תיאור תפקיד:
לחברת יבוא ושיווק גדולה וותיקה בהר טוב ב' ליד בית שמש דרוש/ה מלקט/ת הזמנות העבודה כוללת ליקוט סחורות לפי הזמנות של לקוחות. עבודה מעט פיזית. ימים א - ה, כ-190 שעות עבודה בחודש שכר: 8500 - 9000 ש"ח יש הסעות מירושלים ובית שמש
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3280
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה קניין.ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ התפקיד כולל: יישום תוכניות עבודה ברכש, מעורבות בהגדרת צרכי לקוח ( פנימי ), בחינת חלופות , תמחור, חוזים, משא ומתן, ליווי התהליך עד להוצאת הזמנה וחתימת הסכם במידת הצורך. הובלת פרויקטי חיסכון ושיפור תהליכים, עבודה מול ממשקים חיצונים ופנימיים תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי נא לציין צ.ש תנאים מעולים!! בונוס שנתי, חדר אוכל עשיר עם ארוחות מסובסדות, חנייה, אירועים, ימי גיבוש, מתנות בחגים, ביטוח בריאות מורחב ומסובסד..
דרישות:
ניסיון בתחום הרכש - חובה מינימום 5 שנים הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52689
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות תיאור התפקיד : פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות, ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה. תנאים: משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00 + שעות נוספות יש לציין ציפיות שכר בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה ניסיון במערכת פריוריטי – חובה ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי! ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
53239
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מלקט/ת סחורה
מלקט/ת סחורה
מלקט/ת סחורה
ESR
22/10/2025
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה באזור ירושלים/בית שמש דרוש/ה מלקט/ת סחורה במסגרת התפקיד: ליקוט סחורה לפי דרישות ההזמנה עבודה במחסן – סידור, אריזה, תיאום עם מחלקות נוספות שמירה על סדר, דיוק ובטיחות בעבודה
דרישות:
רישיון נהיגה בתוקף- חובה!! זמינות למשרה מלאה (א-ה) רישיון למלגזה- יתרון משמעותי אחריות, זריזות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20263
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לסוויספורט מסוף המטענים האווירי בשדה התעופה, דרושים/ות נציגי צד אווירי לשינוע של מטענים מסחריים באמצעות כלים תפעוליים. העבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים. העבודה כוללת: שינוע כלים תפעוליים בשטח האווירי, אל סביבת מטוס. עבודה בסביבת מטוס - פריקה וטעינה. הוצאה והכנסה של אמצעי היטס משטח המסוף אל השטח האווירי. סדר ארגון ופינוי שיירות - מלאות וריקות בשטח השדה. עבודה על פי הנחיות ונהלים של הרגולטור- רש"ת. כחברה מובילה אנו שמחים לתת לעובדים: שכר מתגמל, ארוחות מלאות חינם, ביגוד ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות חינם ועוד הרבה הטבות טובות ושוות.
דרישות:
רישיון נהיגה מעל שנתיים - חובה. ניידות - חובה. יכולת עבודה בצוות. יכולת עבודה בסביבה דינאמית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך! ל"מאיר חברה למכוניות" - יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA דרוש.ה מחסנאי.ת למרכז שירות אופנועים בת"א בוא.י לעשות איתנו דרך! התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות בנושא חלפים לאופנועים, כולל מתן הצעות מחיר קבלת כרטיסי עבודה מהמכונאים וליקוט החלקים טיפול במלאי המחסן, פריקת סחורה והכנסה למלאי ימים א'-ה' 07:30-16:30, ו' לסירוגין 07:30-13:00
דרישות:
ניסיון בעבודה במחסן - יתרון משמעותי היכרות עם עולם הדו גלגלי / חלפים - יתרון משמעותי שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת אנגלית בסיסית (בעיקר קריאה) יחסי אנוש מעולים עם תודעה גבוה למתן שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
957
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
עבודה במשרה מלאה, ימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00-17:00. מיקום: משרדי החברה בקריית גת. יש אפשרות ליום אחד בשבוע עבודה מהבית טיפול בהזמנות לקוח, ניהול ותיאום תהליך ההזמנה מענה לפניות לקוח- טלפוני/ אונליין/ מייל הפקת תעודות במערכת הפריוריטי תמיכה באנשי מכירות ולקוחות חיצוניים מעקב וניהול מידע במערכות השונות
דרישות:
ניסיון בעבודה למול חברות עבודה תחת לחץ וטיפול במספר רב של משימות במקביל עבודה מרובת פרטים ניהול מידע וידע סביבת עבודה דינאמית שליטה מלאה ביישומי מחשב יכולת סדר וארגון, למידה עצמית, יחסי אנוש, תקשורת בינאישית, עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15165
אזור:
דרום - קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
לחברה ברי מים ותיקה בפ"ת דרוש מחסנאי התפקיד כולל : הכנת הזמנות, ליקוט, סידור מחסן, סידור עבודה לטכנאים. ימים א - ה, 8:00 עד 17:00 שכר - 10,000 ש"ח
דרישות:
נסיון בעבודת מחסן
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3293
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
לעבודה מעניינת לאנשים שאוהבים לעבוד עם אנשים דרוש עובד דלפק לרשת מקצועית למכירת ציוד למיזוג אוויר. - עבודה שוטפת בחנות מול טכנאים וקבלנים לקוחות קבועים
- אספקת סחורה בדלפק.
- מכירה פרונטלית ללקוחות בדלפק
- טיפול בהזמנות טלפוניות
- טיפול בהזמנות מספקים
- עבודה במחסן
- הזמנת מלאי
דרישות:
- ניסיון קודם במכירות ועבודה בחנות לבעלי מקצוע טכנאים - יתרון
- יחסי אנוש מעולים
- מוטיבציה גבוהה
- עבודה במערכת פריוריטי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה קניין/ית רכש והצטיידות מנוסה, לניהול מערך ההתקשרויות עם ספקים, יצרנים ומפיצים בארץ ובחו"ל. - איתור ספקים - ניהול מו"מ מקצועי, כולל ממשקים עם קבלני משנה - סגירת הסכמים והובלת תהליכי Cost Reduction - ניהול ומעקב אחר הזמנות, אספקות ותשלומים - איתור והעמדת חלופות למוצרים ושירותים - הובלת פרויקטים לוגיסטיים ומתן שירות ללקוחות פנים וחוץ - רכש פריטים ומערכות בתחום התעופה
דרישות:
תואר ראשון חובה (עדיפות לכלכלה/מנהל עסקים / לוגיסטיקה) -ניסיון קודם בתחום התעופה היכרות עם מערכות ERP - עדיפות ל Priority - ניסיון ברכש פרויקטלי בטכנולוגיות שונות שליטה מלאה באקסל -אנגלית ברמה גבוהה - יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ומתן שירות ברמה גבוהה -יתרון לידע בדרישות ועמידה תקנים תעופתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
861629
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ייבוא חמרי גלם, קבלת הזמנות ניהול 4 עובדים ימים א-ה, בין השעות 07:00 - 16:00 שכר: 12,000-14,000 , ללא רכב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3324
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
ניהול ישיר של מנהלי מרלוגים וסגניהם. • ניהול מערך של כ־650,000 שורות ליקוט בשנה. • הפחתת מוצרים פגומים והובלת תהליכי איכות ובטיחות. • יישום ואופטימיזציה של WMS . • אחריות על תכנון שטחי אחסון, יעילות ליקוט ויכולת עמידה בזמני אספקה תובעניים ) SLA של עד 2–4 שעות למוסך(. •
דרישות:
השכלה אקדמית רלוונטית – הנדסת תעשייה וניהול / הנדסת חשמל / לוגיסטיקה – חובה • ניסיון של +5 שנים בניהול לוגיסטי כולל של מספר מרלו"גים ועובדים בסביבה תחת לחץ– חובה • שליטה מלאה בפריוריטי ו – WMS-חובה. • ניסיון בהובלת שינוי, בניית תשתיות תפעוליות ומדידה מבוססת KPI
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00279
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרישות מלקטים למרלוג ליקוט ואחסנה - ירוק לוגיסטיקה כפר אדומים תנאים מלאים משרה מלאה א-ה משכורת טובה תלוי נסיון 9,500 גמיש
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
The Strategic Buyer is responsible for all sourcing activities, aligning them with business objectives to optimize costs, quality, and supplier reliability. This role plays a critical part in developing and implementing procurement strategies that support innovation, efficiency, and long-term value for the organization. Key ResponsibilitiesDevelop and execute procurement strategies to support organizational goals. Source electronic and mechanical components and participate in the component selection process in collaboration with R&D. Conduct market and supplier analysis to identify cost-saving opportunities Identify and implement cost, quality, and delivery improvements. Establish and maintain long-term, strategic relationships with suppliers and internal stakeholders. Lead supplier selection processes, including issuing bids, defining evaluation criteria, and selecting preferred suppliers. Drive supply chain efficiency and excellence across procurement processes.
· Lead commercial negotiations to secure favorable pricing, terms, and conditions. Manage multi-year contract purchases, ensuring agreements are in place for efficient execution and optimal pricing.
דרישות:
Minimum of 5 years of experience in procurement, preferably in electronics manufacturing. Proven experience in managing purchasing functions and supplier negotiations. Strong negotiation skills.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00669
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתאמ/ת ייבוא אחריות על תאום ייבוא ושילוח הבינלאומי, תיאום עם רשויות המכס והרגולציה, עמידה בדרישות הקשורות לייבוא של חומרי גלם • אחריות על תאום ותהליכי יבוא של מוצרים, כולל עבודה מול משלחים בינלאומיים, עמילי מכס, ספקים ולקוחות. • ניהול מסמכים ונהלים הקשורים לשילוח, מכס ורישיונות יבוא. • ביצוע מעקב ובקרה על שילוח והגעה של ציוד בהתאם ללוחות זמנים שנקבעו. • שיפור וייעול תהליכי שילוח על מנת לחסוך בעלויות ולהגדיל את היעילות התפעולית. • ניהול קשרים עם ספקים בינלאומיים ולקוחות, תוך הקפדה על שירותיות גבוהה.
דרישות:
• הסמכה רלוונטית בתחום הייבוא • ניסיון של לפחות 3 שנים בתאום ייבוא • שליטה מלאה ב- Priority-ERP • יכולת מו"מ מול ספקי השירותים בתחום השילוח - חובה. • ניסיון בעבודה מול רשויות מכס, משרד הכלכלה, משלחים ועמילי מכס. • יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מספר תהליכים במקביל. • שליטה באנגלית – כתיבה, קריאה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
631451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|