דרושים במרכז- משרות פנויות בשירות לקוחות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 163 משרות עבודה במרכז- משרות פנויות בשירות לקוחות

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך גם ברמת גן וגבעתיים, תל אביב, פתח תקווה.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת מוקד טכנאים-40 לשעה

דרוש/ה נציג/ת מוקד טכנאים-40 לשעה

דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ

16/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון מתחם גרנות גן שמואל דרוש/ה- נציג/ת מוקד שרות טכני.
התפקיד כולל-
מתן שירות לוגיסטי לכל מתחמי החברה.
קבלת קריאות שירות ומעקב לטיפול מול קבלנים / טכנאים.
 ניהול דוחות לטיפול בתקלות / קריאות שירות.ל מגוון רחב ואיכותי
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות טלפוני/ פרונטאלי/ בק אופיס -חובה
יחסי אנוש מצוינים / שירותיות/ יכולת עבודה בצוות
אחריות, דייקנות ומסירות
שליטה בתוכנות אופיס
משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 +ש"נ לפי צורך
מה אנחנו מציעים?
תשלום נסיעות גבוה, תן ביס יומי , נופשים ומתנות, תשלום מחלה מהיום הראשון ועוד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1127
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת מכירות לאולם תצוגה למותגי הרכב של קבוצת יוניון

נציג.ת מכירות לאולם תצוגה למותגי הרכב של קבוצת יוניון

קבוצת יוניון

16/12/2025

תיאור תפקיד:
  • אחריות על ניהול תהליך מכירה מול לקוחות קצה ממקורות מגוונים - פרטיים, עסקיים, ליסינג.
  • ליווי כל מסע הלקוח משלב קבלת ליד, קבלת הלקוח באולם, אירוח וקבלת פנים חמה, ברור צרכים, הכוונה לסגירת עסקה
  • גביית כספים, תיאום מסירה וסגירת  מעגל טיפול לאחר מסירה.
  • אחריות על חוויית הלקוח בתהליך הרכישה, וליווי הלקוח עד לסגירת מעגל טיפול לאחר מסירה לשביעות רצונו המלאה.
דרישות:
  • ניסיון קודם במכירות (לא חובה בענף הרכב) - כשלוש שנות ניסיון.
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
  • השכלה - בגרות מלאה ועדיפות לתואר ראשון.
  • שליטה ביישומי Office
  • אולמות התצוגה ביגאל אלון 65, תל אביב , מתחם וויקס הרצליה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2874
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה

16/12/2025

תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה.
• התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים.
• תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת.
• ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365.
• ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים.
• תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים:
• התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי.
• תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה.
• ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm.
• תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE
• תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT
• עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה.
• תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk).
• תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs.
• הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS.
• הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare)
• ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון
• הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

יורם לימודים

16/12/2025

תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל
למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים –
העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת
ודינמית.
מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית
שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00
היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים
שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה
שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה
למה אצלנו?
מוקד איכותי, לא תעשייתי
עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים
צוות צעיר ואנרגטי
אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
  • כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
  • יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה טובה בעברית
  • זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
  • מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1498
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת פניות הציבור

אחראי/ת פניות הציבור

iilaberlin

16/12/2025

תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין
מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב.
תחומי אחריות:
    קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם)
    ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים
    תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון
    ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה
    מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה
    הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון ניהולי
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה
גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה
יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות
שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת שירות לקוחות

איש/אשת שירות לקוחות

iilaberlin

16/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה מובילה בפתח תקווה - בנייני גלובל טאורס דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות
 משרה מלאה  ימים א'-ה'  שעות 9:00-17:00
    מתן מענה טלפוני וכתוב ללקוחות החברה
    טיפול בפניות, בירורים והזמנות
    עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות

דרישות:
    ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון
    תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים
    שליטה בסיסית ביישומי מחשב
    אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
 פתח תקווה – בנייני גלובל טאורס
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00011
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת פניות הציבור

מנהלת פניות הציבור

iilaberlin

16/12/2025

תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין
מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב.
תחומי אחריות:
    קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם)
    ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים
    תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון
    ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה
    מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה
    הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון ניהולי
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה
גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה
יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות
שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת קשרי לקוחות

אחראי/ת קשרי לקוחות

HR HOME

16/12/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחום נכסים, נדל״ן ותשתיות אנו מחפשים אחראי/ת קשרי לקוחות
להיות שותפ/ה בהובלת מהלכים אסטרטגיים בעלי השפעה ישירה על הצמיחה והתנהלות הארגון.

תחומי אחריות מרכזיים:
ניהול קשרי ספקים ולקוחות אסטרטגיים.
פיתוח ויישום אסטרטגיות עסקיות, תמחור ומבצעים בהתאם לאסטרטגיית הארגון.
הכנת דוחות, תחזיות עסקיות וניתוח נתונים לצורך קבלת החלטות מבוססות BI.
ייצוג החברה בכנסים, אירועים מקצועיים ובמפגשים עם שותפים עסקיים.
זיהוי והובלת הזדמנויות עסקיות חדשות, ייזום פרויקטים והובלתם להצלחה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית חובה: תואר ראשון בשיווק, מנהל עסקים או תחום רלוונטי.
ניסיון קודם של 2–5 שנים בתפקיד מכירתי, ניהול מסחרי, ניהול קטגוריה או פיתוח עסקי.
שליטה גבוהה בכלי BI ויכולת אנליטית גבוהה לקבלת החלטות מבוססות נתונים.
יכולת טובה בניהול קשרים עם ספקים ולקוחות אסטרטגיים.
כישורי משא ומתן גבוהים מול גורמים שונים.
חשיבה שיווקית, יזומה ויצירתיות עסקית.
כישורי תקשורת ובינאישיים גבוהים, כולל ייצוג החברה בכנסים ופגישות.
יכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית ורבת משימות.

משרה מלאה בתל אביב

לשליחת קורות חיים
[email protected]
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

40 ש"ח לשעה - נציגי צ'אט ללא מענה טלפוני!

40 ש"ח לשעה - נציגי צ'אט ללא מענה טלפוני!

חברה דסקרטית

16/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת פארמה גדולה, דרושים נציגי צ'אט.
תנאי חברה מעולים הכולל חדר כושר!
שכר התחלתי כ- 40 ש"ח לשעה + אופציה להעלאה לאחר חודשיים.
משרה מלאה ללא שישי!
דרישות:
- רקע וניסיון ממוקדים ותקשורת כתובה - יתרון.
- התנסחות מעולה בכתב ובע"פ.
- תודעת שירות גבוהה.
- אחריות אישית ועצמאות בביצוע משימות.
- יכולת התנהלות מול ממשקים בכירים
- יעילות וזריזות, דייקנות וירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה: 1117
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת תיק לקוח - Back Office

דרוש/ה אחראי/ת תיק לקוח - Back Office

אמיר חברה להנדסה וסחר בע"מ

16/12/2025

תיאור תפקיד:
עבודת Back Office מול לקוחות החברה, עבודה מול סוכנים , התאמת מתקנים ללקוח, הזמנות והצעות מחיר, תיאום אספקות למתקנים, מציאת פתרונות במידת הצורך.
עבודה בצוות תחת לחץ הדורשת מולטיטסקינג, אסרטיביות לצד סבלנות, שירותיות ומקצועיות.
תפקיד משמעותי, מאתגר, עם אופציות קידום וסביבת עבודה משפחתית ,איכותית ונעימה!
משרה מלאה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00 (ללא שישי)
  • תנאים מצוינים למתאימים ותנאים סוציאליים מלאים.
  • עובד/ת חברה מהיום הראשון!
  • רווחה: ימי גיבוש, מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת, חו"ל ועוד.
  • חניה מסודרת לעובדים.
  • מיקום המשרה: פתח תקווה (בקרבת הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות:
  • ניסיון בתפקיד דומה - יתרון!
  • שליטה ביישומי מחשב - חובה!
  • כישורים מצוינים בתקשורת בין אישית ובניית יחסי אמון.
  • ראש גדול ופתיחות ללמידה ולהתפתחות מתמדת.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • נכונות לעבודה במשרה מלאה (ללא גמישות)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1221
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת תפעול למשרה מגוונת ומאתגרת!

דרוש/ה רכז/ת תפעול למשרה מגוונת ומאתגרת!

חברה דיסקרטית

16/12/2025

תיאור תפקיד:
  • מענה טלפוני ללקוחות החברה קיימים וחדשים.
  • מתן הצעות מחיר ללקוחות בהתאם למחירונים ועלויות.
  • סידור מערך הובלות נהגים.
  • תפעול וריענון ציוד - תזכורות לבדיקות מהנדס, ביטוחים ועוד.
  • מתן פתרונות תפעוליים ושירותים בזמן אמת.
היקף משרה: מלאה ימים א'-ה' (ללא שישי) , שעות: 8:00-17:00 
עם נכונות לזמינות טלפונית 24/7 במידת הצורך! (כולל שבתות , חגים וכו').
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
תנאים מצוינים למתאימים (רווחה: ימי גיבוש, חו"ל, מתנות בחגים ובימי הולדת ועוד).
חניה מסודרת. 
דרישות:
  • אוריינטציה שירותית ויכולת ניהול משימות מרובות.
  • היכרות עם תחום התפעול ו/או התחום הטכני - חובה.
  • נכונות לזמינות 24/7 בטלפון במידת הצורך - חובה!
  • שליטה טובה במערכות מחשב.
  • אחריות, סדר וארגון.
  • נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת גבייה

פקיד/ת גבייה

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

16/12/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: עריכת חשבונות לקבלנים.
- ביצוע גבייה ובקרת תשלומים מצטברים.
- עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון קבלנים ומנהלי פרויקטים. עבודה מול דוח גיול.
- קריאת כרטסת ותנועות יומן.
 8:00 ש -17:00 נכונות למשרה מלאה
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה
תעודת הנהלת חשבונות – יתרון
אקסל ברמה גבוהה -חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00363
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה בקר/ית לחדר בקרה בתל אביב – משרה דינמית ויציבה בחברה מובילה

דרוש/ה בקר/ית לחדר בקרה בתל אביב – משרה דינמית ויציבה בחברה מובילה

Y השמה

16/12/2025

תיאור תפקיד:
בקר/ית לחדר בקרה מתקדם במתחם יוקרתי בתל אביב.
התפקיד כולל הפעלת מערכות בקרה בזמן אמת, ניטור תנועות ודיווחים, מתן שירות ותמיכה תפעולית, ועמידה בנוהלי בטיחות ונהלי עבודה.
מתאים במיוחד לסטודנטים או למי שמחפש הכנסה נוספת בשעות הערב, עם סביבת עבודה משפחתית ויציבה.
דרישות:
    זמינות לשעות 15:00–23:00, ימי ב' + ד'

    אחריות, רצינות ועמידה בנהלים

    יכולת ריכוז גבוהה ותגובה למצבים בזמן אמת

    שירותיות ויחסי אנוש טובים

    יכולת עבודה עצמאית

    לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה מלאה על חשבון החברה

היקף המשרה:
חלקית / משמרות
אזור:
תל אביב
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-81
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת לובי - תל אביב

עובד/ת לובי - תל אביב

Y השמה

16/12/2025

תיאור תפקיד:
קבלת אורחים, ניהול כניסות, וויסות מבקרים, שמירה על סדר וארגון בלובי. עבודה במשמרות בבניין עגול/משולש במרכז עזריאלי. תפקיד שירותי, פרונטלי ומתאים גם לסטודנטים ומשוחררים.
דרישות:
אדיבות ושירותיותיחסי אנוש טובים
אחריות ודייקנות
עברית ברמת שיחה – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-108
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך\ת Helpdesk לחברה מובילה במרכז!!

תומך\ת Helpdesk לחברה מובילה במרכז!!

Gtech

16/12/2025

תיאור תפקיד:
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
• אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
• תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
• שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
• ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
• תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
• תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
• אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
• תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
• שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
• ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
• תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
• תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
דרישות:
• תומך\ת טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של שנתיים שלוש שנים
• ניסיון בארגונים גדולים- חובה
• אסמכה כ – MCITP – יתרון
• תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות
• יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות .
• יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
• אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3195
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!