תיאור תפקיד:
כלמוביל מגייסת נציגי/ות שירות למוקד צעיר ומגובש!הצטרפו לארגון גדול ויציב ותוכלו להנות מתנאים מעולים חדר אוכל, חניה חופשית, חדר כושר, עובד חברה מהיום הראשון, אופציות קידום, נופש חברה, קורסים להתפתחות אישית ועוד המון הטבות! איך יראה היום שלך?טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת: מענה טלפוני ללקוחות החברה מענה דיגיטלי (צא'ט,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות) עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירות עבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו'
דרישות:
למי מתאימה המשרה?ניסיון בשרות לקוחות - חובה מיומנויות מחשב, אופיס חובה ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון הכרות עם תחום הרכב- יתרון עבודה על מערכת CRM יתרון מיקום: ראש העין משרה מלאה ימים א-ה שעות: 07:45 עד 16:30 (נכונות לשעות נוספות) שישי אחד לחודש המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4312
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים – העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ודינמית. מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00 היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה למה אצלנו? מוקד איכותי, לא תעשייתי עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים צוות צעיר ואנרגטי אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
- כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
- שליטה טובה בעברית
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
- מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1498
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת פארמה גדולה, דרושים נציגי צ'אט. תנאי חברה מעולים הכולל חדר כושר! שכר התחלתי כ- 40 ש"ח לשעה + אופציה להעלאה לאחר חודשיים. משרה מלאה ללא שישי!
דרישות:
- רקע וניסיון ממוקדים ותקשורת כתובה - יתרון. - התנסחות מעולה בכתב ובע"פ. - תודעת שירות גבוהה. - אחריות אישית ועצמאות בביצוע משימות. - יכולת התנהלות מול ממשקים בכירים - יעילות וזריזות, דייקנות וירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
1117
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
היחידה עוסקת במתן טיפול הוגן ויעיל בתלונות הציבור, להבטחת ערך ההגינות בין כאל ללקוחותיה, לשמירה על המוניטין של ועל ציות לחובות החלות על תאגידי עזר בנקאיים, בהתאם להוראות הדין והנחיות הפיקוח על הבנקים. התפקיד כולל:
• מתן שירות מקצועי ואיכותי לתלונות הציבור- בע"פ ובכתב • תחקור עומק ביחס לכל פנייה, זיהוי ליקויים פרטניים וכשלים מערכתיים והצפתם אל מול הגורמים הרלוונטיים • התנהלות מול ממשקים ארגוניים בכירים בפנים החברה ומחוצה לה (לשכת מנכ"ל, מזכירות החברה, דוברות, בנק ישראל ועוד) • מעקב שוטף אחר הפניות המגיעות מהערוצים השונים ותיעוד הפניות במערכת * המשרה הינה זמנית
דרישות:
• תואר ראשון (תואר במשפטים- יתרון) • ניסיון של לפחות שנה בשירות לקוחות • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים כולל גורמים בכירים • יכולת למידה מהירה של נושאים מורכבים • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה • יחסי אנוש גבוהים, שירותיות ויכולת ניהול משא ומתן
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26640
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון במוקדי תפעול / שירות? הגיע הזמן לצעד הבא בקריירה, הצטרפו אלינו לצוות משפחתי ובוטיקי ולעבודה מול בתי עסק בתחום ה- E-commerce! איך יראה היום שלך?
• מתן שירות תפעולי ומענה מקצועי לפניות ובקשות מצד בתי עסק/ שותפים עסקיים לחיבור לסליקת בתי עסק, כולל ליווי מקצועי עד תום הטיפול • מתן שירות מקצועי למנהלי תיקי הלקוחות בגיוס בתי עסק • תמיכה בפעילות ובמשימות השוטפות של הצוות- הפקת דוחות, שליחת נתונים וביצוע פעילויות במערכות ועוד • עבודה מול ממשקים מרובים בארגון ומה עוד מגיע לכם.ן כעובדי.ות Cal?
• עובד.ת חברה מהיום הראשון • יום עבודה מהבית לאחר תקופת חניכה • קרן השתלמות • ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל • נופש חברה בחו"ל • החזרי נסיעות מוגדלים • אירועי חברה ומסיבות • מתנות מדהימות בחגים ועוד ועוד!
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תפעולי/ במוקדי שירות ומכירות • שליטה ביישומי ה- Office, בדגש על Excel • יכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים • יוזמה וראש גדול, יכולת עמידה במצבי לחץ ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26620
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים
- ביצוע בקרות לבחינת איכות השיחות ועמידה ביעדי השירות המגוונים
- וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
- מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
- בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
- עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
- ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
- יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
- מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
- יכולת עבודה עצמאית
- השכלה אקדמאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
משרת שירות בלבד- ללא מכירות! משמרות בוקר - ללא ימי שישי! מחפשים עבודה משמעותית ומעניינת עם תנאים טובים? Cal זה המקום! מענקים עד 11,000 ש"ח למצטרפים!! מתן מענה טלפוני ושירותי בנושאי הונאה ופניות שירות לעסקאות בארץ ובחו"ל מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שסורבו מטעמי חשד להונאה ביצוע תחקור והשלמת נתונים מול לקוחות בהתאם לנסיבות הפנייה. עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים אצלנו תקבלו המון תנאים שאין בשום מקום אחר -
* יום עבודה מהבית * קליטה כעובד.ת חברה מהיום ה-1 * כרטיס סיבוס * החזרי נסיעות מוגדלים * חנייה בשפע *מסיבות, אירועים, חדר כושר, מתנות שוות בחגים ועוד מלא תנאים שלא תמצאו בשום מקום אחר! הגישו מועמדות והצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
אוריינטציה שירותית גבוהה יכולת עבודה עצמאית ובצוות יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ העבודה במשרה מלאה 8:00 עד 16:00 ועד אחרון הלקוחות, משמרת ערב אחת 11:00-19:00 - ללא ימי שישי! נכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26545
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בניהול וליווי תהליכי פונדקאות אנחנו מחפשים מנהל/ת לקוחות • ליווי ותמיכה בלקוחות ישראליים לאורך כל תהליך הפונדקאות. • תיאום בין הלקוחות לבין מחלקות החברה (ניהול תוכניות, כספים ועוד). • שימור קשר ישיר עם הלקוחות, מתן מענה מקצועי, אמין וזמין לכל שאלה או צורך. • תיווך בין הלקוחות לבין החברה, במטרה להבטיח חווית לקוח מיטבית. • מתן שירות איכותי ומהיר, כולל העברת מידע מקצועי ואמין ללקוחות. • הכנה והגשה של מסמכים נדרשים ללקוחות. • יוזמה וניהול פרואקטיבי של התהליך לשמירה על מסע חלק ויעיל.
דרישות:
השכלה אקדמית ניסיון של 3 שנים לפחות בשירות לקוחות תודעת שירות גבוהה ויכולת הכלה יחסי אנוש מעולים עצמאות ויכולת למידה יכולות ארגוניות יכולת עבודה בתנאי לחץ אנגלית ברמה גבוהה הבעה רהוטה בע"פ ובכתב חיבור ערכי לעולם הפונדקאות - חובה משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3304
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחברה ומובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית לעבודה מול לקוחות טיפול שוטף בפניות לקוחות החברה עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה וחברות בנייה מתן מענה טלפוני ומענה מקצועי בזמן אמת עבודה אדמיניסטרטיבית מול מערכות ממוחשבות
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות בחברות בנייה – יתרון משמעותי ידע וניסיון בפריוריטי – יתרון מוסר עבודה גבוה, אחריות ויכולת עבודה עצמאית עבודה בסביבה ממוחשבת, יכולת למידה מהירה שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים פרטי המשרה: משרה מלאה שעות עבודה: 08:30–17:00 ימים: א’-ה’ (ללא ימי שישי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3318
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
!דרושים נציגי מוקד לחברה בטחונית בנתב"ג !כולל הסעות ברחבי הארץ !!!לאחר שנת עבודה, במוקד שלנו תקבל קורס חשב שכר בשווי 5000 שח במתנה
.המוקד נותן מענה בתחום השכר, דיני עבודה ונושאי פרט הקשורים בשכר לעובדי חברה בטחונית מובילה משרה מלאה: א'-ה' , 07:30-16:00 !שכר 45 שח לשעה .עובדי חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים, מתנות בימי הולדת וחגים
דרישות:
בגרות מלאה כושר ביטוי בכתב ובע"פ נכונות לעבור סיווג בטחוני
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
1247
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על התנהלות תקינה ואפקטיבית של המשמרת. * אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות נציגים, אורכי שיחה וניהול פניות. * האזנות לנציגים והכוונתם. * ניהול אפקטיביות ותיעדוף הפניות עפ"י דחיפות וזמני המתנה. * מענה לשאלות, סיוע בתפעול המערכות, בירורים למול המחלקות השונות בחברה ומתן אישורים חריגים. * טיפול בשיחות מנהל לשביעות הלקוח ותוך כדי הבנה מלאה והסבר מלא ללקוח. * מתן יעדים שבועיים וניהול שוטף של היום (הפסקות, שינוי משימות, ניוד ועוד).
דרישות:
ניסיון בניהול משמרות במוקד שירות - יתרון. * ניסיון בהדרכת נציגים ונהלי עבודה. - יתרון * ניסיון בתפעול מספר מערכות שירות. יתרון ימים א-ה 8-16 עם נכונות לשעות נספות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00303
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
נטלי היא לא מקום עבודה סטנדרטי. כאן עוסקים בהצלת חיים ובשיפור איכות החיים של א.נשים מבוגרים. אנחנו חברה גדולה שלוקחת הכל ללב – ובעיקר את הלקוחות שלנו. אם גם אתם כאלה – אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לצוות חם וחדור מוטיבציה שמוכוון לעשות טוב. מה תעשו בעבודה? · תסייעו ללקוחות להפיק את המקסימום מהשירותים של נטלי · תעניקו מענה אדיב ומקצועי לפניות בנושאים טכניים, שירותיים ואחרים · תעסקו בתפעול: עדכון פרטים, תשלומים וחשבוניות, עבודה מול צוותי החברה איך זה לעבוד בנטלי? · סיפוק, שליחות ועשיית טוב! · משרה גמישה ברמת גן: מלאה / חלקית / משמרות · נגישות לתחבורה ציבורית, כולל רכבת · הכשרה מקצועית על חשבון החברה · שכר מעולה ותמריצים · עמדת עבודה אישית קבועה · קליטה כעובדי נטלי מהיום הראשון · אופק מקצועי ואפשרויות קידום מגוונות בחברה · בנטלי גיל הוא רק מספר, וניסיון חיים הוא יקר ערך! שמחים לקבל מועמדים מכלל הגילים והרקעים
דרישות:
· תודעת שירות גבוהה - סבלנות לעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת · יחסי אנוש מעולים · יכולת עבודה בצוות · עבודה מול מערכות ממוחשבות · שליטה מלאה בעברית קרוא וכתוב, שפות נוספות - יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|