חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

lionbridge סנטר נכסים AC נכסים ESHET

30 - 1 מתוך 85

דרושים בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
רמות מ.א ניהול ותחזוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת רמות CBRE דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לבניין משרדי הייטק בתל אביב.
משרה מלאה בימים א’-ה’ 8:00-17:00
במסגרת התפקיד:
*קשר ישיר מול הלקוח
*אחריות על נראות האתר
*עבודה עם ספקים, חשבוניות
*השתלבות בצוות התפעול ואחזקה באתר
* ניהול ומעקב אחר משימות ופעילות שוטפת בתחום אחזקה המבנה
* מעקב אחר ביצוע של תכנית תחזוקה מונעת למערכות הבניין
* הפקת דוחות Excel
* עבודה עם חשבוניות ומול הנהלת חשבונות


דרישות:

ניסיון קודם מתפקיד דומה של שנתיים לפחות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office לרבות Excel ברמה גבוהה.
בעל/ת אוריינטציה שירותית ותפעולית.
יחסי אנוש מצוינים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2380
 
 
רמות מ.א ניהול ותחזוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת רמות CBRE, חברה גלובאלית העוסקת בניהול נכסים מניבים דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל אחת החברות.
עבודה בימים א-ה, בין השעות 8:00-17:00, גמישות לביצוע שעות נוספות.
מיקום המשרה בתל אביב, בחודש אפריל משרדי החברה עוברים לבני ברק (בניין חדש)
במסגרת התפקיד:
יד ימינו של מנכ"ל בכל הנושאים המקצועיים
הכנת החברה למבדק איזו
ניהול כל נושא הבטיחות כולל הזמנות להדרכות וקיום וועדות בטיחות
הכנת מצגות ברמה גבוהה ללקוחות בארץ ולהנהלה בחו"ל
ממשקי עבודה מול מנהלים בכירים בחברה, התנהלות מול לקוחות
ניהול יומן של שני מנכלים
ניהול המשרד וניהול עמדת הקבלה כולל נציגות קבלה

דרישות:

תואר אקדמאי - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
זמינות לעבודה במשרה מלאה עם נכונות לנוספות
אופיס ברמה גבוהה כולל כל תוכנות האופיס
תודעת שירות גבוהה, ראש גדול, עמידה בלחץ
יכולת בין אישית גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2366
 
 
B&B מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 054
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת הפצת מוצרים לרשתות מזון דרוש\ה פקיד\ת שיווק ומכירות.
מהות התפקיד: עזרה למנהל השיווק והמכירות של החברה,עבודה מול מנהלי החברה,סוכני מכירות,ספקים ולקוחות.
הוצאת דוחות ותמיכה במערך המכירות.
משרה מלאה 8-17.
העבודה בשקד (איזור חדרה)..
תנאים מצוינים כולל בונוסים.

דרישות:

שליטה מלאה ביישומי מחשב.
ניידות חובה.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00085
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

A global Online company located in Ramat Gan  is looking for a OFFICE MANAGER.
The Office Manager is responsible for the smooth running of the office's day-to-day procedures and fulfill all the administrative needs.
Furthermore managing the CEO's schedule (both professional and personal).
Provide executive and administrative support to CEO.
Manage executives' schedules, calendars and appointments.
Responsible for professional flights and stay.
Responsible for the kitchen and office supplies and environment.

דרישות:

• Organizational, planning and multi-tasking skills
• Communication skills and Charisma
• Information gathering and information monitoring skills
• Problem analysis and problem-solving skills
• Initiative
• Professionalism and confidentiality
• Attention to detail and accuracy
• Flexibility

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-682
 
 
נאטורפיל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לרשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה פקיד/ת קבלה
בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת
במסגרת התפקיד:
קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים
שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי
ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה
עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות!
תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.

דרישות:

*אוריינטציה שירותית
*יכולת עבודה על מחשב
*ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00001
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

A rapidly growing online marketing company located in Kiryat Ono is currently looking for a Back Office position with Bookkeeping affinity.
Job Description:
Documentation and transaction tracking - from ordering to receiving payment, handling invoice and payment invoices.
Producing invoices for clients, monitoring and handling the collection and redemption report on a regular basis.
Bookkeeping work - ticket adjustments, payments, receipts and submitting material to the CPA.

דרישות:

Requirements:
English - Must
Precise and detailed
Wafe software - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00034
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Startup מובילה דרוש/ה רכז/ת בק אופיס לעבודה מהבית (7-10 שעות עבודה בשבוע- 60 שקלים לשעה)
במסגרת התפקיד:
* משיכת נתונים כלכליים ונתוני שימוש ממגוון מערכות והזנתם לקובץ Google Sheets
* כחלק מתהליך משיכת הנתונים נדרשת ערנות ויכולת זיהוי ואבחון שינויים חדים בנתונים 
* העתקת נתונים ממאגרי מידע וסידורם בטבלאות אקסל

דרישות:

- שליטה מלאה ברמה מעולה ביישומי מחשב ובפרט באקסל 
- ניסיון מקצועי מוכח בעבודה עם אקסל 
- יכולת ירידה לפרטים 
- אחריות ועצמאות 
- נכונות למשרה חלקית (שעה- שעתיים עבודה ביום) 
- זמינות לעבודה מהבית כל יום בשעה 11:00 בבוקר 
- רקע טכני- יתרון משמעותי (!)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

לפי שעות

קוד משרה:

JB-00024
 
 
OroTech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Startup מובילה בתחום ה-Fintech דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל
התפקיד כולל:
- ניהול משרד המנכ"ל ואדמיניסטרציה שוטפת 
- טיפול במשימות שוטפות 
- ניהול יומנים
- תיאום פגישות וטיסות 
- עבודה מול ספקים וקבלני משנה

דרישות:

ראש גדול ונכונות לעבודה מאומצת- חובה
תואר ראשון- חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה
כושר תמרון/ מולטיטסקינג
*נכונות לעבודה במשרה מלאה (ימים א-ה) ברמת גן- מתחם הבורסה, סמוך לתחנת הרכבת סבידור מרכז*  

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא השלום דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת לטלמדיסין - 60% משרה.
אנחנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת למוקד טלמדיסן', כאלו שיכולים לתת שירות מקצועי, מהיר ויעיל מול גורמים חיצוניים ל"אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תעניקו שירות ותעבדו מול יחידות שונות. תענו לפניות טלפוניות;וממוחשבות, כמו גם תידרשו ליצור קשר עם גורמים חיצוניים ל"אסותא" כגון קופ"ח ועם גורמים פנימיים כגון רופאים וטכנאים. תידרשו לעמוד ביעדי שירות ומקצועיות כדי לשמור על איכות השירות שלנו.
תעבדו באסותא השלום כחלק מצוות האדמינסטרציה המוביל שלנו. העבודה במשמרות בוקר 07:00-13:00 פעמיים בשבוע ומשמרות ערב 19:00-23:00 שלוש פעמים בשבוע, בימי שישי עבודה לסירוגין. לאחר תקופת ההכשרה, העבודה בשעות הערב תוכל להיעשות מהבית.
משרה הינה ל- 60% משרה
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו. באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.

דרישות:

מה אנחנו דורשים?
דרישה למשרה הינה ל- 60% משרה 
תעודת בגרות מלאה- חובה. תואר ראשון - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי!
אילו כישורים אנו מחפשים:
שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ
שתהיו בעלי קליטה מהירה וגישה למחשב
שתהיו גורם אחראי, מסור ודיסקרטי
ושתביעו נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

118086
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא רמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למחלקת IVF (מח' פוריות)
אנחנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת שהיא/הוא 'אדם של אנשים'. כאלו שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש למטופלים שמוזמנים או מגיעים לבית החולים לבדיקות או לטיפולים. אנשי המזכירות הרפואית הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן מהווים את "הפנים של אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תעניקו שירות למטופלים שמגיעים לבית החולים ותעבדו מול יחידות שונות. תענו לפניות טלפוניות, פרונטאליות וממוחשבות של מטופלים בנושאים שונים. תתאמו ותאשררו תורים עם מטופלים ותעסקו בפעילות גבייה ממטופלים. תידרשו לעמוד ביעדי שירות ומקצועיות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו
תעבדו ברמת החייל כחלק מצוות הIVF המוביל שלנו.
העבודה במשמרות בשעות משמרות בוקר (7:00-15:00), אמצע (11:00-19:00) וערב (14:30-21:00). נדרשת זמינות לעבודה בימי ו' לסירוגין (עד תום פעילות), ימי שבת (לפי צורך).
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו. באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.

דרישות:

מה אנחנו דורשים?
תעודת בגרות מלאה- חובה.
תואר ראשון - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי!
אילו כישורים אנו מחפשים:
שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ,
שתדעו לעבוד היטב בצוות מגוון,
שתהיו גורם אחראי, מסור ודיסקרטי
ושתביעו נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

118129
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למערך קשרי הלקוחות אנחנו מחפשים נציגי שירות לקוחות טלפוני.
כאלה שהם 'אנשים של אנשים', שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש. הנציגים של המוקד הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן הם "הקול של אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תקבלו שיחות של מטופלים ותסייעו בתיאום בדיקות
תעקבו אחרי סטאטוס התורים
תעברו הכשרות בתחום ההתמחות הרפואית שאליו תשתייכו
תעבדו בסביבה ממוחשבת
תימדדו על יעדי שירות, מקצועיות וזמינות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו.
העבודה בצמוד לרכבת מרכז בת"א
(גבול ת"א גבעתיים) במשרה מלאה 8.00-17.00.
למה תאהבו את העבודה הזו?
זאת הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה מפנקת ודינמית, עם אנשים מצויינים ובמיקום הכי מרכזי.
לקבל מאיתנו תנאים מעולים, פינוקים ופעילויות רווחה ואפילו להתקדם מקצועית לתפקידים ניהוליים.
ולא פחות חשוב - לעבודה במוקד שלנו יש משמעות וגם הרגשה אחרת, כי בכל יום אתם עוזרים לאנשים ברגעים הקשים שלהם.


דרישות:

מה אנחנו דורשים?
12 שנות לימוד - חובה
שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
נכונות לעבודה במוקד שירות טלפוני
נכונות לעבודה במשרה מלאה וביצוע שעות נוספות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

115184
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למטה גוף קמעונאי גדול בראשון לציון דרוש/ה רכזת הדרכה, תחומי אחריות:
* תפעול וניהול פרויקטים
* ניהול קשרי עבודה חוץ ארגוניים (חברות ייעוץ והדרכה)
* התנהלות שוטפת מול עובדי החברה ומנהליה
* בנייה וניתוח דוחות 

דרישות:

* ניסיון מארגון בתפקיד דומה- חובה
* תואר ראשון- יתרון
* שליטה מלאה באופיס (Word, Excel, PowerPoint)
* שירותיות, יכולת תפקוד תחת לחץ, יסודיות, מולטיטסקינג, ראש גדול (!)
* רצון לצמוח בעולם ההדרכה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
צ'יימס ישראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה נתמכת- סיוע בתחום שילוב והשמה של אנשים עם צרכים מיוחדים בשוק החופשי.
תיאור: טיפול במטלות אדמיניסטרטיביות ומתן שירותי משרד למנהל ולמדריכי המסגרת.
ניהול יומן, קליטות משתקמים ועובדים. ריכוז ואיסוף נתונים, כתיבת פרוטוקולים והזמנות רכש
התחלה מיידית!
70% משרה

דרישות:

ידע נרחב ומיומנויות מחשב ובתוכנות אופיס
יכולת ארגונית, יכולת התנסחות בכתב ובעל פה, יכולת תאום וסינון.
עבודת צוות, יכולת ניהול עצמי, תודעת שירות גבוה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת לעבוד בלחץ ועם מס' רב של גורמים פנים וחוץ אירגוניים.
רמת אנגלית גבוהה - יתרון
ניסיון תעסוקתי בתחום - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

184
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת סטארטאפ בצמיחה דרוש/ה מנהל/ת משרד
מועמד/ת בעלי מוטיבציה להניע תהליכים, להיות חוד החנית של המשרד.
תחומי אחריות:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
רכישת ציוד לתחזוקת משרד
קליטת עובדים חדשים ושילובם בחברה
לסייע בפתרון בעיות ניהוליות, תמיכה
ניהול יומנים לרבות זימון פגישות לחדר ישיבות והכנתו.
אחריות לפעילויות רווחה - תכנון וביצוע של כל אירועי הרווחה
תיעוד ומעקב אחר הוצאות משרד
ניהול ואחריות כל ציוד המשרד, המזון והניקיון

דרישות:

• ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה - חובה.
• שמירה על דיסקרטיות מלאה - חובה
• יחסי אנוש טובים, יכולת ירידה לפרטים, יסודיות
• אנגלית ברמה גבוהה - חובה
• שליטה ב- Office (כולל Outlook, Word ו- Excel).
משרה מלאה בהוד השרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1149
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת חיתום יוקרתית דרוש /ה מזכיר /ה למשרדי החברה.
התפקיד כולל קבלת אורחים, תאום פגישות, ניהול יומנים.
טיפול באדמיניסטרציה שוטפת, מענה טלפוני.
משרה מלאה א'-ה' בגבעתיים.

דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה - יתרון.
שליטה מלאה ביישומי office - חובה.
ייצוגיות, ראש גדול, שירותיות.
נכונות למשרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1150
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

Job Description:
• Responsibility for office administration; including but not limited to: calendar management, responsibility for coordinating meetings, payment collection, assigning staff to courses on a weekly basis, office operations.
• Customer service: answering customers both over the phone and in person, providing technical support for the different on-line systems, monitoring customer satisfaction by conducting weekly feedback calls.
• Frontal sales.
• External Relations Management – Maintains ongoing contact with senior representatives of organizations in Israel and overseas as it relates to administrative, marketing and financial matters.

דרישות:

• Experience managing calendars, coordinating meetings and multi-participant scheduling – mandatory.
• High level English and Hebrew proficiency - mandatory
• Experience in service oriented positions (orders, sales) – mandatory
• Ability to deal with a dynamic and multitasking workspace - efficiency and task prioritization.
• Excellent human relations, high service consciousness, patience, reliability and accuracy.
• Experience working with Google Calendar - a significant advantage.
• Experience working with CRM software, Office, Excel, Priority - advantage
• Knowledge in the field of payment collection - an advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00161
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לארגון גדול בפריסה ארצית דרוש /ה רכז/ת תפעול לאזור ירושלים והסביבה
· אחריות על הניהול האדמיניסטרטיבי והלוגיסטי
· ניהול יומן וקביעת פגישות מול גורמי חוץ ופנים
· אחריות על הבקרה התקציבית
· קשר שוטף מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים
· ניתוח ובקרת נתונים

דרישות:

· תואר ראשון - חובה
· ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של שנתיים לפחות - חובה
· שליטה מלאה ביישומי מחשב
· תודעת שירות גבוהה
· משימתיות
· סדר וארגון
· אוריינטציה שיווקית
נכונות ל 100% משרה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00042
 
 
AMG מודלים כלכליים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסוכנות ביטוח מובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית ביטוח.
התפקיד כולל:
*טיפול בפוליסות שנמכרו
*עבודה מול חברות הביטוח השונות
*עבודה מול בנקים
*עבודה פנים אירגונית מול עובדי החברה
*שכר מתגמל+ בונוסים!
עבודה חמישה ימים בשבוע בלבד בין השעות 9:00-18:00/ 8:00-17:00
**משרדינו ממוקמים בקרבת רכבת השלום עזריאלי תל אביב**

דרישות:

*ניסיון בתחום הביטוח- יתרון
*עבודה תחת לחץ
*תקתקנות, סדר וארגון.
יחסי אנוש טובים.
*עבודה בצוות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00119
 
 
המרכז הבינלאומי לרפואה הסינית ומחקר

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקליניקה לרפואה סינית ברמת החייל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית ל - 2 משמרות בשבוע
התפקיד כולל:
*איוש עמדת הקבלה ומענה אדמינסטרטיבי שוטף ללקוחות
*מענה טלפוני
*גביית כספים
*טיפול במסמכים
*קבלת קהל
*ניהול יומן
*עבודה מול ספקים
 -עבודה במקום נעים ואווירה משפחתית,
- העבודה מול הרופאים הינה בשפה האנגלית.
- זמינות מיידית.

דרישות:

- אנגלית ברמה טובה
- שירותיות
- יחסי אנוש טובים
- זמינות מיידית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00016
 
 
iMDsoft

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

iMDsoft, a leading global provider of cutting-edge clinical information systems for the entire range of clinical environments, is looking for a Support Operations Administrator to join our Customer Support department in the Tel Aviv offices. Our mission is to help clinicians all around the world to save lives… and we invite you to join us and be a part of this exciting journey!

We are looking for a talented, independent and motivated Operations Administrator, a vital role for the smooth running of the department, to support the day-to-day operation of the Customer Support department.

Key responsibilities include:
· Answering customers calls and responding to customer’s requests and inquiries
· Contact customers for follow up and to ensure service requirements are met
· Create, updater and monitor Support Cases in the CRM system
· Provide Customers credentials to the Support Web Portal
· Produce reports from the CRM system
· Maintaining the department’s files and documents
· Drafting and mailing customer correspondence and newsletters
· Providing administrative support to management and Support staff

דרישות:

Requirements:
· 2+ years of experience as an Administrator or in a similar position
· Ability to learn and utilize internal systems
· Excellent communication skills
· English - Excellent level, both written and verbal
· Proficiency in Microsoft Office suite
· Strong organizational and administrative skills
· Detail-oriented and ability to multitask
· Advantage: Additional language (German or French)


Company Location: Tel Aviv (Kiryat Atidim)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

312
 
 
הראל חברה לביטוח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בהראל התנאים הכי מפנקים בשוק וכוללים:
נופשי חברה שנתיים, ימי גיבוש, פעילויות לכבוד אירועים, 8.5 שעות עבודה ביום,
מתנות בחגים ובאירועים משמעותיים ועוד הטבות סודיות :)
משרה מלאה ברמת גן, סמוך לרכבת סבידור מרכז
התפקיד כולל:
קבלת הפניות לאיתור עמיתים
ביצוע פעולות איתור, ביצוע שיחה טלפונית לאימות פרטי המבוטח/ עמית.
ביצוע תישאולים טלפוניים של צד ג’/ מבוטחים/עדים וכו’ בתחום נזקי גוף- חובה, תביעות רכב, חבויות, וחיים- סיעוד
עבודה מול ממשקים פנימיים כגון: מנהל מחלקת חקירות, עובדי חטיבת חיסכון ארוך טווח, מסלקי תביעות בחטיבת מימוש הזכויות וכיוב
ביצוע עבודות מידענות

דרישות:

בגרות מלאה- חובה
תואר אקדמאי- יתרון
רישיון חוקר- יתרון
יוצאי/ות יחידת חקירות צבאית – יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה במשרדי חקירות/ מתחום החקירות- יתרון
ניסיון תעסוקתי מחברת ביטוח- יתרון
שליטה בתוכנות אופיס, וורד, שליטה במאגרי מידע באינטרנט- חובה

***המודעה פונה לגברים ונשים כאחד***

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

133297
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לרשת קמעונאית גדולה דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה לעבודה במחלקת ההדרכה של החברה. 
*העבודה בראשון לציון*

דרישות:

ניסיון מקצועי בעבודה עם אקסל ובניתוח דוחות ברמת פונקציות כגון Pivot ו Vlookup- חובה
רצינות, אחריות ויכולות תפעול ברמה מעולה- חובה
נכונות לעבודה במשרה חלקית בין הימים א-ה (5 שעות בכל יום) 

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-01056
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לרשת קמעונאית גדולה בראשון לציון דרוש/ה רכז/ת תפעול לסיוע במחלקת הדרכה
עבודה בימים א-ג בלבד 7-8 שעות ביום

דרישות:

ידע בעבודה עם אקסל ובניתוח דוחות ברמת פונקציות כגון Pivot ו Vlookup- חובה
רצינות, אחריות ויכולות תפעול ברמה מעולה- חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00996
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברת ניהול פרוייקטים מובילה ומשפחתית בתחום הבינוי והתשתיות.
התפקיד כולל, ניהול יומן של מנכ"ל ותיאום פגישות למנהלי פרוייקטים.
מענה אדמינאיסטרטיבי שוטף, כתיבת פרוטוקולים, בקרה על משימות ולוחות זמנים, עבודה על מערכת פנימית לניהול פרוייקטים ועוד.
8:00-16:00 ראשון עד חמישי!

שכר גבוה למתאימים, בין 7-9K ש"ח

דרישות:

-מוטיבציה
-שירותיות
-נסיון אדמינסטרטיבי

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-147
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה שכוללת תיאומים מול גורמים בארגון ומחוצה לו, הכנת חומרים לקראת יציאת הטיולים לחו"ל, טיפול בהנפקת אשרות כניסה למדינות השונות, ניהול משרד שוטף ברמה האדמיניסטרטיבית, ניהול יומן מנכ"ל ותיאום פגישות.
העבודה בתל אביב במשרה מלאה – 9:00-18:00.
*שכר מאוד גבוה + בונוס שנתי + טיול שנתי לחו"ל ועוד...

דרישות:

# יכולת ארגון ותפעול בצורה מהירה ומדוייקת בסביבת עבודה רבת משימות
# יכולת גבוהה בעבודה על מחשב
# יסודיות, עבודה תחת לחץ, אחריות וזריזות
# יחסי אנוש טובים, תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
# עברית כשפת אם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-116
 
 
האקריו בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מנהל משאבי אנוש

תיאור:

חברת HackerU היא החברה המובילה בישראל להכשרה והשמת עובדים למקצועות ההייטק. החברה פועלת למעלה מ - 20 שנה בארץ ובעולם ומציעה את מסלולי הלימוד המקצועיים והמקיפים ביותר בשוק. להאקריו 4 מרכזי הדרכה בישראל ומלבד הפעילות בקמפוסים השונים
# העבודה כוללת גבייה שוטפת של תשלומים ( טלפוני/פרונטלי)
# הסדרי גביה ושירות לסטודנטים במסגרת שכר לימוד
# גביית חובות וטיפולים משפטיים
# הנפקת דוחות גביה יומיים וחודשיים
# עדכון הוצאות תשלומים מול המערכת
# בקרה על הרשמות ותקינות החוזים
# עדכון מחירים/הנחות
# עבודה שוטפת מול כלל הממשקים בחברה

דרישות:

# ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי או טלפונית- חובה
# יכולות- אסרטיבי/ת בעל/ת יכולת ניהול משא ומתן עם ראש גדול, יצירתיות, יוזמה, יכולת עבודה טובה מול תוכנות אופיס ( במיוחד אקסל ! ) ודייקן.
# העבודה הינה בימי א'-ה' ( ימי שישי בהתאם לצורך/לעיתים רחוקות ) במשמרות בוקר/ערב(גמישות בשעות בהתאם לצורכי המערכת) - סה"כ משרה מלאה של 9 שעות ביום

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1107
 
 
QMR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

עבודות משרד שוטפות
מתן הצעות מחיר
מעקב אחר הצעות מחיר
טיפול בהזמנות ללקוחות חדשים וקיימים
גביה
טיפול במשלוחים

דרישות:

יכולת ביטוי טובה, שירותיות ברמה גבוה וסבלנות, אחריות אישית, עבודה טובה בצוות, יכולת סדר וארגון, עבודה בלחץ
היכרות עם פריורטי- יתרון
ניידות- חובה
שעות עבודה 9-16

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1314
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת MalamTeam דרוש/ה מתאמ/ת בק אופיס למחלקת המכירות בעולמות הטכנולוגים. התפקיד כולל הוצאת הצעות מחיר, הכנסת הזמנות למערכת ובקרה עליהן, תיקוני הזמנות, מעקב אחר שרשרת האספקה,
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בשעות 8:00-17:00 (ללא גמישות)

דרישות:

ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY- חובה
יכולת עבודה בצוות, יכולת מתן שרות למגוון רחב של אנשים
אנגלית ברמה טובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521909
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה מתאם/ת אדמיניסטרציה להשתלבות במשרדי החברה ביקנעם.
במסגרת התפקיד: ניהול יומנים, הזמנת ציוד משרדי, קופה קטנה ואש"ל.
עזרה לאנשי המכירות במעקב אחר הזמנות.
יתרון להשתלבות בתחום הטלמרקטינג- איתור לקוחות פוטנציאלים לאנשי המכירות.

דרישות:

ניסיון כפקיד/ת קבלה ו/או אדמיניסטרציה- חובה
ניסיון בעבודה בחברת היי-טק / הכרות עם עולמות טכנולוגיים- יתרון משמעותי!
ניסיון בעבודה עם תכנת פריוריטי- יתרון
ניסיון של שנה לפחות כנציג/ת טלמיטינג תיאום פגישות- יתרון
אנגלית ברמה טובה

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521978
 
 
GVC Corporation

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

 Executive Assistant to Global Operations Director
    Producing presentations and other documents on behalf of the Operations Team and Director
    Take notes and actions from Operational and other meetings, distribute actions and follows up to ensure actions are fulfilled in a timely fashion
    Conserves Operations Directors time by reading, researching, and routing correspondence; drafting letters and documents; collecting and analyzing information; and initiating telecommunications.
    Maintains executive’s appointment schedule by planning and scheduling meetings, conferences, teleconferences, and travel.
    Manages Operations Directors email box to ensure only important or critical emails reach him
    Maintains confidence and protects operations by keeping information confidential.
    Prepares reports by collecting and analyzing information.
    Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

דרישות:

Skills and Qualifications:
    English- native speaker, a must
    Hebrew-fluent reading, writing and speaking
    Written and verbal communication skills
    Reporting skills
    Scheduling
    Computer software skills including Microsoft Office (Excel, PowerPoint & Outlook)
    Organization skills
    Time management skills
    Presentation skills
    Team Player
    Ability to keep confidentiality
Education and Experience Requirements:
    Bachelor’s degree
    Two years of administrative, Executive Assistant or Operational experience
    Experience booking travel

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00053
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin