חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים lionbridge QMR ESHET

85 - 61 מתוך 85

דרושים בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית
התפקיד כולל:
ניהול יומן מורכב של סמנ"כל היחידה, כולל תאום פגישות
רכש ואדמיניסטרציה שוטפת.
בנוסף, התפקיד יכלול אחריות על פרויקטים ברמה האדמיניסטרטיבית ובק אופיס.

דרישות:

תואר ראשון - חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי של לפחות שנתיים, כולל ניהול יומן מורכב- חובה
נכונות לעבודה אינטנסיבית ובעלת תוכן מורכב.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

DY 12037
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור בחולון דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיב/ית למשרה זמנית - החלפה לחל"ד

התפקיד כולל:
ניהול מספר יומנים מורכבים, רכש, רווחה,
עבודה עם ממשקים מול המחלקות השונות בארגון (הנה"ח, מש"א, לשכת מנכ"ל, כפסים ועוד)
פרוייקטים מיוחדים מול לקוחות,
תפעול שוטף של הראשות מחשוב וטלפוניה, חוזים, ערבויות, חתימות ועוד.

דרישות:

כשנתיים ניסיון בתפקיד אדמיניסטרציה
ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי - יתרון
כושר ביטוי גבוה ויכולת עבודה תחת לחץ

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

SS 12497
 
 
איילת-טק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד שמאי מקרקעין, דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית
שעות עבודה: 8:30-14:30/15:00 ימים א'-ה'.
אוירה משפחתית ונעימה
תחילת עבודה מיידית.
העבודה בצפון ת"א

דרישות:

ניסיון מזכירותי - חובה.
שליטה באופיס.
חובה! ראש גדול, מולטיטאסקינג, תקתקנות, זריזות, אחראי /ת, יסודי /ת, שירותי /ת, יחסי אנוש מעולים.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-01958
 
 
מישן שרותי השמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה יבואנית מובילה,
דרוש/ה פקיד/ת תפעול ובק אופיס !
במסגרת התפקיד מענה לספקים/ סוכנים/ מחסנים בעניין הזמנות/ מלאים / חוסרים
עבודה בצוות של שני אנשים, סביבה לחוצה
משמרות 8-17, 10-19
חלוקה עם חבר צוות השני
המשרה בהוד השרון
שכר מעולה

דרישות:

יסיון בשרות לקוחות - חובה!
שרותי/ת , נעימ/ה תוך יכולת עבודה בלחץ
ראש גדול , סבלנות

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00203
 
 
אמיר חברה להנדסה וסחר בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: בועז

תיאור:

לחברת אמיר המובילה בתחום מתקני הרמה לעבודה בגובה, דרוש/ה פקיד/ת שירות לאחר מכירה.
התפקיד כולל: מענה ושירות טלפוני ללקוחות החברה, שירות פרונטאלי וקבלת קהל, עבודה מול טכנאים, עבודה על מע’ ERP, הוצאת תעודות משלוח, חשבוניות ועוד.
העבודה בסביבה לחוצה !
משרה מלאה בפ"ת, ש"נ לפי צורך וימי שישי לסירוגין בתוספת תשלום.

דרישות:

חובה ניסיון קודם בתפקידי שירות/back office ואדמיניסטרציה בסביבה לחוצה (מוסך שירות וכד’) - לפחות שנתיים.
שליטה במחשבים ועבודה עם מע’ ERP - חובה
נדרשת יכולת שירותיות, אסרטיביות, סבלנות וראש גדול.
מגורים באזור המרכז

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00092
 
 
וויפר טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנהל משרד/עוזרת אישית למנכ"ל

וייפר טכנולוגיות בע"מ,  חברה מהפכנית המפתחת מערכות תקשרות אלחוטית שישנו את עולם התקשורת.

אנו מחפשים מנהלת משרד/עוזרת אישית לטובת ניהול השוטף של המשרד, לוחות זמנים, ארגונים, ניהול תיקי לקוחות וספקים שתעבוד ישירות בכפיפות למנכ"ל החברה.

דרישות:

1. עברית  ואנגלית ברמת שפת אם, ושפות נוספות יתרון. 

2. ניסיון עבודה/או רקע צבאי שקול עם תוכנות מיקרוסופט כגון: Windows, MS-Office, Outlook Office או Google Sheets, Docs, gmail, עבודה שוטפת עם אימייל ומערכות לניהול פגישות.

3. עבודה תכלול תיאום וניהול לו"ח זמנים וישיבות לצוות ההנדסה, וכן פגישות עם לקוחות או ספקים עבור המנכ"ל.

4. הוצאת קבלות, עבודה מול הספקים, לקוחות, ותמיכה בנושאים אדמניסטרציה עבור החברה.

5. תיאום בין המחלקה המשפטית, הפיננסית ורכישות של החברה.

6. ניסיון קודם בחברות סטארט אפ או בצה"ל - יתרון.

7. משרה מלאה.

8.כעוזרת אישית למנכ"ל תהיה לך גישה וידע לחומר מסווג, העבודה היא לתקופה ארוכה.

9. בבקשה שלח/י את קורות החיים בעברית או באנגלית

10. רקע בהנהלת חשבונות יתרון.

11. רקע במשפטים יתרון . 



מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בהר חוצבים בירושלים דרוש/ה מנהל/ת לשכת מנכ"ל.
התפקיד כולל:
מתן מענה ושירות מקצועי למנכ"ל תוך הקפדה על דיוק, דיסקרטיות ומקצועיות.
עבודה מול חברת האם בחו"ל.
ארגון ישיבות עם צוות מחו"ל, תקשורת שוטפת מול חו"ל (אימיילים /טלפונים)
התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
ניהול יומן ותיאומי פגישות מרובות משתתפים.
נדרשת אסרטיביות, יכולת ניהול זמן ותעדוף משימות ברמה גבוהה, יכולת התנהלות בסביבת עבודה מרובת משימות תחת לחץ, זאת תוך מתן שירות ברמה גבוהה!

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה- חובה!!
השכלה אקדמאית-חובה
ניסיון קודם כמזכיר/ה בכיר/ה או עוזר/ת אישי/ת
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, יכולת עבודה בסביבה דינאמית וראש גדול
ראייה מערכתית רחבה
שליטה בתוכנות אופיס
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

E-KEREN
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

עוזר/ת אדמינסטרציה למחלקת שכר בחברה מובילה

תיאור
עוזר/ת אדמינסטרציה למחלקת שכר
לחברת מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרציה למחלקת השכר
עבודה מעניינת ומאתגרת בלב העשייה של השכר, הכוללת עבודה תחת חשבות שכר, עבודה מול מנהלים
תפקיד מגוון ומעניין
הכשרה תינתן למתאימים/ות
העבודה בראשלצ
משרה מלאה ימי א’-ה’ בין השעות 08:00 – 16:00

דרישות:

אוריינטציה למחשבים - חובה
שליטה באקסל + בוורד- יתרון משמעותי
הכרות עם תחום השכר- יתרון
עבודה בצוות תוך שיתוף פעולה ופתיחות, זריזות, יכולת קליטה מהירה,
יסודי /ת, מסודר/ת בעל /ת מוסר עבודה גבוה,ראש גדול, תקתקן/ית, משימתי /ת, שירותי /ת עם חיוך רחב ומוטיבציה גבוהה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד, רק פניות מתאימות תענינה*

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

729
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה להובלת תחום מקצועי בארגון.
המשרה כוללת היבטים אדמיניסטרטיביים כמו מענה טלפוני, תאום וועדות, הכנת חומרים וכד’ לצד התקשרויות מול גורמי פנים וחוץ, ליווי תהליכים, עדכון ובקרת מידע, מתן מענה מקצועי ועוד
**התפקיד כולל עבודה בסביבה דוברת אנגלית ולכן יכול להתאים לבעלי/ות אנגלית ש"א/רמת ש"א*******

דרישות:

* אקדמאי/ת
* ניסיון קודם בתפקיד דומה
* אנגלית ועברית ברמה גבוהה מאוד- קריאה, כתיבה ודיבור
* יכולות ארגון וסדר, דיוק, יכולת הנעת תהליכים, מקצועיות
* יחסי אנוש טובים, מאור פנים, אדיבות ושירותיות
* נכונות למשרה מלאה בירושלים
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ****

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

B-PH
 
 
NEXT WORK - גיוס והשמה מקבוצת אשל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: NEXT WORK 2

תיאור:

אינטראקציה עם לקוחות החברה מרגע קביעת התור ועד סיום הענקת השרות. עבודה מול חברות ונותני שירותים נוספים. עבודה רוחבית אל מול ממשקי הארגון. הפקדת חשבוניות וגביית כספים. תאום תורים. ניהול תהליכי שירות מורכבים.
סביבת עבודה מתקדמת ונעימה. כולל הסמכה אינטנסיבית.

היקף המשרה: מלאה 6 ימים בשבוע. ימים א-ה בין השעות 7:00-15:30 או 9:00-17:00. יום ו' בין השעות 7:00-12:00 או 9:00-14:00 בהתאמה.
כפיפות: מנהל קשרי לקוחות

דרישות:

ניסיון קודם בתחום הרכב – יתרון משמעותי. ניסיון קודם בשרות לקוחות- יתרון.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, דינאמיות, נמרצות ויוזמה. תודעת שירות גבוהה. יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ. דייקנות, אסרטיביות, סדר וארגון, יכולת ירידה לפרטים, ייצוגיות ויחסי אנוש מעולים.
יציבות תעסוקתית.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-3062
 
 
אלן קאר

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אלן קאר המובילה בעולם בסדנאות לשיפור איכות החיים - דרושים מועמדים/ות לצוות אדמיניסטרציה - בק אופיס וקבלת קהל .
למשרה חלקית
עבודה מנהלתית אדמיניסטרטיבית מגוונת , עם תודעת שירות גבוהה
לסניף אלן קאר בתל אביב ליד רכבת השלום - עזריאלי .
חמש משמרות בשבוע , למשרה חלקית - 5 שעות , ימי שישי לסירוגין .
אדמיניסטרציה , קבלת קהל, ביצוע משימות בצורה מאוזנת, שמירה על זרימת עבודה חיובית, ניהול מלאי, ביצוע משימות בק אופיס , מענה דיגיטלי ללקוחותינו ועמידה ביעדים.
סביבת עבודה דינאמית וכייפית .
עבודה עם שליחות - לעזור לאנשים לצאת לחיים חופשיים ללא תלות וללא שיעבוד   :)
התחלה מידית.
המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרישות:

• יכולת התמודדות עם עומס ומשימות רבות
• יכולת ארגון, ביצועיסט/ית
• פוטנציאל מנהיגות ויכולת חשיבה מהירה ופתרון משברים.
• שירותיות , דייקנות 
• כושר ביטוי גבוה, סבלנות ויכולת עבודה בצוות.
• יכולת לניהול זמן לעבודה עצמאית.
• נכונות לעבודה מאומצת , עבודה לטווח ארוך
• ידע בתכנות OFFICE

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00010
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי דרוש/ה אחראי/ת מעקב אחר חשבונות למשרד גדול במרכז תל אביב

דרישות:

80%-100% משרה, מתאים גם כמשרת אם/ סטודנט
עבודה מול לקוחות החברה בהיבטים הכספיים
הכרת תוכנת Excel
יכולת למידה גבוהה, אחריות אישית, יסודיות ויחסי אנוש טובים
העבודה במרכז תל אביב
*אין צורך בניסיון קודם
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00136
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למשרד מוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ת לשכה.
מתן מענה אדמיניסטרטיבי לכלל עובדי המשרד, מענה טלפוני, הדפסות, צילומים ועוד. 

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
זמינות למשרה מלאה ועבודה בשעות אחה"צ.
המשרה ממוקמת בירושלים.
שליטה טובה בתוכנות אופיס (כולל אקסל).
ראש גדול, שירותיות, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00154
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

75-2020
תיאור התפקיד:
א. קידום ושיווק הגשת הצעות מחקר בקרב אוכלוסיית החוקרים, בתיאום עם הרשות למחקר ופיתוח.
ב. קבלת קולות קוראים ממדור קשרי מחקר והפצה ייעודית רלוונטית לחוקרי הפקולטה ומיפוי תחומי מחקר ועניין של החוקרים בפקולטה.
ג. סיוע בניהול נושאי תקציבי מחקר לדיקן הפקולטה, לחוקרים החדשים וחוקרים בעלי תקציבים מורכבים :ייעוץ ומעקב אחר ניצול תקציב המחקר וניצול כספי מענק, דיווח על ניצול משאבי האוניברסיטה, טיפול בשריונים והזמנות פתוחות, הוראות תשלום והעברות פנימיות, נסיעות ואש"ל וכדומה.
ד. ביצוע מעקב ופנייה לחוקרים עפ"י דרישה בנושא הגשת דוחות מדעיים בפיגור, עמידה בלוחות זמנים ויעדים להגשות והכנת דוחות כספיים לקרנות לפי דרישה וסיוע לחוקרים שקיבלו בקשות מיוחדות מהרשות למו"פ.
ה. סיוע לחוקרים חדשים בפקולטה להיכרות נהלי המוסד ואופן העבודה בו, איתור צרכים וייזום הדרכות.
ו. מתן הנחיות לחוקרים בקליטת תלמידים זרים לתארים מתקדמים ואורחים מחו"ל, במידע בהסדרת תהליך המעבר לארץ והתשלומים השונים.
ז. עידוד ומעקב אחר השתתפות בסדנאות כתיבה והדרכות לחוקרים בנושאים הקשורים למחקר.
ח. הנחית המחלקות בנושא ניהול תקציב החוקר וקיום קשרי עבודה שוטפים עם גורמים פנים אוניברסיטאיים.
ט. התעדכנות בנהלים ומידע בנושאי המחקר השונים בפקולטה.
י. הפקת דוחות בכל תחומי פעילותה.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: רמ"ן הפקולטה מדעי הטבע, תאום: מנהלת הרשות למחקר ופיתוח

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה מלאה באנגלית ברמת גבוהה. רצויה שליטה בשפות נוספות. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
רצוי - ניסיון בניהול מו"מ והובלת פרויקטים.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00350
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
מנהל/ת היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה
היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה, לשכת הרקטור
תיאור תפקיד:

א. הגדרת יעדי היחידה ומשימותיה בתחום קידום הלמידה וההוראה. תמיכה בסגל ההוראה ופיתוח והפעלת תוכניות לסטודנטים בתחומים אלו.
ב. סיוע פדגוגי וייעוץ לסגלים וליחידות האקדמיות.
ג. ניהול פעילות צוות היחידה ופיקוח על ביצוע תוכניות היחידה.
ד. סיוע, יעוץ והדרכה בתחומי ההוראה והלמידה המתוקשבים, כולל פיתוח והטמעה של שיטות וטכנולוגיות הוראה מתקדמות.
ה. פיתוח והעברת סדנאות הוראה וימי עיון להכשרת חברי הסגל בנושאי הוראה ולמידה, ואחריות להפעלתם.
ו. אפיון, עדכון, ביצוע, ניתוח של סקרי הוראה כולל הסקת מסקנות. ניתוח והסקת מסקנות מתוך משובי סטודנטים, משובים מהיחידות מקבלות השרות מהיחידה, וביצוע פעולות להטמעת מסקנות אלו ביחידה ובאוניברסיטה.
ז. אחריות לעבודה השוטפת מול היחידות האקדמיות המקבלות שרות מהיחידה, הסטודנטים ואגודת הסטודנטים.
ח. השתתפות וייצוג האוניברסיטה בפורומים פנים וחוץ אוניברסיטאיים העוסקים בנושאי הוראה ולמידה.
ט. הכנת תכניות עבודה ותקציבים. אחריות על מימוש התוכנית ותקציבי היחידה.
י. דיווח שוטף ושנתי על פעילות היחידה והישגיה לוועדת ההיגוי של היחידה, למשרד הרקטור ועל פי דרישה.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: ראש היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה.

דרישות:

דרישות תפקיד:
א. תואר שני, רצוי תואר שלישי.
ב. ניסיון בהוראה לתארים אקדמיים.
ג. ניסיון בתפקיד ניהולי, עדיפות בסביבה אקדמית.
ד. ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול פרויקטים והובלת צוותי עבודה.
ה. ניסיון בהטמעה של מתודולוגיות וטכנולוגיות בהוראה.
ו. אנגלית ברמה גבוהה.
היקף: 100%
הערה :להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים למייל: dilya@bgu.ac.il
יוזמנו לראיון רק מועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.
אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00279
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

62-2020
א. הבניה וגיבוש המידע אודות קרנות וגופים מממנים וסיוע למידענית בהפצתו לחוקרי האוניברסיטה.
ב. יזום ונקיטת פעולות שיווק במטרה לעודד חוקרים להגיש הצעות מחקר, ולהרחיב את מאגר הקרנות והגופים המממנים מחקרים באוניברסיטה.
ג. הנחיית מדורי ניהול תקציבי מחקר בפתיחת תקציבי מחקר, העברה והבהרת הנחיות חוזיות ופיננסיות ושינויים לגביהם על ידי הקרן.
ד. קבלה ובחינת חוזי המחקר והסכמים נוספים ((MTA, ניהול מו"מ לגבי תנאיהם, אישור ההתקשרות והחתמת החוקרים.
ה. מתן הדרכה וסיוע לחוקרים בהגשת הצעות המחקר בהתאם לדרישות הקרן.
ו. ביצוע מעקב אחר הקרנות לקבלת תשובות להצעות שהוגשו, והגשת הדוחות המדעיים.
ז. ביקורים בקרנות, ייזום וארגון ביקורי נציגים באוניברסיטה, קיום קשר שוטף עם הקרנות לשם קבלת מידע ותשובות בנושאים שונים
ח. עדכון מסד הנתונים, הפקת דוחות, ניתוח ומעקב.
ט. מתן גיבוי וסיוע לעובדי המדור.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: רמ"ד קשרי מחקר

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה בשפה העברית, אנגלית ברמה גבוהה.
ד. ניסיון בעבודה עם קהל.
רצוי-ניסיון בשיווק וניהול מו"מ.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00347
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

רכז/ת מנהלי/ת
המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים

 א. סיוע לממ"ח בתכנון, בנייה, יישום, ומעקב אחר תכנית העבודה כולל ממשקי העבודה עם הגורמים הרלוונטיים מחוץ למחלקה.
ב. ארגון ותאום פעילות המחלקה: תאום יומנים ואירועים, מענה לפניות, תאום ומעקב אחר כל פעילות בעלי התפקידים בהמשך להחלטות וכו'.
ג. אחריות על רכש ותחזוקת ציוד המחלקה: ביצוע הזמנות ציוד ושירותים ומעקב אחר קבלתו, טיפול בתשלומים לספקים בתאום הגורמים הרלוונטיים.
ד. טיפול במינויים של עובדים, מרצים וסטודנטים: תשלומים חד- פעמיים וכו'.
ה. טיפול בהסכמים אקדמיים בינלאומיים.
ו. סיוע בהכנת דוחות והפקת מידע ממערכות האוניברסיטה בסיוע הגורמים הרלוונטיים ביחידות השונות.
ז. אחריות לעדכון פרסומים ואירועים באתר האינטרנט של המחלקה.
ח. ארגון אירועים: לסטודנטים בינלאומיים בכלל זה, הזמנת טיולים לתוכניות השנתיות ולתוכניות הקיץ: תאום שרותי מקום, הסעות, הסעדה וכו' ולסטודנטים שיוצאים לחו"ל במסגרת התוכנית לחילופי סטודנטים.
ט. עדכון נתונים לגבי אנשי קשר באוניברסיטאות בחו"ל איתם יש למחלקה קשר ויישום שינויים במערכות הממוחשבות של המחלקה (סיילספורס).
י. סיוע וגיבוי למדריכים ולרכזים בטיפול בצרכי מועמדים וסטודנטים המטופלים ע"י המחלקה.
יא. מתן מענה ושירות למשתמשי מערכת הVISIT .
יב. מתן סיוע לצוות המחלקה לפי צורך, ביצוע מעקב אחר נושאים אשר בתחומי פעילות המחלקה.
יג. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות.
ג. שליטה בעברית ובאנגלית ברמה טובה מאוד. רצוי-שליטה בשפות נוספות.
ד. ניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00342
 
 
או.אר.אס בנקאות ופיננסים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: גליה

תיאור:

ביצוע הפקדות שיקים עפ"י כללים/ רגולציה ונהלים הנלמדים בקורס
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות בכפוף לתסריט שיחה - לא שיחת מכירה
עבודה ומדידה עפ"י יעדים אישיים
עיקר העבודה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב

דרישות:

יכולת למידה, הטמעת החומר הנלמד, יישום ועבודה עצמאית
אחריות אישית ועמידה בכללים
יכולת עמידה ביעדים אישיים
יכולת למידה מהירה ועצמאות בעבודה
גמישות במעבר בין משימות
קורדינציה לטובת תפעול מכונת הסריקה
יחסי אנוש טובים, אמינות, זריזות ודייקנות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0527302070
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our client provides consultancy services to the Medical Devices Industry
Full-time Bi-lingual secretary - English & Hebrew
Responsibilities will include reception tasks, scheduling meetings and trips (flights, hotels and car rentals). Preparatory work - for the regulatory and clinical trials departments
Hours: 8.30 -17.30. Starting Salary: 9-10,000 Shekels
CVs ONLY in English to Marksman Executives

דרישות:

Preferably mother tongue English 
 Fluent Hebrew/English oral and written communication
( Full familiarity with office applications (Word, Excel, Power Point, Outlook, etc

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J020
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0587302070
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our client offers software solutions designed to enable retailers to communicate more effectively with on-site customers by using targeted and dynamic messages in real time 

Starting Salary 10-14,000 NIS plus benefits

PA Full time position- Sun- Thurs – with Business Development Skills a plus

· Managing day to day of CEO office operations, incl
o Booking hotels, flights, arranging meetings
o Managing correspondence of CEO
o Greeting guests
o Filing expense reports
o Some HR responsibilities
CVs ONLY in English to Marksman Executive Headhunters

דרישות:

Computer Skills: Microsoft Office - Outlook, Excel, and Word
Native speaker of English, Hebrew is not a must at all

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

MX101
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קורות חיים רק באנגלית

Bilingual English & Hebrew Executive Assistant, for a team of Investment Bankers based in Tel Aviv

Hebrew mother tongue level essential plus fluent
English (speaking, reading &writing) is a must

The ideal candidate is a highly motivated individual with a strong work ethic and should be comfortable working in a fast-paced, teamwork-oriented environment, while being highly effective working independently. This individual should bring a positive attitude to the job and be able to communicate with all members of the team

Starting Salary 15,000 Shekels

דרישות:

Hebrew mother tongue level essential plus fluent
English (speaking, reading &writing) is a must

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

MX105
 
 
פרוגרמה בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מזכיר/ת חברה ועוזר/ת אישית למנכ"ל
אחריות לניהול יומן מנכ"ל המשלב נסיעות בארץ ובחול.
תיאום נסיעות לחו"ל כולל טיפול בטיסות ומלונות
הכנה לדיוני הנהלה
עריכת מצגות Power point וביצוע הגהה באנגלית
ניהול אדמיניסטרטיבי של צוות יועצים של החברה בחו"ל- Focal point of contact
מקום העבודה -רעננה
שעות העבודה הינן 9:00-18:00

דרישות:

ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ניהול משרד הכולל עבודה מול גורמים בכירים
ניסיון משמעותי בניהול יומנים מורכבים 
יחסי אנוש ויכולות בין אישיות גבוהות
יכולת ניהול עצמית, עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה, דיבור)
הכירות טובה מאוד על יישומי אופיס (בדגש על PPT)
יושרה ודיסקרטיות
סדר וארגון
שרירותיות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

PA-pro2020
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד אדריכלים מהצומחים בארץ, דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרישות:

משרד עם צוות צעיר ומקסים, מחפש מנהל/ת משרד שיכול/ה (מכאן שהמודעה מכוונת לכל המינים) לנצח על התזמורת הזו בנועם וביעילות ולהיות חלק מהצמיחה של המשרד
אחוזי המשרה גמישים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00133
 
 
פרוגרמה בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בפעילות החברה בארץ
אחריות לניהול יומן של 3 מנהלים בכירים בארגון
אחריות שוטפת לטיפול בנושאי רכש בחברה, פתיחת הזמנות רכש, מעקב ובקרת חשבוניות וספקים.
אחריות לתפעול השוטף של המשרדים (אחזקה, ציוד משרדי ועוד)
אחריות לתיאום נסיעות, הזמנת טיסות.

דרישות:

    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם כמזכיר/ת חטיבה ועוזר/ת אישי/ת
    ניסיון קודם בניהול יומנים (מספר יומנים במקביל) תוך שימוש ב outlook- חובה
    שליטה טובה בתוכנות האופיס לרבות Power point  וExcel.
    שליטה מלאה באנגלית- קריאה, כתיב ודיבור
    גישה שירותית, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה.
    שעות העבודה הינן 8:30-17:30 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-Admin
 
 
קבוצת שלמה SIXT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת שלמה, לסניף השכרה SIXT, דרוש/ה נציג/ת שירות פרונטאלי/ת למתן שירות. מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר 5500 בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

דרישות:

רישיון נהיגה - חובה.    תודעת שירות מעולה!.   יחסי אנוש טובים.    פניות למשרה מלאה.  אנגלית ברמה טובה - חובה.
עבודת לטווח ארוך

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1075
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin