תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה - יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:- אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
- עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
- היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
- (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:- שכר: 50 ש"ח לשעה.
- בונוסים מפעם לפעם
- תנאים סוציאלים מלאים
- העסקה ישירה
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
- אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
- שליטה מלאה ב-Outlook.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
פקידת מוסך מקצועית ובכירה לעבודה במרכז שירות גדול ללקוחות פרימיום של יבואנית רכב מובילה/ מוסך בוטיק ויוקרתי קבלה וטיפול בלקוחות, טיפול בהצעות מחיר עבודת משרד ואדמיניסטרציה סביבת עבודה נעימה שכר 12,000+ ארוחות ותנאים קליטה כעובדת חברה
דרישות:
ניסיון כפקידת מוסך- חובה שירותית ומקצועית נכונות לעבודה בפ"ת משרה מלאה וקבועה שליטה וניסיון עבודה באופיס ובמערכות ממוחשבות- חובה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17898
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד. משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה, - קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים. - מענה טלפון ודיגיטלי, ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי. - תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. - עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. - שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM). - תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות. - כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות. - נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2331
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום פתרונות ארכיטקטורה ותשתיות מחשוב דרוש/ה רכז/ת תפעול ובק אופיס לחטיבת השירות. משרה מלאה באזור המרכז 8:00-17:00- אבל זמנית לתקופה של כמה חודשים. 1. קבלת קריאות שירות והכנסתן למערכת . 2. טיפול ומעקב בקריאות שירות עד לחיוב הלקוח. 3. הכנסת הזמנות לקוח וחוזי שירות למערכת כולל מעקב וניהול . 4. הפקת חשבוניות , העלאת חשבוניות באתרי הלקוח. 5. מענה לאנשי \ נשות השירות
דרישות:
* ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. * ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון. * שליטה מלאה במיומנויות מחשב ואופיס. * אנגלית כתיבה ודיבור ברמה טובה * יכולת תפקוד תחת לחץ ועמידה בזמנים , עבודה בצוות , בעל/ת יוזמה, סדר וארגון מופתי, יחסי אנוש מצוינים, יעילות ,אסרטיביות ותודעת שירות גבוהה . * זמינות לעבודה ברמת גן ופתח תקווה. * זמינות להחלפה לחופשת לידה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה בעל/ת רקע בגבייה, זיקה להנהלת חשבונות ואסרטיביות לצד שירותיות - מקומך איתנו!למשרד רו"חן ותיק, צומח ובעל אווירה משפחתית במרכז תל אביב, דרוש/ה מזכיר/ת גבייה במשרה מלאה. תיאור התפקיד:- עבודה בצמוד למנהלת גבייה שימוש כיד ימינה בכל הקשור לגבייה.
- ניהול הקשר השוטף מול לקוחות המשרד בנושאי תשלומים.
- מעקב ובקרה אחר תשלומים וביצוע התאמות נדרשות.
- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת תומכת גבייה.
תנאי המשרה:
- מיקום: מרכז תל אביב (נגישות מעולה! בסמוך לרכבת הקלה ותחנת רכבת ההגנה).
- היקף: משרה מלאה.
- גמישות בשעות העבודה.
- תנאים טובים למתאימים/ות!
שלח/י קורות חיים והצטרפ/י למשפחה!
דרישות:
- ניסיון מוכח בתחום הגבייה - חובה.
- רקע/זיקה להנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
- אסרטיביות גבוהה ויכולת עמידה ביעדי גבייה.
- יחסי אנוש מעולים ורמת שירות גבוהה.
- הבנה ונוחות בעבודה עם מספרים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
|
תיאור תפקיד:
לחברת השקעות בינלאומית ויוקרתית הפועלת בשווקים הפרטיים הגלובליים אנו מגייסות מנהל/ת משרד מנוסה לניהול שוטף של המשרד הכולל תמיכה במנכ"לית ובצוות המקומי, ולתפעול אדמיניסטרטיבי שוטף.תחומי אחריות עיקריים: תמיכה אדמיניסטרטיבית במנכ"לית ובעובדי המשרד. תיאום פגישות, שיחות ועידה וניהול יומנים תיאום נסיעות לחו״ל והזמנות טיסה / לינה / תחבורה הכנת דוחות הוצאות קבלת אורחים במשרד, מענה לטלפונים ודוא״ל נכנס ניהול רשומות, מסמכים ודוחות משרדיים סיוע בניהול תשתיות מחשוב ו-IT בשוטף ניהול תקציב המשרד, רכש ציוד משרדי והזמנות שמירה על סביבת עבודה מסודרת ונעימה ארגון פעילויות רווחה: ימי הולדת, חגים ואירועי צוות תמיכה בארגון כנס שנתי יוקרתי בהשתתפות מאות אנשי מקצוע מובילים מהענף. עבודה מול צוותים גלובליים: משפטים, כספים, השקעות, שיווק וקריאייטיב. משרה מלאה בהרצליה פיתוח א'-ה'
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בסביבה דינאמית ומשתנה (עדיפות לניסיון בחברה גלובלית) ניסיון בתיאום לוגיסטי וניהול משימות מרובות שליטה מלאה בעברית ובאנגלית ברמה עסקית שליטה ביישומי Microsoft Office (בעיקר Excel ו-PowerPoint) גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות וביצוע עצמאי יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות סדר ודיוק גבוהים, ארגון אישי מצוין וירידה לפרטים דיסקרטיות מלאה ויחסי אנוש מעולים אנרגיה חיובית ואמינות גבוהה תואר ראשון – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית. מה כולל התפקיד? • סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה • טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה • ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה • סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00) הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית
דרישות:
ניסיון בקלדנות ועבודות משרד כמו מענה לטלפונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00285
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לחודשיים - משרה זמנית
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00293
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום הרפואה ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהלת קבלה במרכז שירות גדול בדרום ת"א טיפול בלקוחות פרימיום הפקת הצעות מחיר עבודה משרדית שוטפת יד ימינו של מנהל מרכז השירות משרה מלאה 5 ימים שכר 12,000+ תנאים
דרישות:
ניסיון כפקידת מוסך חובה רצינית, אחראית, יציבה תעסוקתית שירותית ונעימה מוסר עבודה גבוה נכונות לעבודה קבועה בת"א המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18032
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת פקיד/ת קבלה התפקיד כולל קבלת קהל, התנהלות מול לקוחות, גבייה, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, טיפול ברכש, מענה טלפוני ופרונטאלי. משרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, קריית עתידים - 08:30-17:30
דרישות:
*ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמיניסטרציה. *ניסיון בשירות לקוחות - חובה. *בעל/ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי. *הכרה של תוכנת חשבשבת - יתרון. *תודעת שירות גבוהה, יצירתיות, הבנת תהליכים, יכולת טובה לעבודה תחת לחץ *עבודה מול לקוחות ויחסי אנוש מצוינים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4630
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לצוות עמיתים ומידע.במסגרת התפקיד: * הקמת חשבונות במערכת * טיוב ועדכון נתוני עמיתים * ביצוע בקרות על מסמכים עפ"י חוקיות ופרמטרים מוגדרים ומובנים * עמידה ביעדי איכות, תפוקות וזמני טיפול
דרישות:
* שליטה בתוכנות אופיס - חובה * יכולת ירידה לפרטים - חובה * יסודיות וקפדנות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4438
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|