דרושים בתחום פקידות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 59 משרות עבודה בתחום פקידות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

23/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

מתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

קבוצת כלמוביל

23/11/2025

תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:

ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה.

תיאור התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי.
מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות.
מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו').
סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד'.
ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
דרישות מקצועיות:

ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי בסביבה ממוחשבת- חובה
יכולת מכירתית- יתרון משמעותי
רישיון נהיגה – יתרון.

מיקום -תל אביב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4228
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

לנקר - ירדני עו"ד, בוררות ונוטריון

23/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה -
    יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:
  • אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
  • עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
  • היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
  • (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:
  • שכר של 8K (על בסיס שעתי).
  • בונוסים מפעם לפעם
  • תנאים סוציאלים מלאים
  • העסקה ישירה
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
  • אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
  • שליטה מלאה ב-Outlook.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית

לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית
דרישות:
ניסיון בקלדנות ועבודות משרד כמו מענה לטלפונים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00285
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג שירות למוקד איכותי הנותן שירות לציי רכב!

נציג שירות למוקד איכותי הנותן שירות לציי רכב!

חברה דיסקרטית

23/11/2025

תיאור תפקיד:
נציג/ת שירות טלפוני
הנותן שירות ללקוחות עסקיים בתחום הרכב
סביבת עבודה נעימה וממוחשבת
שעות עבודה 09:00-17:00 , ימי ו בתורנות
ממוצע שכר 9 ברוטו
הדרכה לתקופה של חודש עד חודשיים בהרצליה
מענק ע"ס 2500 הניתן בתום תקופת ההדרכה
סביבת העבודה כיפית ונעימה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות חובה
ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת
חרוצ/ה ואחראית
רכב לצורך הגעה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18103
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה?

סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה?

לין ביכלר משאבי אנוש

23/11/2025

תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה?
דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון !
במסגרת התפקיד:
מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך.
כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי.
תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה.
עבודה אדנ' שוטפת.
תנאיםפ:
עבודה במשמרות:
משמרת ראשונה 07:00-13:30
משמרת שנייה 07:00-15:30
משמרת שלישית 13:30-20:00
תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30.
מתאים לסטודנט\יות
קליטה ישירה לחברה מעולה!
סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה
שליטה באופיס-חובה
זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: 53895
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך.

מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך.

חברה דיסקרטית

23/11/2025

תיאור תפקיד:
למרפאת יישור שיניים איכותית וייחודית הממוקמת בלב רחוב אחוזה הראשי ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך.
אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אדיבים/ות, חייכנים/ות ונהנים/ות ממגע עם אנשים, מקומכם/ן איתנו!

התפקיד כולל:

  • מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים/ות.
  • תיאום פגישות וניהול יומנים.
  • סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות הרפואי.
  • תנאי העסקה:
  • משרה מלאה: ימים א' – ה'.
  • שעות עבודה: 9:00 – 18:00 ( ימי חמישי מ 12 )
  • תנאים מצוינים למתאימים/ות.
  • תחילת עבודה מיידית.
  • נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
דרישות:
  • יחסי אנוש יוצאי דופן ותודעת שירות גבוהה.
  • אנגלית ברמה טובה – חובה.
  • שליטה וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב. חובה.
  • אדיבות, סבלנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
  • נכונות לעבודה לטווח ארוך.
  • תקתקנית.
  • נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
  • מגורים באזור רעננה והסביבה חובה ובלבד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה קבלה בנתניה

פקיד/ה קבלה בנתניה

one BPO

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש /ה פקיד /ה קבלת קהל.
התפקיד כולל:
גבייה, קליטה ועדכון נתונים במערכות ממוחשבות, סריקת מסמכים, ניהול ממשקים, מענה טלפוני וטיפול בפניות.
המשרה בנתניה:
ימי עבודה: א', ב', ד', ה' 08:00-16:00, יום ג' פעם בחודש 09:30-17:30.
דרישות:
- ידע במחשבים ובתוכנות אופיס חשוב עם דגש על אקסל!!
- בגרות מלאה.
- ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי/ קבלת קהל.
- יחסי אנוש טובים.
- "ראש גדול" - יכולת קידום והנעת תהליכים.
- ניסיון בגבייה - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1244
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת אגף לחברת ביטוח - זמינות מידית

מזכיר/ת אגף לחברת ביטוח - זמינות מידית

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה מזכיר/ת אגף תפעול.עבודה בכפיפות למנהל האגף.
במסגרת התפקיד:
* אחריות על ניהול יומן, תיאום פגישות ומענה טלפוני
* הכנת חומרים לפגישות ותפעול המשרד
* טיפול ועבודה מול ספקי האגף – ביצוע הזמנות וקליטת חשבוניות.
* ניהול תחום הסלולאר בחברה – התקשרות מול חברות תקשורת, פתיחת הזמנות, הזמנת מכשירים לעובדים
* ניהול תחום החניונים – הזמנת חניות, טיפול בחשבוניות חניון, עבודה מול ספקי החניה
* סיוע אדמינסטרטיבי לקצין הבטיחות בתעבורה – קליטת חשבוניות, טיפול בדו"חות, טיפול בטפסי נהגים.
* ניהול תהליכי מתן שרות לעובדי החברה בתחום ניקיון ואחזקה, בקרה על קריאות השירות שנפתחות.
* ניהול בקרות חדר האוכל שבחברה
דרישות:
* ניסיון אדמניסטרטיבי קודם מעל שנה - חובה* תודעת שירות גבוהה - חובה
* שליטה ביישומי - OFFICE - חובה
* הכרות עם מערכת פריוריטי – יתרון
* הכרות עם מערכת נצר – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4533
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב דרוש/ה פקידת שרות לקוחות ואדמיניסטרציה

לחברת ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב דרוש/ה פקידת שרות לקוחות ואדמיניסטרציה

חברה דיסקרטית

23/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול שוטף של פעילות המשרד, ניהול קשרי לקוחות, פתיחת קריאות שרות, מענה טלפוני וכד'
ריכוז ותפעול תחום האדמיניסטרציה
ימים א עד ה שעות 08:00-17:00
סביבת עבודה משפחתית ונעימה
דרישות:
  • ניסיון בניהול משרד ואדמיניסטרציה - יתרון
  • ניסיון קודם במענה ללקוחות - יתרון
  • שליטה מלאה באופיס
  • שירותיות, יכולות ארגון ותקשורת גבוהות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

one פתרונות טכנולוגיים

23/11/2025

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים.
עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני.
טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס.

תחילת עבודה מיידית.
פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה !
שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL
תואר ראשון – יתרון
ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: ns
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

לין ביכלר משאבי אנוש

23/11/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת.
תנאים:
ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי!
שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון רפואי במרכז דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול במחלקת כנסים

לארגון רפואי במרכז דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול במחלקת כנסים

לין ביכלר משאבי אנוש

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון רפואי במרכז דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול במחלקת כנסים
התפקיד כולל-
אדמיניסטרציה שוטפת במחלקת כנסים, טיפול בהזמנות רכש ( הקלדה/ הזנה ומעקב אחר הזמנות)
גביה, מענה טלפוני , ווידוא חתימה על הסכמים ועוד
משרה מלאה א-ה 8:00-16:30
יש לציין ציפיות שכר
קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים! (ארוחות, קרן השתלמות ועוד)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
הכרות עם הסכמים משפטיים- יתרון משמעותי
שליטה באופיס
סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54139
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת מלאי למרכז לוגיסטי

פקיד/ת מלאי למרכז לוגיסטי

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
למרכז לוגיסטי מוביל דרושה פקידת מלאי לתפקיד משרדי.

תיאור התפקיד:
משרה מלאה (א’-ה’) ו' לעיתים
שכר: 40–45 ש"ח לשעה (תלוי ניסיון)
מ 7.40 עד 17.00
הסעות ראשון לציון ואשדוד
ניהול ועדכון מלאים במערכת הממוחשבת

טיפול בהחזרות, תעודות משלוח וקליטת סחורה

עבודה מול מחלקות המחסן והשילוח

הפקת דוחות מלאי שוטפים
דרישות:

ניסיון בעבודה משרדית בתחום לוגיסטיקה / מחסן – יתרון

ידע במחשב ובתוכנות Office היתרון למערכת AS-400

אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: JB-00339
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת קבלה למשרד פיננסי מוביל

פקיד /ת קבלה למשרד פיננסי מוביל

חברה דסקרטית

23/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית
העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00
במסגרת התפקיד:
קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה
- ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה
- שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00110
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!