דרושים בתחום מנהל משאבי אנוש

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בתחום מנהל משאבי אנוש

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה בנס ציונה מגייסים מנהל/ת משרד ומשאבי אנוש
* משרה מלאה
כחלק ממסגרת התפקיד:
• תמיכה במנהלת משאבי אנוש אזורית ואירועי רווחה לעובדים, קליטת עובדים חדשים , קשר עם חברות השמה לצורך גיוס עובדים
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת כספים , תשלומים לספקים הזמנות רכש , ריכוז נתונים לשכר , החזרי הוצאות עובדים
• ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד – רכש , אירועים , ציוד משרדי , נסיעות לחול
דרישות:
דרישות
ניסיון קודם- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
ראש גדול, ביצוע ריבוי משימות במקביל,סדר וארגון והתנהלות באופן עצמאי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00524
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת יוניליוור דרוש/ה Talent Acquisition Partner
הובלה והוצאה לפועל של אסטרטגיית הגיוס והסורסינג של היחידות השונות וליווי של התהליך מתחילתו ועד סופו, הגדרת מדדי ביצוע תומכי גיוס, שותפות וקשר עם בעלי תפקידים בכירים בארגון ומחוץ לארגון (כגון: ספקים, חברות השמה, מנהלים, מנהלות HR) , הוצאה לפועל של פעילויות מיתוג מעסיק, קשר רציף עם האקדמיה ושת"פ בכל הקשור לירידי גיוס, הוצאה לפועל של תוכניות עבודה שנתיות תוך מתן מענה ומיפוי הצרכים הארגוניים, הובלת שימוש בכלי גיוס חדשניים, אחריות על תוכניות כגון עתודה ניהולית, מדידת ושיפור חוויית המועמדים והמנהלים המגייסים ועוד.
דרישות:
● תואר ראשון לפחות בתחומים רלבנטיים
● נסיון של 7 שנים לפחות בארגון דומה (נסיון מארגון גלובאלי - יתרון)
● יכולות אנליטיות חזקות בשילוב עם אהבה של תחום הגיוס
● היכרות טובה עם שוק העבודה המקומי (משרות / פרופילים
● יכולת לעבודה עצמאית ועבודה בצוות
● יכולת חיזוי צרכים, ויצירת מאגרי מועמדים, ייעוץ ופתרון בעיות באופן פרואקטיבי.
● יכולת כתיבה ושיחה באנגלית ברמה גבוהה, יכולות תקשורת מצוינות
● מוכוונות לקוח גבוהה
● יכולות גבוהות בעבודה גמישה ולעתים בתנאי אי וודאות ותנאים משתנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 424
אזור: מרכז, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
PR Firm Located in Tel Aviv seeks an experienced HR Manager.
This is a ½ time - ¾ time role, and we currently have a hybrid model of 3 days per week in-office and 2 days WFH.
Our people are our most important asset and we’re looking for an HR Manager to be the go-to person for employee-related issues, manage the employee lifecycle from A-Z, and nurture a positive and dynamic work culture. The HR Manager’s responsibility will involve a range of responsibilities, including recruitment, employee retention, performance management, professional development, and employee relations. In short, we’re looking for a superstar who can shape a fantastic employee experience at Headline Media.
Expectations:
- Implement key strategic HR policies, procedures and best practices in line with company values.
- Build relationships with employees and managers across all levels of the organization by providing guidance and direction based on HR expertise.
- Own the employee lifecycle including recruitment, performance management, and employee retention.
- Assess professional development needs and develop/monitor training programs.
- Nurture a positive, supportive, and productive work environment and culture.
- Ensure compliance with operational policies and legislative requirements as they pertain to our employees and workplace.
דרישות:
Requirements:
- 2-3 years of experience in HR or related field
- Bachelor’s degree in Human Resources, social sciences or related field
- Native English speaker and familiarity with Anglo culture
- Experience with HR systems and databases
- Knowledge of HR best practices and labor law/regulations
- High level of energy, motivation, initiative and professionalism
- Passionate about people and able to build strong interpersonal relationships
- Detail-oriented with excellent verbal and written communication skills
- Problem-solver who can break down complex issues and offer practical solutions
HR Manager.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 981788
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למלון היוקרה הרודס תל אביב דרוש /ה מנהל /ת משאבי אנוש

הצטרפו גם אתם להצלחה!

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרישות:
  • נסיון מלונאי - חובה
  • ניסיון קודם בתפקיד - יתרון משמעותי.
  • יחסי אנוש מעולים
  • שליטה בדיני עבודה
  • הסכמים קיבוצים
  • יכולת ניהול תקציבים
  • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת
  • השכלה אקדמית - יתרון
  • אהבת האדם והאירוח


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00185
אזור: מרכז, שרון, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת גיוס בתחום הטכנולוגי דרוש\ה רכז\ת משאבי אנוש למשרה התחלתית.

 תיאור התפקיד:
אחריות על מערך הנוכחות- מעקב ובדיקת דיווחי נוכחות במערכת חילן.
בדיקת תלושי שכר.
הפקת דוחות שכר ונוכחות.
ניהול תהליכי קליטת עובדים.
טיפול בפרישת עובדים וסיומי העסקה.
כתיבת חוזים לעובדים.
מתן מענה ותמיכה לעובדי החברה.
ניהול רווחה.
משרה חלקית 60%
מיקום: הוד השרון
דרישות:
נכונות לעבודה ב-60% משרה לטווח הרחוק.
תואר ראשון רלוונטי - חובה
ניסיון עבודה עם מערכות האופיס – חובה
ניסיון בניהול משרד- יתרון
עבודה עם מערכת חילן – יתרון
ידע בדיני עבודה - יתרון
סדר וארגון, אחריות, יסודיות וקפדנות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00211
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד
 יישום והטמעת מדיניות ואסטרטגיית מש"א 
 מהווה שותף אסטרטגי בצוות הניהולי הבכיר של היחידה ויועץ מקצועי בכל הקשור ליישום מדיניות מש"א בתח"צ
 שימוש בכלי מש"א (גיוס, הדרכה וכו') לטובת הקצאת המשאב האנושי באופן המותאם ביותר ליחידה העסקית

תכולת התפקיד
· ניהול ויישום תהליכי משאבי אנוש באופן אפקטיבי ומקצועי ובהתאם לאסטרטגיית ומדיניות יחידות המטה של מש"א ובכלל זה: גיוס וקליטה, הדרכה ופיתוח ארגוני, רווחה ופרט, יחסי עבודה, שכר ותגמולים
· יישום פרקטיקות משאבי אנוש מקובלות כגון: הערכת עובדים, ניהול כישרונות, פיתוח הדרג הניהולי ויצירת עתודה ניהולית, ניוד פנימי, סקרי עמדות, benchmarking, יחסי עבודה ועוד
· בניית תהליכי עבודה חדשים והטמעתם
· ניהול צוות משאבי אנוש מיישם (כ -15)
· בנייה וניהול תוכניות עבודה שנתיות ועמידה ביעדי איכות, לו"ז ותקציב
· ניהול ממשק העבודה מול וועד העובדים ובהתאם להסכמי העבודה השונים
· ליווי וייעוץ לתהליכי שינוי ארגוני
· ייעוץ וליווי מנהלים בכל האספקטים הנוגעים לניהול משאבי אנוש אפקטיבי
· טיפוח תרבות ארגונית ותקשורת פנים ארגונית ויצירת גאוות יחידה

ממשקים
· צוות מטה מש"א ,צוותי מש"א ביחידות העסקיות האחרות, מטה היחידה העסקית, מנהלי אשכולות
דרישות:
· תואר ראשון במשאבי אנוש / מדעי ההתנהגות/ פסיכולוגיה - חובה
· תואר שני – ביעוץ ארגוני / מנהל עסקים / כלכלה – יתרון
· ניהול תחום מש"א בארגונים בהיקפים של מאות עובדים – לפחות-5 שנים
· ניסיון ניהולי במודל מטריציוני – יתרון משמעותי
· ניהול צוות עבודה/ מנהלי מש"א של לפחות 5 עובדים
· ניסיון בבניית תוכניות עבודה שנתיות ועמידה ביעדי איכות, לו"ז ותקציב
· ייעוץ וליווי מנהלים בכירים
· הובלת תהליכי עבודה מש"א
· ניסיון בבניית תהליכים ארגוניים מהצעד הראשון ובהתוויית דרך
· ניסיון בעבודה עם ממשקים מרובים
· בקיאות ביחסי עבודה וניסיון בניהול מו"מ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00792
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית גדולה בתחום האנרגיה הירוקה באזור המרכז, הממשיכה לצמוח, דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש אחראי/ת על כל משרדי החברה באירופה בכל היבטי משאבי האנוש. מושבו/ה יהיה כאן בארץ, ויהיה כרוך בנסיעות רבות לאירופה. האדם שייבחר לתפקיד יהיה חלק מההנהלה ויהיה צריך להיות בשטח (אירופה) כדי לפגוש את המנהלים וחלק מהעובדים, שרובם ככולם בתחום המכירות, השיווק והתמיכה. מדובר בבנייה של התפקיד מההתחלה, אשר יכלול - נוסף על הקמה של התשתיות - לימוד הצרכים והאתגרים של המנהלים המקומיים, גיוס וקליטת עובדים, פיתוח האנשים ועוד ועוד. הכפיפות לסמנכ"ל משאבי אנוש בישראל. השתלבות בחברה אטרקטיבית במיוחד!
*** מאחר ומדובר בתפקיד הנבנה מראשיתו, מי שייבחר לתפקיד יבצע את כל המשימות מהרוטיניות ועד המורכבות יותר.
דרישות:
כל הדרישות המופיעות כאן הן דרישות סף:
* השכלה אקדמית רלבנטית (MBA יתרון)
* 10 שנות ניסיון לפחות בניהול משאבי אנוש גלובלי.
* 5-10 שנות ניסיון בחברה גדולה.
* הניסיון חייב להיות מסביבת הייטק!
* אנגלית ברמת שפת אם, ללא פשרות.
* נכונות לנסיעות תכופות לחו"ל.
* אדם המשלב יכולת הקשבה והכלה עם חדות מחשבה, תכליתיות ומשימתיות.
* כישורי אנוש מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2974
קרא עוד
תיאור תפקיד:
*שותפ/ה ויועץ/ת אסטרטגי/ת לראש החטיבה וחברי הנהלת החטיבה בתחומי HR, פיתוח ותהליכי שינוי, הגדרה והטמעת
אסטרטגיית משאבי אנוש בחטיבה
*הגדרת יעדים, בנייה והובלת תוכניות עבודה תוך מתן כלים ופתרונות אפקטיביים
*אחריות כוללת על מגוון פעילויות משאבי אנוש והוצאתן לפועל ביחידה העסקית לרבות עיסוק במחוברות עובדים, חווית עובד,הערכות ביצועים, תהליכי תגמול, סקרים ארגוניים ועוד
*תמיכה במנהלים בחטיבה בתהליכי איוש וגיוס, מוביליות ארגונית, הדרכה, הכשרה ופיתוח עובדים ופרט ורווחה
*אחריות כוללת לפיתוח ושימור הטאלנט הניהולי והמקצועי ביחידה העסקית
*אחריות לניהול נושאי יחסי העבודה, פתרון בעיות מורכבות מול מנהלים, עובדים ונציגות העובדים תוך עמידה בדרישות
החוק וההסכמים הקיבוציים
*ניהול צוות עובדים, ליווי ופיתוח מקצועי, הצבת יעדים, הנעה ובקרה
דרישות:
*לפחות 5 שנות ניסיון כ-HRBP בארגונים גדולים
*תואר ראשון בתחומי מדעי החברה, מדעי ההתנהגות,
לימודי עבודה, ייעוץ ופיתוח ארגוני וכדומה
*ניסיון בליווי תהליכים ארגוניים והטמעת תהליכי שינוי
*ניסיון והבנה בדיני עבודה ובעבודה מול ועדי עובדים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00378
אזור: מרכז, שרון, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לגוף פיננסי וותיק ומוביל בתחומו בת"א, דרוש /ה HRBP בעל /ת ניסיון מעבודה בתחום שוק ההון /חברות ביטוח!- חובה!!
המשרה כוללת : ליווי מנהלים ותהליכים, שרות ופיתוח ארגוני, הערכות עובדים ומשובים, הדרכות , גיוס וקליטת עובדים, ליווי עובדים ועוד.
נדרש ניסיון מוכח של שנתיים + לפחות בתפקיד דומה בתחום שוק ההון/ביטוח/פירמת רו"ח- חובה!!
משרה מלאה.
סביבת עבודה איכותית ודינאמית, תפקיד מעניין ומאתגר, שכר ותנאים- מעולים!!!
דרישות:
ניסיון מתפקיד דומה בחברות בתחום הפיננסי- שוק ההון/ביטוח/פירמות רואי חשבון - חובה.
תואר ראשון - חובה (יתרון לתואר פיננסי).
נכונות לעבודה במשרה מלאה בת"א.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01284
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
HR Business Partner

Essence Group is a global technology leader that for over a quarter of a century has been constantly challenging conventions that caring for what’s important should take lots of resources and efforts. We have proven our success in this mission with over 60 million devices deployed worldwide

We’re looking for a talented HRBP to join our team.
In this role, you will be responsible for end-to-end recruitment, delivering end to end HR solutions to one of essence's business units. You will collaborate with managers to develop an insightful HR strategy for effective recruiting and workforce planning, training, and consulting

Key Responsibilities
· Responsible for the recruitment of the specific departments.
· Develop recruitment strategies and campaigns using various sourcing techniques.
· Support other HR tasks/projects as will be defined.
· Be a trusted adviser to employees and managers and support their day to day activities.
· Administer onboarding and offboarding of employees
· Provide HR support to employees
· Oversee all employee organizational life cycle phases within the business unit.

דרישות:
Requirements
    2+ years of previous experience in a similar position.
·2 + years of experience in end-to-end recruitment for hi-tech companies
· Proven sourcing skills and experience with recruiting databases and social media platforms (such as LinkedIn Recruiter)
· Very good understanding of the business environment.
    Ability to thrive in a fast-paced environment with multiple priorities.
· Excellent verbal and written communication skills in Hebrew and English
· A proactive and can-do attitude
    Self-learner, passionate for the HR profession, constantly benchmark and bringing new knowledge.
· Previous experience with Niloosoft system is a plus
    Proficient with Microsoft Outlook, Word, Excel, and PowerPoint.


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-269
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד