תיאור תפקיד:
למוסך גדול ומוביל במודיעין דרוש/ה פקיד/ה עבודה בצוות ניהול כרטיסי לקוחות, הפקת חשבוניות , דיווחים לחברות ביטוח משרה מלאה ימים א-ה
דרישות:
ניסיון בעבודה במוסך- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
185770
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה קלדנ/ית משרה מלאה מרכז תל אביב תנאים טובים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
4572
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור אריאל דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול שיחות מורכבות ניהול מעקב אחר משימות משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנהלת חטיבת השיווק, פרסום ופיתוח עסקים. התפקיד הינו לצד מזכירה בכירה והפעילות העיקרית היא ניהול יומן ומענה טלפוני. התפקיד כולל: * מתן תמיכה ושירות למנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * תיאום פגישות וניהול זמן יעיל של מנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * ריכוז והכנת חומרים לישיבות * מעקב אחר ביצוע החלטות * עבודה אדמיניסטרטיבית כגון – הדפסות, תיוקים, צילומים וכדומה.
דרישות:
* אקדמאי/ת או סטודנטי/ית לתואר ראשון - חובה * ניסיון בתחום האדמיניסטרציה / מזכירות של לפחות שנתיים - חובה * שליטה מלאה ביישומי מחשב וניסיון בתוכנות OFFICE - חובה * כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ וייצוגיות - חובה * ניסיון בעולמות השיווק – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4416
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכירה / מזכיר
מזכירה / מזכיר
מזכירה / מזכיר
QHR
28/04/2025
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מהרצליה, דרוש/ה מזכיר/ה לתפקיד מאתגר ומגוון. במסגרת התפקיד: - עבודה בקבלה, מול ספקים ולקוחות. - טיפול בגבייה ובקרות מערכתיות. - מתן מענה מהיר לכשלים תפעוליים במערכות. - תפעול משימות בילינג כגון התאמות, עדכון נתונים ובקרה על חשבוניות. - תאום פגישות, ניהול יומן, מענה טלפוני וניהול שוטף של המשרד. - עבודה שוטפת מול מערכות תוכנה מורכבות וייעודיות. משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 8:30-17:00. אין צורך בניסיון קודם! תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
- - יכולת למידה מהירה של מערכות תוכנה.
- - אנגלית ברמה טובה.
- - שליטה באקסל.
- - הבנה לוגית ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
- - ידע בהנהלת חשבונות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
14822
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה לאיסוף מידע רפואי בתל אביב דרוש /ה פקיד /ה איכותי /ת.- העבודה במשרה מלאה/חלקית לטווח ארוך!
- סביבת עבודה צעירה ודינמית
- תנאים טובים למתאימים
- המשרה מתקיימת במשרדי החברה בתל אביב.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. * מתאים גם לבעלי /ות תואר ראשון.
דרישות:
- ניסיון בעבודה משרדית.
- שליטה מלאה באופיס.
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
- תודעת שירות גבוהה.
- סדר וארגון, יחסי אנוש טובים.
- נכונות לעבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל ,תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת קבלה במסגרת התפקיד: • איוש עמדת קבלה וקבלת אורחי ועובדי המשרד ,מענה לטלפונים. • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות. • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-16:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קרן השתלמות וחניה
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד:
- איוש עמדת הקבלה, מענה טלפוני, פתיחת קריאות שירות.
- סיוע למנהלת החשבונות וביצוע גביה מלקוחות.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לכל מחלקות הארגון (הנהלה, משאבי אנוש, הנה"ח, מכירות, שירות).
- קשר שוטף עם נותני שירות של החברה.
משרה מלאה, ימים א'-ה' 8:00-17:00, בפתח תקווה (ליד הקניון הגדול).
דרישות:
- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר - חובה
- זיקה טכנולוגית ושליטה מלאה בישומי מחשב, כולל: Teams, Word, PP, Excel, Outlook וכד' - חובה
- זמינות למשרה מלאה (שעות 8-17) - חובה
- זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00117
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
האנשים שלנו עושים את ההבדל "מאיר חברה למכוניות"- יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA מזמינה אותך להצטרף לצוות העובדים שלה בוא.י לעשות איתנו דרך! מיקום המשרה - תל אביב ימים א'-ה' 08:30-17:00/09:00-17:30 אנחנו מגייסים פקיד.ה קבלה לבניין מטה החברה לתפקיד הכולל איוש קבלת הבניין קבלת אורחים ומועמדים כולל הכוונה מענה טלפוני פשוט וניתוב שיחות עבודה מול שליחים הזזת רכבי מנהלים במגרש החניה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת תודעה גבוהה למתן שירות רישיון נהיגה B - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
906
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
למשרד קטן ובוטיקי המתמחה בניהול נכסים בארץ ובחו"ל, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עם ניסיון, לניהול כולל של תחום הכספים והמשרד. התפקיד כולל:הנהלת חשבונות שוטפת: גבייה, הפקת חשבוניות, תשלומים, התאמות, הפקדות, עבודה מול בנקים ורואה חשבון טיפול שוטף ברשויות, ספקים, ביטוחים, שוכרים, הכנת חומרים לסוף חודש. ניהול אדמיניסטרטיבי: ניהול יומן, תיאומים, מענה טלפוני, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית היקף משרה: משרה חלקית בשעות נוחות : 9:00-15:30 – מתאימה מאוד לאימהות. לא היברידית – עבודה מהמשרד בלבד מיקום: מרכז תל אביב, נגישות גבוהה ועדיפות להגעה בתחבורה ציבורית אך יש גם חניה זמינה באזור סביבה נעימה, משפחתית ומקצועית. משרה לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון של עד 2 שנים בהנהלת חשבונות – חובה ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית / מזכירות – יתרון שליטה בתוכנות הנהלת חשבונות ובאופיס סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי תקשורת בין-אישית מצוינת וראש גדול אנגלית בסיסית - קריאה וכתיבה. נשמע מתאים? נשמח להכיר אותך!
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1413
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה עוזר /ת למנהלת לשכה העבודה במשרה מלאה בשעות 10:00-19:00 במשרדנו בתל-אביב במסגרת התפקיד: - ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים - עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל) שליטה טובה באנגלית שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00109
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת. סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה פקיד/ת קבלה: התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח. סביבת עבודה צעירה. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות. ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|