תיאור תפקיד:
לחב' קטנה ומקסימה בראש העין דרוש/ה מזכירה . משרה מלאה. קיימת גמישות בשעות - ללא היברידיות. התעסקות עם מגוון רחב של תחומים- מכרזים, רווחה, קשר עם מנהלים וכיו"ב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00234
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- מכירה של חבילות אינטרנט
- מערכות סיבים אופטיים וסלולר
- גיוס לקוחות חדשים באמצעות "לידים"
- שיחות יזומות ומענה לפניות
- תגמול בסיס קבוע + בונוס על מכירות
- ניסיון קודם במוקד מכירות - יתרון
- יכולת גבוהה במכירות טלפוניות
- רמת שירותיות גבוהה
- אסרטיביות ויכות שכנוע
- שליטה בסביבת אינטרנט ומערכת הפעלה
- העבודה במשרדי חברת Bravo בנשר
דרישות:
תנאים טובים מיקום: איזור חיפה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
GFFDS18
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ה מנוסה לעבודה בירושלים! בחברה בתחום הטכנולוגיה הרפואית, למשרה מלאה תפקיד הכולל קבלת קהל פרונטאלית, מענה טלפוני ובמיילים קביעת פגישות מרובות משתתפים וניהול יומנים מעקב אחר משימות, העברת מידע בין מחלקות שונות אחריות להכנת חדרי ישיבות, כיבוד טיפול בנושא הרכש המשרדי- ציוד משרדי, קפה וכו'
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה! נדרש ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזיכירותי הכולל ניהול יומנים וקבלת קהל תואר אקדמי- יתרון משמעותי! תעודת מזכירות/מזכירות רפואית - יתרון חריצות, מוסר עבודה, ייצוגיות יכולת לתת שירות נעים, מאור פנים ניסיון בעבודה על תוכנות אופיס, אאוטלוק, אקסל זמינות מיידית למשרה מלאה - בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-KLA
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון במשרד עו"ד תפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, קבלת אורחים והכנת שתייה. העבודה במשרה מלאה א'-ה' מ 08:30 עד 17:30 המשרה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד: שליטה בעודכנית יתרון... שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה יכולת עבודה בריבוי משימות יחסי אנוש טובים דייקנות, סדר וארגון יכולת עבודה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
517037
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.45 - 16.45 + ימי שישי 3 פעמים בחודש מ 7.45 עד 12.45 9000 שח עבודה אדמיניסטרטיבית
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00084
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף הראשי בחולון דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך - קבלת קהל - מענה טלפוני - תיאום התקנות - התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה היקף משרה :
א'-ה' 7:50-16:30 שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
- אורינטציה שרותית, - יציבות תעסוקתית, - יחסי אנוש מעולים, - רצינית ואחראית בעלת יכולת למידה ו "ראש גדול" . .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים לוועדות השונות ועוד. משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס השכלה אקדמית - יתרון מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
1205
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: - הפקת כרטיסי רב קו והטענתם
- מתן הסבר לציבור הנוסעים בנושאי זמני נסיעה מסלולים וכדומה.
עבודה במשרה מלאה- א'-ה'- 10:00-19:00 + ימי שישי 09:30-12:30. אין גמישות בשעות. התחלה מיידית. בונוסים מתגמלים
דרישות:
- ניסיון בתפקידים שירותיים - חובה
- יכולת התנהלות בסביבה ממוחשבת - חובה
- ידע באופיס ואאוטלוק- חובה
- עצמאות, אסרטיביות, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברת ליסינג והשכרת רכבים באזור עכו והקריות משרה מלאה.
דרישות:
- ניסיון בענף הרכב - יתרון.
- ניסיון במכירות.
- בעל יכולת שירותית ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא ושיווק ציוד ומערכות בתחום הבריאות והבטיחות דרוש/ה מתאם\ת בק אופיס תיאור התפקיד: • הפקת תעודות משלוח, הקלדת וסריקה של תעודות וחשבוניות למערכות שונות • טיפול בלקוחות המחסן הלוגיסטי – טלפוני ומחשב בעיקר אך גם פרונטאלי • קליטה והעברת פריטים בין מחסנים במחשב • עבודה למול גורמים פנימיים וחיצוניים – צוות מחסן לוגיסטי, צוות שירות לקוחות לצד עבודה מול לקוחות וחברות שילוח העבודה במשרה מלאה: א-ה, 08:00-17:00 (ללא גמישות בשעות) בפתח תקווה
דרישות:
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – עבודה עם אקסל ברמה בסיסית, Outlook ו Word. • ניסיון בתפקיד דומה – יתרון • היכרות עם מערכת Priority - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1070
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן מענה לעובדי המחסן, חב' משלוחים, אנשי המכירות, גורמים פנים ארגוניים ולקוחות החברה באופן פרונטלי, טלפוני ובמייל. העבודה הינה עבודה בצוות. היקף המשרה: משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 א.ת לב הארץ ראש העין – נדרשת ניידות למקום
דרישות:
- ניסיון בעבודה במרכז לוגיסטי- יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי
- ידע באקסל ובהפקת דוחות
- שירותיות, אחריות וראש גדול
- יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2685
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
- מתן שירות פנים ארגוני, הקמת לקוחות חדשים במערכת, עדכון תנאי לקוחות, סריקת תעודות משלוח ושליחת חשבוניות - עבודת מוקד + אדמיניסטרציה - עבודה עם צוות מצומצם, ותיק, איכותי ומגובש. - שיח קרוב ובגובה העיניים בין הנציגים להנהלה - שעות עבודה א-ה, 8:00-16:00 ללא ימי שישי!
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות - יתרון - שליטה ביישומי המחשב - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
892
|
תיאור תפקיד:
למשרד אדריכלים חדשני ומוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד מקצועי/ת וארגוני/ת להצטרפות מיידית. המשרה מציעה סביבת עבודה יצירתית ותוססת בקרב צוות מנצח ואדריכלים מובילים. אנו מחפשים מועמד/ת עם יכולת ניהול גבוהה, תשומת לב לפרטים וניסיון בהנהלת משרד. תחומי אחריות:
1. תפעול משרד, ניהול אדמיניסטרטיבי למשרד. 2. קידום וניהול מדיה, רשתות חברתיות 3. עבודות רווחה, הפקת אירועים ופעילויות חברתיות (25 אנשי מקצוע) 4. ביצוע גביה בשיתוף עם הנהלת חשבונות
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים- שלוש שנים בניהול משרד • ארגון ויכולת ניהול גבוהה • שליטה מלאה במערכת אופיס • יכולת תקשורת ברמה גבוהה • שליטה ברשתות חברתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה השכלה בגרות מלאה - חובה ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסניף האינטרנטי דרושה פקיד/ת אשראי בסניף באר שבעהתפקיד כולל: - מענה טלפוני, מיילים, מתן שירות, עבודה מול מחשב,
- עבודה עם תוכנות אופיס ותוכנות ניהול משרדיות.
דרישות:
- יכולת ניהול מספר משימות במקביל
- שליטה ביישומי מחשב
- עמידה בלחצים
- ניסיון במתן שירות, מחויבות ואחראיות
- נכונות ללמוד להצליח ולהתפתח.
- רצון להשתלב בחברה לאורך זמן
- משרה מלאה למשמרות ערב 14:00-22:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB038
|