תיאור תפקיד:
פירמת עו"ד מובילה בת"א מחפשת מזכיר/ת בוקר למחלקת ליטיגציה למשרה בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:30 (שישי אחת ל-13 שבועות). התפקיד כולל: מענה טלפוני ובמיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל אחריות על הפקת חשבונות המחלקה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם, כולל ניהול יומנים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8608356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
קבלת לקוחות, פתיחת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת. ש"ע 7.30 -16.30 + ימי ו לסירוגין
דרישות:
ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה. ניסיון בתחום הרכב – יתרון משמעותי ידע במערכת הפריורטי – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-0068
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- טיפול שוטף במערך הגבייה
- מעקב אחר חייבים,
- ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות.
- הכרת תוכנת עו"דכנית – יתרון.
- עבודה מול בנקים – יתרון משמעותי.
- יכולת ניהולש משא ומתן.
- יחסי אנוש טובים + יכולת עבודה בצוות.
- תנאים מצוינים למתאימים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד : רפרנט תפעולתיאור התפקידאיש/ת תפעול ושירות בק אופיס בתחום הגמל וההשתלמות. תפקיד תפעולי הכולל בין היתר מתן שירות ומענה טלפוני בתחום ניוד קופות גמל, שיוך כספי עמיתים. התפקיד דורש ביצוע פרויקטים שיינתנו מעת לעת בעולם תפעול הגמל ומענה לברורים בנושאים הרלוונטיים לצוות. דרישות התפקיד:
דרישות:
ניסיון בעבודה תפעולית (מבתי השקעות, סוכניות ביטוח וכו') - חובה היכרות עם תחום קופות הגמל וההשתלמות – יתרון משמעותי ניסיון במערכת נוגה –יתרון משמעותי שליטה מלאה ביישומי office תואר ראשון - יתרון דרישות נוספותתודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות יכולת עבודה תחת לחץ אסרטיביות והובלת הליכים דיוק, אחריות, יסודיות כפיפות ודיווחלראש הצוות שעות עבודה08:00-16:00 נכונות לשעות נוספות עפ"י הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01389
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאום פגישות שירות לקוחות הקלדה מענה טלפוני וכו'
דרישות:
חריצות, חיוניות בעלי סבר פנים מזמין אחריות התמד רצון ללמוד ולקדם בקיצור ראש גדול *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397836
אזור:
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה מרפאה לרופא בתחום האורתופדית ספורט בהרצליה. התפקיד כולל ניהול לו"ז, ניהול תקציב, קשר וליווי מטופלים לפני ואחרי ניתוחים. משרה מלאה ימים א-ה בשעות 9-16. נדרשת זמינות גבוהה. ***שכר ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה, יחסי אנוש מעולים, סדר ארגון ודיוק. מזכירות רפואית חובה. אמינות גבוהה ודיסקרטיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-105
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתהליך הייבוא מרגע ההזמנה ועד לשחרור הסחורה. עבודה שוטפת מול משלחים, עמילי מכס, ספקים בחו"ל וחברות שילוח. הכנת מסמכי ייבוא: חשבוניות, תעודות משלוח, שטרי מטען וכו'. מעקב אחר משלוחים, בדיקת חיובים, אישורי תשלום. עבודה מול בנקים בנושא העברות מט"ח. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים – רכש, לוגיסטיקה, כספים ומחסן.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הייבוא – חובה (לפחות שנה–שנתיים). שליטה בתוכנות אופיס, במיוחד Excel. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP -חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – דיבור, קריאה וכתיבה. יכולת עבודה תחת לחץ, סדר ודיוק, אחריות אישית גבוהה. שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול משרד ברמה אדמיניסטרטיבית תפעולית.
תפקיד מגוון ומקצועי בעל/ת ראיה רחבה.
כולל עבודה בצוות.
סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - ניהול משרד.
שליטה באופיס- אקסל, וורד, פריוריטי חובה.
ניהול יומנים.
גרפיקה -יתרון
הנהלת חשבונות -יתרון
אירוח לקוחות במשרד, הקפדה על תקינות שוטף של צרכי המשרד.
יחסי אנוש מצויינים, יצוגיות.
משרה מלאה עם אפשרות לשעות נוספות. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397514
|
תיאור תפקיד:
ניהול לוח השנה הראשי של התפעול, תיאום ותקשורת של כל הפגישות, הפרויקטים והאירועים ברחבי הארגון. ארגון והנחיית פגישות הנהלה ופגישות מחלקתיות, הכנת סדר יום, פיקוח על לוגיסטיקה ורישום פרוטוקולים. ניהול כל הלוגיסטיקה עבור אורחי החברה, כולל הזמנות, לוחות זמנים, הזמנות נסיעות, לינה, תחבורה ואירוח. תיאום נסיעות עובדים, כולל הזמנות, ניהול מסלולי טיול, מדיניות נסיעות ואופטימיזציה של עלויות. לתכנן ולתאם פעילויות רווחה כולל עבודה מול ספקים ובניית תרבות רווחה אירגונית
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה: ניהול פגישות, תיאום נסיעות וקידום פעילות רווחה זמינות למשרה מלאה לטווח ארוך אנגלית ברמה מצויינת - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01273
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוכר וותיק בירושלים בעל מוניטין רב בתחומי המשפט השונים, דרוש/ה פקיד/ה הוצאה לפועל מיקום: ירושלים
דרישות:
- ניסיון – חובה
- עבודה מול נט המשפט ומערכת כלים שלוים.
- שיחות עם חייבים.
- ביצוע גביה
- ביצוע פעולות נוספות השלובות בתפקיד זה.
- המשרה מיועד לנשים גברים כאחד.
- זמינות למשרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפשים תפקיד מעניין ומגוון, במקום עבודה דינמי שהוא בית שני, אוהבים לעבוד עם אנשים אנחנו ברשת בית המיזוג, הרשת המובילה לשוק המקצועי במכירת מזגנים ואביזרי מיזוג אוויר מחפשים פקיד/ה! במסגרת התפקיד: רכש: הפקת חשבוניות, תעודות והזמנות ללקוחות, קליטת סחורה, הזמנות מספקים. הנהלת חשבונות שוטפת: הפקדות, התאמות כרטיסים, גבייה. מכירות ועבודה מול לקוחות הסניף.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמינסטרטיבית (אין צורך בידע קודם בהנהלת חשבונות)
- יכולת גבוהה לעבודת צוות
- יחסי אנוש מעולים
- מוטיבציה ורצון ללמוד
- אחריות ואמינות
- סדר וארגון
- ניסיון בתוכנת הפריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שירות לקוחות פרונטלי בתחנת מטען , שירות לחברות תעופה , יציאה למטוסים , טיפול בניירת
דרישות:
רישיון נהיגה מעל שנתיים אנגלית ברמה טובה יכולת עבודה במשמרות כולל סופש
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז טיפולי איכותי בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה, לתפקיד מרכזי ומשמעותי בלב הפעילות. מה כולל התפקיד? - ניהול ותיאום יומני טיפולים וצוות מטפלים.
- קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופרונטלי למטופלים.
- טיפול בהוצאת חשבוניות, גבייה ותשלומים.
- אחריות על רכש, ציוד ותחזוקת המשרד.
- מתן סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף להנהלה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Outlook) – חובה.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות גבייה/חשבוניות – יתרון.
- יכולת ארגון וניהול משימות מרובות.
- שירותיות, יחסי אנוש מצוינים ואחריות גבוהה.
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-TIFUL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת / מתאמ/ת הזמנות ושיווק בצוות מוביל ומקצועי, התפקיד כולל מעקב ועדכון סטטוס הזמנות לקוחות, הוצאת הצעות מחיר, תעודות משולח וחשבוניות, עבודה ששוטפת מול לקוחות וסוכנים, פרסום ברתשות ורשימות תפוצה, מועמד/ת עם יכולות גבוהות, יחסי אנוש מעולים, יתרון לניסיון קודם בטיפול בהזמנות לקוחות,
דרישות:
חובה : 2+ שנות ניסיון בתפקיד דומה, ניסיון בעיבוד הזמנות לקוחות, שליטה מלאה בחשבשבת ותוכנת Office - אקסל וורד ואוטלוק כושר ארגון ויכולת ימידה בלוחות זמנים יכולת עבודה עמצאית ובצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
845516
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. התפקיד כולל: קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול * שליטה מלאה באקסל. *שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי. * ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם. * יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות. *יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון. *חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
634149
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|