תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת עוזר/ת מסחרי/ת לשוק המאורגן! • הפקת דו"חות מכירות וניתוח התוצאות. • הכנת חוברות מבצעים וטעינת מבצעים לסאפ. • טיפול בחיובי קמעונאיים וזיכויים בסאפ. • ניתוח אפקטיביות של פעילויות קד"מ. • סיוע בתכנון תחזיות המכירה. • ביצוע בקרות על מחירוני/מגווני הקמעונאיים. • טיפול בפתיחות פריטים מול הקמעונאיים. • סיוע בהכנת מצגות PP, ניהול וניתוח דאטה באקסל. • מתן מענה שוטף לצוות מנהלי המכירות/KAM כback office.
דרישות:
• תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים - יתרון. • יכולת אנליטית גבוהה , מולטי טסקינג - זיקה לניתוח נתונים. • יכולת ביצוע משימות תחת לחץ וניהול ממשקים רבים, יחסי אנוש מעולים. • יכולת למידה גבוהה. • שליטה באקסל וסאפ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סגנית מנהלת מרכז קוסמטי גדול - אילה ברלין למרכז קוסמטיקה מוביל ויוקרתי מחפשים סגנית מנהלת עם ניסיון מוכח בניהול צוותים, רצוי בעלי ניסיון במוקדים טלפוניים ויכולת עמידה בלחצים. אנחנו מחפשים אנשים אמינים, מקצועיים, שלא נלחצים , מולטיטסקין – שיודעים לקחת אחריות ולעבוד בסביבה דינמית. התפקיד כולל: ניהול צוות של מנהלות משרד ותפעול שוטף של המרכז טיפול בפניות, תיאומים וניהול תהליכים עבודה בסביבה לחוצה ודינמית עם דרישות גבוהות
דרישות:
דרישות: ניסיון בניהול צוות, רצוי במוקדים טלפוניים – חובה יכולת עמידה בלחצים וראש גדול אמינות גבוהה, תקשורת בין-אישית טובה, גישה שירותית שליטה במחשב ובתוכנות משרדיות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין אם את/ה מחפש/ת אתגר בסביבה מקצועית ומשפחתית – הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהצלחה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור הוד השרון דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול שיחות מורכבות ניהול מעקב אחר משימות משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז שירות גדול ויוקרתי בפ"ת פקידת קבלה לנתינת שירות שוטף ללקוחות ליווי הלקוח, עבודה משרדית שוטפת, עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים בחברה עבודה בצוות. סביבת עבודה יוקרתית ואיכותית. מקום עבודה בעל מוניטין עם תנאים מעולים. משכורת בסיס מכובדת+ פרמיות משותפות מהחודש הראשון. יכולת הגעה למינימום 10-11 ברוטו בתקופה ההתחלתית. הכשרות אצל היבואן.
דרישות:
ניסיון כפקידת קבלה חריצות, אחראיות נכונות למשרה מלאה ומידית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17477
אזור:
מרכז - פתח תקווה
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים, ניהול יומני תורים, אחריות תפעולית של המרפאה, שיווק טלפוני. מכבי טבעי מקבוצת מכבי שירותי בריאות דואגת לפיתוח אישי ומקצועי, אופציות קידום רחבות, תנאים סוציאליים מורחבים, כרטיס סיבוס, מחלה מהיום הראשון, ביטוח בריאות בותק של שנה, עבודה במשמרות בשעות נוחות עובד מכבי טבעי מהיום הראשון!
דרישות:
ניסיון בתחום השירות ומכירה - יתרון משמעותי. תודעת שירות גבוהה - חובה. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. היקף משרה: משרה חלקית , נכונות לשתי משמרות ערב ושישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
6226
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
דרישות:
Qualifications: • High school diploma or equivalent and at least five years of relevant experience. • Familiarity with office equipment, including computers, scanners, postage machines and photocopiers. • Relevant expertise in a professional services or corporate environment helpful but not required. • Must possess superior digital proficiency Microsoft Suite of Products (Email, Word, and Excel) as well as Nuance with a commitment to technological growth. • Must multitask and prioritize a demanding workflow in a deadline driven environment. • Must effectively communicate with others by obtaining and sharing information responsibly and in a clear, concise, and timely manner. • Must exhibit personal accountability, dependability, attentiveness to detail and a disciplined and conscientious approach to completing assignments. • Must apply critical thinking and sound judgment to solve problems. • Must conduct oneself in a highly professional and reliable manner; must exhibit confidence, integrity, and composure in all professional interactions. • Must engage cooperatively with others to achieve shared goals and objectives. • Must exhibit an excellent presence and demonstrate integrity and professionalism in implementing the Company’s client service standards. • Fluency in English and Hebrew.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
547666
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני בנייה של תהליכי העבודה החטיבתיים תוך אפיון יישומם במערכות המחשוביות אחריות על הדרכה, הטמעה ותחזוקה של תהליכי העבודה החטיבתיים איתור צווארי בקבוק תהליכיים, ניתוח ושיפור מדיניות ונהלי עבודה קיימים בחינה מתמדת של צורכי משתמשי הקצה ואפיון תהליכי / הדרכתי ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ-חטיבתיים
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות - חובה שליטה מצוינת בתוכנות Office - חובה ניסיון עבודה בתחום השירות / טכני – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-458
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה יוקרתי ומוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת! התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה. תיאום פגישות, קבלת תשלומים מלקוחות, השלמת מסמכים, סגירת תיקי לקוחות וכו'. תנאים: שעות עבודה: ימי א׳-ה׳ 8:30-18:00, ימי שישי 8:30-13:00. שכר בסיס 7,000 ש"ח + שעות נוספות + בונוסים + נסיעות מוגדלות וארוחות מסובסדות באופן מלא! ממוצע שכר 10-12K!
דרישות:
נכונות למשרה מלאה - חובה. ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52318
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בגיוס טכנולוגי באזור השרון חפשים רפרנט/ית אדמיניסטרציה וגיוס. יש חנייה!!! התפקיד כולל טיפול ועבודה שוטפת מול עובדי החברה, לקוחות, חידוש הסכמי התקשרות, אדמניסטציה בתחום מש"א ועוד. תנאים: משרה מלאה 8:00-17:00, 5 ימים בשבוע. שכר 8.5K פלוס נסיעות קליטה לארגון + תנאים מעולים - ביטוח מנהלים, קה'ש ומקום להתקדם לקריירה הבאה.
דרישות:
בגרות מלאה - חובה ידע וניסיון בעבודה על EXCEL - חובה כישורי סדר, ניהול וארגון - חובה ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי - חובה . אפשרי מהשירות הצבאי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52189
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך! ל"מאיר חברה למכוניות" - יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA דרוש.ה מתאם.ת שירות אופנועים! תפקיד זמני למשך חודשיים + אופציה להארכה! מיקום - תל אביב ימים א'-ה' 07:30-16:30 שישי לסירוגין 08:00-13:00 התפקיד הכולל טיפול בלקוחות מרכז השירות מענה טלפוני ופרונטלי, זימון תורים, חיוב לקוחות בתום הטיפול (סגירת חשבון), הוצאת חשבוניות בדלפק
דרישות:
ניסיון בתפקיד פקידותי / שירותי / דומה הופעה ייצוגית תודעת שירות גבוהה שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
949
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה באזור המרכז אחראי/ת תפעול הפעלת זומים ידע באופיס משרה חלקית היברידיות
דרישות:
ידע באופיס הבנה טכנית בסיסית ידע בהפעלת זומים משרה חלקית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
Position Overview: This is a senior leadership role responsible for ensuring the smooth and efficient functioning of the organization’s daily operations. With a particular focus on managing the different office staff members and overseeing projects that cross reference between roles. It is not the role of actual planning and executing weekly Shabbat and weekend programs both in Jerusalem and in other locations across Israel. Rather the focus of the role is to manage internal systems, and contribute to the strategic development of the organization. Responsibilities: Ensure that procedures and policies are being implemented well. Supervise team members Manage internal systems Coaching staff to be successful in their roles Develop systems to streamline operations and improve efficiency.
Staff Management: Supervise administrative staff, house managers. Recruit, train, and manage team members. Ensure smooth internal communication and clarity around responsibilities.
דרישות:
Requirements: Excellent organizational, problem-solving, and strategic thinking skills. Strong interpersonal and leadership abilities Strong spoken and written Hebrew – able to communicate confidently. Fluent English (spoken and written) . Deep familiarity with and commitment to Jewish values.
Experience in Jewish outreach, hospitality, or youth/young adult programming - a plus Strong Analytical side - important for keeping track of results, improvements.
This is a part-time to 1/2 to 3/4- time role with flexible hours, ideal for a dynamic and organized professional with a deep commitment to Kiruv and caring for Klal Yisroel. Send cv to [email protected]
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
552818
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד תפעולי עם משמעות? הצטרפו אלינו! צוות הגבייה והטיפול המשפטי באגף הכספים של בזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה לתפקיד זמני. אם את/ה אוהב/ת סדר, נתונים, ותהליכים זה בדיוק בשבילך. מה עושים בתפקיד?
הפקת דוחות (כמו גיול חובות, בקרה, הקפאות) בדיקת תקינות ודיוק של נתונים מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב שידור פקודות במערכות תיעוד תקלות ומעקב אחרי פתרונן ריכוז נתונים והכנת דוחות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (מערכות מידע, צוות הגבייה, סמנכ"ל כספים) מה חשוב לדעת?
תפקיד תפעולי משמעותי סביבת עבודה שקטה, מסודרת, עם אחריות ודיוק הזדמנות להיכנס לעולם הפיננסי-תפעולי
דרישות:
- ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
- שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
- ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות. עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים. ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות. תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים. יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה. יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותעדוף משימות בצורה מסודרת ויעילה. סדר, ארגון ודיוק בפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|