תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
האנשים שלנו עושים את ההבדל! "מאיר חברה למכוניות ומשאיות", יבואנית מותגי VOLVO, HONDA ו Lynk&Co מזמינה אותך להצטרף לצוות העובדים שלה בוא.י להשתלב בחברה טובה ויציבה לטווח הארוך בוא.י לעשות איתנו דרך! אנחנו מחפשים חשב.ת שכר למטה החברה בת"א! התפקיד כולל הכנת משכורות, קליטת עובדים, הזנת נתונים במערכות, בדיקת תלושי שכר, מתן מענה שוטף לעובדים בנושא שכר מיקום המשרה - תל אביב משרה מלאה, בימים א’-ה’ בין השעות 08:30-17:00 + שעות נוסםפות במידת הצורך עבודה בצוות, תחת מנהלת מחלקת שכר
דרישות:
תעודת חשב שכר 5 שנות ניסיון בחשבות שכר ניסיון בעבודה על מערכת חילן שליטה מלאה ב OFFICE, בדגש על Excel יחסי אנוש מעולים ותודעה גבוהה למתן שירות יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1057
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מנהח"ש לצוות ספקים – קליטת חשבוניות , הזמנות רכש, הכנת תשלומים במס"ב התאמות לקוחות – הפקת קבלות וחשבוניות ,זיכויים וניתוח כרטיסים מורכבים , הפקדות לבנק, ניתוח והתאמת תקבולים בכרטיסי אשראי בנקים – התאמות בנקים – בקרה והתאמת בנקים , הלוואת, פקדונות, רכוש קבוע דיווח לרשויות .
דרישות:
הנח"ש סוג 2/3 לפחות 3 שנים ניסיון ניסיון עבודה בפריורטי ניסיון עבודה באקסל – חובה. יכולת עבודה עצמאית, דייקנות , סדר ואחריות יכולת עבודה תחת לחץ ותעדוף משימות קידום תהליכי עבודה וממשקים מול גורמים פעילים יכולת ומחוצה לה. יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01382
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות . שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום. שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00. גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. שכר שעתי +בונוסים משרה מיידית! קליטה מיידית לחברה! עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה יכולת טובה להשתלב בצוות. בעל /ת מוסר עבודה גבוה. יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשי/ת ניהול כולל של מערך הנהלת החשבונות בחברה, כולל הובלת צוות מקצועי והטמעת תהליכים סגירות חודש ורבעון ,פקודות יומן מורכבות, מאזנים,התאמות בנקים וכ"ט אשראי הכנת דו"חות שוטפים להנהלה, מעקב ובקרה תקציבית ספקים, לקוחות, גבייה מלקוחות עסקיים, הפקת חשבוניות וקליטת חשבוניות – AP/AR ניהול תחום אחריות על מערך התשלומים והבנקים, העברות כספיות וכיו"ב עבודה מול רשויות המס, ומול רו"ח חיצוניים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה – חובה ניסיון של +10 שנים בחברה גדולה / ארגון בעל היקפים משמעותיים- חובהניסיון של +5 שנים בניהול צוות הנה"ח – חובה חובה – Excel- ו Netsuite שליטה מלאה בתוכנות יתרון משמעותי – Salesforce היכרות עם מערכות פיננסיות נוספות כמו נסיון ניהולי אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00384
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה מוכרת ומובילה העוסקת בהפקת תפעול ויצירת תוכן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות שוטפת, עבודה בצוות, התאמת כרטסות, אחריות על ביצוע גבייה, רישום פקודות יומן, עבודה מול ספקים, הפקת וקליטת חשבוניות ותשלומי מס"ב, קופה קטנה, טיפול בהחזר הוצאות, ביצוע התאמות ספקים, לקוחות וכרטיסי אשראי ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-תעודת הנהלת חשבונות סוג 2. -ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתחום. -ניסיון בביצוע גבייה- יתרון משמעותי. -שליטה מלאה בתוכנת סאפ. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. -יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וסדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17713
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת כספים בכיר/ה לחברה מובילה בת"א (נדל"ן) תחומי אחריות מרכזיים- ניהול והובלת מערך הכספים של חטיבת ישראל (חשבות, הנהלת חשבונות, בקרה, דיווח ותקציבים). בניית תקציב שנתי, בקרה תקציבית מעמיקה ומעקב אחר ביצועי נכסים ופרויקטים (ניתוח סטיות, ייעול הוצאות). ניהול תזרים מזומנים , תכניות מימון וקשרי בנקים וגופים פיננסיים. הכנת והצגת דוחות ניהוליים (רבעוניים/שנתיים) להנהלה הבכירה ותמיכה אנליטית בקבלת החלטות. ניהול צוות כספים (כ-10 עובדים) וממשקי עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים. משרה מלאה (א'-ה', 8:00-17:00). יש לציין ציפיות שכר, המשרה כוללת רכב. קליטה ישירה לארגון' , תנאים מעולים
דרישות:
רישיון רו"ח - חובה. ניסיון מוכח בתפקידים פיננסיים בכירים, עדיפות משמעותית לעולם הנדל"ן המניב / חברות ציבוריות. ניסיון בהובלת תקציבים גדולים, בניתוחים פיננסיים, ובהצגת נתונים להנהלות בכירות. ניסיון בעריכה ואיחוד דוחות כספיים בהתאם ל-IFRS ולדרישות רשות ניירות ערך. חשיבה עסקית, ראייה מערכתית, ויכולת הובלת תהליכים מקצה לקצה בסביבה דינמית ומרובת ממשקים. שליטה מלאה באנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54440
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
Work closely with internal departments as an analytical focal point. Analyze large-scale data sets and sources to optimize and improve business KPI’s. Provide actionable recommendations and conclusions from collected data to support business decisions. Develop and maintain dashboards, reports, and data visualizations to monitor key performance metrics according to the needs of the departments. Manage multiple projects at a time in a fast-paced, frequently changing environment.
דרישות:
5-8 years of analytical work experience, specifically in Business analytics. BA in Statistics/ Mathematics/ Industrial Management/ Economics/ Information Systems or another quantitative field. Strong proficiency in SQL for querying and manipulating large datasets. Strong proficiency in Excel. Experience working with Tableau / PowerBI - design & build dashboards. Experience working with large scaled databases. Strong analytical skills combined with the ability to present the data clearly and efficiently to support business decisions. Strong written and verbal communication skills in English & Hebrew. Analytical work experience from the Online Gaming industry - Advantage. Knowledge in Python for data analysis - Advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4252
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום היבוא והשיווק מגייסת לתפקיד מרכזי ובעל אחריות רחבה על כלל תחומי הכספים של הארגון. תיאור התפקיד: אחריות מלאה על ניהול המערך הפיננסי של החברה, כולל פיקוח על הנהלת חשבונות עד מאזן ודוחות כספיים תקופתיים. אחריות על תחום השכר בחברה. הפקת דוחות ניהוליים, ניתוחי עומק והצגת נתונים להנהלה לצורך קבלת החלטות עסקיות. התנהלות שוטפת מול בנקים, ספקים ולקוחות. אחריות על תזרים מזומנים, גבייה, תקציבים, תכנון פיננסי ובקרה. ניהול צוות הנהלת חשבונות והובלת תהליכי עבודה, ייעול ושיפור מתמיד של תהליכים פיננסיים. עבודה מול רשויות המס, דיווחים תקופתיים ועמידה בדרישות רגולטוריות. ליווי עסקאות, התקשרויות וחוזים בהיבטים פיננסיים.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה, ניסיון בחברות העוסקות ביבוא - יתרון. ניסיון מוכח בניהול צוות ויכולת הובלת תהליכים רוחביים. שליטה בתוכנות פיננסיות ויישומי Office. שליטה בתוכנת PRIORITY - יתרון. אנגלית ברמה טובה. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4729
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה יזמית מובילה בתחום הנדל״ן מגייסת חשב הקבוצה. כפוף למשנה למנכ”ל (CFO), ומשמש גורם מוביל בתחום הדיווח והמדיניות החשבונאית של הקבוצה. החשב יוביל את תחום החשבונאות והדיווח בקבוצת בסט, תוך הבטחת דיוק, שקיפות ועמידה מלאה בדרישות רגולציה, תקינה בינלאומית (IFRS), והכנה לקראת פגש עם שוק ההון. החשב ישמש גורם מקצועי בכיר בגיבוש מדיניות חשבונאית, בליווי תהליכי מימון, דירוג וגיוסי הון, ובתמיכה בהחלטות הנהלה אסטרטגיות. - אחריות על דיווח כספי ובקרה - אחריות על דיווח חיצוני והובלת היערכות הקבוצה לקראת הנפקה ציבורית (IPO) - אחריות על מדיניות מימון ויחסי בנקים - ליווי של מנהלי כספים ביחידות - אחריות על מערך הבקרה החשבונאית של הקבוצה
דרישות:
- רו”ח מוסמך בעל ניסיון של לפחות 4 שנים בתפקיד חשב / חשב קבוצה בקבוצת חברות. - ניסיון מוכח בעריכת דוחות מאוחדים לפי IFRS. - יתרון משמעותי לניסיון בהיערכות ל־IPO או בעבודה מול חברות ציבוריות. - היכרות עם תחום הנדל”ן ו/או תשתיות – יתרון משמעותי. - שליטה גבוהה ב־Excel ובמערכות ERP (Priority). - יכולת הובלה מקצועית, ניהול ממשקים מרובים ועבודה בלוחות זמנים צפופים. - שילוב של דיוק מקצועי ויכולת ניהול רוחבית. - גישה יוזמת, חשיבה מערכתית ויכולת לייצר תהליכים מסודרים. - יכולת לתרגם נתונים פיננסיים לתובנות ניהוליות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4655
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
קבוצת חברות ותיקה בתחום תעשיית האנרגיה מחפשת חשב/ת. התפקיד כולל: אחריות מלאה על הדיווחים הרבעוניים והשנתיים של קבוצת החברות. הכנת דוחות כספיים, דיווחים שוטפים לרשויות המס ולמוסדות. ניהול ובקרה על תזרים המזומנים של כלל החברות, ביצוע בקרות וניתוחים פיננסיים עבודה צמודה תחת מנהל הכספים של הקבוצה. משרה מלאה באיזור השרון.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת בעל/ת שנתיים נסיון – חובה. התמחות במשרד רו"ח גדול Big 4 - חובה ניסיון בעבודה על חברות פרטיות - חובה נסיון בעבודה עם תכנת Priority - יתרון. עבודה עצמאית, אחריות, ויכולת התנהלות בסביבה מרובת ממשקים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4711
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת תומכ/ת לצוות Customer Success התפקיד כולל מתן תמיכה ללקוחות החברה עבור מוצר הדגל- מערכת מבוססת ענן להנהלת חשבונות וניהול עסק. במסגרת התפקיד ינתן מענה מקיף ללקוחות החברה- רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצמי מס. מתן תמיכה רב ערוצית בפתרון בעיות ליווי ותמיכה בתהליכי כניסה למערכת- הבנת צרכי הלקוחות והבטחת הצלחתם בשימוש ביצוע הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים לצורך מקסום מעורבות ושביעות רצון איסוף תובנות בנוגע לשימוש במערכת וקידום צרכי לקוחות מול ממשקים פנימיים בחברה
דרישות:
הכרות/ נסיון בהנהלת חשבונות (חד צידית עד מאזן, כפולה והתאמות) - חובה! נסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי- יתרון משמעותי יכולת הבנה טכנית וטכנולוגית עמוקה ומהירה היכרות עם מערכות ארגוניות כגון CRMת ERP - יתרון יכולת התנסחות מעולה ומהירה בכתב, בצורה תמציתית, ברורה וללא שגיאות כתיב או דקדוק- חובה חשיבה אנליטית ניתוח בעיות ומציאת פתרונות יכולת ניהול זמן, כישורי ארגון ועבודה עצמאית תחומי ידע רלוונטיים: עסקים, ניהול כספים, ניהול חשבונות, מסחר אונליין, אינטגרציות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות - הזדמנות מצוינת להשתלב ולהתפתח בעולם הפיננסי! התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ותפעול קשרי לקוחות מול גורמים בחברות המובילות במשק. שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות. יכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים. עבודה רבה מול ממשקים פנימיים בחברה.
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי (פיננסי- יתרון) ניסיון של עד 1-2 שנים בתפקידי שירות / לקוחות / מכירות – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד– דיבור, קריאה וכתיבה ניסיון מבנקים- יתרון משמעותי שליטה טובה ביישומי Office בדגש על Excel ברמה טובה - חובה בעל/ת תקשורת בין-אישית מצוינת שירותי/ת, מסודר/ת, לומד/ת מהר ובעל/ת יכולת ירידה לפרטים שחקן/ית צוות עם מוטיבציה גבוהה להתפתח בסביבה פיננסית-טכנולוגית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|