דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 196 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

28/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

28/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

לנקר - ירדני עו"ד, בוררות ונוטריון

28/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה -
    יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:
  • אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
  • עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
  • היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
  • (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:
  • שכר של 8K (על בסיס שעתי).
  • בונוסים מפעם לפעם
  • תנאים סוציאלים מלאים
  • העסקה ישירה
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
  • אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
  • שליטה מלאה ב-Outlook.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

מתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

קבוצת כלמוביל

28/11/2025

תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:

ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה.

תיאור התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי.
מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות.
מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו').
סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד'.
ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
דרישות מקצועיות:

ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי בסביבה ממוחשבת- חובה
יכולת מכירתית- יתרון משמעותי
רישיון נהיגה – יתרון.

מיקום -תל אביב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4228
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

28/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חייל /ת משוחררת? בק אופיס ללא ניסיון!

חייל /ת משוחררת? בק אופיס ללא ניסיון!

חברה דסקרטית

28/11/2025

תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות!
התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים.
קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד.
משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית
נכונות לעבודה לטווח ארוך
שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה: 754
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת לוגיסטיקה ושרותי משרד

מתאם/ת לוגיסטיקה ושרותי משרד

חברה דסקרטית

28/11/2025

תיאור תפקיד:
לחב' קטנה ומצליחה בפ"ת בתחום המזון/מסעדנות/ארועים דרוש/ה 
מתאמ /ת לוגיסטיקה ושירותי משרד
התפקיד כולל:
קליטת סחורה,קבלה וקליטת הזמנות של סוכני מכירות.
טיפול בהחזרות והשמדות.
סגירת חשבוניות ותעודות משלוח.
הכנת ריכוזים למלקטים,חלוקה לפי מסלולי הפצה והכנת דוחו"ת לנהגים.
בניית עצי מוצר,הקמת מוצר ומארזים במערכת.
*טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף,ניהול יומנים,טיפול בהזמנות ציוד משרדי וטיפול ברווחת העובדים.
העבודה במשרה מלאה א' -ה'
דרישות:
ניסיון של שלוש שנים בעולמות רכש, לוגיסטיקה, הפצה, ניהול משרד.
שליטה פריוריטי ואקסל חובה.
אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00386
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת תפעול הזמנות

איש/אשת תפעול הזמנות

RecruitX

28/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת סנסיקה – מותג מוביל בתחום היופי והטיפוח – דרוש/ה איש/אשת תפעול הזמנות
מחפשים להשתלב בחברה צומחת עם אווירה משפחתית?
אנחנו מחפשים איש/אשת תפעול אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת ראש גדול, לניהול שוטף של תחום ההזמנות והגבייה בחברה.
היקף משרה מלאה, בימים א’-ה’, במשרדי החברה
מה כולל התפקיד:
טיפול מקצה לקצה בהזמנות לקוחות – קבלה, הקלדה, מעקב וסגירה
עבודה יומיומית עם מערכת Priority
תיאום בין מחלקות: שירות לקוחות, מחסן, כספים ולוגיסטיקה
מעקב אחר תשלומים וטיפול בגיול לקוחות
תמיכה כללית בפעילות התפעולית של החברה
דרישות:
דרישות התפקיד
תעודת הנהלת חשבונות – חובה
ידע וניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה
ניסיון בטיפול בגיול לקוחות – יתרון משמעותי
שליטה טובה באקסל וביישומי אופיס
סדר, אחריות, דיוק ויחסי אנוש מעולים
שנתיים ניסיון
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-4716
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת מכירות

מתאמ/ת מכירות

RecruitX

28/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית באזור השפלה דרוש/ה מתאמ/ת מכירות לתפקיד אדמיניסטרטיבי ושירותי התומך בפעילות מכירות.
התפקיד כולל:
מתן מענה שוטף ללקוחות ולטיפול בפניות נכנסות
תמיכה ישירה במנהלי המכירות – הכנת הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות, תיאומי פגישות
ליווי תהליך מכירה מקבלת הליד ועד סגירת עסקה
עבודה מול תפעול/ייצור למימוש ההזמנה מול הלקוח
קידום מוצרים ושירותים על פי צרכי החברה ושוק הלקוחות
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי / נציג/ת בק-אופיס / שירות לקוחות עסקי
ניסיון עם PRIORITY - חובה
יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות
יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה
סדר, יכולת מעקב ותיעדוף משימות
הבנה טכנית - יתרון משמעותי
תואר רלוונטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4622
אזור: מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

RecruitX

28/11/2025

תיאור תפקיד:

חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות.
אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו.
לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר.
תכנון ותאום סיורים בדירות
מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל.
ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו'
ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:

מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה
תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות.
איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים.
תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות)
הפניית בעיות לגורם המטפל.
עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס).
תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לימי שישי

פקיד/ת קבלה לימי שישי

RecruitX

28/11/2025

תיאור תפקיד:

דרוש/ה פקיד/ה לקבלת קהל בימי שישי.
אנו מחפשים אדם אדיב, ייצוגי ונעים, שיהיה הפנים של המקום בימי שישי.
תיאור המשרה:
עבודה בימי שישי בלבד, 2–3 פעמים בחודש, בין השעות 09:00–12:00/13:00.
התפקיד כולל:
קבלת קהל
אירוח
מענה בסיסי ללקוחות
יצירת תחושה נעימה וקשובה
מדובר במשרה קטנה אך משמעותית – לכן נדרשת מחויבות ועמידה בזמנים.
דרישות:

זמינות קבועה בימי שישי בבוקר
שירותיות, אדיבות ותקשורת טובה
הופעה ייצוגית
אחריות ויכולת עבודה עצמאית
ניסיון בשירות לקוחות / קבלה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-4686
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית לתפעול קליניקות

רפרנט/ית לתפעול קליניקות

RecruitX

28/11/2025

תיאור תפקיד:

רשת מרפאות לטיפול בכאבים אורתופדיים במכשור רפואי מתקדם מחפשת רפרנטית לתפעול קליניקות לתפקיד המשלב תפעול, שירות ומכירה.
- ניהול יומנים ותיאום תורים
-מכירות של חבילות טיפולים אורתופדיים - שיחות לטלפון וביצוע לידים
- שירות טלפוני אדיב למטופלים
- הכנת מסמכים רפואיים והתנהלות מול חברות ביטוח
- עבודה אדמיניסטרטיבית במערכת שיתופית ומקצועית
דרישות:

- סדר, ארגון, תקשורת מעולה ויכולת מכירתית - חובה
- שליטה ביישומי אופיס, מערכות CRM + למידה מהירה - חובה
- שירותיות, אמינות ועבודה עצמאית
- רשיון נהיגה - חובה
- ניסיון באדמיניסטרציה/תפעול במרפאה - יתרון משמעותי
- ניסיון במכירות – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4624
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל

מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל

נישה

28/11/2025

תיאור תפקיד:
הודעה אודות הליך איתור מזכיר/ת חברה
ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל
1. חברת חוצה ישראל בע"מ ("החברה"), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל.

2. תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
· אחריות על תיאום וניהול הממשקים בין יו"ר הדירקטוריון לחברי הדירקטוריון, מנכ"ל החברה והנהלת החברה, מערך ביקורת הפנים ובין ועדות הדירקטוריון וכן מול רשות החברות הממשלתיות ומשרדי הממשלה הרלוונטיים;
· אחריות על ריכוז עבודת המטה סביב עבודת יו"ר הדירקטוריון, הדירקטוריון וועדותיו, ובכלל זה, גיבוש סדר היום לישיבות והחומר המקצועי הנלווה, ניהול הפרוטוקולים ומעקב אחר רישום ההחלטות וביצוען, בניית תכנית עבודה שנתית לעבודת הדירקטוריון וועדותיו, תיעוד ושמירת חומרים, איתור, זיהוי ומיפוי קשיים הכרוכים בקידום התהליכים, הצפתם ומתן סיוע בפתרונם ככל הנדרש;
· אחריות לטיפול בהיבטים נוספים של עבודת הדירקטוריון והדירקטורים, לרבות יישום והטמעת הוראות כל דין הנוגעות לעבודת הדירקטוריון ופעילותו, טיפול אדמיניסטרטיבי בנושא מינויים, קליטת דירקטורים והכשרתם, מתן מענה לבקשות וצרכים מקצועיים, הכנת דו"חות הדירקטוריון וועדותיו לגופים חיצוניים וביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות;
· אחריות למכלול היבטי הממשל התאגידי בחברה, לרבות הנחיות וחוזרי רשות החברות הממשלתיות, פניות מהכנסת וועדותיה, לשכות שרים, משרד מבקר המדינה וכד' ומעקב אחר מתן המענה הנדרש ואחר ביצוע ההנחיות וכן אחריות להיבטים רגולטוריים נוספים בהתאם להנחיות;
· אחריות לריכוז תחום הנהלים בחברה, ובכלל זה, בגיבוש נהלים חדשים, בתיעוד ומעקב מול הגורמים הרלוונטיים, בהטמעת הנהלים בחברה וכד'.
· כפיפות למנכ"ל החברה.

3. עיקרי הליך האיתור:
· מונתה ועדת איתור בראשות מנכ"ל החברה.
· פורסמה הודעה על הליך האיתור במספר עיתונים יומיים בעלי תפוצה ארצית ובאתרי אינטרנט רלבנטיים.
· שלבי הליך האיתור:
o בשלב הראשון – ועדת האיתור תבחן את ההצעות שהוגשו ותקבע מי מהמועמדים עמד בתנאי הסף ומי לאו.
o בשלב השני - ועדת האיתור תנקד את המועמדים שעמדו בתנאי הסף בהתאם למסמכי ההליך ולקריטריונים שנקבעו מראש לשלב זה. הניקוד בשלב זה יהווה 60% מהציון הסופי.
o בשלב השלישי – חמשת (5) (או מספר גבוה יותר לפי שיקול דעת הוועדה מנימוקים מיוחדים) המועמדים שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב השני, יזומנו לריאיון בפני ועדת האיתור. הניקוד בשלב זה יהווה 40% מהציון הסופי. הוועדה תהא רשאית לזמן את המועמדים שימצאו מתאימים לראיון נוסף.

· ועדת האיתור רשאית לשלוח את המועמדים הסופיים למבחני התאמה בחברות השמה. כן רשאית ועדת האיתור לפנות לממליצים (מתוך רשימת הממליצים שפירט המועמד בטופס השאלון) על פי שיקול דעתה. אם תחליט וועדת האיתור לפנות לאנשי קשר או לממליצים שלא פורטו ברשימת הממליצים, תינתן למועמד, אם ביקש לשמור על דיסקרטיות, הודעה על כוונה כזו מראש. אם המועמד יבקש להימנע מפניה לממליצים מסוימים מטעמי דיסקרטיות הוא יתבקש להציע שמות ממליצים אחרים.
תוצאות מבחני התאמה והמלצות ישמשו כלי עזר בידי חברי הועדה לניקוד בשלב הריאיון.
· ועדת האיתור רשאית לפסול, על פי שיקול דעתה ובהתאם לנוהלי החברה, מועמדותו של מועמד במקרה של חשש לניגודי עניינים או למשוא פנים ברמה שאינה מאפשרת מילוי התפקיד, או במקרה של הרשעה בעבירה פלילית או משמעתית או עבירה הקשורה בטוהר המידות או בעבירה שיש עימה קלון, וזאת לאחר שניתנה למועמד אפשרות להישמע בפניה.

· המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

· במסגרת העדפה מתקנת - יינתן ביטוי הולם, בנסיבות העניין, לייצוגם של שני המינים, תוך מתן דגש מיוחד ליצירת יתר איזון בייצוגן של נשים ובלבד שאם לצורך ביצוע הוראה זו נדרשת העדפת אישה, תינתן עדיפות כאמור אם המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים.

· המינוי ותנאי ההעסקה כפופים לאישור דירקטוריון החברה ולפי נוהל מינויים.

· קצובת כהונה לפקידים בכירים תחול על העובד בהתאם למדיניות רשות החברות הממשלתיות והחלטת דירקטוריון החברה בדבר אימוץ מדיניות זו.
דרישות:
1. תנאי סף מצטברים:
· אזרח/ית ישראלי/ת;
· בעל תואר אקדמי ממוסד אקדמי מוכר* באחד או יותר מהתחומים הבאים: מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, מדעי הרוח, מדעי החברה, משפטים, מדיניות ציבורית, ביקורת פנימית.


· בעל/ת ניסיון כדלקמן (בתקופה מצטברת או חופפת) -

o ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות במצטבר, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת המועמדות, באחד מהתפקידים הבאים או בשילוב ביניהם:

1. מזכיר/ת חברה** או בתפקיד שעיקר עיסוקו במזכירות חברה בתאגיד בעל היקף פעילות שנתי של 300 מיליון ש"ח לפחות והמונה 100 עובדים לפחות.
2. יועצ/ת משפטי/ת בתאגיד בעל היקף פעילות שנתי של 300 מיליון ש"ח לפחות המונה 100 עובדים לפחות ו/או,
עו"ד במשרד עורכי דין, שהעניק שירותים משפטיים לתאגיד כאמור, אשר עיקר עיסוקו בתחום המשפט המנהלי-ציבורי ו/או בתחום דיני התאגידים.

o ניסיון של 3 שנים לפחות במהלך 6 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת המועמדות, בעבודה מול מוסדות ממשלה ו/או מוסדות ציבוריים ו/או רשויות מקומיות בתחומי הרגולציה והציות.
* תואר אקדמי - תואר המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך
** מזכיר/ת חברה - מזכיר/ת חברה/מזכיר/ה של תאגיד אחר*** שהינו עובד פנימי של תאגיד או מי שהעניק באופן אישי שירותי מזכירות חברה לתאגיד במיקור חוץ (כגון: עו"ד במשרד עו"ד או רו"ח ממשרד רואי-חשבון).
*** תאגיד אחר" – אגודה שיתופית, עמותה, רשות מקומית, מוסד מוכר להשכלה גבוהה, תאגידים אחרים על-פי דין;
2. קריטריונים לדירוג המועמדים:
· הכשרות מקצועיות - ניסיון במזכירות חברה של שנתיים לפחות
· ניסיון מקצועי כמזכיר/ת חברה ו/או יועץ משפטי (לעניין זה יילקח בחשבון משך הניסיון, מגוון התאגידים והרלוונטיות שלהם לפעילות החברה, היקפי הפעילות של התאגידים ומהות הניסיון).
· ניסיון בעבודה מול מוסדות ממשלה ו/או מוסדות ציבוריים ו/או רשויות מקומיות בתחומי הרגולציה והציות מעבר לנדרש בתנאי הסף (לעניין זה יילקח בחשבון משך הניסיון, מגוון הגופים שמולם בוצעה העבודה, היקף ותוכן האחריות).
· ניסיון בעבודה בתחומים הקשורים לחוק החברות, חוק החברות הממשלתיות, חוזרי רשות החברות הממשלתיות ובעל ניסיון בעבודה בגופים ממשלתיים או ציבוריים.
· התרשמות כוללת מהכישורים המקצועיים והיכולות המקצועיות של המועמד.
· התרשמות כוללת מיכולות ניהוליות ומנהיגותיות של המועמד.
· התרשמות אישית מהמועמד .

ועדת האיתור תהיה רשאית לבקש הבהרות או מידע משלים מהמועמדים, ככל שהדבר ייקבע על ידי הוועדה ובמתכונת שתקבע הוועדה.


3. הגשת מועמדות
פרטים מלאים באשר להליך האיתור, תנאי הסף, דרישות התפקיד, האופן והמועד להגשת מסמכי המועמדות, לרבות כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה www.transisrael.co.il תחת לשונית "קריירה".
מועד אחרון להגשת מועמדות: 15/12/2025 בשעה 10:00 מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל", אשר יימצא באתר האינטרנט של חברת "נישה", חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור, בכתובת :
www.nisha.co.il/ps/transisrael-secretary
כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל [email protected]
באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו.
אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו, מועמדות אשר תוגש ללא כל המסמכים המהותיים הנדרשים לא תידון, כמו כן מועמדות אשר תוגש לאחר מועד זה לא תידון.
האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד,
מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס, דואר אלקטרוני, או באמצעות "סוכן חכם" לא תידון.
4. כללי

4.1. הבהרות, שינויים ועדכונים להליך זה, אם יהיו, לרבות לעניין המועדים, יופיעו באתר האינטרנט של החברה ובאחריות המועמדים לבדוק טרם הגשת המועמדות האם מופיעות הודעות עדכון הנוגעות להליך.

4.2. הליך זה אינו מכרז ואינו כפוף לחוק חובת המכרזים והתקנות על פיו. החברה אינה מתחייבת לבחור מועמד כלשהו בתום ההליך ורשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל את ההליך בכל שלב.

4.3. מועמדים אשר לא יעמדו בתנאי הסף בשלב הראשון רשאים להגיש ערעור על החלטת הועדה עד שלושה ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על כך.


בהצלחה !
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 416508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

MKS Instruments

28/11/2025

תיאור תפקיד:
יום בחייך ב-MKS:
כמזכיר/ת אתר בחברת MKS, תהיה/י חלק מקבוצת העובדים במפעל בכרמיאל המונה כ- 100 עובדים, ותעסוק/י בתחומים שונים, כגון: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, רכש וספקים, רווחה, עבודה מול משאבי אנוש, מנהלי ועובדי החברה.
חברת MKS הינה חברת אלקטרוניקה גלובלית, המספקת שירותים הכוללים פתרונות הגנה והרכבה למעגלים עבור מוליכים למחצה ומערכות אלקטרוניות, ומבטיחה עמידה בתקנים בינלאומיים ובקרת איכות ברמה גבוהה. בתפקיד זה תדווח/י למנהל הייצור.

במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על:
ניהול לוגיסטי שוטף של המפעל
הזמנת ציוד משרדי ומזון, פתיחת דרישות רכש, תיאום וזימון פגישות
ארגון אירועים בחברה, מפגשי הנהלה, כנסים וחגים
קשר עם ספקים ומשא ומתן לקבלת הצעות מחיר
תפעול שוטף של מערכות ניהול עובדים
עבודה מול ממשקים שונים
אירוח אורחים מהארץ ומחו"ל (מלון, מסעדות, כיבוד וכו')

עבודה במשרה חלקית, כ-20 שעות שבועיות, עם גמישות בימי העבודה
דרישות:
    סטודנט/ית לתואר ראשון/שני או תואר רלוונטי - חובה
    ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון
    שליטה ביישומי Office: Word, Power Point, Excel ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
    יכולת לימוד עצמית ומוטיבציה גבוהה
    יחסי אנוש מעולים
    יכולת ביטוי טובה מאוד בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00014
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רזומה שירותי השמה בע"מ

28/11/2025

תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא
בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה.
תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון
משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה
תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים
ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1553
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!