תיאור תפקיד:
קבלת לקוחות אדמיניסטרציה הקשורה ללווי הלקוחות במרכז השירות פתיחת תיקי לקוח שירות ללקוח
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00325
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית
דרישות:
ניסיון בקלדנות ועבודות משרד כמו מענה לטלפונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00285
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי עם אחריות, שירות ומכירות? חנות שיש מובילה בפתח תקווה מגייסת פקיד/ת שירות למשרה מלאה – כולל עבודה מול לקוחות פרטיים, קבלנים וחברות מטבחים. תיאור תפקיד כללי: – קבלת לקוחות ומתן שירות מקצועי ואדיב – ליווי לקוחות פרטיים וקבלנים בפרויקטים בתחום השיש – עבודה מול חברות מטבחים ותיאום משימות שוטפות – הפקת הצעות מחיר וביצוע מעקבים שוטפים – ניהול קשרי לקוחות בשילוב אוריינטציה מכירתית – עבודה על Excel כחלק מהתפקיד – השתלבות בצוות מקצועי עם הכשרה מלאה בתחילת התפקיד תנאים: – משרה מלאה: ראשון–שישי – שעות עבודה: 08:00 עד 17:00 – שכר: כ־10,000 ₪ ברוטו למתאימות (ייקבע במעמד הראיון בהתאם להחלטת המעסיק) – אופציות קידום בתוך החברה – הכשרה מלאה בתחילת הדרך – מיקום: פתח תקווה חושבת שאת מתאימה? שלחי קורות חיים והצטרפי לצוות מקצועי, יציב ואיכותי!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/שירותי – חובה – אוריינטציה מכירתית ויכולת ליווי לקוחות – הבנה בסיסית בעבודה מול פרויקטים – יתרון משמעותי – ייצוגיות, נעימות ויחסי אנוש מצוינים – אחריות, מוסר עבודה גבוה ויכולת עבודה עצמאית – שליטה ב־Excel – חובה – יכולת עבודה מסודרת ומדויקת שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16353
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל · תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל · עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים) · עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים · טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל · סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק · טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד · קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה · ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי · שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint · ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות · סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים · אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתהליך הייבוא מרגע ההזמנה ועד לשחרור הסחורה. עבודה שוטפת מול משלחים, עמילי מכס, ספקים בחו"ל וחברות שילוח. הכנת מסמכי ייבוא: חשבוניות, תעודות משלוח, שטרי מטען וכו'. מעקב אחר משלוחים, בדיקת חיובים, אישורי תשלום. עבודה מול בנקים בנושא העברות מט"ח. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים – רכש, לוגיסטיקה, כספים ומחסן.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הייבוא – חובה (לפחות שנה–שנתיים). שליטה בתוכנות אופיס, במיוחד Excel. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP -חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – דיבור, קריאה וכתיבה. יכולת עבודה תחת לחץ, סדר ודיוק, אחריות אישית גבוהה. שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על ביצוע תהליך ההזמנות של לקוחות החברה קבלת הזמנות ויצירת קשר עם לקוחות הזנת הזמנות למערכת ממוחשבת עדכון לקוחות ומתן מענה שוטף ללקוחות החברה מתן תמיכה אדמניסטרטיבית למשימות משרדי לוגיסטיקה משרה מלאה ימים א-ה שעות 8:00-17:00 ניידות, המשרה ממוקמת בעמק חפר שכר: 9000 ברוטו
דרישות:
- ניסיון בתחום האדמיניסטרטיבי, בתפקיד דומה
- ניסיון קודם בתחום ביצוע הזמנות
- שליטה מלאה ב-Office, דגש על Excel ברמה גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
- קליטה טובה לתוכנות
- יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה, אנרגטיות
- דייקנות, אחריות, סדר ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה? דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך. כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי. תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה. עבודה אדנ' שוטפת. תנאיםפ: עבודה במשמרות: משמרת ראשונה 07:00-13:30 משמרת שנייה 07:00-15:30 משמרת שלישית 13:30-20:00 תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30. מתאים לסטודנט\יות קליטה ישירה לחברה מעולה! סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה שליטה באופיס-חובה זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
53895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד: קבלת לקוחות, פתיחת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת מיקום המשרה: צומת ראם קרוב לקריית מלאכי, אשדוד, אשקלון, גדרה שעות עבודה: א',ב',ד',ה' 7:30-16:30, ג' 07:30-15:30 + ו' לסירוגין 7:30-12:30 - ע"ח שעות נוספות
דרישות:
ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה. ניסיון בתחום הרכב – יתרון משמעותי ידע במערכת הפריורטי – יתרון ידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00365
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה מובילה בקריית גת דרוש/ה פקיד/ת מחסן עבודה מ 08:00-17:00 עבודה במחסן מול מחשב יש ארוחות 40 ש
דרישות:
ידע בסיסי וטכני במחשב • הכרת תוכונת ה-OFFICE ,EXEL,WORD ( POWER POINT • עבודה באופן עצמאי, מתן מענה ללקוחות ושירותיות. • הגדלת ראש ורצון ללמידה והתפתחות. • אנגלית ברמה בסיסית.
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00360
אזור:
דרום - קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
תיאום בין אנשי מקצוע שונים (מהנדסים/בודקים) לביצוע בדיקות. מעקב ותיעוד של סטטוס הציוד. קשר עם לקוחות לצורך טיפול בתקלות במידת הצורך. אחריות על משימות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים. היקף משרה: מלאה 5 ימים (א'-ה) ללא שישי - בין השעות: 8:00-17:00 עובד/ת חברה מהיום הראשון. רווחה עשירה ותנאים סוציאליים מלאים. חניית עובדים מסודרת.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי. שליטה מלאה באקסל. יכולת התנהלות של משימות מרובות במקביל. כישורי תקשורת בינאישית מצוינים. יכולת עבודה עצמאית לצד ממשקים מרובים. זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1237
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות, לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל:מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה. ביצוע צ’ק אין וצ’ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות, ומתן תחושת בית לאורחים – עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים – עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7. תנאי עבודה והטבות: - שכר מתגמל ותנאים מצוינים
- הכשרה מלאה על חשבון החברה
- ארוחות במלון.
- אופציות קידום והתפתחות מקצועית
- כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה – יתרון שליטה בסיסית במחשב אנגלית – יתרון משמעותי זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לעמיתה בתחום סיעוד ורווחה דרוש/ה רכז/ת סניף / שלוחה - תפקיד אדמיניסטרטיבי 1. תפעול אדמ' שוטף 2. משאבי אנוש 3. טיפול בשכר 4. גבייה 5. טיפול בשיבוצים 6. תחזוקת שלוחה 7. שימור לקוחות תקן 1 לפתח תקווה ותקן 1 לתל אביב - משרה מלאה שעות עבודה ימים א' עד ה' 8:00 - 16:00 + תורנות ימי ו' פעם בחודש/חודש וחצי.
דרישות:
ניסיון בניהול אדמ' לפחות 3 שנים - חובה תואר ראשון - יתרון תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ואוריינטציה מכירתית יכולת עמידה בלחצים, חלוקת קשב טובה ויכולת לעבודה במקביל יתרון למגוון שפות יכולת לעבודת צוות ניסיון אדמיניסטרטיבי כולל עבודה במערכת הפעלה office, מערכות CRM וכדומה - יתרון סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
809997
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקידת קבלה ליבואנית רכב מובילה קבלת לקוחות עבודות משרדיות שוטפות+ קבלת קהל סביבת עבודה נעימה ויוקרתית + תנאים
דרישות:
ניסיון בתחום אדמניסטרציה חובה שירותית וייצוגית נכונות לעבודה בת"א המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18176
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ ה מזכיר/ה, למכללה מובילה עם סביבת עבודה משפחתית ונעימה. קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים העבודה הינה: עבודת אדמיניסטרציה שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. מתן מידע כללי, ניהול ותיאום יומנים. משרה מלאה עם גמישות בשעות, שכר 9,000 ש"ח.
דרישות:
שליטה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל). שירותיות, אדיבות וסבלנות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
1210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|