חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים קווליטסט AC נכסים קומטק

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום ניהול כספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה תעשייתית יצרנית ותיקה ומשגשגת, דרוש/ה מנהל/ת כספים לניהול מחלקת הכספים.
  • דיווח ישירות למנכ"ל
  • אחריות על דוחות כספים מא ועד ת, מערך הכספים, דיווחים להנהלה,
  • חבר הנהלה,
  • ניהול מחלקת הנהלת חשבונות וכלכלן
  • תפקיד המחייב יכולות ניהול לצד עשייה בפועל (hands on)

דרישות:

רו"ח מוסמך
10 שנות ניסיון בניהול כספים
ניסיון ניהולי מוכח

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1211
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

A new promising venture in the field of cryptocurrency is looking for Head of Payments
who will join our team handling all the company’s financial solutions and channels.
Responsibilities:
1. Understand the market that the company is working in and fintech payments.
2. Initiate, create and develop relations with financial institutions worldwide.
3. Locate, negotiate and integrate with relevant card processing companies, EMI’s, wallets and other solutions that will allow the company to operate.
4. Create and maintain banking relations worldwide and be responsible for opening bank accounts.
5. Focal Point of contact for Payments and resolving ongoing and potential issues.

דרישות:

1. 5+ years of proven experience in a similar position from a card processing company/ International fintech company/ payment service provider/ regulated forex company
2. Experience with cryptocurrencies world – a big advantage.
3. Fluent English, both written and verbal.
4. Legal education – a big advantage.
5. Excellent organizational and analytical abilities.
6. Demonstrated ability to meet schedules and multi-task across multiple projects.
7. Accuracy and attention to detail.
8. Bachelor’s Degree in Finance, or other related field.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2900
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת הייטק הממוקמת ברמת גן דרוש\ה חשב\ת!
ניהול מערך הכספים של החברה, עריכת דוחות כספיים והתנהלות אל מול רו"ח המבקר, הכנת דיווחים חודשיים להנהלת החברה , ניהול תקציבים, פיקוח על תהליכים חשבונאים, ניהול תזרים שוטף, פיקוח ובקרה על תהליך הכנת השכר, התנהלות אל מול הרשויות והבנקים.

דרישות:

רו"ח מוסמך\ת
ניסיון של לפחות 5 שנים כחשב\ת \ מנהל\ת כספים
חשיבה אנליטית ודייקנות
שליטה באקסל ברמה גבוהה
ידע בתוכנת פריוריטי
ידע בהנה"ח- יתרון משמעותי!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-69
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת לוגיסטיקה דרוש/ה חשב/ת בכיר/ה עם 5 שנות ניסיון מחברות לוגיסטיקה ושילוח

דרישות:

דרישות: רו"ח
ניסיון של כ 5 שנים כחשב/ת או מנהל/ת כספים בחברת לוגיסטיקה או שילוח
ניסיון ניהולי- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3054
 
 
Proactive-Team - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה  Director of Finance
לארגון בינוני בתחום השירותים
לניהול המערך הפיננסי של הקבוצה
ליווי פרוייקטים ותהליכי פיתוח עסקי
חבר הנהלה, כפיפות למנכ"ל

דרישות:

רואה חשבון מוסמך-חובה
ניסיון של כ 4-3 שנים בתפקיד חשב ו/או מנהל כספים בארגון בתחום השירות
יכולת ניהול והנעת צוות עובדים
אנגלית ברמה גבוהה
מגורים באזור ירושלים - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5742
 
 
appalgo

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תיאור המשרה
· ניהול וביצוע גבייה מספקי ולקוחות החברה, ניהול תהליכי תשלומים
· בנייה, ניהול וניתוח של דוחות כספיים, תקציבים וחשבונות
· ניהול הכנסות, הוצאות ותזרימים כספיים של החברה
· עבודה והתנהלות בסביבה דוברת אנגלית
מיקום המשרה - רמת גן (מתחם הבורסה)

דרישות:

דרישות התפקיד
· ניסיון של כשנה- שנתיים כמנהל/ת כספים/ גבייה/ תשלומים
· ניסיון בעבודה מול רואי חשבון והנהלת חשבונות
· תואר ראשון ממוסד אקדמאי מוביל
· יכולות אנליטיות גבוהות וניסיון ניכר בעבודה עם תוכנת אקסל
· יכולת לעבודה בסביבה מרובת משימות
· יכולות בינאישיות גבוהות
· יכולת דיבור, כתיבה וקריאה שוטפת באנגלית
דרישות נוספות
· ניסיון מחברת אונליין מובילה- יתרון
· הכרות עם שפות קוד- יתרון
· אנגלית ברמת שפת אם – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

מנהלת מח' שכר  עם נסיון בניהול עובדים' לחב' גלובלית בתל אביב.
התפקיד כולל: ניהול צוות מח שכר + תפעול וטיפול בכל היבטי השכר.
מיקום: תל אביב. יש חנייה.
עובדת חברה מהיום הראשון!

דרישות:

אנגלית ברמה שוטפת- חובה.
ניסיון ניהולי- חובה.
נסיון של 4-5 שנים לפחות בתחום השכר- חובה.
ידע מעמיק בתחום השכר- חובה.
נסיון באקסל ברמה גבוהה- חובה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1372
 
 
מזור רובוטיקה, מדטרוניק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a Sr Financial Analyst you will be responsible for analyzing and collecting business data and preparing reports to support the company decision making. As a Sr Financial Analyst you will be defined as business partner to Medtronic Caesarea site (Mazor Robotics) OPC functions - Operation, Service and Quality in the organization, including preparation and analysis of budget vs. actual, supporting analysis and monitoring of departmental KPIs, support the month-end reporting process and ongoing support, as instructed by the FP&A Manager.
As part of your day to day you will:
•Act as a business partner and finance liaison to support the decision making process of OPC functions in the local Medtronic Caesarea site (Mazor Robotics) by providing financial advise for projects, review of spending, monitor inventory tranasactions and purchase commitments, material review board, etc..
•Build the Annual Operating Plan (“AOP”) and periodic reforecasting together with the site OPC function leaders.
•Perform budget vs. actual analysis and provide the periodic highlights and commentary.
•Participate in preparation of working papers and analysis for month-end closing process, mainly inventory accounting and accruals.


דרישות:

Must Have
•Bachelor degree with Minimum of 7 years of relevant experience, or advanced degree with a minimum of 5 years relevant experience
•Fluent in Hebrew and English
•Strong Excel skills; High level of other Office applications – Word, PowerPoint.
•Team-oriented, with excellent relationship building and communication skills.
•Hands-On personality, ability to work under pressure
•Experience with ERP systems
Nice to Have
•Experience with BI systems
•Strong VBA skills and implementation with Excel
•Experience with ERP systems Priority / SAP

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00106
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin