דרושים במרכז- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 204 משרות עבודה במרכז- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך גם בפתח תקווה, תל אביב, רמת גן וגבעתיים.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

לשם, שחם ושות' - רואי חשבון

01/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להשתלב במשרד רואי חשבון מקצועי וליהנות מסביבת עבודה משפחתית ותומכת?
משרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון, הממוקם בתל אביב, מגייס מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ורציני/ת למשרה חלקית או מלאה, עם גמישות בשעות העבודה. אנו מאמינים ביחס אישי והוגן, ושואפים לספק לכם סביבת עבודה נעימה, מכילה ומקצועית שתאפשר לכם לצמוח ולהתפתח.

מה אנחנו מציעים?
  • שכר ותנאים: שכר ראוי ותנאים הולמים למתאימים/ות, המשקפים את כישוריכם וניסיונכם.
  • יחס אישי: סביבת עבודה התומכת ביחס אישי והוגן לכל עובד/ת.
  • אווירה משפחתית: הצטרפו לצוות מגובש בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • גמישות: אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם גמישות בשעות העבודה, כדי שתוכלו לשלב בצורה מיטבית בין עבודה לחיים אישיים.
דרישות:
  • ניסיון מעשי: 1-2 שנות ניסיון מוכח בטיפול בחברות – חובה.
  • שליטה בתוכנות פיננסיות:
      חובה: ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת חשבשבת.
      יתרון: ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת Priority.
  • מגורים: מועמדים/ות המתגוררים/ות באזור גוש דן בלבד.
  • הערה: המשרה אינה כוללת אפשרות לעבודה מהבית.
למי מתאימה המשרה?

אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת:
  • אמינות ודייקנות: הקפדה על פרטים ורמת דיוק גבוהה.
  • סדר וארגון: יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
  • חריצות ומוטיבציה: נכונות לעשייה, יוזמה ורצון לתרום.
  • יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה.
  • ראש פתוח: נכונות ללמוד, להתפתח ולאמץ שיטות עבודה חדשות.
אם אתם/ן רואים/ות את עצמכם/ן משתלבים/ות במשרד רואי חשבון מוביל, ומוכנים/ות לאתגר הבא בקריירה – נשמח להכיר אתכם/ן!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואה/ת חשבון למשרד מוביל עם אופק שותפות

רואה/ת חשבון למשרד מוביל עם אופק שותפות

סי אף און

01/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בוטיק ודינמי, בעל פעילות ענפה ומגוונת, הממוקם בצפון תל אביב/רמת השרון, אנו מחפשים רואה/ת חשבון מצוין/ת למשרה מלאה.

במשרדנו תיהנו מסביבת עבודה נעימה, גמישה ומשפחתית, לצד עבודה מאתגרת ומעניינת.
אנו מתמחים בביקורת חברות פרטיות, שירותי חשבות וניהול כספים לחברות ציבוריות וסטארט-אפים, וכן מלווים עסקאות מורכבות. למתאימים/ות יינתנו תנאים מעולים ואופק קידום משמעותי, כולל אפשרות להשתלבות כשותף/ה בעתיד.

אם אתם/ן רואי/ות חשבון עם תשוקה למקצוע, המעוניינים/ות לצמוח בסביבה תומכת ומאתגרת, נשמח להכיר אתכם/ן.

דרישות:
  • ניסיון: שנתיים עד שלוש שנים לאחר סיום הסטאז'.
  • רקע מקצועי: ניסיון ממשרדי רואי חשבון גדולים - יתרון משמעותי.
  • ידע חשבונאי: בקיאות גבוהה בתקינה בינלאומית (IFRS) ותקינה אמריקאית (US GAAP).
  • שליטה טכנולוגית: היכרות מצוינת עם מערכות מידע, ובפרט שליטה גבוהה ב-Word, Excel ו-Konto.
  • שפות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
  • מאפיינים אישיותיים: מוטיבציה גבוהה, רצון להשקיע ולהתפתח מקצועית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות גביה

מנהל/ת חשבונות גביה

גטר גרופ

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה
תיאור התפקיד
גביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:


דרישות התפקיד
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון קודם בגבייה
תודעת שירות
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה
יכולת עבודה תחת לחץ
שליטה טובה ביישומי מחשב
******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2774
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח למשרד רו"ח בת"א, עד 15,000 ש"ח

מנה"ח למשרד רו"ח בת"א, עד 15,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח מצליח בתל אביב (סמוך לרכבת הקלה) דרוש/ה מנהל/ת חשובות
עבודה במשרה מלאה
09:00-17:30
סביבת עבודה מעורבת
דרישות:
ניסיון מוכח לפחות 4 שנים
שליטה בהנח"ש
שליטה בחישובי שכר והפקת תלושים
ניסיון מוכח של עבודה עם ממשקים
ניסיון מוכח בהתאמות בנקים , כ. אשראי , ספקים , לקוחות
ניסיון מוכח בעבודה בסביבה רב מטבעית
ניסיון בעבודה מול מע"מ , (PCN) + תשלומים לביטוח לאומי + ניכויים + שע"מ
ניסיון בשידור דוחות שנתיים יחידים וחברות
ניסיון בניהול במקביל של כ 15 תיקי חברות + 15 עצמאים
ניסיון על סאמיט - יתרון
ניסיון על חשבשבת ומכפל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3294
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח מנוסה לרשת מוסדות חינוך. 13,000 ש"ח. אפשרות ל-7.5 שעות

מנה"ח מנוסה לרשת מוסדות חינוך. 13,000 ש"ח. אפשרות ל-7.5 שעות

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת מוסדות חיונכיות דרוש/ה מנה"ח עד מאזן
התפקיד כולל אחריות על תחום הנהלת החשבונות הכולל:
פקודות יומן, התאמות בנקים, עבודה מול ספקים, עבודה מול לקוחות כולל מעקב גבייה וחריגות ממסגרת אשראי, דיווחים ותשלומים לרשויות.
סביבת עבודה מתאימה לחרדיות, (עבודה בחדר נפרד, יש עובדת דתית במשרד).
א' עד ה', משרה מלאה עם אופציה ל- 7.5 שעות
13,000 ש"ח (למשרה מלאה)
דרישות:
ניסיון של 4-5 שנים לפחות כמנה"ח עד מאזן סוג 2 – חובה
שליטה מלאה בתוכנות אקסל – חובה, פריוריטי – יתרון משמעותי
הבנה במערכות מידע ותהליכי עבודה
הנה"ח עד להגשת מאזן לרו"ח
יכולות ניהוליות, ראש גדול, יכולת עבודה עצמאית וראיה מערכתית
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: J-3079
אזור: מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח עד מאזן עם רקע בנדל"ן לחברה גדולה מגדלי עזריאלי. 14,000 ש"ח

מנה"ח עד מאזן עם רקע בנדל"ן לחברה גדולה מגדלי עזריאלי. 14,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
העבודה - היא במחלקת כספים המונה מעל 30 מנה"ח- כל אחת מטפלת בתיק משלה.
הממשקים הם בעיקר מול הגורמים בנכס שבטיפולה - בעיקר מול מנכ"ל ומנהלת כספים.
ימים א-ה, במגדלי עזריאלי בת"א. ישנה גמישות בשעות הגעה וסיום.
שכר - שכר ברוטו של כ- 14,000 ש"ח, משכורת 13 אחרי שנה, אשל 800 ₪ ונסיעות
דרישות:
מנה"ח עד מאזן
רקע בחברת נדל"ן/נדל"ן מניב - חובה
רקע בפריוריטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3121
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה
תיאור התפקיד:
גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים.
מעקב גבייה שוטפת.
התאמות כרטיסים
ניהול אובליגו.
מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה

שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות.
מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון
שליטה באקסל.
אנגלית ברמה טובה מאד.
יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3166
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנה"ח. 7000 ש"ח ל-6 שעות

פקיד/ת הנה"ח. 7000 ש"ח ל-6 שעות

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הנה"ח לתמיכה במחלקת הנה"ח.
התפקיד כולל גם הוצאת חשבוניות, קבלות וכו'
ימים א-ה, 6 שעות עבודה, שכר: 7000 ש"ח
סביבת עבודה דתית
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון של כשנה בהנה"ח
ניסיון בחשבשבת
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: J-3259
אזור: מרכז - פתח תקווה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח למשרד רו"ח בראשל"צ. 14,000 - 15,000 ש"ח

רו"ח למשרד רו"ח בראשל"צ. 14,000 - 15,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח בראשון לציון דרוש/ה רו"ח לעבודה בביקורת לעצמאיים וחברות
משרה מלאה
יש אפשרות גם ל 7 שעות עבודה (בשכר יחסי)
דרישות:
למשרד רו"ח בראשון לציון דרוש/ה רו"ח לעבודה בביקורת לעצמאיים וחברות
משרה מלאה
יש אפשרות גם ל 7 שעות עבודה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: J-3188
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט /ת גביה ובק-אופיס. 50 - 55 לשעה, מתאים למשרת אם!

רפרנט /ת גביה ובק-אופיס. 50 - 55 לשעה, מתאים למשרת אם!

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה למימוש זכויות בגבעת שמואל דרוש/ה רפרנט/ית גביה ובק אופיס
א-ה, 7 שעות עבודה, סביבה חרדית
דרישות:
ניסיון קודם של שנתיים לפחות, בתחומי אדמיניסטרציה - חובה.
ניסיון בגביה -חובה
מיומנות בעבודה על מחשב-חובה.
יכולת בין אישית גבוהה, אינטליגנציה רגשית ואמפתיות. רהיטות, אסרטיבי
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: J-3219
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממוצע 12K+קרן השתלמות! נציג.ת גביה ל- Cal בני ברק!

ממוצע 12K+קרן השתלמות! נציג.ת גביה ל- Cal בני ברק!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

01/07/2025

תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר!
עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!

פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה!

איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
* מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות
* חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי

הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
* יכולת ניהול משא ומתן
* יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-26540
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לבית השקעות בת"א

מנהל/ת חשבונות לבית השקעות בת"א

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת השקעות אלטרנטיביות מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.
במסגרת התפקיד:
* ניהול חשבונות לקוחות, חשבונות ספקים, גבייה, בנקים ותשלומים.
* התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
* התחשבנויות בין חברתיות.
* הכנת מאזני בוחן רבעוניים ושנתיים לצרכי סקירה וביקורת.
* עבודה מול רואי החשבון של החברה לצורכי ביקורת ודוחות כספיים.
* טיפול בקליטת חשבוניות, הפקת קבלות והנהלת חשבונות שוטפת.
* עבודה עם מערכות הנהלת חשבונות מתקדמות.
* סיוע בניהול תזרימי מזומנים ודיווחים רגולטוריים במידת הצורך.
דרישות:
* תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה.
* תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון.
* ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות – חובה
* שליטה מלאה בתוכנות הנהלת חשבונות (כגון Priority) - חובה
* שליטה טובה ביישומי Office, בדגש על Excel - חובה
* אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) – חובה
* זמינות וגמישות לשעות נוספות בעת הצורך -חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4457
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת אנליזה

מנהל/ת מחלקת אנליזה

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אנליזה.במסגרת התפקיד:
* הובלת מחלקת האנליזה, התמריצים והמדידה של החברה* לקיחת חלק בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים ובבניית תקציב החברה
* אחריות על בקרת תקציב ההכנסות של החברה וביצוע תחזיות שוטפות
* בניית תוכניות עבודה בהתאם ליעדי החברה
* פיתוח אסטרטגיית הדאטה והאנליזה בחברה
* ניתוח נתונים והפקת תובנות עסקיות לצורך קבלת החלטות.
* שיתוף פעולה צמוד עם מחלקות שיווק, מכירות, שירות, כספים ו-IT.
* ניהול פרויקטים חוצי ארגון בתחום הדאטה.
* פיתוח והטמעה של מדדים, דשבורדים ו-KPIs
דרישות:
* ניסיון מעל 5 שנים בתפקידי אנליזה - חובה* ניסיון ניהול צוות של שנתיים לפחות – חובה
* תואר ראשון רלוונטי (סטטיסטיקה / הנדסה / כלכלה / מדעי המחשב). תואר שני – יתרון.
* ניסיון בעבודה בסביבה עסקית B2C – חובה
* ניסיון בעבודה עם מוקדי שירות ומכירה – יתרון
* ניסיון מחברת תקשורת – יתרון משמעותי
* ניסיון עם כלי BI , שליטה גבוהה באקסל , היכרות עם מערכות DWH - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4462
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר בחברה באור-יהודה

מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר בחברה באור-יהודה

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
חברה באור יהודה מחפשת מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר.

התפקיד כולל:
הכנת חומרים לרו"ח
הנהלת חשבונות עד מאזן
חשבות שכר ועבודה על מיכפל, פריוריטי, חשבשבת ואקסל
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה
ניסיון קודם בהנהלת חשבונות עד מאזן וחשבות שכר - חובה
שליטה במיכפל, פריוריטי, חשבשבת ואקסל
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8661249
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Payroll Accountant

Payroll Accountant

חברה דסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
High-tech company near Tel Aviv is looking for a
Payroll Accountant
 Manage the end-to-end Israeli payroll process. Ensure timely and accurate payroll delivery, including salary payments, taxes, and other deductions. Coordinate with local payroll providers to ensure compliance with local labor laws and regulations.
 Collect and deliver all necessary global payroll data to local teams, ensuring accurate preparation, then review the final payroll results for compliance and correctness.
 Ensure compliance with all local, and international payroll regulations. Prepare and submit required payroll tax filings and reports. Maintain up-to-date knowledge of global payroll laws and regulations, implementing changes as necessary.
 Work with payroll software and systems to ensure data accuracy and process efficiency. Assist in the implementation and optimization of payroll systems and tools. Collaborate with IT and HR teams to troubleshoot and improve payroll system functionality.
 Address payroll-related inquiries from employees in a timely and professional manner, guide employees on payroll policies and procedures, and Support HR and finance teams with payroll-related matters.
דרישות:
Minimum 4 years of experience in a similar role within a multinational company – Must.
 Proficiency with Hilan Payroll – Must.
 Deep understanding of Israeli payroll laws and procedures, with the ability to process payroll independently – Must.
 Strong written and oral communication skills with a high proficiency in English – Must.
 Proficient in Excel and Word – Must.
 Familiarity with tax compliance, including estimated payments, VAT, Nikuim, and Odfot – Preferred.
 Proficient in NetSuite – Advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!