תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות לתפקיד תפעולי–שירותי המשלב אחריות רחבה, עבודה מול לקוחות ומול גורמים רפואיים, ותיאום מקצה לקצה. תיאור התפקיד: - ניהול וליווי שוטף של תיקי לקוחות משלב הפנייה ועד טיפול מלא
- תיאום בין גורמים רפואיים, מטופלים, משפחות וספקים
- מתן שירות מקצועי, מענה טלפוני וטיפול בפניות בזמן אמת
- פתיחת תיקים, איסוף מסמכים, עדכון מערכות וריכוז מידע
- מעקב אחר תהליכים רפואיים–תפעוליים ודיווח שוטף למנהלים
- פתרון בעיות ותעדוף משימות בסביבה מרובת ממשקים
דרישות:
- ניסיון קודם בשירות לקוחות / ריכוז / תפעול – חובה
- יכולת גבוהה בניהול משימות ובשירות טלפוני
- סדר, דיוק ויכולת עבודה בסביבה דינאמית
- שליטה טובה במערכות מחשב ויישומי Office
- יחסי אנוש מצוינים, אמפתיה ויכולת עבודה מול אוכלוסיות רגישות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-GOLD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לאזור השרון, דרוש /ה מנהל /ת משרד. התפקיד כולל: - מענה טלפוני וניהול יומנים של הנהלה בכירה. - תפעול שוטף של המשרד. - תפעול אדמיניסטרטיבי. - שכר גבוה והטבות מעולות כעובדי חברה! - משרה מלאה ללא ימי שישי.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד ויומנים מורכבים (מהשירות הצבאי/לאומי אפשרי) – חובה. - שליטה מלאה בישומי מחשב - חובה. - אנגלית ברמה טובה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת איש/ית לחברת סטארטאפ בתל אביב
במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של ההיבטים והצרכים האדמיניסטרטיביים עבור הבעלים, לרבות ניהול יומן מורכב ותיאום לו״ז בארץ ובחו״ל, תיאום וקיום קשר רציף עם גורמים פנימיים וחיצוניים, ליווי והנעה של פרויקטים עסקיים ואישיים, הכנת מצגות, דו״חות וחומרי עבודה מקצועיים לפגישות, טיפול במשימות אישיות מגוונות ושוטפות, אחריות על סנכרון בין כלל הגורמים הרלוונטיים, וכן מתן מענה מהיר ומדויק לצרכים משתנים בסביבה דינמית. תנאים משרה מלאה בימים א'-ה' (קיימת אופציה גם ל70-80% משרה) עבודה היברידית - יום בשבוע מהבית. נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. שכר נקבע במעמד הראיון. עבודה בסביבה משפחתית ונעימה.
דרישות:
ניסיון כעוזר/ת אישי/ת לפחות שנתיים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי Office - חובה שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53533
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד תיאור המשרה: ארגון וניהול פגישות, כגון פגישות ישות משפטית, פגישות הנהלה מקומית שבועיות, הכנת מסמכים ובקרה תקציבית. ארגון נסיעות עסקיות: טיסות, לינה וכו הכנת סיכומי פגישות, הפקה וביצוע של אירועי החברה: כנס כל העובדים, ימי חדשנות, אירועים עם לקוחות. סיוע בהכנת דוחות, מצגות ומסמכים רשמיים. ניהול יומן ודוא"ל. קבלת אורחים והכוונתם למחלקה הרלוונטית. מענה טלפוני, טיפול בתכתובות והודעות. איסוף, הזמנה וחלוקת ציוד משרדי וצרכים לעובדי החברה, הזמנת ציוד ביצוע כל המשימות הקשורות לשירותי מתקנים לפי הנחיות היקף המשרה: ראשון–רביעי: 08:30–17:30 חמישי: 08:30–17:00 קליטה ישירה לחברה! שכר 13000-14000 ברוטו תנאים מעולים למתאימים - סיבוס , קרן השתלמות, חניה וכו
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה! ניסיון בסביבה בינלאומית - יתרון משמעותי יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53960
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות. - העסקה במיקור חוץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למגדל משרדים בבאר שבע דרוש/ה אדמינ' תפעול משרה זמנית ל4 חודשים!! תיאור משרה: מתן שירות לעובדי הבניין, אחריות על גביית דמי ניהול, התנהלות מול דיירים ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 שכר:9,000 ש"ח ברוטו נסיעות לפי החוק ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה באקסל - חובה היכרות עם תוכנת פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
53525
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברה מובילה בתחום המזון - ירושלים לחברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום המזון, הממוקמת בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל אחראית, דיסקרטית ובעל/ת תודעת שירות גבוהה. תיאור התפקיד: ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ושמירה על סדר היום והממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים תיאום פגישות, שיחות ומיילים מענה טלפוני מקצועי ואדיב תיעדוף משימות וניהול זמן יעיל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת למנכ"ל ולצוות הניהול
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה שליטה באנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) שליטה טובה ביישומי Office שירותיות, סדר ודיוק ברמה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות אחריות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית זמינות למשרה מלאה, א’-ה’, בין השעות 8:00–17:00 אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי, דינמי ובעל אחריות גבוהה בלב העשייה הניהולית – זה המקום בשבילך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3295
אזור:
מרכז - מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת במסגרת התפקיד: אדמניסטרציה שוטפת ארגון וניהול דסק הקבלה תיוקים, סריקות, מענה טלפונית, עדכון דוחות שוטפים, אירוח. באזור הרכבת הקלה משרה מלאה א'-ה' 8:45-17:45 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון. ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!! יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל. תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה המספקת שירותים בתחום הטיפולי דרוש/ה רכז/ת ארגון מטופלים. אחריות אדמיניסטרטיבית לתאום הטיפול - בקרות, רגולציות, מענה אישי ומעקב שוטף אחריות לניהול שוטף של היחידה מבחינה מינהלית קשר ישיר ויומיומי עם מטופלים, ניהול תוכנית עבודה ושעות עבודה ברמה שבועית.
דרישות:
* ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבי של 5 שנים ומעלה בארגון גדול. * יכולת עבודה מול מערך מטופלים ומתן שירות ברמה גבוהה ורגישה כאחד. * כישורי ארגון וניהול גבוהים. * עמידה בלוחות זמנים ובמצבי לחץ * יציבות תעסוקתית ויכולת להתחייב לתפקיד לאורך זמן. * תקשורת בין אישית טובה ומודעות גבוהה לשירות. התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית. מה כולל התפקיד? • סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה • טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה • ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה • סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00) הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. תואר ראשון- יתרון יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00473
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרפאת יישור שיניים איכותית וייחודית הממוקמת בלב רחוב אחוזה הראשי ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך. אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אדיבים/ות, חייכנים/ות ונהנים/ות ממגע עם אנשים, מקומכם/ן איתנו!
התפקיד כולל:
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים/ות.
- תיאום פגישות וניהול יומנים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות הרפואי.
- תנאי העסקה:
- משרה מלאה: ימים א' – ה'.
- שעות עבודה: 9:00 – 18:00 ( ימי חמישי מ 12 )
- תנאים מצוינים למתאימים/ות.
- תחילת עבודה מיידית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
דרישות:
- יחסי אנוש יוצאי דופן ותודעת שירות גבוהה.
- אנגלית ברמה טובה – חובה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב. חובה.
- אדיבות, סבלנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
- נכונות לעבודה לטווח ארוך.
- תקתקנית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
- מגורים באזור רעננה והסביבה חובה ובלבד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי של מחלקת הגיוס קשר עם מועמדים: זימונים, ראיונות טלפוניים וליווי בתהליך עדכון מערכת הגיוס, הפקת דוחות וניתוח נתונים פרסום משרות ויצירת קשר עם קהילות, מכללות ועמותות עבודה מול ספקים וגורמים פנים חוץ ארגוניים משרה מלאה א-ה 7:00-15:00 / 8:00-16:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה (ניסיון בסביבת גיוס יתרון) שליטה מלאה בOffice (Excel, PowerPoint) אוריינטציה טכנולוגית ויכולת למידה מהירה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
207175
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|