תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום השירות לעסקי המזון והמסעדנות בתל אביב מחפשת פקיד/ת שירות ותפעול איכותי/ת, שיצטרף/תצטרף לצוות מקצועי וצומח. התפקיד כולל: - מתן שירות ללקוחות החברה
- עבודה שוטפת מול בתי עסק ומסעדות
- הוצאת הצעות מחיר וחשבוניות
- גבייה ומעקב אחר תשלומים
- תיאום ושיתוף פעולה עם טכנאי
- מעורבות בתהליכי מכירה
- עבודה מול ממשקים לוגיסטיים ומחלקות פנים-ארגוניות.
אנו מחפשים מועמד/ת עם מוטיבציה גבוהה ורצון להשתלב בסביבה דינאמית ומאתגרת, עם אפשרויות קידום אמיתיות בעתודה ניהולית.
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות – חובה
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
- שליטה בעבודה בסביבה ממוחשבת – חובה
- היכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון
- ראש גדול
- אחריות:
- אמינות
- מוטיבציה גבוהה
- שעות עבודה 09:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1478
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אודות החברה
נופים אחזקות ופיתוח בע"מ הינה חברת אחזקות ויזום פרויקטים עבור משרדי ממשלה ורשויות. אנו פועלים בתחום אחזקות שטחים ציבוריים וביצוע פרויקטים החברה קיימת ופעילה 20שנים - אנו מחפשים מנהל\ת אדמיניסטרציה מוכשר\ת ומסור\ה. משרדי החברה נמצאים במושב פתחיה במרכז הארץ. הגדרת התפקיד
• הזמנות רכש • עבודות שוטפת מול הלקוחות \רשויות ותאגידים • טיפול מול סוכנויות הביטוח • התנהלות מול ספקים • עריכת חשבונות קבלנים • התנהלות מול הבנק והפקת דוחות ומעקב תזרים מזומנים • הנפקת חשבונות ללקוחות • ביקורת על ביצוע תהלכי גביה ומשימות שוטפות
דרישות:
• שליטה מלאה בישומי office • ראש פיננסי\ מתמטית גישה למספרים חשוב מאוד • ראש גדול, משימתית, יכולת ניהול זמן עצמאית • ניסיון קודם בניהול משרד בתחום האחזקות ותשתיות יתרון משמעותי • יכולת ביצוע מחקר עצמאי סיכום וריכוז נתונים ומידע • ראיה מערכתית • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ • יכולת תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות • תעודות \תארים בתחום משפטים חשבונאות ומנהל עסקים יתרון נתונים נוספים 8:00 עד 17:00. יש גמישות בשעות העבודה. יכול להתאים גם כמשרת אם ימים א ועד ה. שכר ותנאים ביחס לניסיון ושעות העבודה שיסוכמו מיקום המשרד- ישוב פתחיה מרכז הארץ משרה זו פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת שירות בכיר/ה לעבודה מול לקוחות פתיחת כרטיסים, לו"ז, ניירת ועוד סביבת עבודה נעימה איכותית ומתקדמת חברה גדולה מקום מסודר אפיקי קידום למתאימים קליטה מידית כעובד חברה
דרישות:
ניסיון עבודה עם לקוחות ניסיון בעבודה משרדית ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת נכונות לעבוד באזור פ"ת המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17206
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת לוגיסטיקה בחברה ביטחונית באזור המרכז תיאור התפקיד: הפקת תעודות משלוח ותיאום משלוחים
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
תפעול שוטף מול מחלקות שונות – כולל תנועה בין מחלקות לקידום תהליכים לוגיסטיים (לא מדובר בתפקיד משרד בלבד!)
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות SAP / פריוריטי – יתרון
נכונות לעבור סיווג ביטחוני
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
- ניהול יומנים ותיאום פגישות
- עבודות אדמיניסטרציה שונות, כולל הדפסות והכנת מצגות
- סיוע בהכנת מרכזים כולל טיפול בהגשות והצעות מחיר
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
- 3 + שנות ניסיון
- שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל הכנת מצגות בתוכנת Power Point
- יכולות גרפיות -יתרון
- ידע בהכנת מכרזים – יתרון
- עברית ברמה גבוהה, כולל יכולת התבטאות וניסוח בצורה רהוטה
- אנגלית ברמה טובה מאד – כתיבה ודיבור
- זיקה טכנולוגית, כולל ידע ברשתות חברתיות - יתרון
- אחראית, ייצוגיות , "ראש גדול" ,משימתית "שגר ושכח" תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתהליך הייבוא מרגע ההזמנה ועד לשחרור הסחורה. עבודה שוטפת מול משלחים, עמילי מכס, ספקים בחו"ל וחברות שילוח. הכנת מסמכי ייבוא: חשבוניות, תעודות משלוח, שטרי מטען וכו'. מעקב אחר משלוחים, בדיקת חיובים, אישורי תשלום. עבודה מול בנקים בנושא העברות מט"ח. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים – רכש, לוגיסטיקה, כספים ומחסן.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הייבוא – חובה (לפחות שנה–שנתיים). שליטה בתוכנות אופיס, במיוחד Excel. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP -חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – דיבור, קריאה וכתיבה. יכולת עבודה תחת לחץ, סדר ודיוק, אחריות אישית גבוהה. שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ התפקיד כולל: קבלת לקוחות, מענה טלפוני לשיחות נכנסות – קבלת שיחות מלקוחות, תיאום טיפולים ותורים – ניהול יומן תורים, קביעת פגישות לטיפולים ותיקונים. ניהול מסמכים וחשבוניות – אחריות על טיפול במסמכים, חשבוניות והסדרי תשלום , קופה וכד. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה', שעות 07:30-16:30, ו לסירוגין 07:00-12:00
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות/ פקידות-יתרון. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת התמודדות עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52580
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבלת קהל ושירות לקוחות - מתן מענה מקצועי ואדיב מענה טלפוני - טיפול בפניות הקלדת הזמנות - הזנת הזמנות במערכות החברה הפקת תעודות משלוח - הכנה וניפוק מסמכי משלוח תכנון לוח זמנים - תיאום ותכנון פעילויות יומיות ניהול באקסל - עבודה עם קבצי אקסל לניהול הספקות והובלות ניהול יומן Outlook - תיאום פגישות ואירועים משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות - תחומים שונים לפי הצורך
ימי עבודה: א'-ה' שעות עבודה 07:00-16:00 מיקום: קרית גת ארוחות
סביבת עבודה נעימה ותומכת הזדמנות להתפתח מקצועית
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד משרדי/אדמיניסטרטיבי - יתרון שליטה בתוכנות Office במיוחד Excel וOutlook דיוק ואמינות יכולת עבודה בסביבה דינמית כישורי תקשורת טובים יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00315
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות רכזות אדמינסטרציה לקבלות שלנו בסניפי הרשת השונים. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במגדלי עזריאלי בת"א דרוש/ה פקיד/ה התפקיד כולל - תיוקים, חלוקת חומר, טיפול בדואר וכו' משרה מלאה - א' - ה', 7.5 שעות ביום שכר - 8000 ש"ח + נסיעות + משכורת 13
דרישות:
לא נדרש נסיון מיוחד
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3146
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להיכנס לעולם ההייטק - דרוש\ה פקיד\ת קבלה לאזור הרצליה אנחנו מחפשים אותך - אם את\ה שירותי\ת בעל\ת יחסי אנוש מעולים ויש לך אנגלית ברמה גבוהה מקומך איתנו! תיאור המשרה: מענה ללקוחות, קבלת קהל , שליחויות מול חברות השילוח התנהלות מול ספקים, אישור חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה' 08:30-17:30/08:00-17:00 קליטה ישירה לחברה שכר 9500 -10000 K - בהתאם לניסיון תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות מהיום הראשון, סיבוס 880 ש"ח לחודש , נסיעות 500 ש"ח לחודש, יש חניה במקום
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה יכולת התנסחות בע"פ ובכתב באנגלית ברמה טובה מאוד- חובה יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52924
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
האנשים שלנו עושים את ההבדל! "מאיר חברה למכוניות"- יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA מזמינה אותך להצטרף לצוות העובדים שלה בוא.י לעשות איתנו דרך! משרה זמנית ל 6 חודשים + אופציה! משרה מלאה - א'-ה' 08:30-17:00 מיקום - תל אביב דרוש.ה פקיד.ה למחלקת מערכות מידע לתפקיד הכולל אדמיניסטרציה שוטפת של המחלקה, מענה טלפוני ותיאום פגישות (3 יומנים) מתן שירות ותמיכה למחזיקי טלפונים סלולריים בארגון: מסירת מכשירים לעובדים חדשים, תמיכה בתקלות ולקיחת מכשירים לתיקון עבודה מול ספקי התקשורת וביצוע הזמנות רכש
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / שירות שליטה מעולה בסביבת עבודה ממוחשבת הבנה והתמצאות בטלפונים חכמים, אפליקציות וכדומה אנגלית ברמה טובה (קריאה בעיקר) ניסיון בעבודה על מערכת SAP - יתרון! יחסי אנוש מעולים אחריות אישית, ראש גדול, סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
973
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למוסך גדול ומוביל במודיעין דרוש/ה פקיד/ה עבודה בצוות ניהול כרטיסי לקוחות, הפקת חשבוניות , דיווחים לחברות ביטוח משרה מלאה ימים א-ה
דרישות:
ניסיון בעבודה במוסך- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
185770
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|