חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים רשת מלונות פתאל כצט AC נכסים

9 - 1 מתוך 9

דרושים בתחום ניהול כספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

The Controller will be responsible to manage regional finance and accounting operations, reporting to Regional Finance Director. The role may require international travel from time to time. He/She will also manage an accounting team and will work with other various parts of the global company.
The candidates must possess strong analytical and problem solving skills, great communicator, and have excellent working knowledge of US GAAP in multi-currency environment. The candidate should have dealt with various accounting concepts, such as revenue recognition, foreign currency, R&D treatment and income tax provision.
Candidates should be comfortable working under pressure, on English speaking environment with multiple time zones and people located globally and remotely.
Candidates should be qualified CPA, staring their career in large Audit Firm, and auditing clients in Services, or Tech industries.

דרישות:

- Bachelor's degree (Accounting, Economics or Finance), CPA is a must, US GAAP working accounting knowledge
- Minimum of 6 years of combined experience with large audit firm and industry as a controller/assistant controller.
- experience in managing cash flow in multi-currency environment, not afraid of using different and unfamiliar systems
- Supervision and management experience, capable to step up and grow, communicate with international teams.
- Good knowledge of international taxation, ability to think “outside the box” and plan accordingly.
- Good interpersonal skills, ability to develop working relationships in rapid Sales driven organization with complex matrix structure

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00020
 
 
תוצאות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מסחרית בבאר שבע דרוש/ה מנהל/ת כספים
לתפקיד חדש ובהקמה.
התפקיד כולל בקרה וניהול תהליכים בתחום הכספים בחברה
בניית תקציב ובקרה ליחידות הרווח השונות
ניהול תזרים, פעילות למול בנקים .
מאזני בוחן ,בניית תמחיר
מעקב ובקרה אחר כלל תהליכי הגביה
התפקיד כולל עבודה למול כלל ממשקי החברה .
מצריך יכולת הובלה שינויים והשפעה בחברה דינמית

דרישות:

כלכלן /רואה חשבון עם הבנה עסקית מסחרית -חובה
ניסיון בניהול כספים- עדיפות לחברות פרטיות עד ל5 שנים 
יכולת הובלת שינויים ותהליכים
כריזמה ואסרטיביות
מוסר עבודה

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6555537
 
 
smartBET

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

SmartBET is searching for CFO for an Online Gaming company. 
Responsibilities
· Oversee all group Finance, Accounting and Legal matters.
· Group Budget planning and reports, Cash-Flow management and International Tax matters.
· Responsible for the Group Audit and Bookkeeping team.

דרישות:

· Proven experience as CFO for at least 3 years – A must
· Experience in the gaming industry – An advantage
International work experience, Including Financial reporting & Global tax issues
CPA - must
MBA -an advantage
· English, High level – must

מיקום המשרה:

מרכז, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00243
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי דרוש/ה כלכלנ/ית מתחיל/ה למשרה מלאה 

דרישות:

בוגר /ת תואר ראשון בכלכלה
חרוץ /ה, בעל /ת כושר ארגון ויכולת למידה עצמית
גבוהה, תודעת שירות גבוהה וכושר ביטוי בכתב
ובע"פ.
אנגלית ברמה טובה
עדיפות למצטיינים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11
 
 
הון אנוש בע''מ- השמת מנהלי חשבונות ורו''ח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה באזור חולון
דרוש/ה מנה"ח עם שנתיים ניסיון
החברה מציעה סביבת עבודה נעימה וידידותית, טיולים לחו"ל ועוד
דרוש ניסיון בתחום הספקים, בנקים, כ"א, קופה קטנה וידע בתוכנת חשבשבת

דרישות:

תעודת הנה"ח סוג 2- חובה
חשבשבת- חובה
נכונות למשרה חלקית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
השמה מבוצעת ע"י הון אנוש בע"מ - מומחים אך ורק להשמת מנהלי כספים, מנהלי חשבונות וחשבי שכר.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00565
 
 
החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ניהול מערך הכספים של החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, בכללו ניהול כלל הפעילות הפיננסית של החברה, בתחומי הפעילות העסקיים והעירוניים. ניהול מערך הכספים ואחריות על גורמי המטה הרלוונטיים של החברה, ממשקי העבודה עם השותפים העסקיים והעירוניים, בהיקף של מעל ל 100 מיליון שקל בשנה.

דרישות:

דרישות התפקיד
השכלה
בעל תואר ראשון, ממוסד אקדמי מוכר, בכלכלה, מנהל עסקים ו/או ראיית חשבון.
יתרון נוסף לבעלי תואר שני באחד מן התחומים הנ"ל, או בתחום אחר הרלוונטי לעיסוק החברה.
יתרון לבעלי אסמכתאות על הצטיינות בתחומים מקצועיים ו/או תחומי עיסוק אחרים.
ניסיון קודם
ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות, בתאגיד בעל היקף פעילות של כ 20 מיליון שקל לפחות.
ידע וניסיון בבניית תקציבים , הכרת תחום המכרזים, ניהול כספים, ניהול מו"מ, ניסיון בייזום ובדיקת התכנות לפרויקטים.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00040
 
 
מעוף אקזקיוטיב - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה תעשייתית CFO
מנהל/ת את מערך הכספים בחברה.
ניהול האסטרטגיה של החברה בצד הפיננסי.
ניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה ועקיפה.
תזרים מזומנים, בנקים, פעילות חו"ל,
תהליכי איחוד ומיזוג של פעילויות.
כפיפות ישירה למנכ"ל.

דרישות:

רו"ח- הכרחי. MBA- רצוי מאוד.
ניסיון כמנהל/ת כספים בחברות תעשייתיות גלובליות- חובה.
ניסיון בליווי כולל של תהליכי מיזוג ורכישת פעילויות או חברות- הכרחי.
ניסיון בניהול צוות חשבות- חובה.
ניסיון ושותופות בפעילות אסטרטגית למינוף הארגון- חובה.
המשרה ממוקמת באזור המרכז. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

157755
 
 
רחלי הראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: רחלי הראל

תיאור:

לארגון בינלאומי השייך לקבוצת חברות ציבורית וגלובלית, דרוש/ה: CFO
* סמנכ"ל/ית כספים בכפיפות למנכ"ל ולקבוצת האם בחו"ל.
* בעל/ת ניסיון בחברה בינלאומית - בחמש השנים האחרונות.

** נא לציין מספר תעודת זהות - על גבי קורות החיים.
** מטופלים קו"ח בעברית ובקובץ וורד בלבד.
** תענינה פניות מתאימות באמצעות המייל בלבד.
* פרטים נוספים שמורים במערכת - חסיון מלא מובטח!

דרישות:

* השכלה אקדמית רלוונטית, עדיפות לתואר שני - לרבות רו"ח.
* ניסיון כ CFO בארגון בינלאומי וניסיון בדיווח לחו"ל.
* ניסיון בניהול יחידת רווח עסקית, לרבות תחום כלכלי, משפטי וכדו'
* ניסיון בניהול עובדים ומנהלים.
* שליטה באנגלית ברמה גבוהה מאוד.
* שליטה ביישומי מחשב לרבות תכנות ייעודיות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1632
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Part-time position available 4 days a week Mon- Thurs 7 hours per day (flexible) for a Finance Administrator, based in Herzliya
Salary 6,500 plus benefits
CV in English only

דרישות:

More than three years of demonstrated administrative experience
Meticulous organizational skills
High attention to detail
Ability to work under pressure and as part of a team
Knowledge in Excel
Book keeping experience level 1 or 2 an advantage
English: native tongue or very high level
Hebrew: Hebrew intermediate

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

S014
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin