבי"ל
ניסיון מול השוק האמריקאי - יתרון
ניסוח חוזים וניהולם
ביצוע ניתוחים פיננסיים
**יש להפנות קו"ח בקובץ WORD
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / תעשיה וניהול / משפטים – חובה
ניסיון בתמחור לטובת הכנת הצעות מחיר
ניסיון בעבודה מול גורמים חיצוניים לארגון בתחום התעשייה
ניסיון בהובלת תהליכים בארגון מטריציוני
אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה ) - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-07620
קרא עוד
תיאור תפקיד:
-אחריות למתן ייעוץ ותמיכה משפטית שוטפת לסניפים ולחטיבה הבנקאית. ייזום ותמיכה בפרויקטים מיוחדים על מנת להבטיח את
ניהול הסיכון המשפטי
-ניסוח ועריכת מסמכים משפטיים, סיוע בהכנת מכתבים ללקוחות
-הכנת חוות דעת משפטיות
-הכנת כתבי טענות לבית המשפט לתביעות קטנות ותגובות לבקשות בית המשפט
-ייצוג הבנק בפני גורמים חיצוניים, לרבות רגולטורים, האופוטרופוס הכללי ואיגוד הבנקים בנושאים שונים
-כתיבת הנחיות משפטיות ועדכון שוטף בהתאם לדין
-ביצוע עדכונים והדרכות בנושאי משפט ורגולציה ליחידות הבנק
-בחינת מסמכים משפטיים הנוגעים ליחסי בנק לקוח ולניהול החשבון

המשרה ממוקמת בתל אביב. 
דרישות:
דרישות סף:
-רישיון ישראלי לעריכת דין
-לפחות 5 שנות ניסיון כיועצ/ת משפטי/ת או עו"ד
-ניסיון קודם במערכת הבנקאית- הכרת הרגולציה והחקיקה הרלוונטית, לרבות נהלי בנק ישראל
-ידע משפטי בדיני בנקאות, חוזים, ערבויות, שטרות, ירושה, איסור הלבנת הון, כשרות משפטית ואופוטרופסות

דרישות נוספות:
-תודעת שירות גבוהה
-יכולת שיתוף פעולה ועבודת צוות
-כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00412
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!