תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה - יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:- אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
- עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
- היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
- (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:- שכר: 50 ש"ח לשעה.
- בונוסים מפעם לפעם
- תנאים סוציאלים מלאים
- העסקה ישירה
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
- אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
- שליטה מלאה ב-Outlook.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל · תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל · עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים) · עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים · טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל · סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק · טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד · קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה · ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי · שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint · ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות · סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים · אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה וקטנה ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד (7 עובדים) יד ימינו של המנכ"ל. (נמצא בחו"ל - מגיע פעם בחודש לארץ)המשרה כוללת עבודות משרד- ניהול יומן-הזמנת כרטיסי טיסה-פתרון תקלות וכיו"ב אפשרות לעב' בין השעות 9:00-15:00 יום עב' מהבית תנאים ושכר מצויינים החלפה לחל"ד- חצי שנה עם אופציה מאד ממשית לקבועה
דרישות:
נדרש נסיון קודם אנגלית ברמה טובה מאד(כולל שיחה ומיילים)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד. משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה, - קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים. - מענה טלפון ודיגיטלי, ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי. - תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. - עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. - שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM). - תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות. - כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות. - נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2331
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוסד אקדמאי דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית התפקיד כולל- מענה אדמיניסטרטיבי ללשכת הנהלה ניהול משרד ( תיאום יומן פגישות, הגפסות, תיוקים, מענה טלפוני) כתיבת פרוטוקולים משרה מלאה א-ה 8:00-16:00 יש לציין ציפיות שכר קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם - חובה שליטה באופיס - חובה השכלה אקדמאית- יתרון משמעותי יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53823
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית רחבה כחלק ממערך המזכירות של בית הספר התיכון. המזכירה השנייה מספקת מענה שוטף לתלמידים, לצוות ההוראה ולהנהלה, ותומכת בפעילות הארגונית של המוסד. תחומי אחריות עיקריים: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לתלמידים, הורים וצוות ההוראה. טיפול בגבייה, קבלות, ספקים ונושאים כספיים שוטפים. עבודה מול הנהלת התיכון והצוות הפדגוגי בכל נושא נדרש. שימוש בתוכנות מחשב, מערכות משרדיות ואפליקציות ניהול (Office, Canva, iCount, גרוו איי). עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים, תוך שמירה על סדר וארגון גבוה. היקף המשרה: משרה מלאה, חמישה ימי עבודה (א’-ה’), בין השעות 08:00–14:30. תחילת עבודה מיידית. מיקום: השרון
דרישות:
סבלנות ויחסי אנוש גמישות מחשבתית שירותיות יכולת עבודה בצוות עבודה בסביבה ממוחשבת עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
773219
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת New Era יועצים - חברת ייעוץ ארגוני-אסטרטגי המספקת פתרונות הוליסטיים לארגונים מובילים במשק, מגייסת אחראי/ת מיונים ואדמיניסטרציה למשרה חלקית (60%, משרה היברידית).תיאור התפקיד: אדמיניסטרציה ותפעול משרד ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, ניהול יומנים, עבודה מול ספקים ולקוחות. אחריות על רווחת העובדים ופעילויות המשרד. תמיכה בצוות היועצות, ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים ומתן מענה מקצועי ללקוחות החברה. תחום המיונים והאבחון התעסוקתי אחריות על ניהול ותיאום ימי מיון ללקוחות החברה. תקשורת שוטפת עם מועמדים ולקוחות, הערכות, ניהול וליווי ימי המיון.
דרישות:
- אחריות, דייקנות, הגדלת ראש ויכולת סדר וארגון גבוהה.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון.
- ניסיון רלוונטי מהשירות הצבאי - יתרון.
- שליטה באאוטלוק ויישומי אופיס - יתרון.
- מתאים גם לסטודנטים/ות.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת איש/ית לחברת סטארטאפ בתל אביב
במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של ההיבטים והצרכים האדמיניסטרטיביים עבור הבעלים, לרבות ניהול יומן מורכב ותיאום לו״ז בארץ ובחו״ל, תיאום וקיום קשר רציף עם גורמים פנימיים וחיצוניים, ליווי והנעה של פרויקטים עסקיים ואישיים, הכנת מצגות, דו״חות וחומרי עבודה מקצועיים לפגישות, טיפול במשימות אישיות מגוונות ושוטפות, אחריות על סנכרון בין כלל הגורמים הרלוונטיים, וכן מתן מענה מהיר ומדויק לצרכים משתנים בסביבה דינמית. תנאים משרה מלאה בימים א'-ה' (קיימת אופציה גם ל70-80% משרה) עבודה היברידית - יום בשבוע מהבית. נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. שכר נקבע במעמד הראיון. עבודה בסביבה משפחתית ונעימה.
דרישות:
ניסיון כעוזר/ת אישי/ת לפחות שנתיים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי Office - חובה שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53533
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מכשור רפואי מובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית שירות והזמנות. במסגרת התפקיד: מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות החברה, קבלת הזמנות, ביצוע גבייה, הקלדת תעודות משלוח, הנפקת חשבוניות, עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-ניסיון קודם בתחום שירות הלקוחות/בק-אופיס. -שליטה מלאה ביישומי אופיס. -שליטה מלאה בתוכנת SAP Business One. -אנגלית ברמה טובה. -יכולת עבודה בצוות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתהליך הייבוא מרגע ההזמנה ועד לשחרור הסחורה. עבודה שוטפת מול משלחים, עמילי מכס, ספקים בחו"ל וחברות שילוח. הכנת מסמכי ייבוא: חשבוניות, תעודות משלוח, שטרי מטען וכו'. מעקב אחר משלוחים, בדיקת חיובים, אישורי תשלום. עבודה מול בנקים בנושא העברות מט"ח. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים – רכש, לוגיסטיקה, כספים ומחסן.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הייבוא – חובה (לפחות שנה–שנתיים). שליטה בתוכנות אופיס, במיוחד Excel. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP -חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – דיבור, קריאה וכתיבה. יכולת עבודה תחת לחץ, סדר ודיוק, אחריות אישית גבוהה. שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בנתניה דרוש\ה מזכיר\ה בכירה למנכ"ל תיאור התפקיד : ניהול לוח זמנים ופגישות מנכ"ל, הכנת חומרים לישיבות, מעקב אחר ביצוע משימות ופרויקטים. הכנת מסמכים ומצגות על פי דרישות המנכ"ל, עבודה שוטפת אל מול דרגים בכירים יכולת ניהול עצמאית של פרויקטים ומשימות בהתאם לצורך מתן שירותי אדמיניסטרציה למנכ"ל החברה היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 נכונות לשעות נוספות קליטה ישירה לחברה! נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה בכירה – לפחות 3 שנים השכלה אקדמאית יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ שליטה מלאה בכל יישומי האופיס בדגש על PPT ואקסל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53761
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|