| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      מיקום: תל אביב שעות עבודה: משרה מלאה בימים א'-ה' על התפקיד: אם את/ה בעל/ת יכולות שירות מצוינות ומחפש/ת מקום עבודה עם אווירה משפחתית ויציבה – מקומך איתנו!המותג שלנו בתחום התכשיטים מחפש אחראי/ת שירות לקוחות שיצטרף/תצטרף לצוות המנצח שלנו.תחומי אחריותאחראי/ת על מערך שירות הלקוחותמתן מענה טלפוני וממוחשב ללקוחותצילום והכנת חומרים לפרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם)ניהול הזמנות והחזרותהשתתפות בהפקות אופנהעבודה על פרויקטים משתנים בהתאם לצרכים השוטפים של המערכת
 
                                         דרישות:
 
                                           מה נדרש כדי להצטרף אלינו? תודעת שירות גבוהה במיוחדאנגלית ברמה טובהשליטה מעולה במחשב וביישומי OFFICEראש גדול ויכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פהיכולת עבודה עם מערכות וממשקיםשחקן/נית נשמה עם מוטיבציה גבוהה שת/יצטרף לאווירה משפחתית ומקצועית
 יתרון: מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!ניסיון בסיסי בעבודה עם פוטושופזיקה לעולם התכשיטיםתואר אקדמיניסיון ויכולת עריכת תוכן
 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00004
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר גבוה ומתגמל למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים – העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ודינמית.  מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית  שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00  היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים  שכר מתגמל: 40-50 ש"ח לשעה + בונוסים חודשיים + תנאים טובים למה אצלנו?  מוקד איכותי, לא תעשייתי  עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים  צוות צעיר ואנרגטי  אווירה משפחתית ותומכת 
                                             
                                         דרישות:
 כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצויניםיכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועייכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.שליטה טובה בעבריתזמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחותמתאים גם לסטודנטים ולהורים
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה חלקית, משמרות, לפי שעות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-1498
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
 
                                         דרישות:
 תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           553742
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                    
                                    	
                                        שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך 
                
 מתאם/ת שירות   מתאם/ת שירותמתאם/ת שירות QHR 31/10/2025 
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      מתן שירות לסניפי סופר פארם, במתן שירות אונליין, תיאומי אספקות למבצעים מקומיים, תיאום בין מחלקת הפצה לבין סניפי ס"פ. תורנות יום שישי לסירוגין (מהבית)- אופציונאלי ראשון עד חמישי שעות 08:00-17:00; 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון בשירות לקוחות - יתרון ידע ביישומי אופיס חובה 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משרה חלקית 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           15171
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - מודיעין, שוהםשרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Customer Onboarding Manager התפקיד כולל אחריות על תהליך ההטמעה המלא של לקוחות חדשים במערכת -מתכנון והעברה, דרך הדרכות וליווי טכני, ועד אימוץ מלא ושביעות רצון גבוהה. התפקיד משלב ניהול פרויקטים, הבנת מוצר ושירות לקוחות, ודורש רקע בחשבונאות לצד אוריינטציה טכנולוגית. מהות התפקיד: ניהול תהליך ההטמעה מקצה לקצה. נקודת קשר ראשית ללקוחות חדשים. הדרכה והכוונה בשימוש במערכת. ליווי טכני ותמיכה בתקלות במהלך ההטמעה. מעקב, זיהוי סיכונים ודיווח להנהלה. שיפור תהליכים ומתודולוגיות הטמעה. 
                                             
                                         דרישות:
 לפחות 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות. אוריינטציה טכנולוגית והבנת מוצר. ניסיון בהדרכות פרונטליות/מקוונות. שירותיות, תקשורת בינאישית גבוהה ופרואקטיביות. יכולת עבודה עצמאית תחת ריבוי משימות. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-4497
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Customer Success Manager התפקיד כולל אחריות על ניהול חוויית הלקוח לאחר המכירה – משלב האונבורדינג וההטמעה ועד אימוץ, שימוש שוטף, חידוש והרחבה. התפקיד כולל הובלת מסע הלקוח מקצה לקצה, בניית קשרי אמון ארוכי טווח, מתן ערך עסקי, ייעוץ לשיטות עבודה מיטביות, והובלת שיתוף פעולה עם צוותי מכירות, מוצר ושיווק. מהות התפקיד: נקודת המגע המרכזית ללקוחות לאורך מחזור חייהם. קידום שימוש ומעורבות בפלטפורמה. ניטור "בריאות לקוח" וזיהוי סיכונים/הזדמנויות. תמיכה בחידושי מנוי והרחבות יחד עם צוות המכירות. ייעוץ לשיטות עבודה מיטביות ומתן ערך מקסימלי ללקוח. שיתוף פעולה עם צוותי מוצר, שיווק ותפעול לקידום קול הלקוח. הדרכות, תיעוד ומשאבים להצלחת הלקוח. 
                                             
                                         דרישות:
 4+ שנות ניסיון ב- Customer Success / הטמעות / שירות ותמיכה. רקע בחשבונאות ו/או כספים – חובה. ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות, שימור והטמעה. תקשורת מצוינת, פרואקטיביות ויכולת ניתוח נתונים (Excel). היכרות עם מערכות CRM (Salesforce, ChurnZero). ניסיון בסטארטאפ פיננסי – יתרון. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00127
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת מתאם/ת פגישות ונציג/ת שירות לקוחות טלפוני להשתלב בצוות מקצועי ובאווירה משפחתית. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ללקוחות, Back Office, חידוש מנויים, מכירת מוצרי החברה ותיאום פגישות. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון של לפחות שנה בשירות לקוחות/מכירות בארגון- חובה. ניסיון בתחום ה- Back Office - יתרון. יכולת טובה לעבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, דינאמיות, יכולת עבודה תחת לחץ ויחסי אנוש מצוינים. עבודה במשרה מלאה 08:30-17:30 בקריית עתידים תל אביב. תנאים מעולים למתאימים/ות! ובונוסים מתגמלים! 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-4528
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת אשראי גדולה ומוכרת מזמינה אותך להצטרף למוקד מחזיקי הכרטיס שלנו! מה עושים אצלנו?  נותנים מענה ללקוחות פרטיים בנושאים פיננסיים, מסבירים, עוזרים, סוגרים פינות – וגם מציעים מוצרים משלימים כמו פריסת תשלומים והלוואות קטנות. שעות נוחות וגמישות:  א’-ה’ 8:00–17:00 | מתאים גם לסטודנטים (4 משמרות בשבוע) מה יוצא לך מזה?
  שכר בסיס מצוין + בונוסים גבוהים  קורס הכשרה מקצועי ומקיף  סיבוס, נסיעות, מתנות לימי הולדת וחגים  טיסות, נופשים וים של פינוקים  קליטה ישירה כעובד/ת חברה מהיום הראשון  מסלול קידום אמיתי – עד לתפקידים ניהוליים 
                                             
                                         דרישות:דרישות התפקיד:
  ניסיון ממוקד שירות – יתרוןאם יש לך גישה שירותית, חיוך בטלפון ורצון להתפתח – אנחנו מחכים לך! 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משרה חלקית 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           MAX  2001080
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת ביטוח מובילה מגייסת נציגים טלפוניים למוקדי מכירות ושירות לקוחות. שירות בשיחות נכנסות ומכירות, עבודה תפעולית על מספר מערכות.  שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות.  שכר 7,500!  תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון קודם - יתרון אך לא חובה 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-1551
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
 צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      ראיון אישי בלבד! לפעילות שכוללת שירות ומכירה ללקוחות חדשים, דרושים/ות נציגים/ות רעבים לכסף! המתאימים/ות יהנו מתנאים מעולים, בונוסים גבוהים, אפשרויות קידום רחבות. עבודה במגוון משמרות של בוקר/ערב + שישי לסירוגין *תנאים סוציאליים מלאים* 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           חיבור לעולמות השירות והמכירה. רצון ומוטיבציה ללמידה. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות, לפי שעות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           	JB-1146
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      אנו מגייסים נציג/ת שירות לחברת מלם גמל ופנסיה.  התפקיד כולל מתן מענה ללקוחות בתחום הגמל וההשתלמות, טיפול בטפסים, סיוע בנוגע לקופות קיימות, התנהלות מול ממשקים שונים בחברה ועל מגוון מערכות. משרה מלאה בין השעות 07:45-16:45, ללא עבודה בימי שישי! 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           - ניסיון בעבודה במוקדי שירות בתחומים של קופות גמל וקרנות השתלמות  - יכולת למידה גבוהה - סבלנות ואוריינטציה שירותית - הכרות עם יישומי office ניסיון ועבודה בתוכנת Excel 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           531473
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת תקשורת במרכז מגייסת נציגי תמיכה טכנית. העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה. תיאור התפקיד: תמיכה טכנית ופתרון תקלות ללקוחות החברה. תפקיד מאתגר ודינמי, בחברה עם אווירה משפחתית ועם משמרות גמישות! כישורים אישיים: • יכולת ונכונות ללמידה עצמית • יכולת לעבוד תחת לחץ ועבודה על פי לוח זמנים • יכולת ניהול משימות באופן עצמאי תנאי עבודה: • העבודה היא ממשרדי החברה בפ"ת • מינימום 4 משמרות בשבוע • העבודה היא 24/7 לרבות סופ"שים וחגים 
                                             
                                         דרישות:
 • היכרות עם עולמות האינטרנט, חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • יוצאי תמיכה טכנית עסקית מאחת מהחברות: בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום, הוט, בזק – יתרון משמעותי • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אין מרכיב מכירתי בתפקיד • אפשרויות קידום לתפקידים נוספים במחלקת התמיכה וההנדסה! 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                            12071 
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת ביטוח מובילה מגייסת למוקד מכירות ביטוחי רכב. שיחות נכנסות!! * ממוצע משכורות של 14,000 ש"ח ומעלה! * חדר אוכל וארוחות צהריים מסובסדות! * נופשי חברה בארץ ובחו״ל * תחרויות ופרסים * הגנת שכר בחודשים הראשונים! * אווירה צעירה * חדר כושר * המון אופציות להתקדם! 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           אין דרישה לניסיון קודם. ורבאליות. מוטיבציה גבוהה. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות, לפי שעות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-1676
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      CallMarker is looking for a Customer Success Manager to work directly with clients, helping them get the most from our platform. You’ll play a key role in guiding businesses, supporting growth, and shaping how they succeed with sales technology.
Key Responsibilities
Guide clients from first use to measurable results, driving business improvements.
Train and support clients, ensuring they gain full value from the platform.
Partner with clients to create strategies aligned with their goals.
Solve customer challenges with creative thinking and advanced tools.
Share ideas and collaborate across teams to improve customer experience.
Build expertise in CallMarker’s offerings and act as a trusted advisor. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           Essential Criteria:
Proven Excellence: Showcased through significant achievements in professional or academic settings.
Proven experience in B2B sales or marketing: Demonstrated through previous roles in lead generation, customer acquisition, and revenue growth.
Effective Communicator: Strong ability to articulate ideas and understand client needs, crucial for relationship building and problem-solving.
Multitasking and Agility: Capability to handle a dynamic work environment with multiple responsibilities.
Language Skills: Proficiency in English and Hebrew, facilitating clear communication in diverse settings.
Desirable Skills:
Educational Foundation: A degree from a university or Technion, particularly for those who have excelled academically or in extracurricular activities. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס* 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-397858
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - רמת גן וגבעתיים
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לארגון בריאות גדול דרוש/ה מנחה סייבר מגזרי אשר יהיה אחראי/ת בין הייתר על תכנון והטמעת שיטות ומתודולוגיות להגנת סייבר במגזר הבריאות, כתיבה והטמעת נהלים, ניהול סיכוני סייבר במגזר, הכנת הארגונים לעמידה בתקני איכות בעולמות הסייבר, ליווי של פרויקטים רוחביים בעולמות הסייבר במערכת הבריאות ועוד. נסיעות מרובות לאתרים בצפון עבודה היברידית 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           4 שנות ניסיון בתחום - חובה  תואר אקדמי- חובה  ניסיון של שנתיים ויותר בהובלת סקרי סיכוני סייבר  נסיון בליווי ארגונים בתהליכי הסמכה לתקנים ותהליכי בקרת שרשרת אספקה  גיבוש מתודולוגיית סייבר, כתיבת מדיניות, כתיבת נהלים והנחיות על בסיס סטנדרטים בינ"ל ועל בסיס תהליכי מיפוי מעמיקים כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           74971
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 
 |