תיאור תפקיד:
משרה בתנאים טובים 0800-1600 מרכז תל אביב עובד/ת להקלדות לטווח ארוך
דרישות:
ניסיון בהקלדה (לא צריך בצורה עוורת)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00211
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום האסתטיקה הרפואית ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה מאוד תקתקנ/ית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
בהרצליה משרה מלאה - א-ה תיאור התפקיד: מתן מענה בניהול שוטף של סדר היום ריכוז משימות, מעקב ובקרה ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים הכנת סיכומי פגישות מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה אנגלית רמה גבוהה - חובה ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך תואר אקדמאי- יתרון סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים - פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00890
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד אחריות אדמיניסטרטיבית על הליכי קבלה ומיון, טיפול בבעיות שיבוץ ובקשות חריגות. טיפול בבעיות משמעת מורכבות, נוכחות ברשתות החברתיות, טיפול בנושא שיווק ומתן מידע ראשוני בנושא מעונות וכן סיורים בשטח למתעניינים. העבודה בשעות לא שגרתיות ובמערכת גמישה. תיאור התפקיד: • SPOC מול הסטודנטים החל משלבי התעניינות ועד להפיכתם לדיירים. מתן מענה מקיף 360 מעלות לכל הנושאים הקשורים למעונות. • טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים. • שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים. • טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה. • טיפול בבעיות משמעת של הדיירים. • מתן מענה ושירות איכותי לדיירים. • ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות. • המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי. • אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי. • עברית ברמת שפת אם. • ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי. • ראייה מערכתית. • יכולת ארגון ותכנון. • היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת. • היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי. • ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי. • קפדנות ודייקנות בביצוע משימות. • יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בפתח תקווה בחברת תוכנה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך שבתל אביב, בעלת בינלאומיות ב-34 מדינות ברחבי הגלובוס. תנאים מצויינים, בונוסים ועניין בינלאומי רב. יתרון: לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד זהה ידע מעל לממוצע בשפה האנגלית תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ירושלמי מוביל, שפועל לפיתוח תכניות חינוכיות למוסדות ברחבי הארץ, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים ואדמיניסטרציה עם ראש גדול ולב לחינוך. מה עושים בתפקיד? - ריכוז אדמיניסטרטיבי של פרויקטים חינוכיים
- תיאום ותפעול שוטף מול מנהלים וצוותי חינוך
- מעקב אחר תהליכים, תקציבים וגבייה
- סיוע בהפקת חומרים, הכנת פגישות ומעקב משימות
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח - חובה
- רקע בחינוך או בעמותות - יתרון
- יכולת ארגון גבוהה, ירידה לפרטים ותעדוף משימות
- יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת לעבוד בצוות
- חשיבה יוזמת, אחריות אישית ורצון להשפיע
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-KH
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת לניהול המלר"ד והטמעת סטנדרט השירות, בהתאם למדיניות מאוחדת ודרישות הרגולטור; ניהול ישיר של צוות המלר"ד – כולל ישיבות צוות, חניכה והדרכת עובדים, נוכחות, גיוס וקליטה , בקרה והערכה (בשיתוף עם הממונה המקצועי/הישיר במרחב/מחוז/מרכז מכונים). ניהול המשימות המנהלתיות תוך הבטחת קיומם של התנאים המקצועיים והשירותים למתן טיפול מנהלי ורפואי נאות מקצועי ואיכותי למטופלים. אחריות על ניהול השירות – ובכלל זה: איתור מגמות ומיקוד לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות, קביעת SLA לסגירת מעגלי טיפול, טיפול ומענה לפניות הציבור, בקרה ופיקוח על עבודת הצוות בהתאם להנחיות והנהלים. אחריות לתפעול שוטף של המוקד לרפואה דחופה ובכלל זה, איוש, ניקיון, כספים, ציוד, אחזקה, סידורי עבודה/משמרות/החלפות אחראיות לבטיחות וביטחון תכנון וביצוע תוכניות שנתיות ואחריות לעמידה ביעדי המלר"ד אחריות למיצוי מיטבי של המשאבים המוקצים למלר"ד פיקוח ובקרת איכות על הפעילות, לרבות גיבוש תוכנית פעולה והתערבות בהתאם בשיתוף מנהל/ת הסיעוד והמנהל הרפואי של המלר"ד והנהלת המרחב\המרכז שותפות בפורום מנהלי מלר"ד אחריות לשמירה על רציפות תפקודית של המלר"ד בעתות חירום כבשיגרה ניטור והוצאת דוחות עם רישומי פעילות המלר"ד, דיווח שוטף והגשת המלצות לממונה
דרישות:
השכלה: תואר ראשון רלוונטי או לחלופין תעודת בגרות עם 3 שנות ניסיון ניהולי
ניסיון: ניסיון של שנתיים לפחות בניהול יחידה נותנת שירות בארגון בריאות, ובתוך זה:
ניהול צוות עובדים ניסיון בהטמעת תהליכי עבודה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
עפ"י הוראות משרד הבריאות ובהתאם לתוכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאות-נדרש לבצע בדיקה במרפאה לחיסוני עובדים והשלמת חיסונים במידת הצורך ובהתאם לתפקיד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10669
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהלת משרד מנוסה להצטרף לצוות המקצועי שלנו במשרד רואי חשבון וסוכנות ביטוח משפחתי. מה התפקיד כולל? -ניהול יומנים של יועץ מס ורואה חשבון -קביעת פגישות וארגון לו"ז -ליווי דיונים בבתי משפט ומס הכנסה -טיפול בלקוחות קיימים -הכנת מכתבים ומסמכים -הזמנת ציוד -ישיבה בקבלה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. מה אנחנו מציעים? חניה לעובדים (בהתאם לזמינות) מטבח מאובזר במלואו סביבת עבודה נעימה עם 20 עובדים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה -יתרון שליטה בתוכנות Office, Outlook, Excel, Word יכולת עבודה בסביבה דינמית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2700
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מענה ללקוחות טלפוני
קביעת פגישות
עבודה מול צוותי שטח
תאום עבודות חוץ
עבודה מול מנהל/ת האגף והמנכ"ל
דרישות:
נרשם בגוף זכר מטעמי נוחיות אך המשרה מיועדת לשני המינים.
מחפשים עובד חרוץ, אמין בעל יכולות התבטאות טובה, התמודדות עם מגוון משימות במקביל.
עבודה על מחשב
עברית - שפת אם
אנגלית - ברמה גבוהה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397523
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סגנית מנהלת מרכז קוסמטי גדול - אילה ברלין למרכז קוסמטיקה מוביל ויוקרתי מחפשים סגנית מנהלת עם ניסיון מוכח בניהול צוותים, רצוי בעלי ניסיון במוקדים טלפוניים ויכולת עמידה בלחצים. אנחנו מחפשים אנשים אמינים, מקצועיים, שלא נלחצים , מולטיטסקין – שיודעים לקחת אחריות ולעבוד בסביבה דינמית. התפקיד כולל: ניהול צוות של מנהלות משרד ותפעול שוטף של המרכז טיפול בפניות, תיאומים וניהול תהליכים עבודה בסביבה לחוצה ודינמית עם דרישות גבוהות
דרישות:
דרישות: ניסיון בניהול צוות, רצוי במוקדים טלפוניים – חובה יכולת עמידה בלחצים וראש גדול אמינות גבוהה, תקשורת בין-אישית טובה, גישה שירותית שליטה במחשב ובתוכנות משרדיות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין אם את/ה מחפש/ת אתגר בסביבה מקצועית ומשפחתית – הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהצלחה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור ברקו דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול שיחות מורכבות ניהול מעקב אחר משימות משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בענף הרכב דרושה מזכירה אחראית, מסודרת ושרותית – עם אהבה לסדר ולקצב של עולם הרכב. אם את מחפשת מקום עבודה יציב, סביבת עבודה איכותית ותפקיד עם משמעות – זה המקום בשבילך! מיקום: ראשון לציון היקף משרה: מלאה, ימים א'-ה', ימי שישי לסירוגין תנאים מצוינים למתאימות!
דרישות:
ניהול יומן הנהלה ותיאום פגישות קבלת קהל ומתן מענה טלפוני טיפול במסמכים, חשבוניות והפקות עבודה שוטפת מול לקוחות, יבואנים, ספקים וביטוחים תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות המכירות ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Outlook)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
687564
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה במסגרת התפקיד- * ניהול יומני שותפים - ניהול לו"ז, תיאומי פגישות * קבלת אורחים * עבודות אדמניסטרטיביות מגוונות העבודה במשרה מלאה, שעות 09:30-18:00 במשרדנו בתל-אביב
דרישות:
זמינות לשעות העבודה 09:30-18:00 - חובה ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office שליטה טובה באנגלית אחראי /ת, ייצוגי /ת, ובעל /ת יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה סייבר בראש העין, דרוש.ה רכז.ת אדמיניסטרציה ו-רווחה התפקיד כולל: אחריות מלאה לניהול המשרד- קשר עם חברת הניהול של הבניין, ניקיון, שליחויות, דואר, חשבוניות, הזמנות ועוד. עבודה עם מנכ"ל החברה- ניהול יומן מורכב ופגישות מרובות משתתפים, קבלת אורחים. אחריות על אירועי רווחה- הרמות כוסית, Happy Hour, מתנות לחגים ולימי הולדת, ימי גיבוש ועוד.
דרישות:
נסיון בתפקיד דומה יתרון משמעותי שליטה מלאה באנגלית- חובה הכרות עם מערכת SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות, לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל:מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה. ביצוע צ’ק אין וצ’ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות, ומתן תחושת בית לאורחים – עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים – עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7. תנאי עבודה והטבות: - שכר מתגמל ותנאים מצוינים
- הכשרה מלאה על חשבון החברה
- ארוחות במלון.
- אופציות קידום והתפתחות מקצועית
- כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה – יתרון שליטה בסיסית במחשב אנגלית – יתרון משמעותי זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|