חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי הירושלים. איתור מקום העבודה החדש שלך גם בירושלים, יהודה ושומרון, מודיעין.

חברות מגייסות

AC נכסים sparkybee  Software AG QMR

30 - 1 מתוך 69

דרושים בירושלים- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למשרד רו"ח בירושלים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר לעבודה בצוות
משרה מלאה (אפשות ל7.5 שעות)

דרישות:

ניסיון בעבודה במשרד רו"ח-חובה
ניסיון בעבודה כחשב/ת שכר-חובה
ניסיון בעבודה כמנהל/ת חשבונות - 2-3 שנות ניסיון לפחות- חובה
שירותיות
יכולת עבודה בלחץ
הכרות עם תוכנות חשבשבת ושקלולית- יתרון

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1788
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

חשבת שכר בכירה עם נסיון בניהול עובדים' לחב' גלובלית בתל אביב.
התפקיד כולל: ניהול צוות מח שכר + תפעול וטיפול בכל היבטי השכר.
מיקום: תל אביב. יש חנייה.
עובדת חברה מהיום הראשון!

דרישות:

אנגלית ברמה שוטפת- חובה.
ניסיון ניהולי- חובה.
נסיון של 4-5 שנים לפחות בתחום השכר- חובה.
ידע מעמיק בתחום השכר- חובה.
נסיון באקסל ברמה גבוהה- חובה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1372
 
 
גלאט ג'ובס

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנה"ח למשרד עורכי דין ברמת גן.
התפקיד כולל: עבודה על תיקי לקוחות, חד צידי. + מע"מ.
ימים א’-ה’- משרה מלאה. ( ניתן להתחיל בין 07:30-09:00 בבוקר )
מיקום: מתחם הבורסה, קרוב לתחנת רכבת.
מתאים גם לתושבות דרום וצפון.
עובדת משרד מהיום הראשון.

דרישות:

נסיון על חשבשבת- חובה.
נסיון במע"מ- חובה.
תעודת הנה"ח סוג 2- חובה.
נסיון כמנה"ח במשרד עו"ד- יתרון מובהק.
נסיון בעדכנית- יתרון מובהק.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1777
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

מנהל/ת חשבונות בעלת ניסיון למשרה גמישה במשרד הנה"ח

דרישות:

3-5 שנים ניסיון, ידע בהנה"ח עד מאזן, ידע בפריוריטי,-יתרון. חשבשבת. ידע וניסיון בחשבות שכר.(לא חובה תעודה). סדר, דיוק.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

לפי שעות

קוד משרה:

jb-1692
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה תעשייתית מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת כספים.

דרישות:

דרישות: ניסיון מחברות תעשיתיות עם פעילות של יבוא ויצוא

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3014
 
 
Infinity Labs

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ליאורה

תיאור:

בוא/י לקחת חלק בטכנולוגיה של המחר!
חברת הייטק מובילה מגייסת בוגר/ת תואר ראשון ומעלה למשרה מאתגרת בפיתוח תוכנה.
במסגרת התפקיד, תשתלב/י כחלק מצוות פיתוח המוצר ותהיה אחראי/ת על כל שלבי פיתוחו - מהתכנון ועד העיצוב.
אין צורך בניסיון קודם בתחום, רק רצון ללמוד ולהתפתח. הכשרה מקיפה של חצי שנה תינתן למתאימים/ות. אפשרויות קידום קיימות.
שכר גבוה למתאימים/ות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרישות:

פסיכומטרי גבוה
תואר ראשון (ומעלה) בממוצע גבוה
מוטיבציה גבוהה לעבודה בתחום פיתוח התוכנה
יכולת למידה עצמאית מפותחת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01814
 
 
בנק מזרחי-טפחות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: גיוס

תיאור:

מעוניין/ת בקריירה בנקאית בסביבת עבודה צעירה ודינאמית? מעוניין/ת להיקלט כעובדי /ות בנק מהיום הראשון?
בנק מזרחי טפחות מגייס בנקאים/ות טלפוניים למרכז הבנקאות בלוד.
המשרה כוללת ביצוע פעולות ומתן מענה ללקוחות קיימים של הבנק בתחומי הבנקאות השונים, עו"ש, שיקים, העברות, השקעות, תוך התאמת מוצרים פיננסיים ללקוחות הבנק.

אפשרות להסעות מאזור המרכז והשפלה.
קליטה כעובדי/ות בנק- תנאים מצוינים (חדר אוכל, חדר כושר, תנאים של עובד בנק)

דרישות:

סטודנטים /ות לתואר ראשון/שני , יכולת גבוהה למתן שירות ומכירה.                          
ניסיון בשירות לקוחות ומכירות - יתרון.
מוטיבציה גבוהה ורצון להשתלב במערכת הבנקאית.
שליטה בשפות - יתרון.
שעות פעילות
24:00-07:00, ימי ו' וחג עד 14:00, מוצ"ש ומוצ"ח שעה וחצי אחרי צאת השבת ועד חצות.
 4 משמרות בשבוע - 75% משרה  - 3 משמרות בוקר, 1 ערב (7-8 שעות למשמרת).
 4 משמרות בשבוע – 60% משרה – משמרות בוקר קצרות.
העבודה בלוד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00224
 
 
בנק מזרחי-טפחות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: גיוס

תיאור:

מעוניין/ת בקריירה בנקאית בסביבת עבודה צעירה ודינאמית? מעוניין/ת להיקלט כעובדי /ות בנק מהיום הראשון?
בנק מזרחי טפחות מגייס בנקאים/ות טלפוניים למרכז המשכנתאות בירושלים.
המשרה כוללת בניית תיק משכנתא ללקוחות פוטנציאלים ומתן שירות ללקוחות קיימים בתחומי האשראי, גביה ושירות לקוחות.

קליטה כעובדי/ות בנק- תנאים מצוינים

דרישות:

סטודנטים לתואר ראשון/שני / בוגרי תואר
יכולת גבוהה למתן שירות ומכירה
יכולת ניסוח, שליטה ושימוש בשפה העברית בע"פ
מוטיבציה גבוהה ורצון להשתלב במערכת הבנקאית
יכולת עבודה מול מערכות טכנולוגיות מתקדמות
שליטה בשפות – יתרון

היקף משרה:  60% – שבועיים בחודש 3 משמרות ,שבועיים בחודש 4 משמרות (אפשרות ל3 משמרות בשבוע א-ה)

                   75% – שבועיים בחודש 4 משמרות, שבועיים בחודש 5 משמרות

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00226
 
 
בנק מזרחי-טפחות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: גיוס

תיאור:

מעוניין/ת בקריירה בנקאית בסביבת עבודה צעירה ודינאמית? מעוניין/ת להיקלט כעובדי /ות בנק מהיום הראשון?
בנק מזרחי טפחות מגייס בנקאים/ות טלפוניים למרכז הבנקאות בלוד.
המשרה כוללת מתן הצעות אשראי ללקוחות פוטנציאלים בתחומי הרכב, כרטיסי אשראי וגיוס לקוחות.

אפשרות להסעות מאזור המרכז והשפלה.
קליטה כעובדי/ות בנק- תנאים מצוינים (חדר אוכל, חדר כושר, תנאים של עובד בנק)

דרישות:

סטודנטים /ות לתואר ראשון/שני  / בוגרי תואר
יכולת גבוהה למתן שירות ומכירה.                            
ניסיון בשירות לקוחות ומכירות - יתרון.
מוטיבציה גבוהה ורצון להשתלב במערכת הבנקאית.
שליטה בשפות - יתרון

היקף משרה: 75% – 4 משמרות בשבוע (1 בוקר, 3 ערב / 2 בוקר, 2 ערב)
                  60% – 4 משמרות בשבוע - עדיפות למשמרות ערב (6 שעות במשמרת)

העבודה בלוד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00225
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה פיננסית בינלאומית יציבה ודינמית, המתמחה במתן שירותים בתחום שוק ההון דרוש/ה חשב/ת כספים, לניהול הפעילות הפיננסית של החברה בכפיפות לנציג הבעלים.
העבודה כוללת התנהלות מול מוסדות פיננסים, חברות בנות בחלקן offshore, ניתוח נתונים כספיים ושיווקיים, ניהול מנהלות חשבונות בארץ ובחו"ל.
תנאים יקבעו לפי ניסיון המועמד/ת

דרישות:

· רואה חשבון מוסמך/ת- חובה
· ניסיון לפחות בחברה פרטית אחת אחרי משרד רואה חשבון
· אנגלית ברמה גבוהה
· ידע בתוכנת אקסל ברמה גבוהה- חובה
· ניסיון בעבודה מול חברות בינלאומיות - יתרון
· ניסיון בניתוח נתונים סטטיסטיים ואנליזות שונות.
· ניסיון בניהול תזרים מזומנים.
· יכולת הסקת מסקנות והגשת המלצות להנהלת החברה.
· ניסיון ניהולי קודם- יתרון
· יכולת עבודה עצמאית וניהול תהליכים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-69
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ייעוץ מובילה בתחומה בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בכירה ומנוסה לסניף ירושלים
עבודה מול  חברות  סטארט-אפ ניהול מספר חברות תוך ליווי מקצועי וטיפול מלא בהנהלת החשבונות
התפקיד כולל התאמות בנקים, טיפול בחשבוניות, ספקים, סגירה חודשית ,תשלומים בארץ ובחו”ל וניהול כרטיסי אשראי
כראש צוות יהיו תחת אחריותך הניהול האישי והמקצועי של מספר מנהלות חשבונות, נתינת מענה מקצועי לשאלות, פתרון בעיות והובלת תהליכים אל מול הלקוחות
תנאים מצוינים למתאימים. 

דרישות:

10 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות עצמאית עד מאזן
5 שנים ניסיון בניהול צוות הנהלת חשבונות
ניסיון בהייטק וסטארטאפים - יתרון
ניסיון בפריוריטי-חובה
ניסיון בשיקלולית - יתרון
ידע באקסל - חובה
אנגלית - רמה טובה -חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00288
 
 
קבוצת עיצוב במה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת עיצוב במה הנה החברה המובילה בתחום בינוי והקמת במות, תפאורות ומסכי לד למופעים ואירועים. אנו לוקחים חלק בהפקות הגדולות והמושקעות בארץ
אנו מבקשים לאתר מנהל/ת חשבונות מנוסה לעבודה בצוות
במסגרת התפקיד
טיפול בחשבוניות, ביצוע התאמות בנקים, ספקים ולקוחות, הכנת צ’קים, ניתוח כרטיסי אשראי, קופות קטנות, תשלומים שוטפים, תמיכה בשכר, תיוקים, דיווח
עבודה מגוונת בתחום לקוחות , בנקים וספקים
טיפול ברשימוני יבוא
מענה לנושאים שונים הקשורות בתחום הכספים
.
עבודה בסביבה איכותית ודינמית על תוכנת הפריוריטי

המשרה ממוקמת במטה הארגון, רמלה, תל חי 11.

דרישות:

הנהלת חשבונות סוג 2 /סוג 3.
ניסיון מוכח כמנה"ח בארגון,4 שנות ניסיון לפחות.
ניסיון בתחום לקוחות וספקים - יתרון.
סדר וארגון.
דייקנות.
מוסר עבודה.
אחריות ורצינות.
שליטה בפריוריטי - עדיפות.
זמינות למשרה מלאה + ש"נ בעת צורך
ראש גדול, יכולת למידה מהירה והנעה עצמית, סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות
מועמדים/ות מתאימים/ות מוזמנים/ות לפנות-

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
טופ משאבי אנוש בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טופ משאבי אנוש

תיאור:

לחברה יצרנית באזור ירושלים דרוש/ה חשב/ת שכר ומנהל/ת בקרות פיננסיות
הכנת משכורות לעובדי החברה
התנהלות חודשית ודיווחים מול מוסדות ורשויות המס
טיפול בקופות סוציאליות ובניכויים לקרנות פנסיה
בקרות פיננסיות חברות בנות:
עבודה מול חשבי החברות הבנות, סמנכ"לית כספים ומבקר פנים
ביצוע ביקורת שוטפת על הנתונים הכספיים והבקרות הפנימיות של חברות בנות עפ"י תכנית עבודה מסודרת.,

דרישות:

השכלה: מנהל/ת חשבונות מדופלם + חשב שכר מוסמך / כלכלן
ניסיון: למעלה מ 4 שנות ניסיון בחברה גדולה כחשב שכר ומנהל חשבונות
בקיאות בנושא שכר ודיני עבודה
בקיאות בנושא דוחות פיננסיים עד מאזן
ידע והיכרות עם תוכנות שכר והנהלת חשבונות
אנגלית ברמה גבוהה
טיסה אחת לחציון לאתרי החברות הבנות בחו"ל לצורך ביקורת

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3086
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שיר

תיאור:

לאשכולות הביקורת והייעוץ של BDO דרוש/ה מתמחה לראיית חשבון,
לסניפי תל אביב וירושלים

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*

דרישות:

בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות- חובה
זמינות מידית- יתרון
לאחר מבחני מועצה- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

1781
 
 
אופיר אופטרוניקס סולושונס

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובלית יצרנית היושבת בהר חוצבים בירושלים דרוש/ה כלכלן/ית

התפקיד כולל:
ביצוע וניהול בקרה תקציבית
הכנת דוחות ניהוליים חודשיים
בניית תחזיות
ניתוח מלאים, תמחיר ורווח גולמי
בקרה על חברות בנות בקבוצה
הובלת שיפורים ותמיכה בצרכי העסק
נדרשים ידע והבנה חשבונאיים

כישורים:
עבודה עצמאית
ראש גדול וראייה רחבה
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
יכולת ירידה לפרטים, דיוק וסדר
יכולת עבודה במצבי לחץ

דרישות:

דרישות:
· השכלה: תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים ממוסד אקדמי מוכר
· ניסיון: 4-5 שנים בתפקיד כלכלן/ית
· אקסל ברמה גבוהה מאוד
· אנגלית ברמה גבוהה מאוד- עבודה מול חו”ל
· רקע מחברה תעשייתית יצרנית
· ניסיון בעבודה מול חברות בחו"ל – יתרון
· ידע ב SAP – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2251
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

צוות ניהול סיכונים מתקדם גדל וצומח, ואנו מחפשים אנליסט/ית מוכשר/ת ושאפתנ/ית לתפקיד התחלתי בצוות מהמובילים בארץ בתחום ניהול הסיכונים אצל לקוחות מהגדולים בתעשייה.
במסגרת התפקיד-
· ניתוח והבנה מעמיקה של תהליכים עסקיים וטכנולוגיים תוך כדי התמקדות
בזיהוי מגוון סיכונים.
· תכנון ויישום פתרונות ללקוחות.
· ייעול תהליכי עבודה.
· ביצוע מחקרים והכנת דו"חות.
המשרה במשרה מלאה במשדרנו במגדלי עזריאלי ת"א, וכוללת נסיעות ללקוחות בארץ ובחו"ל.

דרישות:

תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה – חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאד – חובה. רמת שפת אם – יתרון.
זמינות למשרה מלאה + שעות נוספות – חובה.
יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה – חובה.
נכונות לנסיעות לחו"ל - חובה.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5332
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לDeloitte, הפירמה הגודלה בעולם ליעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה יועצ/ת למגזר הציבורי לעבודה בסביבה מאתגרת ומשתנה.
במסגרת התפקיד יבוצעו ביקורות פנימיות וביקורות שכר מבוססות נתונים (sql), אצל לקוחות הפירמה.
העבודה במשרה מלאה במשרדי הפירמה בהר חוצבים בירושלים, וידרשו נסיעות ללקוחות ברחבי הארץ.

דרישות:

תואר ראשון-חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
SQL – יתרון
ניסיון רלוונטי-יתרון
יכולת גבוהה של ביטוי בכתב ובעל פה.
יכולת ניתוח תהליכים עסקיים והסקת מסקנות.

מיקום המשרה:

ירושלים, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5426
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל Deloitte – פירמת יעוץ וראיית חשבון המובילה בעולם, דרוש/ה עוזר/ת חשבת למחלקת הכספים במטה החברה
התפקיד כולל:
• הובלה ותמיכה בפרויקטים של מחלקת הכספים לרבות יישום מערכת ERP
• תמיכה בצוות הכספים ביישום תכניות אסטרטגיות ותהליכים פיננסיים
• תמיכה בהכנת דוחות כספיים חודשיים ודוחות להנהלה, תוך יעול תהליכים וקיצור לוחות זמנים
• שיפור והטמעה של נהלים חדשים וכן ביצוע בקרות פנימיות
• ממשק עבודה עם אנשי הכספים בארץ ובחו"ל, גורמי מטה שונים ועוד
• עבודה ומתן תמיכה למחלקות השונות בארגון בנושאים כספיים, פיקוח ואחריות על הכשרה והדרכה כנדרש, כולל הערכת ביצועים ביחס ליעדים אסטרטגיים

דרישות:

• תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות – רו"ח מוסמך/ת. תואר שני- יתרון
• התמחות מטעם אחד ממשרדי ה"BIG 4" - יתרון
• אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה
• שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Excel) – חובה
• ניסיון בעבודה עם מערכת ERP (כולל יישום), SAP או Priority- יתרון
• ניסיון של 2-4 שנים כעוזר/ת חשב בחברה גלובלית- יתרון משמעותי
• יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה באופן עצמאי, יסודיות ויכולת גבוהה של ביצוע מספר רב של משימות במקביל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5857
 
 
דיסקרטי - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לארגון פיננסי גדול דרוש/ה אחראי/ת גבייה חו"ל. במסגרת התפקיד
- תיעוד נהלי עבודה - כתיבה ועדכון של נהלים קיימים וייעול תהליכי עבודה.
- הכנת דוחות וניתוח ע"פ צרכי ההנהלה: גיול חובות, ימי אשראי, יעדי גבייה ועוד.
- מעקב ובקרה על לקוחות בארץ ובחו"ל כולל הוצאת חשבונות, ייחוס תקבולים, התאמות וניתוח יתרות לקוחות.
- טיפול וגבייה של חובות ישנים.
העבודה בממשק עם לקוחות ונציגויות של הארגון בחו"ל ודרגי הניהול הבכירים של הארגון.

דרישות:

- אקסל ברמה גבוהה מאד - חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה.
- יכולות הבעה גבוהות בכתב ובע"פ.
- תקשורת בין-אישית גבוהה ויכולת ניהול ממשקים.
-ניסיון קודם בתפקיד דומה או מארגון גלובאלי - יתרון משמעותי.
נסיון בפריוריטי - יתרון.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5420
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a consultant you will work on varied projects across different industries,
supporting the management team of Israel’s leading companies as they face their most important decisions. You will be responsible for conducting analysis, generating insights and presenting recommendations which will create an impact on our clients.
You will be continuously challenged, always learning and joining a family.

דרישות:

• Graduate of a top-tier academic institution from all fields of study
• Proven record of excellence (academic or professional)
• Team player and strong communication skills
• Strong analytical and problem solving skills - "Out of the box" thinking
• Fast learning ability and independence with a strong business understanding
High English proficiency is required, other languages - advantage

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4982
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנחנו מתרחבים ומחפשים אתכם!
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה חשבון לחטיבת הביקורת
התפקיד כולל עבודה מול לקוחות ממגוון המגזרים
התמקצעות בארגון גלובלי מוביל
העבודה הנה במשרה מלאה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרישות:

בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון עד שנתיים
יכולת עבודה בצוות, הבחנה בין עיקר לטפל, עצמאות, יכולת התנסחות ברמה גבוהה, יכולת למידה מהירה

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5495
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל-Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רו"ח למחלקת Deloitte Private.
עבודה במשרה מלאה במשרדי הפירמה, מגדלי עזריאלי - תל אביב.

דרישות:

בוגר /ת תואר ראשון – חובה
ניסיון מוכח של 6 שנים ומעלה כרו"ח- חובה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5503
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדול בעולם Deloitte, דרוש/ה מתמחים בראיית חשבון למשרדנו בתל אביב .
התפקיד הינו בחטיבת הביקורת של החברה, במגוון רחב של תחומים:
הייטק , נדל"ן, תעשייה ומסחר. 
עבודה על תיקי ביקורת גדולים לחברות ציבורית וגדולת במגוון תחומים. 
בואו להיות חלק מצוות מקצועי וללמוד מהטובים ביותר. 

דרישות:

תואר ראשון בחשבונות לאחר שנת השלמה - חובה!
אנגלית ברמה גבוהה - יתרון משמעותי.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4996
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה בעולם Deloette. דרוש/ה רו"ח עם שנתיים ניסיון בביקורת חברות.
התפקיד הינו בחטיבת הביקורת של החברה בתחומים הבאים:
הייטק
פיננסי
נדל"ן
תעשייה.
המשרה הינה במשרדי החברה בעזריאלי ת"א.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי - חובה. (לאחר שנת השלמה)
אנגלית ברמה טובה - חובה
זמינות ונגישות לעבודה באזור המרכז.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4996
 
 
בנק יהב לעובדי המדינה בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק יהב (סניף ירושלים ותל אביב) דרוש/ה בנקאי/ת פרונטלי
במסגרת התפקיד- מתן שירות בנקאי פרונטלי ללקוחות הבנק
5 ימי עבודה בשבוע מתוכם יומיים מפוצלים (ימי שני ורביעי)
ההכשרה תינתן ע"י הבנק
מועמדים/ות מתאימים/ות יקלטו כעבודי/ות בנק מהיום הראשון (!) 

דרישות:

* תואר אקדמאי במנהל עסקים / כלכלה – יתרון
* ניסיון בעבודה בנקאית – יתרון
* מכוונות לשירות לקוחות ולמכירת מוצרים בנקאיים
* אוריינטציה מכירתית
* כושר ביטוי מצוין 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00008
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

קליטת חשבוניות ספקים, הפקת ושליחת חשבוניות ללקוחות, ביצוע קבלות, ביצוע התאמות מול ספקים ועוד

דרישות:

הסמכה בהנהח"ש סוג 2 לפחות
ניסיון של שנתיים בהנהלת חשבונות
ניסיון בעבודה עם מערכת פריורטי.
ניסיון בעבודה עם אקסל
נכונות לעבודה במשרה מלאה ושעות נוספות באיזור השרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00826
 
 
SAPIENS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שיר

תיאור:

Responsible for all quarterly and annual closings, tax reports, Chief Scientist reports
Handling the SOX field
Regularly interact with the accounting department
Work closely with the company's international offices
Tasked with managing cross-country accounting compatibilities

דרישות:

CPA from a Big 4 firm internship
* 2+ years of the big 4 accounting firm experience
* Experience with SOX
* Experience auditing technology companies, a big plus
* Must be fluent in English
* Willingness to commit to the job and put in long hours when needed
* Oracle/ ERP Experience, a plus
* Independent, detail oriented, a team player, a great multitasker and be able to think outside the box
* Excellent analytical abilities
This is a full time position. Willingness to work overtime when necessary

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27344
 
 
SAPIENS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שיר

תיאור:

Sapiens is looking for a Finance Controller who will be part of the global finance team.
Work directly with external audit team during quarterly and year end audits to ensure all financial information is properly supported
Responsible for monthly, quarterly and annual closings, tax reports, chief scientist reports Handling the SOX field
Tax reports.
Reports to the authorities.
Payroll checks: Compensation, allowance, holidays.
Management of bookkeeping staff.
Revenue Recognition and billing responsibility.
Direct responsibility of subsidiaries in Israel.
AR aging control and responsibility for collection.
Cash Flow actual and forecast analysis.


דרישות:

CPA from a Big 4 firm.
Preference to experience auditing in public corporations.
5+ years of experience, that include experience working in a global and public organization.
Proficient in Microsoft Excel
Management skills codabilities- Advantage.
Experience with tax reports.
Skills, Knowledge and Attributes
Strong interpersonal and bilingual communication skills – written and verbal
Ability to maintain a high level of confidentiality and demonstrate a high level of maturity
Ability to work independently. Highly motivated and committed.
Accurate and detailed oriented with high level of analytical and professional skills.
Efficient, organized multi-tasking and customer-oriented.
Ability to work with multiple interfaces, including managers and colleagues, in Israel and abroad.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27421
 
 
דרך חדשה גיוס והשמת עובדים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף פיננסי גדול ומוביל בתחומו בתל אביב, דרוש/ה כלכלן/ית אנליסט/ית ,
בעל/ת תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/ראיית חשבון, לביצוע הערכות שווי של חברות בתחומי- רכישות/מיזוגים/ניהול אופציות וידע בקריאת דוחות כספיים.
חובה!!-
ניסיון קודם בתחום הערכות שווי
ניסיון בהבנת דוחות כספיים ויכולת קריאת חוזים באנגלית.
אנגלית ברמת שפת אם
סביבת עבודה איכותית, דינאמית, מעניינת ומאתגרת.
שכר ותנאים מעולים!!!

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס/ראיית חשבון-חובה
ניסיון קודם בתחום הערכות שווי
ניסיון בהבנת דוחות כספיים ויכולת קריאת חוזים באנגלית.
אנגלית ברמת שפת אם

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00760
 
 
קבוצת פילת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

המערך הבינלאומי מנהל פעילות רוחבית וחוצת-זירות. קהלי היעד ממרבית הזירות נהנות מרשת ההסכמים, התוכניות והקשרים הבינלאומיים שהמערך הבינלאומי מתחזק עבור התעשייה. המערך הבינלאומי מתפקד כגשר בין כלכלות ותרבויות עסקיות.
במסגרת התפקיד:
· אחריות על בנייה והוצאה לפועל של תכנית עבודה מול אירופה.
· איתור, ייזום והובלה של שתופי פעולה עם ארגונים ממשלתיים וחברות פרטיות באירופה.
· מיפוי הזדמנויות בשוק האירופי ופיתוח פלטפורמות חדשות לשת"פ תוך הבנת צרכי התעשייה בארץ.
· ייזום וניהול תקשורת שוטפת וכן פיתוח שת"פ למול חברות בארץ ובחו"ל, גורמים ממשלתיים וגופים ציבוריים.
· עבודה שוטפת מול הארגונים והצוותים המקבילים במדינות אירופה.
· שיווק פעילות השת"פ לחברות ישראליות מתאימות, קידום וביצוע out reach אקטיבי.
· מעקב אחרי ביצוע פרויקטים בפן הטכנולוגי והפיננסי.
נא להפנות קורות חיים למייל pilat_innovationisrael@talent-sys.com * עד לתאריך 10/03/2020 בשעה 24:00.
המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
העבודה במשרדי החברה בירושלים.
תחילת ההעסקה מיידית.
הרשות תשקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי, אך לא חייב, לציין זאת בקורות החיים שהו/יא מעביר/ה.




דרישות:

· תואר ראשון באחד או יותר מהתחומים הבאים: מנע"ס, יחסים בינלאומיים, כלכלה או תואר רלוונטי אחר- חובה.
· MBA – יתרון.
· ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בפיתוח עסקי או עבודה שיווקית בסביבה טכנולוגית גלובלית- חובה.
· ניסיון בהובלת פרויקטים, לרבות מעקב פיננסי וניהול משאבים – חובה. 
· ניסיון בעבודה בשפה האנגלית, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ- חובה.
· ניסיון עבודה באירופה – יתרון משמעותי, ניסיון מול צ' אמריקה- יתרון.
· נכונות לנסיעות לחו"ל- חובה.
· שליטה מלאה בתוכנות Office.
· יכולת מולטי-טאסקינג ועבודת צוות.
· ייצוגיות, יכולת נטוורקינג ושיתופי פעולה.
· יכולות שיווקיות, כולל ניסיון בארגון והשתתפות בכנסים בינלאומיים – יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

308
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin