תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול אופציה למשרה מלאה או חלקית
במסגרת התפקיד: עבודת בק אופיס ותפעול, טיפול בניירת, טיפול בהזמנות נכנסות והכנה להפצה, שירות לקוחות פנים ארגוני ועוד. תנאים ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00 + שישי לסירוגין. קיימת גמישות לסטודנטים/יות (2-4 פעמים בשבוע) + שישי נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מעולמות האדמיניסטרציה/בק אופיס/שירות/תפעול ידע ביישומי Office אנגלית ברמה טובה (קריאה). תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי עם אחריות, שירות ומכירות? חנות שיש מובילה בפתח תקווה מגייסת פקיד/ת שירות למשרה מלאה – כולל עבודה מול לקוחות פרטיים, קבלנים וחברות מטבחים. תיאור תפקיד כללי: – קבלת לקוחות ומתן שירות מקצועי ואדיב – ליווי לקוחות פרטיים וקבלנים בפרויקטים בתחום השיש – עבודה מול חברות מטבחים ותיאום משימות שוטפות – הפקת הצעות מחיר וביצוע מעקבים שוטפים – ניהול קשרי לקוחות בשילוב אוריינטציה מכירתית – עבודה על Excel כחלק מהתפקיד – השתלבות בצוות מקצועי עם הכשרה מלאה בתחילת התפקיד תנאים: – משרה מלאה: ראשון–שישי – שעות עבודה: 08:00 עד 17:00 – שכר: כ־10,000 ₪ ברוטו למתאימות (ייקבע במעמד הראיון בהתאם להחלטת המעסיק) – אופציות קידום בתוך החברה – הכשרה מלאה בתחילת הדרך – מיקום: פתח תקווה חושבת שאת מתאימה? שלחי קורות חיים והצטרפי לצוות מקצועי, יציב ואיכותי!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/שירותי – חובה – אוריינטציה מכירתית ויכולת ליווי לקוחות – הבנה בסיסית בעבודה מול פרויקטים – יתרון משמעותי – ייצוגיות, נעימות ויחסי אנוש מצוינים – אחריות, מוסר עבודה גבוה ויכולת עבודה עצמאית – שליטה ב־Excel – חובה – יכולת עבודה מסודרת ומדויקת שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16353
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת במסגרת התפקיד: אדמניסטרציה שוטפת ארגון וניהול דסק הקבלה תיוקים, סריקות, מענה טלפונית, עדכון דוחות שוטפים, אירוח. באזור הרכבת הקלה משרה מלאה א'-ה' 8:45-17:45 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון. ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!! יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל. תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית תפעול צוות חיול לארגון ברמת גן התפקיד כולל - בדיקת נתונים בטפסי ההצטרפות והזנתם למערכת, קידוד טפסים בהתאם לחוסרים, וכו'. התפקיד כולל עמידה בהספקים. תנאים: משרה מלאה 8 שעות 08:00-16:00 שכר- 6,300 -7000 בסיס יש בונוס- עד 1,600 ₪ חודשי בהתאם לתפוקות עבודה. שכר יוצא 8-8.5 קליטה לארגון +תנאים מעולים!!
דרישות:
בגרות מלאה - חובה תואר ראשון - יתרון נסיון בתפקיד תפעול/בק אופיס - חובה ניסיון קודם מחברות ביטוח - יתרון ניסיון בנקאי/ת קודם או כטלר/ת/ או כספר/ית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54324
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שירות לקוחות פרונטלי בתחנת מטען , שירות לחברות תעופה , יציאה למטוסים , טיפול בניירת
דרישות:
רישיון נהיגה מעל שנתיים אנגלית ברמה טובה יכולת עבודה במשמרות כולל סופש
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות רכזות אדמינסטרציה לקבלות שלנו בסניפי הרשת השונים. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ ה מזכיר/ה, למכללה מובילה עם סביבת עבודה משפחתית ונעימה. קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים העבודה הינה: עבודת אדמיניסטרציה שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. מתן מידע כללי, ניהול ותיאום יומנים. משרה מלאה עם גמישות בשעות, שכר 9,000 ש"ח.
דרישות:
שליטה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל). שירותיות, אדיבות וסבלנות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
1210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה רפרנט/ית לקוחות אסטרטגיים. התפקיד כולל: ליווי אישי ללקוחות הגדולים של החברה, מתן שירות VIP במגוון ערוצים (טלפון, מייל, וואטסאפ), הכנת דוחות מעקב, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים לקידום עסקאות ומתן פתרונות. תנאי המשרה:משרה מלאה א'-ה' במשמרות בוקר וערב יום שישי אחת לחודש – מהבית שכר בסיס גבוה + עמלות ובונוסים הסדר חניה תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
דרישות:יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, גישה יוזמת, יחסי אנוש מעולים ויכולת לבנות קשר אישי עם לקוחות אסטרטגיים. אם שירות אישי, מקצועיות ושכר גבוה מדברים אליך – מקומך איתנו.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2000876 ERN
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין ותיק ומוביל בפתח תקווה מחפש מנהלת אדמיניסטרציה עם ראש גדול ויכולות ניהוליות! התפקיד כולל: -ניהול מלא של המשרד והאדמיניסטרציה - ניהול יומן של 2 עורכי דין -הגשות לבתי משפט וטיפול בהליכים משפטיים -ניהול מסמכים, ביורוקרטיה ותהליכים מורכבים -עבודה עם מערכות ניהול משפטיות ומס מקרקעין -ניהול פרויקטים עסקיים ברמה אישית -טיפול בלקוחות מחו"ל (דורש אנגלית ברמה גבוהה) -ניהול קבלה וממשק ראשוני ללקוחות מה אנחנו מציעים? גמישות בהיקף משרה: משרה חלקית: 6 שעות ביום (09:00-15:00) משרה מלאה: 8 שעות ביום ימי עבודה: א'-ה' בלבד (ללא עבודה בימי שישי) מיקום מרכזי בפתח תקווה - נוח להגעה מטבח מאובזר וסביבת עבודה נעימה ומשפחתית אווירה משפחתית - משרד קטן, צוות תומך וחם המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
רקע בניהול אדמיניסטרציה - חובה ניסיון ממשרד עורכי דין - יתרון משמעותי ראש גדול - מסוגלת לטפל בנושאים באופן עצמאי ולנהל תהליכים מורכבים מיומנות טכנולוגית: שליטה מלאה ב-Word, Excel, מערכות ניהול משפטיות, מס מקרקעין אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור (עבודה מול לקוחות בינלאומיים)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
624771
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מיקום: יבנה היקף המשרה: מלאה חברה גלובלית מובילה בתחום מחפשת פקיד/ת באק אופיס לתפקיד מעניין ומאתגר הכולל אחריות על תמיכה אדמיניסטרטיבית, תפעולית ולוגיסטית בארגון כנסים ותערוכות בארץ ובחו"ל. תחומי אחריות: ניהול ותיאום לוגיסטי של כנסים ותערוכות בארץ ובעולם. עבודה מול ספקים, לקוחות, נותני שירות ושותפים עסקיים בינלאומיים. הפקת חומרי מידע ושיווק, טיפול ברישום משתתפים ומעקב אחרי אישורי הגעה (RSVP). תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות השיווק והמכירות לפני, במהלך ואחרי האירועים. הפקת דוחות, מעקב תקציבי ותיעוד שוטף של הפעילות. מענה ושירות ללקוחות, תוך עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס – חובה. ניסיון בתיאום וניהול כנסים, תערוכות או אירועים – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ביישומי Office (בעיקר Excel ו-Outlook) – חובה. אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה. יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, ירידה לפרטים ויכולת עבודה תחת לחץ. כישורי תקשורת בין-אישיים גבוהים ושירותיות ברמה גבוהה. יתרון משמעותי: ניסיון בעבודה בחברה גלובלית או מול גורמים בינלאומיים. שליטה במערכות CRM / ERP. רקע בשיווק דיגיטלי או הכנת חומרים שיווקיים. פרטי משרה: משרה מלאה – ימים א'-ה', 08:00–17:00. מיקום: יבנה. סביבת עבודה דינמית, בינלאומית ותומכת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי ומרכזי דרוש/ה פקיד/ה בעל/ת ניסיון קודם בתחום הפנסיוני ויכולת למידה גבוהה של תכנים רבים ומגוונים. תיאור התפקיד: טיפול בנושאים פנסיוניים מגוונים (הכשרה תינתן למתאימים/ות) עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול תיעוד, כתיבת מכתבים וטיפול בפניות עבודה מול מערכות מידע וגורמים מקצועיים השתלבות בסביבה מקצועית, נעימה ודיסקרטית היקף המשרה: משרדים בתל אביב משרה מלאה – 8.5 שעות ביום נכונות לשעות נוספות במידת הצורך המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון פנסיוני חובה – מחברת ביטוח / סוכנות ביטוח יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה, סדר ודיוק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
579540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סדרן/ית הסעות לחברת תחבורה ציבורית בגבעת שמואל תיאור התפקיד : תפעול מערך ההסעות של הלקוחות, שיבוץ וסידורי עבודה של צוות הנהגים, בקרה ומענה לנהגים במהלך המשמרת וכן פניות של הלקוחות. תנאים: העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:00-16:00 ושישי 7:00-13:00 בגבעת שמואל.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה. גישה למערכות ממוחשבות – חובה ניסיון בתחום ההיסעים - יתרון .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טיפול במעטפות/הזמנות שמגיעות מרשת הסוכנים מעקב אחר תהליך העבודה עד למסירת הרכב ללקוח תוך חתירה לקיצור משך שהיית הרכב בתהליך עבודה אדמיניסטרטיבית מול ממשקים בחברה ומחוצה לה מענה ותמיכה שוטפים לרשת הסוכנים ולמחלקות השונות באגף ובארגון עבודה צמודה מול עמילות המכס
דרישות:
בגרות מלאה- חובה תואר אקדמי – יתרון ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון שליטה טובה באופיס- בעיקר excel, outlook
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
2881
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|