תיאור תפקיד:
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית ("רשות החדשנות"), היא תאגיד ציבורי המופקד על החדשנות הטכנולוגית בישראל ותפקידו לטפח ולפתח את משאב החדשנות הטכנולוגית בישראל. רשות החדשנות מעניקה מדי שנה מענקים למאות חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכם ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן למוסדות מחקר המבצעים מחקר יישומי. כמו כן עוסקת הרשות בתכלול המדיניות הממשלתית לתעשיית החדשנות ולהסרת חסמים המעכבים את התפתחותה. חטיבת מדיניות ברשות אמונה על גיבוש מדיניות הרשות, ביצוע ופרסום מחקרים כלכליים, זיהוי כשלי שוק, הסרת חסמי רגולציה, מימון ומיסוי, ניהול תקציב הרשות ומעקב אחר ביצועו לאור אסטרטגית הרשות. תיאור התפקיד : במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול החטיבה, ניתוח חסמים לצמיחת חברות בתעשיית ההייטק בישראלית הנובעים ממדיניות הממשלה ומהרגולציה הישראלית ומציאת פתרונות, איסוף מידע ונתונים במגוון תחומים רחב (כלכליים, רגולטוריים, מימוניים ומיסויים), גיבוש המלצות לצעדי מדיניות רגולטורית וכלכלית שיביאו להאצת צמיחתן של חברות תעשייה עתירת הידע בישראל ,עיצוב כלים ותכניות תוך יצירת שותפויות עם חטיבות הרשות האחרות ועם גופי ממשל ורגולציה, וסיוע להוצאתם לפועל. מדווח למנכ"ל הרשות וחבר הנהלת הרשות.
דרישות:
1. תואר שני לפחות, כאשר אחד מהתארים (הראשון או השני) הינו תואר בכלכלה/מימון/סטטיסטיקה. 2. במהלך 10 שנים האחרונות: ניסיון מצטבר של 6 שנים לפחות: 2.1 בתפקידים כלכליים או אסטרטגיים מול או בתעשייה עתירת הידע ו/או בסקטור הציבורי ו/או בגוף מימון המשקיע בטכנולוגיות/חדשנות, ברמת מנהל אגף ומעלה או בתפקיד בכיר המדווח לסמנכ"ל/מנכ"ל או בתפקיד אקדמי בכיר בתחומים אלו. 2.2 ניסיון של לפחות 5 שנים במצטבר, בניהול צוות המונה 3 עובדים לפחות 3. ניסיון בכתיבת מסמכים מקצועיים/ ניירות עמדה/ מצגות בעברית ובאנגלית. 4. כתיבה/קריאה/דיבור באנגלית ברמה גבוהה מאוד. דרישות המהוות יתרון: 1. תואר נוסף ו/או תואר שלישי באחד מהתחומים שפורטו ו/או במשפטים/מדיניות ציבורית/ראיית חשבון/מנהל עסקים; 2. ניסיון של 5 שנים לפחות באסטרטגיה (ייעוץ אסטרטגי או הובלת אסטרטגיה בחברה מעל 100 עובדים או בגוף ציבורי). 3. ניסיון של 5 שנים לפחות במחקר כלכלי בישראל או בחו"ל. 4. ניסיון בעבודה ב/עם הסקטור הציבורי. 5. ניסיון בקביעת ויישום מדיניות. 6. ידע טכנולוגי 7. ניסיון בהעברת מצגות והופעה בפני פורומים רבי משתתפים בעברית ובאנגלית. 8. ניסיון בשיתוף פעולה עם גופים רבים, לעתים עם אג'נדות שונות מועד אחרון להגשת בתאריך – 2.4.24 בשעה 12:00 בצהריים התמודדות במכרז מותנית במילוי השאלון והגשתו כשהוא מלא, כולל צירוף תעודות, מסמכים, אישורים וקורות חיים מפורטים, המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד/ת כרלוונטי לשקילת מועמדותו/ה על-ידי ועדת האיתור ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון אין להגיש מועמדות אלא כאמור בהודעה זו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
413107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון לתחום חימוש אווירי דרוש/ה מנהל/ת שיווק ופיתוח עסקי במסגרת התפקיד: ייזום, איתור וקידום הזדמנויות עסקיות, הבאת הזמנות חדשות מקרב לקוחות בארץ ובחו"ל יצירת שותפויות עסקיות חדשות ושמירה / חיזוק הקשרים עם לקוחות ושותפים עסקיים קיימים מענה למכרזים ללקוחות בארץ ובחו"ל: הכנה והובלת הצעות מחיר עבודה אינטגרטיבית ומתואמת מול גורמים רבים בחברה לרבות השיווק המרכזי, גופי ההנדסה וגוף המכירות
דרישות:
ניסיון מעל 5 שנים בשיווק או פיתוח עסקי, מול גופי ממשל ורכש בארץ ובחו"ל רקע מבצעי כאיש צוות אוויר - חובה תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון אנגלית ברמה גבוהה - חובה יחסי אנוש ותקשורת בין אישית גבוהה יכולת נכונות לעבודה מאומצת ונסיעות לחו"ל *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
70073396
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Elbit systems, a top leader security and Cyber Intelligence company, with above 19,000 employees who choose to be part of an international success - is looking for you! Exceptional and passionate Program Manager, to join our Customer Success Group's exiting journey If you believe that customer value and experience are viable for any successful business, you are a role-model for a Can-Do approach and extreme ownership, looking for a unique opportunity to contribute and grow in a company offers wide range of career paths: We'd like to meet you! What does it take to be a Program Manager in Elbit? Managing long-term customer relationship through its continues business journey with Elbit from presale stage onwards Managing program (multi-projects) delivery according to a controlled scope, within timeline, budget and quality KPIs Managing multi-disciplinary inbound interfaces (with sales, product, R&D, customer support, finance…) By deep solution's technical knowledge - navigating the solution scope to meet customer desired outcome on time Managing the overall program plan in a global environment across company divisions: product, R&D, QA, Integration, operations and support Initiating and promoting up-sales opportunities Managing third-party suppliers
דרישות:
Strong Experience with program/projecs management and high scale system delivery with emphasis on development of complex technical systems, delivery, logistics and budget Experience with generating, writing and presenting technical document and presentations Strong interpersonal and soft skills. Ability to motivate and conduct people in a multi dimension matrix based organization Excellent English - read/write/talk and present Vast knowledge with Office, especially Excel Frequently travel abroad (up to 50%) Experience with conducting business development and marketing processes abroad – an advantage Relevant B.Sc. engineering/management - an advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
70078747
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
על העמותהעמותת גושן הינה ארגון ללא כוונת רווח שנוסד בשנת 2014 על ידי קבוצת רופאי ורופאות ילדים מובילים בישראל, בשיתוף פרופ' פרנק אוברקלייד ממלבורן, אוסטרליה, שזכה להכרה בינלאומית על עבודתו בתחום הגיל הרך. שותפי העמותה זיהו כי יש צורך ממשי לקדם את בריאותם, התפתחותם ורווחתם האופטימלית של ילדי וילדות ישראל, ולשנות ולייעל את האופן שבו השירותים ניתנים לילדים, לילדות ומשפחותיהם. העמותה ממקדת את פעילותה בקידום בריאות, רווחה ושלומות של הילדים בישראל באמצעות אנשי ונשות מקצוע העובדים במערכת הבריאות. אנשי ונשות המקצוע הללו מהווים ציר מרכזי בחיי הילדים ומשפחתם, שכן הם פוגשים בילדים והוריהם מספר פעמים בשנה, ונתפסים כחלק משירות לא סטיגמטי ואוניברסלי. תפקידם מאפשר להם לזהות, לטפל ולמנוע אתגרים ובעיות ממגוון תחומים המשפיעים עמוקות על חיי הילדים והוריהם. יצירתה של מערכת משולבת הנותנת קול לכל הגורמים הבאים במגע עם הילדים ומשפחתם, כגון מערכת חינוך ומערכת הרווחה, היא קריטית. אנו מאמינים שבעזרת החזון, ההשקעה והמדיניות המתאימים, תוכל מדינת ישראל לשנות באופן מהותי את חייהם של ילדיה, ובעיקר את חייהם של הילדים והילדות הפגיעים ביותר. ילדים בריאים וחסונים יגדלו להיות מבוגרים שתורמים באופן חיובי לקהילתם, לחברה ולמדינה. לכן, עמותת גושן עובדת בשיתוף פעולה עם אנשי ונשות מקצוע – רופאי ורופאות ילדים ומשפחה, אחיות טפ"ח ועוד, ארגוני בריאות ורווחה, קובעי מדיניות ושותפים מכל רחבי הקשת הבריאותית, מקצועית וחברתית, כדי לשנות באופן משמעותי את מערך התמיכה בהתפתחות ילדים וילדות בגיל הרך ובהורות מיטיבה, ועל מנת להשיג שינוי משמעותי בתחום התפתחות הילד והילדה, לחזק את החברה האזרחית ובכך לעצב את עתידם של הילדים והילדות במדינת ישראל.
דרישות:
על התפקידהובלת הארגון לתהליכי שינוי אסטרטגיים קידום שינויי מדיניות ברמה הלאומית ייזום, תכנון, וביצוע תוכניות שנתיות ורב שנתיות לפעילות וצמיחת העמותה בהתאם לחזון העמותה בניית קשרים, שותפויות וממשקים עם ארגונים מקבילים, משרדי ממשלה, וקרנות פילנתרופיות ניהול העמותה ושמירה על יציבות הארגון: גיוס משאבים, ניהול התקציב ובקרה על ביצועו, גיוס כוח אדם איכותי, כולל קליטה וליווי. ניהול שוטף של עבודת העמותה כולל צוות העמותה, דווח שנתי ושוטף לוועד המנהל ולאסיפה הכללית. היקף המשרה: משרה מלאה. יכולות וכישורים נדרשיםיכולת ראייה וחשיבה אסטרטגית יכולת ייזום, זיהוי והובלת תהליכים גדולים וחדשניים כישורים בינאישיים ברמה גבוהה יכולת לרתום בעלי עניין מרובים להשגת למטרה משותפת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יכולת למידה מהירה, קריאה ביקורתית וחשיבה אינטגרטיבית שליטה בעברית ואנגלית בכתיבה ובדיבור ברמה גבוהה רקע וניסיון מקצועי
תואר ראשון- חובה, עדיפות לבעלי.ות תואר שני ומעלה. ניסיון ניהולי בכיר בתחום החברתי/ בריאות הציבור - לפחות 5 שנים ניסיון בניהול פרויקטים ומיזמים ובהובלת מהלכים ברמה הארצית ניסיון בגיוס משאבים ניסיון בממשקי עבודה עם המגזר הציבורי והשלישי ניסיון בגיוס וניהול שותפויות יתרון לניסיון בליווי והטמעה של תהליך אסטרטגי יתרון למעורבות קודמת בתהליך קידום מדיניות הלימה ערכית והיכרות משמעותית עם עולמות התוכן של "גושן" גושן מקדמת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים ומועמדות מכל קבוצות החברה להגיש מועמדות. מיון ראשוני יערך על ידי חברת לוטם אסטרטגיות. מועמדים סופיים יזומנו לראיון עם ועדת האיתור.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|