תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ לימודים , הממוקמת בלב תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר הכולל ניהול צוות מקצועי והובלתו להצלחה. התפקיד כולל: - ניהול חניכה ליווי ופיתוח מקצועי של הנציגים.
- הכנת סידור עבודה לצוות
- תפעול שוטף של המוקד: שאלות מקצועיות , פתרון בעיות תוכנה וכדומה
- הכנת דוחות יומיים להנהלה
- בקרה על ביצועי הנציגים והנעתם להצלחה
- גיוס ,קליטה והכשרה של עובדים חדשים
דרישות:
- מנוסה כמנהל כמוקד שירות 2-3 שנים לפחות – חובה (מוקד יעוץ לימודים יתרון)
- מוטיבציה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה.
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
- אקסל ברמה טובה מאוד.
היקף משרה : 8:30-17:30 א'-ה' בלבד! שכר מתגמל ותנאים מצוינים למתאימים! מחפש/ת את האתגר הבא שלך במקום שיאפשר לך להשפיע באמת? שלח/י לנו קורות חיים !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מיקום: תל אביב שעות עבודה: משרה מלאה בימים א'-ה' על התפקיד: - אם את/ה בעל/ת יכולות שירות מצוינות ומחפש/ת מקום עבודה עם אווירה משפחתית ויציבה – מקומך איתנו!
- המותג שלנו בתחום התכשיטים מחפש אחראי/ת שירות לקוחות שיצטרף/תצטרף לצוות המנצח שלנו.
- תחומי אחריות
- אחראי/ת על מערך שירות הלקוחות
- מתן מענה טלפוני וממוחשב ללקוחות
- צילום והכנת חומרים לפרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם)
- ניהול הזמנות והחזרות
- השתתפות בהפקות אופנה
- עבודה על פרויקטים משתנים בהתאם לצרכים השוטפים של המערכת
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו? - תודעת שירות גבוהה במיוחד
- אנגלית ברמה טובה
- שליטה מעולה במחשב וביישומי OFFICE
- ראש גדול ויכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה
- יכולת עבודה עם מערכות וממשקים
- שחקן/נית נשמה עם מוטיבציה גבוהה שת/יצטרף לאווירה משפחתית ומקצועית
יתרון: - ניסיון בסיסי בעבודה עם פוטושופ
- זיקה לעולם התכשיטים
- תואר אקדמי
- ניסיון ויכולת עריכת תוכן
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים – העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ודינמית. מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00 היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה למה אצלנו? מוקד איכותי, לא תעשייתי עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים צוות צעיר ואנרגטי אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
- כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
- שליטה טובה בעברית
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
- מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1498
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות הסדר גדולה דרושים רפרנטים לתחום התפעול הפנסיוני. במסגרת התפקיד: * תפעול פוליסות ובדיקתן. * טיפול בדוחות עבודה שוטפים * טיפול בשינויים ועזיבות הקשורות לפוליסות.
דרישות:
* ניסיון בתפקיד שירותי / תפעולי - חובה * ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות - חובה * ניסיון בתחום התפעול הפנסיוני - יתרון משמעותי * תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
704216
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת Help Desk טלפוני/ת – עבודה בארגון גדול בצוות נעים ומקצועי יש לך ניסיון בתמיכה טכנית ורצון להשתלב בצוות צעיר ודינמי? אנחנו מחפשים נציג/ת Help Desk טלפוני/ת לעבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת ותומכת משרה מלאה לטווח ארוך מה בתפקיד? תמיכה טלפונית מלאה לעובדי הארגון פתרון תקלות בתמיכה מרחוק באמצעות AnyDesk עבודה מול Active Directory – הקצאת הרשאות, שחרור נעילות, טיפול במשתמשים טיפול בבעיות תצוגה מקומית במערכות שאינן מחוברות ל-AD עבודה עם מחשבי VDI ומערכות אבטחת מידע מגוונות (כולל FortiGate)
דרישות:
מגיע/ה עם ניסיון קודם ממרכז תמיכה טלפוני או טכנאי/ת PC שולט/ת ב-Active Directory – חובה! שליטה ביישומי OFFICE בעל/ת אוריינטציה שירותית, סבלנות ויכולת פתרון תקלות טכנית מרחוק יוצא/ת צבא מתפקיד מנהל/ת רשת? זה בהחלט יכול להתאים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18812
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת אחמ"ש / מנהל/ת משמרת להצטרפות למוקד השירות בצמיחה. מיקום העבודה : קריית ביאליק – שד' חן 9 שעות עבודה : משרה מלאה: א’-ה’ 08:00–16:30 ימי שישי לסירוגין: 08:00–12:30 אין גמישות בשעות ובימי המשרה
דרישות:
ניהול משמרת – חלוקת משימות שוטפות ובקרה תמיכה מקצועית לנציגות השירות כולל משובים און ליין ממשק ומענה לגורמים פנים ארגוניים שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות מעקב ובקרת מדדים ויעדים טיפול בדוחות ביצוע שיחות מנהל קו ראשון ומתן גיבוי בעת הצורך אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות דרישות התפקיד : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש / מנהל צוות ניסיון במתן שירות יכולת עבודה בריבוי משימות ובתעדוף יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים תודעת שירות גבוהה שליטה טובה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4476
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת לקוח עם תשוקה לבניית אסטרטגיות שיווקיות, ניהול תקציבים ושימור לקוחות. התפקיד כולל • ניהול לקוחות מקצה לקצה • עבודה בשיתוף פעולה עם צוותים פנימיים וגורמים חיצוניים • מעקב אחרי תהליכים, ניתוח נתונים ודיווח למנהלים על התקדמות המשימות
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה ניסיון בעבודה במשרד פרסום או דיגיטל יכולת לניהול לקוחות וניהול פגישות באופן עצמאי ידע בדיגיטל – יתרון משמעותי גישה שיתופית לעבודה מול מחלקות שונות במשרד ניסיון בניהול לקוחות מורכבים של לפחות שלוש שנים – חובה! היכרות מעמיקה עם עולמות המדיה הדיגיטלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4347
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה מתאם/ת מכירות בינ״ל למחלקת שירות לקוחות. התפקיד כולל ניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל. תיאור התפקיד: ניהול קשר עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales. הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח. קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון ביצוע מעקב גביה מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות:
ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד תפעולי עם פן מכירתי יכולת מכירה ושירות ברמה גבוהה תואר ראשון – יתרון משמעותי, התמחות בשיווק -יתרון ניסיון עבודה בחברה גלובאלית - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה - ברמת שיחה ותכתובות שפות זרות נוספות- יתרון משמעותי שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4232
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת מתאם/ת פגישות ונציג/ת שירות לקוחות טלפוני להשתלב בצוות מקצועי ובאווירה משפחתית. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ללקוחות, Back Office, חידוש מנויים, מכירת מוצרי החברה ותיאום פגישות.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בשירות לקוחות/מכירות בארגון- חובה. ניסיון בתחום ה- Back Office - יתרון. יכולת טובה לעבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, דינאמיות, יכולת עבודה תחת לחץ ויחסי אנוש מצוינים. עבודה במשרה מלאה 08:30-17:30 בקריית עתידים תל אביב. תנאים מעולים למתאימים/ות! ובונוסים מתגמלים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4528
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להובלת קשרי לקוחות? ניהול תהליכים? אולי מחפשים לעשות שינוי, ולהיות חלק מחברה גדולה ויציבה? מקומכם איתנו,...... התפקיד כולל אחריות כוללת על ניהול ותפעול לקוחות מהמגזר המוסדי, מתן שירות שוטף ומענה מקצועי ללקוחות קיימים, ליווי תהליכי הזמנה והבטחת שביעות רצון הלקוחות לאורך כל שלבי העבודה. תנאים טובים ובונוסים קרן השתלמות ארוחות מסובסדות הסעות ממוקדים שונים באזור אופק קידום והתפתחות אישית ומקצועית
דרישות:
ניהול ושירות מול לקוחות מוסדיים - יתרון יכולת עבודה בצוות ועבודה עצמאית תקשורת בינאישית טובה אוריאנטציה שירותית גבוהה וירידה לפרטים שליטה מלאה ביישומי OFFICE היכרות וניסיון עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
908
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה לקריירה ניהולית בשירות לקוחות! אנחנו מחפשים אחמ"ש/ית שירות לקוחות עם אנרגיות טובות, ניסיון מוכח ורצון להוביל צוות להצלחה מיקום: מגדלי BSR, בני ברק שעות עבודה: א'-ה' 08:30–17:00 (ללא שישי!) שכר גלובאלי גבוה מה בתפקיד? ניהול משמרת שוטף של צוות קטן של נציגי צ'אט ביצוע שיחות מנהל חניכה והובלת עובדים חדשים עבודה דינמית בסביבה מקצועית ותומכת
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה ניסיון כאחמ"ש/ית – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
206008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|