חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

tleperformance אלעל סנטר נכסים AC נכסים

30 - 1 מתוך 251

דרושים בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
אלמוג תעשיות תוכנה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אלמוג תעשיות תוכנה דרוש/ה מנהל/ת משרד להחלפה לחל"ד.
במסגרת התפקיד:
* ניהול יומן מנכ"ל החברה ותיאום פגישות.
* מענה טלפוני ופתיחת קריאות שרות ללקוחות.
* מתן מענה לעובדי החברה ולספקים.

יציאה מהמשרד לטובת סידורים באזור (בנק, דואר וכיוב).
מקום העבודה- משרדי אלמוג , פתח תקווה.

דרישות:

* ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון משמעותי. 
* שליטה מלאה בoffice.
* תודעת שרות גבוהה.
* יכולת לעבודה על מספר משימות במקביל.
* ייצוגיות.
* רישיון נהיגה בתוקף.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

225
 
 
מכניק ריקום בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה למתן שירות למיכון משרדי מתוצרת" brother " דרוש/ה  פקיד/ה לקבלת קהל
התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה , פתיחה וסגירת תקלות , הפקת חשבוניות , קבלות ותעודות משלוח
הכנת הזמנות , התנהלות מול מלאי דינמי , טיפול במשלוחים , ניתוב טכנאים
העבודה במרכז ת"א , בימים א-ה בן השעות 0830:1730

דרישות:

* ניסיון בשרות לקוחות
*ניסיון בהפקת חשבוניות
*ידע בתוכנות אופיס
*אנגלית ברמה סבירה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00012
 
 
לחברה מובילה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה שבין לקוחותיה נמנים קבוצת אריסון, גוגל ישראל ועוד ..
דרוש /ה פקיד /ה /עוזר /ת חשבת שכר דובר/ת רוסית
עיקר התפקיד דיווח וטיפול בדוחות נוכחות עובדים.

דרישות:

- ידיעת השפה הרוסית - חובה
- ידע בתוכנית פריוריטי - יתרון.
- ידע בתוכנת אקסל - יתרון.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00042
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה שכוללת תיאומים מול גורמים בארגון ומחוצה לו, הכנת חומרים לקראת יציאת הטיולים לחו"ל, טיפול בהנפקת אשרות כניסה למדינות השונות, ניהול משרד שוטף ברמה האדמיניסטרטיבית, ניהול יומן מנכ"ל ותיאום פגישות.
העבודה בתל אביב במשרה מלאה – 9:00-18:00.
*שכר מאוד גבוה + בונוס שנתי + טיול שנתי לחו"ל ועוד...

דרישות:

# יכולת ארגון ותפעול בצורה מהירה ומדוייקת בסביבת עבודה רבת משימות
# יכולת גבוהה בעבודה על מחשב
# יסודיות, עבודה תחת לחץ, אחריות וזריזות
# יחסי אנוש טובים, תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
# עברית כשפת אם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-116
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המתמחה בתחום המכשור הרפואי והאנליטי דרוש /ה מתאם/ת הזמנות.
הפקת הצעות מחיר, קבלה והזנת הזמנות, ניהול מלאי והזמנות רכש, סגירת חשבוניות ועוד.

דרישות:

ניסיון בעבודה בתחום ההזמנות /הרכש כמתאם/ת.
שליטה בתוכנת פריוריטי, ואקסל ברמה גבוהה- חובה.
אנגלית טובה.
יחסי אנוש מעולים - שירותיות!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2470
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:


לחטיבת הפרימיום שלנו יבואנית רכבי יוקרה דרוש /ה מתאם /ת עסקית לתפעול המכירות של סניף הרצליה.
טיפול בדו"חות, מעקב אחרי מכירות ומסירות רכב חדש, שחרור רכבים מהמכס, תאומי עמלות לסוכנים, מעקבים, טיפול בפנויות לקוח ועוד.
משרה מלאה בימים א'-ה' מ8:30 כולל ימי שישי לסירוגין.

דרישות:

ניסיון קודם בעבודת אדמנסטרציה /בק אופיס/תפעול מכירות - חובה.
שליטה באופיס, אקסל - חובה.
יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
אוריינטציה לחישובים ומספרים - הפקת דו"חות רבים וניתוחם.
SAP/ CRM - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00010
 
 
טופ-ג'וב בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה ומוכרת בצומת גלילות דרוש/ה 
תומכ/ת מכירות
לקשר עם לקוחות עסקיים, תפעול לוגיסטי של הזמנות ובירורים כספיים

דרישות:

נסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים - חובה
משרה מלאה א-ה 8-17

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1322
 
 
בתי קולנוע תאטראות בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בחיפה דרוש/ה פקיד/ת קבלה לתמיכה במחלקת הכספים להחלפה לחל"ד  לתקופה של כחצי שנה.
עיקרי התפקיד:
-איוש עמדת הקבלה במשרד.
-מתן מענה לשיחות נכנסות.
-סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הכספים בחברה.
-הזמנות משלוחים והזמנת ציוד משרדי.
-מעקב על רכבי החברה וטיפול בתביעות ביטוח.
*משרה מלאה א-ה. בימים א-ד שעות העבודה הן:8-17 וביום ה מ 8-16

דרישות:

***לא נדרש ניסיון קודם.
*ידע בהנהלת חשבונות- יתרון
*ניסיון רלוונטי באדמיניסטרציה/ניהול משרד-יתרון משמעותי
*שליטה מלאה ב office ו excel-חובה

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00006
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה הממוקמת במושב ליד כפ"ס דרוש/ה מחסנאי/ת בעל/ת רישיון על מלגזה (המשרה מתאימה גם למי שרוצה לעבוד על מלגזה ולהוציא רישיון למלגזה).
שכר התחלתי 7k עולה בשתי פעימות ל 8k
עיקרי התפקיד:
-קליטה,אחסון ושימור סחורה במחסני החברה.
-טיפול שוטף במלאי.
-עבודה על מלגזת הגש.
-עבודה משרדית אדמינסטרטיבית: הוצאת חשבוניות, טיפול בהזמנות וגבייה.
*** משרה מלאה מ 8-17 קיימת גמישות. לא מדובר בעבודה פיזית קשה. תפקיד מעניין המשלב גם עבודה משרדית.

דרישות:

*** לא נדרש ניסיון קודם בתחום
* ניסיון קודם בתור מלגזן/ית מחסנאי/ת- יתרון
* רישיון על מלגזה-יתרון משמעותי 
*נכונות לעבודה פיזית (לא קשה)
* ניידות-יתרון 
*ראש גדול, אחראי/ת  

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
אגם לידרים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מזכיר/ה לתיאום פגישות למבוטחי הסוכנות
תיאור תפקיד
מזכירות וניהול יומנים
ידע בתכנת office
משרה מלאה – 8 וחצי שעות ביום , 5 ימים בשבוע

דרישות:

ידע בתכנת office

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00005
 
 
ארביב פרץ משרד עורכי דין

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד עורכי דין המתמחה בתחום הגבייה, דרוש /ה פקיד/ת הוצל"פ בעל /ת כישורים כמפורט להלן -
* משימתי /ת, עצמאי /ת, יעיל /ה, זריז /ה.
* ייצוגי /ת, תקשורתי /ת ובעל /ת יחסי אנוש מעולים.
* אסרטיבי /ת.
* בעל /ת הבנה עסקית / כלכלית / משפטית.
* בעל /ת יכולות גבוהות בהפעלת תוכנה מקצועית (כלים שלובים) ויישומי אופיס (Word, אקסל)
* בעל /ת יכולת לימוד ויישום מצויינים.

דרישות:

*עדיפות לבעלי /ות ניסיון בתחום הגבייה, הכרת תוכנת כלים שלובים, לרבות כתיבת מכתבי התראה,
פתיחת תיקים בהוצאה לפועל, ניסוח תביעות, ניהול משא ומתן עם חייבים, הכנת הסכמי פשרה וכדומה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
aps

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית ודינאמית העוסקת במכירת חלקי חילוף למטוסים דרוש/ה פקיד/ה.
במסגרת התפקיד: קשר יום יומי עם ספקי החברה ברחבי העולם.
תינתן הכשרה מסודרת, במשרדי החברה
ימי עבודה שני עד שישי. שבת ראשון חופשיים!
שעות עבודה: שני- חמישי 12:00-21:00 , שישי – 13:00-19:00
מיקום המשרדים באור יהודה וחניה בבניין המשרדים לכל עובדי החברה.

דרישות:

* אנגלית ברמה טובה (דיבור,קריאה,כתיבה) - חובה.
* ניידות - חובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Microsoft collaborates with our company, offering tech vacancies for Hebrew speakers. Benefitting from a 3-weeks training by expert instructors, you have the chance to advance your career and become a tech consultant for Microsoft!
As a Microsoft Tech Consultant, you troubleshoot technical issues and address other problems customers from Israel might be facing. Duties of this position include maintaining high customer satisfaction, logging the cases on the system, and getting up-to-date with Microsoft products & services.
Benefits
· 14 salaries per year
· 20 paid vacation days
· 45 paid minutes of break per day
· +75% payment Greek public holidays
· +75% payment on Sundays
· Month productivity bonus
· Flight tickets back & forth to Israel every 6 months
· Modern work environment
· Trips, events, parties & sport tournaments
Relocation Package
· Flight ticket to Athens, covered by Teleperformance Greece
· Free car transfer from the airport to Athens centre
· Assistance with accommodation
- 2 weeks of free hotel accommodation
- Assistance finding the apartment of your choice
- Real estate fee covered by the company
- Accommodation bonus for the rent

דרישות:

willing to relocation
If you speak Hebrew & English
you like technology & you want to become a computer expert
GRAB THE CHANCE TODAY!

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00020
 
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

נציג שירות לקוחות בשפה העברית
מוכן לחיות ולעבוד באירופה? יוון קוראת לך!
בוא לעבוד עבור החברות הבינלאומיות הגדולות ביותר בעולם בעברית! החברה שלנו נותנת הזדמנות לדוברי עברית ללמוד ממדריכים מוסמכים ומנוסים, לעבוד בסביבת עבודה בינלאומית המונה 8.500 עובדים ולהתחיל את הקריירה שלך באירופה!
כנציג שירות לקוחות אתה תעבוד בפארק עסקים מודרני באתונה, תייצג את אחת החברות הגדולות איתן אנחנו משתפים פעולה, ותתקשר עם הלקוחות שלה בישראל.
הטבות:
● 14 משכורות בשנה
● 20 ימי חופשה בתשלום
● 45 דקות הפסקה בתשלום ביום
● תוספת תשלום עבור חגים יוונים (75%+)
● תוספת תשלום על עבודה בימי ראשון (75%+)
● בונוס חודשי עבור פרודוקטיביות
● ויזת עבודה
● כרטיס טיסה הלוך ושוב לישראל בכל 6 חודשים
● עבודה בסביבת עבודה מודרנית
● טיולים, מסיבות, תחרויות ספורט
חבילת רילוקיישן:
● כרטיס טיסה לאתונה משולם על ידי Teleperformance Greece
● הסעה חינם משדה התעופה למרכז אתונה
● שבועיים לינה במלון עד מציאת דירה לבחירתך
● כיסוי עלות תיווך בחיפוש דירה
● בונוס לסיוע בשכר דירה
חבילת רילוקיישן: (לאדם אחד בלבד)

נא לשלוח קורות חיים באנגלית בלבד

דרישות:

כנציג שירות לקוחות אתה תעבוד בפארק עסקים מודרני באתונה,
תייצג את אחת החברות הגדולות איתן אנחנו משתפים פעולה, ותתקשר עם הלקוחות שלה בישראל.
הדרישות הן:
• עברית רהוטה
• אנגלית ברמה גבוהה
• יחסי אנוש מעולים
• הכרות עם תוכנות מחשב
חבילת רילוקיישן: (לאדם אחד בלבד)
צוות הגיוס שלנו באתונה ישמח לשוחח איתך על הצעת העבודה המלאה.
הצעת עבודה נהדרת, מלא הטבות ואורח החיים היווני מחכים לך!
נא לשלוח קורות חיים באנגלית בלבד


סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

נציג שירות לקוחות בשפה העברית
מוכן לחיות ולעבוד באירופה? יוון קוראת לך!
בוא לעבוד עבור החברות הבינלאומיות הגדולות ביותר בעולם בעברית! החברה שלנו נותנת הזדמנות לדוברי עברית ללמוד ממדריכים מוסמכים ומנוסים, לעבוד בסביבת עבודה בינלאומית המונה 8.500 עובדים ולהתחיל את הקריירה שלך באירופה!
כנציג שירות לקוחות אתה תעבוד בפארק עסקים מודרני באתונה, תייצג את אחת החברות הגדולות איתן אנחנו משתפים פעולה, ותתקשר עם הלקוחות שלה בישראל.
הטבות:
● 14 משכורות בשנה
● 20 ימי חופשה בתשלום
● 45 דקות הפסקה בתשלום ביום
● תוספת תשלום עבור חגים יוונים (75%+)
● תוספת תשלום על עבודה בימי ראשון (75%+)
● בונוס חודשי עבור פרודוקטיביות
● ויזת עבודה
● כרטיס טיסה הלוך ושוב לישראל בכל 6 חודשים
● עבודה בסביבת עבודה מודרנית
● טיולים, מסיבות, תחרויות ספורט
חבילת רילוקיישן:
● כרטיס טיסה לאתונה משולם על ידי Teleperformance Greece
● הסעה חינם משדה התעופה למרכז אתונה
● שבועיים לינה במלון עד מציאת דירה לבחירתך
● כיסוי עלות תיווך בחיפוש דירה
● בונוס לסיוע בשכר דירה
חבילת רילוקיישן: (לאדם אחד בלבד)

נא לשלוח קורות חיים באנגלית בלבד

דרישות:

כנציג שירות לקוחות אתה תעבוד בפארק עסקים מודרני באתונה,
תייצג את אחת החברות הגדולות איתן אנחנו משתפים פעולה, ותתקשר עם הלקוחות שלה בישראל.
הדרישות הן:
• עברית רהוטה
• אנגלית ברמה גבוהה
• יחסי אנוש מעולים
• הכרות עם תוכנות מחשב
חבילת רילוקיישן: (לאדם אחד בלבד)
צוות הגיוס שלנו באתונה ישמח לשוחח איתך על הצעת העבודה המלאה.
הצעת עבודה נהדרת, מלא הטבות ואורח החיים היווני מחכים לך!
נא לשלוח קורות חיים באנגלית בלבד


סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00022
 
 
עמותת פתחון לב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פתחון-לב דרוש/ה רכז/ת תחום מתנדבים ומקבלי סיוע למרכז הסיוע בראשון לציון
ארגון פתחון לב מחפש רכז/ת תחום מתנדבים ומקבלי סיוע למרכז הסיוע בראשון לציון.
תחומי אחריות:
- ניהול יומן התנדבות של קבוצות וארגונים
- עבודה שוטפת וקשר רציף עם מקבלי הסיוע של הארגון
- מענה לטלפונים וטיפול בפניות של קבוצות מתנדבים ומקבלי סיוע
- עבודה אדמניסטרטיבית: הזנת נתונים למחשב, תיוק מסמכים ועדכון קבצים
- קבלת קבוצות של מתנדבים, תדרוכן ורישומן
- מתאים ל – משרה חלקית, משרת סטודנט, משרת אם
- שעות וימים - א’ – ה’, 9:00-14:00- גמיש (בפרויקטים וחגים נדרשות שעות נוספות)
· שכר – 35 ש"ח ברוטו לשעה.

דרישות:

- ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
- היכרות עם תוכנות Office, Excel ו- Outlook
- יכולות ניהול טובות ותכלול מספר רב של משימות
- יחסי אנוש טובים, סבלנות ואמפטיה
· אחריות, עצמאות יוזמה ומקצועיות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00016
 
 
Priority Software

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אחריות על הקשר השוטף עם לקוחות הקצה ושותפים עסקיים.
טיפול שוטף הכולל: הצעות מחיר, פתיחת הזמנה, גבייה, מענה טלפוני ועדכון במערכת פריוריטי.
ממשקי עבודה עם המחלקות הבאות: כספים, IT, תמיכה טכנית.

דרישות:

ידע בעבודה בסביבת פריורטי - חובה
רקע וניסיון באדמיניסטרציה / שרות לקוחות - חובה
ידע בתוכנות מחשב – יתרון
אנגלית – ברמה גבוהה
ברמה הבין אישית – יכולת עבודתה בצוות, יחסי אנוש טובים, יכולת למידה עצמאית , שירותיות, התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות

העבודה בפארק אפק בראש העין – הגעה עצמאית, חנייה בחניון החברה
משרה מלאה 5 ימים בשבוע, מ 8:30-17:30

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00015
 
 
ארץ צאלים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למלון ארץ צאלים בקיבוץ צאלים {סמוך לאופקים} מרשת מלונות ארץ, דרוש/ה פקיד/ת קבלה.
סביבת עבודה ממוחשבת מרובת ממשקים.
העבודה במשמרות וכוללת סופי שבוע וחגים.

דרישות:

ניסיון קודם בתיירות / מלונאות – יתרון.
נדרשת עצמאות, תודעת שירות גבוהה, יכולת תעדוף משימות, עבודה תחת לחץ, אנגלית ברמה טובה.
תנאים טובים למתאימים.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00004
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת ייבוא , רכש וקניינות בחולון דרוש/ה מזכיר/ה דוברת אנגלית -
אפשרות למשרה חלקית / מלאה.
עבודה מיידית

דרישות:

- קריאה ומענה במייל בשפה האנגלית.
- מסודר/ת היודע/ת לארגן ולסדר ביעילות חומר מקצועי.
- ראש גדול , יכולת עבודה עצמאי/ת ויכולת למידה עצמאית
- חריצות ויכולת ניהול זמן מעולה.
- שליטה ב"אאוטלוק" ברמה טובה מאוד כולל ניסיון
- אקסל ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

J-1514
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

 תותחית באדמיניסטרציה עם נסיון במכירות.
 התפקיד כולל: הפקת חשבוניות, הפקת תעודות משלוח,
 טיפול בתיקי לקוחות החברה, הזמנות, מכירות, הצעות מחיר ובק אופיס.
ימים א'-ה'
מיקום: ליד רחוב הלח"י בתל אביב.

דרישות:

תקתקןנית עם ראש גדול- חובה.
 נסיון / רקע במכירות- חובה.
ניידות - חובה. 
נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1206
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא רמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למחלקת IVF (מח' פוריות)
אנחנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת שהיא/הוא 'אדם של אנשים'.
כאלו שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש למטופלים שמוזמנים או מגיעים לבית החולים לבדיקות או לטיפולים. אנשי המזכירות הרפואית הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן מהווים את "הפנים של אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תעניקו שירות למטופלים שמגיעים לבית החולים ותעבדו מול יחידות שונות. תענו לפניות טלפוניות, פרונטאליות וממוחשבות של מטופלים בנושאים שונים. תתאמו ותאשררו תורים עם מטופלים ותעסקו בפעילות גבייה ממטופלים. תידרשו לעמוד ביעדי שירות ומקצועיות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו
תעבדו ברמת החייל כחלק מצוות הIVF המוביל שלנו.
העבודה במשמרות בשעות משמרות בוקר (6:30-14:30),
אמצע (10:00-18:00) וערב (14:00-22:00).
נדרשת זמינות לעבודה בימי ו' לסירוגין (עד תום פעילות), ימי שבת (לפי צורך).
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו. באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.

דרישות:

- תעודת בגרות מלאה- חובה. תואר ראשון - יתרון
- ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
- נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
- ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי!
אילו כישורים אנו מחפשים:
- שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ
- שתדעו לעבוד היטב בצוות מגוון
- שתהיו גורם אחראי, מסור ודיסקרטי
- ושתביעו נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
- רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

113189
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא אשדוד (כלניות) דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למחלקת הדימות.
אנחנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת שהיא/הוא 'אדם של אנשים'. כאלו שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש למטופלים שמוזמנים או מגיעים לבית החולים לבדיקות או לטיפולים.
אנשי המזכירות הרפואית הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן מהווים את "הפנים של אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תעניקו שירות למטופלים שמגיעים לבית החולים ותעבדו מול יחידות שונות. תענו לפניות טלפוניות, פרונטאליות וממוחשבות של מטופלים בנושאים שונים.
תתאמו ותאשררו תורים עם מטופלים ותעסקו בפעילות גבייה ממטופלים. תידרשו לעמוד ביעדי שירות ומקצועיות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו.
תעבדו באסותא אשדוד כחלק מצוות האדמינסטרציה המוביל שלנו. העבודה במשמרות בשעות 07:00-15:00 ,15:00-23:00 ו23:00-06:00 כולל בסופי שבוע.

למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו.
באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות.
תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.

דרישות:

מה אנחנו דורשים?
תעודת בגרות מלאה - חובה.
תואר ראשון - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי!
אילו כישורים אנו מחפשים:
שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ,
שתדעו לעבוד היטב בצוות מגוון,
שתהיו גורם אחראי, מסור ודיסקרטי
שתביעו נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

117533
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא באר שבעדרוש/ה מזכיר/ה הנהלה.
אנחנו מחפשים מזכיר/ה שיעניקו שירות מקצועי ואדיב תוך שמירה על נהלי החברה.
איך העבודה שלכם תיראה?
תעבדו באופן צמוד למנהלי בית החולים, תדרשו לסכם ישיבות הנהלה ולבצע מעקב ובקרה אחר המשימות, תנהלו יומן, תתאמו פגישות רבות משתתפים ותדאגו לאירוח ,תנפקו דו"חות עבור צוות ההנהלה ותכינו מצגות על פי הנדרש.
תקחו חלק בלתי נפרד מפרויקטים של בית החולים ותהיו זמינים מעבר לשעות הפעילות.
תעבדו עם ממשקים רבים ותדרשו לשמור על מקצועיות ודיסקרטיות לאור המידע אליו תחשפו.
תעבדו במשרה מלאה בימים א'-ה' בשעות 08:00-17:00.
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו. באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.

דרישות:

מה אנחנו דורשים?
תעודת בגרות מלאה- חובה. תואר ראשון - יתרון.
5 שנים בניהול משרד- חובה.
ניסיון בניהול יומן- חובה.
שליטה מלאה בתוכנות ה OFFICE -חובה.
ידע במערכות Business intelligence - יתרון.

אילו כישורים אנו מחפשים:
שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ,
שתדעו לעבוד היטב בצוות מגוון,
שתהיו גורם אחראי, מסור ודיסקרטי
ושתביעו נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

117516
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא רמת החייל דרוש/ה מנהל/ת צוות אדמיניסטרטיבי למחלקת אונקולוגיה.
מהות התפקיד :
מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בהתאם לנוהלי החברה ולתחומי האחריות שהוגדרו.
כולל אחריות על הצוות האדמניסטרטיבי במחלקה/מכון, פיקוח ובקרה, תפעול שוטף של המחלקה וכדומה.
התפקיד כולל:
התמקצעות בנושאי המחלקה/מכון
אחריות על איכות השירות
ניהול תורים במחלקה/מכון
חניכה והדרכה של מזכיר/ה חדש/ה
מעקב אחר יומני המחלקה
סידורי עבודה לצוות המחלקה/מכון.
שעות העבודה :
ימים א'-ה', משמרות בוקר וערב בשעות פעילות המחלקה (7:00-22:00).

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
תואר ראשון - יתרון משמעותי
ניסיון אדמניסטרטיבי קודם - שנתיים לפחות
ניסיון ניהולי - חובה.
היכרות עם התחום הרפואי והאונקולוגי- יתרון משמעותי.
כישורים נדרשים:
יכולת הובלה והנעת צוות
תודעת שירות גבוהה
גמישות מחשבתית
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים
יכולת עבודה בלחץ
אחריות
מסירות
נכונות ללמידה והתפתחות
דיסקרטיות ואמינות.
רק פניות מתאימות תיעננה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

117480
 
 
G1 - אבטחה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבניין משרדים בכפר נטר דרוש /ה פקיד /ת קבלה.
במסגרת התפקיד – עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת קבלת קהל, התנהלות מול ספקים ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 07:00-16:00.
* שכר מתגמל וסביבת עבודה נעימה.
* תנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון, כולל קרן השתלמות.
* משרה לטווח ארוך ללא שבתות וחגים.

דרישות:

* יחסי אנוש מצוינים.
* יכולת סדר וארגון גבוהה.
* ידע בתוכנות אופיס ומחשב.
* עדיפות לבעלי ניסיון בתחום דומה.

אנו מזמינים אותך להצטרף לחברה מובילה עם תקן בינלאומי לשמירה על זכויות עובדים!

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

116396
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנחנו‎, ‎במגדל‎, ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎הפנסיוני‎ ‎המובילה‎ ‎בישראל‎, ‎רוצים אותך כרכז/ת תפעול למחלקת ‏back-office‏ הממוקמת‎ ‎בקריית‎ ‎אריה‎ – ‎פתח‎ ‎תקווה או באשקלון.
התפקיד‎ ‎מגוון וכולל‎ ‎בדיקה‎ ‎והזנת‎ ‎נתונים‎ ‎למערכות‎ ‎פיננסיות‎‏, ביצוע‎ ‎שינויים‎ ‎ועדכונים‎ ‎בתוכניות‎ ‎ביטוח‎‏, ‏עבודה‎ ‎עם‎ ‎ממשקים‎ ‎שונים‎ ‎בארגון‎‏.‏‎
אנחנו יודעים‎ ‎לתת‎ ‎מגדל‎ ‎של‎ ‎תנאים‎: ‎
‏- מתן‎ 13 ‎ימי‎ ‎חופשה‎ ‎בתשלום‎ ‎בשנה‎ + 2 ‎ימי‎ ‎בחירה‎ + ‎דמי‎ ‎הבראה‎ ‎הגבוהים‎ ‎ב‎-150% ‎מהמקובל‎ ‎במשק‎.
‎- ‎כניסה‎ ‎כעובד‎/‎ת‎ ‎חברה‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎. ‎הכניסה‎ ‎מקנה‎ ‎השתתפות‎ ‎בפעילויות‎ ‎גיבוש‎, ‎תרבות‎, ‎רווחה,‏‎ ‎חדר‎ ‎כושר‎ ‎ואף‎ ‎השתלבות‎ ‎במסלולי‎ ‎קידום‎ ‎ועתודות‎ ‎מקצועיות‎.
‎- ‎הסעות‎ ‎הלוך‎-‎ושוב‎ ‎מתחנת‎ ‎הרכבת‎ ‎קריית‎ ‎אריה‎ ‎פתח‎-‎תקווה‎.
‎- ‎סביבה‎ ‎תומכת‎, ‎מאתגרת‎ ‎ומתקדמת‎. ‎

דרישות:

יכולות סדר וארגון ‏
מוטיבציה גבוהה
מכוונות לתפקיד תפעולי
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00172
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למגדל‎ ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎המובילה‎ ‎דרושים /‎ות‎ ‎נציגי /‎ות‎ ‎בק‎ ‎אופיס‎ ‎לתפעול‎ ‎שוטף‎ ‎של‎ ‎פוליסות‎ בתחום הפנסיוני.
התפקיד‎ ‎כולל‎ ‎הפקות‎ ‎פוליסות‎ ‎במערכות‎ ‎הממוחשבות‎, ‎שינויים‎ ‎בפוליסות‎, ‎הזנות‎ ‎נתונים‎.
הזדמנות‎ ‎מעולה‎ ‎לצבור‎ ‎ניסיון‎ ‎בתחום‎ ‎המתפתח‎ ‎כיום‎ ‎בשוק‎!
משרה‎ ‎מלאה‎ ‎בשעות‎ ‎נוחות‎, ‎ללא‎ ‎משמרות‎ 8.5 ‎שעות‎ + שעות נוספות.
משרדי‎ ‎החברה‎ ‎ממוקמים‎ ‎בפתח‎ ‎תקווה‎ ‎‎(‎קריית‎ ‎אריה‎) ‎שאטלים‎ ‎עומדים‎ ‎לרשות‎ ‎העובדים‎ ‎מתחנת‎ ‎רכבת‎ ‎קרית‎ ‎אריה‎ ‎פ‎"‎ת‎.
קליטה‎ ‎לארגון‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎, ‎תנאים‎ ‎סוציאליים‎ ‎משודרגים‎, ‎חדר‎ ‎אוכל‎, ‎חדר‎ ‎כושר‎!

דרישות:

- בגרות מלאה - חובה. תואר ראשון - יתרון משמעותי.
- יכולות תפעוליות, יסודיות, יכולת למידה והשקעה.
- מוטביציה ורצון להתפתח לטווח הארוך.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00133
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למגדל‎ ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎המובילה‎ ‎דרושים /‎ות‎ ‎נציגי /‎ות‎ ‎בק‎ ‎אופיס‎ ‎לתפעול‎ ‎שוטף‎ ‎של‎ ‎פוליסות‎ בתחום הפנסיוני.
התפקיד‎ ‎כולל‎ ‎הפקות‎ ‎פוליסות‎ ‎במערכות‎ ‎הממוחשבות‎, ‎שינויים‎ ‎בפוליסות‎, ‎הזנות‎ ‎נתונים‎.
הזדמנות‎ ‎מעולה‎ ‎לצבור‎ ‎ניסיון‎ ‎בתחום‎ ‎המתפתח‎ ‎כיום‎ ‎בשוק‎!
משרה‎ ‎מלאה‎ ‎בשעות‎ ‎נוחות‎, ‎ללא‎ ‎משמרות‎ 8.5 ‎שעות‎ + שעות נוספות.
משרדי‎ ‎החברה‎ ‎ממוקמים‎ ‎בפתח‎ ‎תקווה‎ ‎‎(‎קריית‎ ‎אריה‎) ‎שאטלים‎ ‎עומדים‎ ‎לרשות‎ ‎העובדים‎ ‎מתחנת‎ ‎רכבת‎ ‎קרית‎ ‎אריה‎ ‎פ‎"‎ת‎.
קליטה‎ ‎לארגון‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎, ‎תנאים‎ ‎סוציאליים‎ ‎משודרגים‎, ‎חדר‎ ‎אוכל‎, ‎חדר‎ ‎כושר‎!

דרישות:

- בגרות מלאה - חובה. תואר ראשון - יתרון משמעותי.
- יכולות תפעוליות, יסודיות, יכולת למידה והשקעה.
- מוטביציה ורצון להתפתח לטווח הארוך.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00133
 
 
הבורסה לניירות ערך

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבורסה לניירות ערך דרוש/ה מזכיר/ה זמנית, ללשכת מנכ"ל ויו"ר, במשרה מלאה לצורך החלפה לחופשת לידה.

הגדרת התפקיד:
אדמיניסטרציה הקשורה לפעילות השוטפת של הלשכה לרבות תיאום פגישות, מענה לטלפונים, הדפסות הכנת מצגות, הזמנת ציוד משרדי, תיוקים, ועוד.
כל תמיכה הנדרשת במסגרת הפעילות השוטפת המטופלת בלשכה.
כל מטלה אחרת שתוטל מעת לעת.

דרישות:

השכלה אקדמית.
ניסיון מוכח בעבודה בלשכה בכירה.
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור.
יכולת ארגון גבוהה, כולל: תאום פגישות, מעקב אחר ביצוע ועוד.
שליטה מלאה בכלי מחשוב ותוכנות OFFICE 2013.
יחסי אנוש טובים וניסיון בממשקי עבודה עם גורמי חוץ ופנים ומול דרגי ניהול בכירים.
נכונות ויכולת לעבוד שעות נוספות רבות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00020
 
 
אל שרד בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אופנה בדרום תל אביב דרוש/ה מתאם/ת בק אופיס למחלקת השיווק.
במסגרת התפקיד- הזנת הזמנות במערכת , הוצאת סחורה ללקוחות , תיאום בין סוכן שטח למשרד, הפקת דוחות יומיים של נתוני מכירות והזמנות, שירותי בק אופיס למחלקת הלבשה תחתונה

דרישות:

משרה מלאה
שליטה מלאה באקסל- חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00104
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin