תיאור תפקיד:
אם את חיה אקסלים, אוהבת סדר, ומבינה לוגיסטיקה – אנחנו מחפשות אותך!
תמיכה לאחראית מלאי לפקח על מלאי הרשת בקרה על ת.העברה , ת.כניסה ומשלוחים ברשת מענה שוטף לסניפי הרשת, כולל הנפקת דוחות התפקיד דורש ראש מאוד מסודר, יכולת דיוק גבוהה, ועבודה עם נתונים ומספרים משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
- ידע בתוכנות מחשב ובאופיס בדגש על אקסל- חובה
- יכולת עבודה בצוות, שירותית , ראש גדול, יסודית ובעלת סדר וארגון – חובה
- מולטיטסקינג, בעלת מוטיבציה גבוהה
- ניסיון בתחום הקמעונאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10092024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת קניין/ית רכש טכנולוגי לחברת תקשורת גדולה בכפר סבא תיאור התפקיד: - ניהול מו"מ שוטף של תהליכי רכש טכנולוגים:
- ניהול מו"מ מורכב לרכישת מערכות טכנולוגיות והסכמי תחזוקה
- שותפות בהובלת פרויקטי רכש ארגונים חוצי חברה
- ניהול ממשקים ומתן שירותים למגוון רחב של ממשקים בתוך החטיבה
- עבודה שוטפת מול ספקים בארץ ובחו"ל
דרישות:
- תואר ראשון – חובה (בתחומים מנע"ס, מערכות מידע, תעו"נ- יתרון)
- ניסיון מוכח בניהול מו"מ בהיקפים ובתחומים נרחבים-חובה
- ניסיון בסגירת חוזים בהיקפים תקציבים גדולים- יתרון
- יכולות מסחריות מפותחות-חובה
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בעברית ואנגלית- חובה
- התנהלות יוזמת, עצמאית והתמודדות עם ריבוי משימות וממשקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
24012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מרכז שילוח של רשת קמעונאית גדולה מחפש איש/אשת שליטה ובקרה לתפקיד מרכזי שמחבר בין תהליכי לוגיסטיקה, טכנולוגיה ותפעול בזמן אמת. מה עושים בתפקיד: מעקב ובקרה על תנועת הזמנות נכנסות ויוצאות תיאום בין גורמי תפעול ומתן פתרונות מהירים לתקלות ועיכובים עבודה עם מערכות WMS ו־BI, ניתוח נתונים וייעול תהליכים שיפור רציף של מדדי ביצוע ותפעול שעות ותגמול:משמרות בוקר, צהריים ולילה כולל שישי/מוצ״ש שכר בסיס 11,000 ₪ + שעות נוספות + נסיעות קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון, הסכם קיבוצי ותנאים מצוינים
דרישות:
נדרש לתפקיד: ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות WMS ו־BI שליטה באקסל ואנגלית ברמה טובה יכולות אנליטיות, ראייה מערכתית ויכולת פתרון בעיות השכלה הנדסאית – יתרון מחפש/ת תפקיד מקצועי, טכנולוגי ודינמי בלב עולם הלוגיסטיקה? נשמח להכיר ולבדוק התאמה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
270099 שופרסל
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך! ל"מאיר חברה למכוניות" - יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA דרוש.ה מחסנאי.ת למרכז שירות אופנועים בת"א בוא.י לעשות איתנו דרך! התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות בנושא חלפים לאופנועים, כולל מתן הצעות מחיר קבלת כרטיסי עבודה מהמכונאים וליקוט החלקים טיפול במלאי המחסן, פריקת סחורה והכנסה למלאי ימים א'-ה' 07:30-16:30, ו' לסירוגין 07:30-13:00
דרישות:
ניסיון בעבודה במחסן - יתרון משמעותי היכרות עם עולם הדו גלגלי / חלפים - יתרון משמעותי שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת אנגלית בסיסית (בעיקר קריאה) יחסי אנוש מעולים עם תודעה גבוה למתן שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למפעל יצרני טכנולוגי מוביל בתחומו דרוש/ה סמנכ"ל/ית תפעול להובלת תחום התפעול והשרשרת הלוגיסטית תוך הסתכלות קדימה, שיפור מתמיד והגדלת כושר הייצור! התפקיד כולל: אחריות כוללת על אספקות איכותיות, תקינות ובזמן, בהתאם ליעדי מחיר ותקציב שיפור מתמיד בתהליכי הייצור, הלוגיסטיקה והשרשרת התפעולית הגדלת כושר הייצור והובלת תהליכי התייעלות פיתוח והכשרת ספקים חדשים בשיתוף עם הרכש קבלת החלטות אסטרטגיות: קנייה מול ייצור, פיתוח קבלני משנה, השקעות בציוד ושדרוגים בניית תוכניות עבודה ותכנון קדימה הובלת שגרות עבודה מרכזיות: התנעת ייצור שבועית, שגרות קיט מלא בזמן (קמ"ז) רכב חברה, שכר גבוה ותנאים מעולים למתאימ/ה!
דרישות:
ניסיון של לפחות 7 שנים במפעל טכנולוגי/תעשייתי-חובה ניסיון משמעותי בניהול שרשרת אספקה, כולל חומרים והפעלת קבלני משנה-חובה ניסיון בתכנון ובניית תוכניות עבודה ארוכות טווח ניסיון בהובלת צוותים וניהול ממשקים מרובים שליטה באנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) ניסיון בהובלת פרויקטים חוצי ארגון ניסיון בעבודה עם רגולציה ובקרת איכות בתעשייה ביטחונית/תעופתית יתרון משמעותי ניסיון בעבודה מול לקוחות גלובליים/ספקים בינלאומיים ניסיון בהובלת תהליכי Lean/שיפור מתמיד במפעלים תעשייתיים *המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19421
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בפתיחת פקודות עבודה וניפוקן, מעקב אחר רמות מלאי ויזום הזמנות חדשות בהתאם לצורך• קבלת חומרי גלם וציוד מספקים, ביצוע אריזות מתקדמות והכנת משלוחים באופן יעיל, מדויק ותוך עמידה בלוחות זמנים• שמירה על סדר וארגון במרחב המחסן, כולל ביצוע ספירות מלאי תקופתיות ודיווח על חוסרים או חריגות• עבודה שוטפת במערכות ממוחשבות: שימוש ב"פריוריטי" ובתוכנות אופיס לצורך ניהול, תיעוד ובקרה של תהליכים• אחריות תפעולית של צוות המחסן• עבודה בימים א'–ה', 08:00–17:00, עם מוכנות לשעות נוספות בעת הצורך•
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה במחסן ממוחשב – חובה• ידע וניסיון בתוכנת "פריוריטי" – חובה• שליטה בתוכנות אופיס – חובה• רישיון נהיגה – חוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1881
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
זרועות ברקן , חברה מודרנית וחדשנית הפועלת בשוק הבינלאומי והישראלי, מגייסת סמנכ"ל/ית תפעול ומערכות מידע, כשותף בכיר בהנהלת החברה. הובלת תהליכי תפעול, רכש ושרשרת אספקה מהמפעלים בחו"ל ועד הלקוחות בארץ ובעולם. ניהול מערכות מידע (Priority, Excel, EDI) ו-IT, כולל אבטחת מידע. שיפור מתמיד של תהליכים, תשתיות ובקרות. ניהול צוות קטן ואיכותי – חלוקת משימות, הדרכה ופיתוח מקצועי בקרה על מחסנים בארץ ובעולם, ניהול מלאי ומשלוחים בינ"ל
דרישות:
-תואר בהנדסת תעשייה וניהול התמחות במערכות מידע מאוניברסיטה בהצטיינות. -ניסיון קודם כ סמנכ"ל / מנכ"ל של חברה העוסקת בייצור ו/או שרשרת אספקה בינלאומית עם התמחות אישית במערכות מידע. לחילופין מנהל/ סמנכ"ל מערכות מידע מנוסה, מומחה באקסל ופריוריטי בעל יכולות ניהול אנשים. -ניסיון מוכח בניהול תפעול בכיר וניהול תהליכים חוצי ארגון. -ניסיון מוכח בניהול תפעול בכיר וניהול תהליכים חוצי ארגון. -שליטה מעולה באקסל (רמת כתיבה ועריכה פקודות מאקרו VBA). -שליטה בשאילתות SQL ותכנות VB בסיסי. -ניסיון במערכות מידע ואנליזות לנתונים מרובים. -ניסיון בניהול שרשרת לוגיסטית בין לאומית. -אנגלית ברמה גבוהה. -מיומנות גבוהה מאוד בכל תוכנות האופיס. -אמינות, ביצועיות, חריצות, יסודיות, ראייה מערכתית, חשיבה עסקית, עבודה מול ריבוי ממשקים בארץ ובחו"ל. משרת אמון בכפיפות למנכ"ל נדרשת גמישות ועבודה מהבית בשעות לא שגרתיות (בעיקר בעבודה מול חו"ל). נסיעות למפעלים בסין בהתאם לצורך. **מקום העבודה: אזור תעשייה אריאל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
עובד/ת מחלקת אינסטלציה לאתר גדול במרכז עזריאלי תל אביב.התפקיד כולל מתן שירותי אחזקה למערכות אינסטלציה במבנה משרדים, מגורים וחניון, שדרוג מערכות בהתאם לצורכי הבניין, שמירה על חדרים טכניים וניקיון אזורים תפעוליים. משרה מלאה: ימים א’–ה’ | שעות: 08:00–17:00
דרישות:
ניסיון בעבודות אחזקה כלליות רקע טכני ויכולות טכניות מגוונות הבנה בסיסית במערכות אינסטלציה: מים, ביוב, כיבוי אש, ספרינקלרים תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת למידה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה ומובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית לעבודה מול לקוחות טיפול שוטף בפניות לקוחות החברה עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה וחברות בנייה מתן מענה טלפוני ומענה מקצועי בזמן אמת עבודה אדמיניסטרטיבית מול מערכות ממוחשבות
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות בחברות קרמיקה, בנייה – חובה !! ידע וניסיון בפריוריטי – יתרון לימודי הנדסת תעשייה וניהול - יתרון משמעותי מוסר עבודה גבוה, אחריות ויכולת עבודה עצמאית עבודה בסביבה ממוחשבת, יכולת למידה מהירה שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים פרטי המשרה: משרה מלאה שעות עבודה: 08:30–17:00 ימים: א’-ה’ (ללא ימי שישי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3318
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. התפקיד כולל: קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול * שליטה מלאה באקסל. *שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי. * ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם. * יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות. *יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון. *חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
634149
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
השמה גרופ מגייסת לחברה העוסקת בתחום אביזרי אמבטיה קניין /ית. התפקיד כולל: התנהלות מול ספקים- איתור ספקים חדשים ויצרנים בחו"ל, ניהול משא ומתן. בניית תקציבי קנייה. תמחורים, ניתוח מכירות ומלאים. משרה מלאה באזור המרכז.
דרישות:
תואר אקדמי- יתרון. ניסיון של 3 שנים לפחות כקניין/ית בחברה קמעונאית. ניסיון מעולם אביזרי אמבטיה ותחומים דומים. אקסל ברמה גבוהה. אנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1065
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרת כניסה מעולה לעולם הרכש – בכפר סבא! אם את/ה בתחילת הקריירה, אוהב/ת מספרים, נהנה/ת מניהול תהליכים ורוצה לצמוח בסביבה תעשייתית מגניבה – זו ההזדמנות שלך אנחנו מחפשים קניינ/ית רכש מתחיל/ה לחברה יצרנית מובילה בכפר סבא. זהו תפקיד מעשי, מגוון, עם למידה תוך כדי עשייה וצוות צעיר ואנרגטי מה תקבלו? • תפקיד עם הרבה אחריות לצמיחה מקצועית • הזדמנות להיכנס לעולמות הרכש ולהתמקצע • סביבה צעירה, מהירה ודינמית • תהליך למידה וליווי של צוות מנוסה מתאים במיוחד למי שמחפש/ת את הצעד הראשון או השני בקריירה, עם בסיס ידע ורצון להתפתח
דרישות:
מה נדרש? ניסיון קודם בעולמות רכש / תמחיר / יבוא / הזמנות – חובה שליטה גבוהה ב-Excel – חובה אנגלית טובה (דיבור וכתיבה) – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20349
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ליבואן רכב מוביל דרוש/ה מחסנאי/ת. במסגרת התפקיד: ניהול מלאי, אספקת חלפים, ספירות מלאי, קבלת סחורה , קטלוג מיון וסידור, ניפוק סחורה לגורמי פנים, קבלת לקוח ופתיחת כרטיס עבודה. ימים א - ה 8:00 - 17:00 ושישי פעמיים בחודש עד 12:00. תנאים מצוינים למתאימים/ת!
דרישות:
• ניסיון בתפקיד דומה- חובה • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות • רמת שירות גבוהה • אוריינטציה לתחום הרכב *רישיון למלגזה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
791581
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת תפעול אחריות כוללת: ניהול שוטף של מערך התפעול במשרד - לרבות תחזוקה, לוגיסטיקה, רכש וציוד תקשורת . תחומי אחריות ופעילויות עיקריות: ניהול מלאי ציוד משרדי והזמנות שוטפות . • אחריות כוללת על ציוד תקשורת )טלפוניה, חדרי ישיבות, ציוד מצגות וכד'( - רכש, ספקים, טיפול בתקלות ובקרה . • עבודה מול ספקים חיצוניים בתחומי ניקיון, תחזוקה, מחשוב, ציוד ותקשורת - ניהול מו״מ, חוזים ובקרת שירות . • הובלת פרויקטים תפעוליים - שיפוצים, הרחבות, מעבר משרדים, שינויי תשתיות . • ניהול תהליכי עבודה ונהלים - יצירת סטנדרטיזציה, סדר, שקיפות ושיפור מתמיד של השירות . • אחריות על קליטת עובדים מבחינה תפעולית - הכנת עמדת עבודה, ציוד מחשוב, ציוד משרדי, מקום ישיבה ושלט על הדלת כל זאת בתיאום עם משאבי אנוש. • בקרה תקציבית על הוצאות תפעול בשיתוף עם הכספים.
דרישות:
ניסיון ניהולי קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או תפעולי . • ניסיון מוכח בניהול ספקים, רכש ומלאי . • יכולת מוכחת בניהול ותיאום ספקי שירו ת טכניים ) IT , תקשורת( . • יכולת סדר, דיוק וירידה לפרטים - "עין בוחנת" שמבטיחה שהמשרד מתנהל ומתוחזק ברמה גבוהה בכל רגע נתון . • יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות ויכולת הנעת עובדים . • יתרון לניסיון קודם במשרדי עורכי דין, רו״ח או חברות שירותים מקצועיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00907
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|