דרושים במרכז- משרות פנויות באדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 140 משרות עבודה במרכז- משרות פנויות באדמיניסטרציה

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך גם בתל אביב, רמת גן וגבעתיים, פתח תקווה.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות // צריפין

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות // צריפין

אורפז מימוש זכויות רפואיות

19/09/2025

תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות !
הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה.
משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים,
העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול.
היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00
מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא
יש חניה לעובדים !
סביבת עבודה:
צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות,
יכולת ניהול זמנים עצמאית,
יכולת למידה , אחריות ועצמאות.
נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון!
יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב
עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-698
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנשי מכירות לעולם הנדל"ן – אזור השרון

אנשי מכירות לעולם הנדל"ן – אזור השרון

RecruitX

19/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מובילה באזור השרון דרוש/ה איש/אשת מכירות לתיאום פגישות.
התפקיד כולל:
הוצאה וקבלה של שיחות מול לקוחות פוטנציאליים שמגיעים ממוקד טיוב נתונים של החברה.
שעות עבודה 10:00-17:00 א-ה ללא שישי!
ישנה גישות בתחבורה ציבורית
ממוצע שכר 15,000 ללא תקרה
בונוס התמדה אחרי 3 חודשים של 7,000.
אפשרויות קידום מקצועיות בתחום הנדל"ן .
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:

מה אנחנו מחפשים?
• יכולת ורבלית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
• ניסיון במכירות – יתרון משמעותי
• ניסיון בתיאום פגישות – יתרון
• ניסיון מעולם הנדל"ן – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אם יש לך רעב להצלחה ורצון להיכנס לעולם הנדל"ן – שלח/י קורות חיים עוד היום
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-3537
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת מכירות בינלאומי

מתאם/ת מכירות בינלאומי

RecruitX

19/09/2025

תיאור תפקיד:

לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה מתאם/ת מכירות בינ״ל למחלקת שירות לקוחות.
התפקיד כולל ניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל.
תיאור התפקיד:
ניהול קשר עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales.
הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח.
קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון
ביצוע מעקב גביה
מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון
ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון
ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות:

ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד תפעולי עם פן מכירתי
יכולת מכירה ושירות ברמה גבוהה
תואר ראשון – יתרון משמעותי, התמחות בשיווק -יתרון
ניסיון עבודה בחברה גלובאלית - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה - ברמת שיחה ותכתובות
שפות זרות נוספות- יתרון משמעותי
שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4232
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנטי/ת מכירות

רפרנטי/ת מכירות

RecruitX

19/09/2025

תיאור תפקיד:

מתאם/ת מכירות הוא/היא איש/אשת קשר מרכזי/ת בין מחלקת המכירות ללקוחות החברה ולמחלקות הפנים-ארגוניות. אחראי/ת על ניהול ותיאום תהליכי מכירה, טיפול בהזמנות, תמיכה באנשי המכירות וביצוע מעקב שוטף אחר לידים, הצעות מחיר והזמנות עד לסגירת העסקה ולשביעות רצון הלקוח.
משרה מלאה ימים א-ה.
תחומי אחריות :
• הפקת הצעות מחיר, הזמנות ותיוקם..
• מענה לשיחות ופתרון בעיות.
• ניהול יומני אנשי המכירות ותיאום פגישות,.
• עדכון נתונים במערכת CRM ומעקב אחר סטטוס לידים ולקוחות.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות
• תיאום בין גורמים פנים-ארגוניים (ייצור, לוגיסטיקה, שירות לקוחות וכו) להבטחת אספקה ושירות איכותי ללקוחות.
• טיפול בתלונות לקוחות ומציאת פתרונות בשיתוף הגורמים הרלוונטיים.
דרישות:

- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מכירות- יתרון.
- כושר ביטוי גבוה בעברית, בכתב ובעל פה חובה.
- כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות.
- שליטה במיומנויות מחשב (אופיס לרבות אקסל).
- תודעת שרות גבוהה מאד, יחסי אנוש טובים.
- יכולת עבודה בצוות.
- יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, ראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4511
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות!!

פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות!!

לין ביכלר משאבי אנוש

19/09/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה
בשעות נוחות

תיאור התפקיד :
פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות,
ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה.

תנאים:
משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00
+ שעות נוספות
יש לציין ציפיות שכר
בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
ניסיון במערכת פריוריטי – חובה
ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי!
ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד
נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 53239
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

19/09/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת
פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    תואר ראשון- יתרון
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו,
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00472
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה

רכז/ת אדמיניסטרציה

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

19/09/2025

תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה.
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה.

תיאור התפקיד:
- ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים.
- ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני.
- הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים.
- מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך.
- בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות.
- ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים.
- טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד.
- שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים.
- יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית.
- שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams).
- אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון.
- סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים.

העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי.
זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת מכירות

מתאמ/ת מכירות

מטריקס

19/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפתח תקווה, דרוש/ה מתאמ/ת מכירות.
מתאמ/ת המכירות מהווה גורם מקשר בין הלקוחות, אנשי השטח, מנהלי המכירות וההנהלה.
התפקיד כולל: תמיכה מלאה באנשי שטח ובמנהל החטיבה, טיפול בהצעות מחיר והזמנות, ניהול קשרי לקוחות ומענה טלפוני.
ייזום שיחות ומכירות המשך, תפעול ועדכון מערכות מידע, הפקת דוחות ומעקב אחר לידים והזמנות.
בנוסף, נדרש תיאום מול ממשקים פנימיים וספקים, קביעת פגישות ועמידה ביעדים מוגדרים.
ישיבה במשרדי החברה בפתח תקווה, בקרית אריה.
משרה מלאה, 9 שעות
דרישות:
3+ שנות ניסיון בתמיכת מכירות בארגון טכנולוגי- חובה
שליטה טובה ב־אנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור).
שליטה מלאה ב Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
ניסיון בעבודה מול מערכות CRM ו־BI – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות, שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
סדר וארגון, יכולת ירידה לפרטים וניהול מספר משימות במקביל.
יוזמה, אחריות ויכולת הנעת תהליכים
זמינות למשרה מלאה של 9 שעות בפתח תקווה קרית אריה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 75185
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקידת קבלה / Back Office למרכז שירות מוביל בתחום הרכב הממוקם בכפר קאסם (בצמוד לאורנית)

דרוש/ה פקידת קבלה / Back Office למרכז שירות מוביל בתחום הרכב הממוקם בכפר קאסם (בצמוד לאורנית)

א.ל שרותי תעבורה בע"מ

19/09/2025

תיאור תפקיד:
א. ל שירותי תעבורה בע"מ מרכז השירות המוביל לרכב כבד מגייסת פקידת קבלה / Back Office בכפר קאסם (בצמוד לאורנית) ומזמינה אתכם /ן להצטרף למרכז גדול ויציב ולהנות מתנאים מעולים!
התפקיד כולל -
מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות
קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה
גביית כספים ושחרור הלקוחות
טיפול באדמיניסטרציית הלקוח
ביצוע פעילות טלפונית יזומה ללקוחות
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושירות לקוחות
א'-ה' 8:00-17:00 ו' לסירוגין 07:30-13:00
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00034
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הזדמנות לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי בחילן

הזדמנות לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי בחילן

חילן בע"מ

19/09/2025

תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד תפעולי שמשלב סדר, אחריות וארגון - עם משמעות יומיומית ועבודה שיש לה ערך אמיתי?
בחילן - חברה גדולה, יציבה ומובילה בתחום השכר והמשאבים הארגוניים בישראל – אנחנו מחפשים רכז/ת בק אופיס ומזכירות שיצטרף/תצטרף אלינו.

מה בתפקיד?
-ניהול ותיאום יומנים (פגישות פנימיות וחיצוניות)
-ריכוז תחום הרכב: הזמנות, טיפולים, טסטים, תדלוקים וחשבוניות
-עבודה מול ספקים: הזמנות רכש, תשלום חשבוניות
-טיפול בכרטיסי עובדים - הנפקה, אובדן, סיום העסקה
-ניהול קופה קטנה, שליחויות, אירוח וחניות
-תמיכה במערכת CRM: פתיחת אנשי קשר, הפקת הצעות מחיר
-סיוע בהכנת הסכמים, ימי עיון ואירועים
-תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלי התחום
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס - לפחות שנתיים
-שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות ממוחשבות
-סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מעולים
-אנגלית ברמה טובה – יתרון משמעותי

זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (ליד רכבת), עם אפשרות לשעות נוספות בעת הצורך

למה להצטרף לחילן?
כי אצלנו תמצאי הרבה מעבר לרשימת משימות – תמצאי אנשים טובים, תחושת שייכות אמיתית וסביבה שמעריכה את מה שאת מביאה איתך.
אם את מחפשת מקום לעבוד בו לאורך זמן תחת מנהלים מקצועיים ואווירה נעימה - אנחנו מחכים לך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1278
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד ניהול משרד

לחברה מובילה, דרוש/ה לתפקיד ניהול משרד

ברקת it

19/09/2025

תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד | רמת גן תיאור המשרה: שילוב ניהול משרד, תשלומים לספקים, מעקב אחרי חשבון בנק, רווחה עובדים, הרמת אירועים שעות עבודה: 9-18 אין גמישות ימי שישי זה פעם ב5-6 בשנה שעות 9-15 המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
דרישות משרה: ניסיון קודם עד שנה שנתיים אנגלית ברמה טובה ומעלה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-397843
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה טכנית/דיגיטלית

נציג/ת תמיכה טכנית/דיגיטלית

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

19/09/2025

תיאור תפקיד:
מוקד אשר נותן תמיכה המוגדרת כטכנית ,הטכניקה העיקרית הינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של לקוח הקצה ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה.
שעות פעילות המוקד:
א'-ה' 7:30-18:00
משמרות בין 7:20-16:00 / 7:50-17:00 / 8:50-18:00
שישי לסירוגין 8:00-14:30

משרת אם:
כל ימות השבוע- ללא שישי
שעות:
7:30-15:00
8:00-15:00
8:30-15:30

משרת סטודנט:
3 משמרות פלוס שישי / 4 משמרות ללא שישי



 
דרישות:
ניסיון מעולם השירות – יתרון
ידע בסיסי במחשבים
מוסר עבודה גבוה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: מריה
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד לחברה בפתח תקווה

מנהלת משרד לחברה בפתח תקווה

עידור מחשבים בע"מ

19/09/2025

תיאור תפקיד:
למשרה בחברה צעירה ומתפתחת בתחום מדפסות תלת מימד, דרוש/ה מנהל/ת משרד תותח/ית.
התפקיד כולל קבלת קהל, ניהול הזמנות החברה, ניהול יומן, מענה טלפונית, התנהלות מול ספקים וכולי.
דרישות:
ניסיון בניהול משרד
הכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון
יכולות סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית
מולטיטסקינג, הגדלת ראש, מקצועיות
נכונות למשרה לטווח רחוק בלבד!!!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6199
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לאילה ברלין

פקיד/ת קבלה לאילה ברלין

iilaberlin

19/09/2025

תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד
למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח
אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות.
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של ענייני המשרד
 תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים
ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים
עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה
יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה
ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית
שליטה בסביבת מחשב
מולטיטסקין
יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות 
שעות עבודה:
משמרות בוקר: 7:45–16:00
משמרות ערב: 13:00–21:30
עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין

מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לדיפלומט ישראל דרוש/ה עוזר/ת מסחרי/ת

לדיפלומט ישראל דרוש/ה עוזר/ת מסחרי/ת

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

19/09/2025

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת עוזר/ת מסחרי/ת לשוק המאורגן!
• הפקת דו"חות מכירות וניתוח התוצאות.
• הכנת חוברות מבצעים וטעינת מבצעים לסאפ.
• טיפול בחיובי קמעונאיים וזיכויים בסאפ.
• ניתוח אפקטיביות של פעילויות קד"מ.
• סיוע בתכנון תחזיות המכירה.
• ביצוע בקרות על מחירוני/מגווני הקמעונאיים.
• טיפול בפתיחות פריטים מול הקמעונאיים.
• סיוע בהכנת מצגות PP, ניהול וניתוח דאטה באקסל.
• מתן מענה שוטף לצוות מנהלי המכירות/KAM כback office.
דרישות:
• תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים - יתרון.
• יכולת אנליטית גבוהה , מולטי טסקינג - זיקה לניתוח נתונים.
• יכולת ביצוע משימות תחת לחץ וניהול ממשקים רבים, יחסי אנוש מעולים.
• יכולת למידה גבוהה.
• שליטה באקסל וסאפ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190120
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!