תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה - יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:- אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
- עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
- היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
- (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:- שכר של 8K (על בסיס שעתי).
- בונוסים מפעם לפעם
- תנאים סוציאלים מלאים
- העסקה ישירה
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
- אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
- שליטה מלאה ב-Outlook.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד: ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה. תיאור התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי. מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות. מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו'). סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד'. ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
דרישות מקצועיות: ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי בסביבה ממוחשבת- חובה יכולת מכירתית- יתרון משמעותי רישיון נהיגה – יתרון. מיקום -תל אביב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
בגדרה, לחברת שיווק והפצה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות- הפקדת תעודות משלוח/חשבוניות על פי ליקוט הזמנות.
- הפקדת זיכויים.
- הפקת דוחות מערכת.
- טיפול בקריאות שירות.
- תמיכה מלאה בסוכני מכירות/לקוחות/נהגים במהלך יום העבודה.
- עבודה מגוונת ומאתגרת בסביבה דינמית.
- שעות עבודה : 08:00 - 17:00.
- הסעות מאשדוד / יבנה.
- ארוחות צהריים.
דרישות:
- ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת במערכת SBO , WMS.
- התחלה מיידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' קטנה ומצליחה בפ"ת בתחום המזון/מסעדנות/ארועים דרוש/ה מתאמ /ת לוגיסטיקה ושירותי משרדהתפקיד כולל: קליטת סחורה,קבלה וקליטת הזמנות של סוכני מכירות. טיפול בהחזרות והשמדות. סגירת חשבוניות ותעודות משלוח. הכנת ריכוזים למלקטים,חלוקה לפי מסלולי הפצה והכנת דוחו"ת לנהגים. בניית עצי מוצר,הקמת מוצר ומארזים במערכת. *טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף,ניהול יומנים,טיפול בהזמנות ציוד משרדי וטיפול ברווחת העובדים. העבודה במשרה מלאה א' -ה'
דרישות:
ניסיון של שלוש שנים בעולמות רכש, לוגיסטיקה, הפצה, ניהול משרד. שליטה פריוריטי ואקסל חובה. אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00386
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שעות עבודה 08:00-17:00 או 7.30 עד 16.30ימים א’-ה’ התפקיד כולל: הנפקת תעודות משלוח הקלדת הזמנות בפריוריטי מענה טלפוני ללקוחות שכר 8500 ש הסעות מאשדוד, יש ארוחות בדיקת התאמה בין תעודות משלוח למשקל המשאיות עבודות משרדיות נוספות כגון תיוקים ותיעוד של מלאים שונים
דרישות:
אקסל- ברמה בסיסית ומעלה- חובה פריוריטי או כל תוכנה לניהול מלאי-חובה ניסיון בתפקיד דומה-יתרון משמאותי יכולת מולטיטסקינג אסרטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00346
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המזכירות של לשכת מנכ"ל המרכז הרפואי בתל אביב. במסגרת התפקיד: - עבודה במשרד דינאמי ומאוד פעיל, המאפשרת לכם לתרום לתיאום פעילויות חשובות ולקבלת קהל. - תיאומי פגישות מרובות משתתפים, הדפסות ותיוקים, קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופנים-אל-פנים לפניות מטעם ומחוץ לארגון. היקף משרה: משרה מלאה בהיקף של 8.5 שעות ביום, ימים א'-ה', עבודה במשמרות בין השעות 7:00-19:00. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-2-3 שנות ניסיון במזכירות, - ניסיון בעבודה בלשכה (גם צבאי נחשב יתרון) -שליטה מלאה ביישומי אופיס, -ניסיון בעבודה עם Outlook כולל תיאום פגישות בזום וב-Teams, יכולת הדפסה מהירה/עיוורת - אנגלית ברמה טובה מאוד - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
994488
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה מזכיר/ת אגף תפעול. עבודה בכפיפות למנהל האגף. במסגרת התפקיד: * אחריות על ניהול יומן, תיאום פגישות ומענה טלפוני * הכנת חומרים לפגישות ותפעול המשרד * טיפול ועבודה מול ספקי האגף - ביצוע הזמנות וקליטת חשבוניות. * ניהול תחום סלולר - התקשרות מול חברות תקשורת, הזמנת מכשירים לעובדים * ניהול תחום חניונים - הזמנת חניות, טיפול בחשבוניות, עבודה מול ספקי החניה * סיוע לקצין הבטיחות בתעבורה - קליטת חשבוניות, טיפול בדו"חות וטפסי נהגים * ניהול תהליכי מתן שרות לעובדי החברה בתחום ניקיון ואחזקה * ניהול בקרות חדר האוכל שבחברה
דרישות:
* ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם מעל שנה - חובה * תודעת שירות גבוהה - חובה * שליטה ביישומי - OFFICE - חובה * הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון * הכרות עם מערכת נצר - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
890660
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות הסדר גדולה דרושים רפרנטים לתחום התפעול הפנסיוני. במסגרת התפקיד: * תפעול פוליסות ובדיקתן. * טיפול בדוחות עבודה שוטפים * טיפול בשינויים ועזיבות הקשורות לפוליסות.
דרישות:
* ניסיון בתפקיד שירותי / תפעולי - חובה * ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות - חובה * ניסיון בתחום התפעול הפנסיוני - יתרון משמעותי * תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
704216
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד. משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתמיכה אדמיניסטרטיבית וניהולית שוטפת עבור מנהלים בכירים. במסגרת התפקיד נכללים ניהול ותיאום של יומנים מורכבים ומרובי ממשקים, הפקת דוחות ובקרה שוטפת, טיפול ברכש וחשבוניות, עבודה יומיומית עם Excel וכלי Office, ניהול קשרי עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים ומתן מענה זמין וגמיש לאורך שעות היום. משרה מלאה- 9 שעות עבודה, ממשרדי החברה, א-ה. ישיבה במשרדי החברה, ללא היברידיות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים מורכבים- חובה! שליטה גבוהה ב-Excel ובמערכת Office יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה יחסי אנוש מצוינים, חוסן מנטלי ואסרטיביות במידה הנכונה יכולת תעדוף ודיוק בסביבה מרובת משימות יש צורך במתן מענה מעבר לשעות העבודה- חובה! נכונות להגעה למשרדי החברה 5 ימים בשבוע- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברה מובילה בתחום המזון - ירושלים לחברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום המזון, הממוקמת בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל אחראית, דיסקרטית ובעל/ת תודעת שירות גבוהה. תיאור התפקיד: ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ושמירה על סדר היום והממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים תיאום פגישות, שיחות ומיילים מענה טלפוני מקצועי ואדיב תיעדוף משימות וניהול זמן יעיל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת למנכ"ל ולצוות הניהול
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה שליטה באנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) שליטה טובה ביישומי Office שירותיות, סדר ודיוק ברמה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות אחריות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית זמינות למשרה מלאה, א’-ה’, בין השעות 8:00–17:00 אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי, דינמי ובעל אחריות גבוהה בלב העשייה הניהולית – זה המקום בשבילך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3295
אזור:
מרכז - מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ריכוז הידע בחטיבה לרבות תיעודו במערכות המידע הרכבתיות (מע' "עתיד", אתר אינטרנט חטיבתי) אחריות על הפצת הידע ההנדסי בחטיבת הפיתוח לרבות במע' המידע הרכבתיות,גיבוש והכנת תכנית ניהול לקחים בחטיבת הפיתוח לרבות במסגרת פורומים ייעודיים השתתפות בדיונים רלוונטיים עבור הפקת לקחים, לרבות וועדות,הפצת לקחים ברמה יומית/שבועית עפ"י מועדים קבועים אחרים (ע"ב הוראת עבודה חטיבתית) אחריות על הנחיית גורמים פנימיים וחיצוניים על אופן רישום לקחים,מטלות נוספות בהתאם להנחיית המנהל הישיר משרה מלאה בלוד
דרישות:
תואר ראשון שנתיים ניסיון בניהול ידע ו/או בתחום הפקת לקחים כושר ביטוי בכתב ובעל פה בשפה העברית ברמה טובה יכולת עבודה עצמאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75956
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|