תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה - יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:- אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
- עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
- היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
- (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:- שכר של 8K (על בסיס שעתי).
- בונוסים מפעם לפעם
- תנאים סוציאלים מלאים
- העסקה ישירה
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
- אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
- שליטה מלאה ב-Outlook.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד: ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה. תיאור התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי. מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות. מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו'). סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד'. ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
דרישות מקצועיות: ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי בסביבה ממוחשבת- חובה יכולת מכירתית- יתרון משמעותי רישיון נהיגה – יתרון. מיקום -תל אביב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ה לקבלת קהל בימי שישי. אנו מחפשים אדם אדיב, ייצוגי ונעים, שיהיה הפנים של המקום בימי שישי. תיאור המשרה: עבודה בימי שישי בלבד, 2–3 פעמים בחודש, בין השעות 09:00–12:00/13:00. התפקיד כולל: קבלת קהל אירוח מענה בסיסי ללקוחות יצירת תחושה נעימה וקשובה מדובר במשרה קטנה אך משמעותית – לכן נדרשת מחויבות ועמידה בזמנים.
דרישות:
זמינות קבועה בימי שישי בבוקר שירותיות, אדיבות ותקשורת טובה הופעה ייצוגית אחריות ויכולת עבודה עצמאית ניסיון בשירות לקוחות / קבלה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4686
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה של התקנות אביזרי רכב באשדוד דרוש/ה פקיד/ת תפעול העבודה כוללת: הפקה וטיפול בהזמנות רכבים לכניסת עבודה, טיפול בחשבוניות ותשלומים, עבודה מול חברות האיתור, טיפול בפתיחת מוצרים חדשים להתקנות, בקרה על נוכחות העובדים, קליטה וסיום העסקה ועוד. תנאים: משרה מלאה, ימים א-ה בין 8:00-17:00 שכר: 8,500 + ש"נ + נסיעות במידת הצורך - תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה שליטה בישומי מחשב ואופיס - חובה. בדגש על ניסיון ושליטה באקסל שירותיות - מתן מענה טלפוני פנים חברה / ממשקי יבואן באתר יכולת עבודה בצוות - חובה נכונות לעבודה לטווח ארוך נכונות / גמישות לשעות נוספות SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54119
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרפאה בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת עם ניסיון לתפקיד משמעותי הכולל ניהול לוחות זמנים, תיאום פגישות ומרשמים, טיפול בקשר עם מטופלים וספקים, עבודה מול מערכות מידע רפואיות ומתן מענה מקצועי ושירותי לכל פונה. המשרה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 בירושלים
דרישות:
ניסיון קודם במזכירות רפואית- שנתיים לפחות תעודת מזכירות רפואית, השכלה גבוהה- יתרון משמעותי יכולת עבודה עם מערכות מידע רפואיות ויישומי אופיס כישורי שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה בתנאי לחץ המשרה מלאה, בירושלים המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
H-REF
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בראשל"צ דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמינסטרציה בסגרת התפקיד: ישיבה בקבלה, מעקב אחרי תשלומים, עבודה עם פריורטי ואקסל, קליטת סחורה במחשב,הפקת חשבוניות, הכנת הצעות מחיר ועוד. תנאים: העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00. נא לציין צפיות שכר.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטריבי - חובה. שליטה מלאה בפריורטי - חובה. אקסל ברמה טובה - חובה. אנגלית ברמה טובה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי במרכז דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול במחלקת כנסים התפקיד כולל- אדמיניסטרציה שוטפת במחלקת כנסים, טיפול בהזמנות רכש ( הקלדה/ הזנה ומעקב אחר הזמנות) גביה, מענה טלפוני , ווידוא חתימה על הסכמים ועוד משרה מלאה א-ה 8:00-16:30 יש לציין ציפיות שכר קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים! (ארוחות, קרן השתלמות ועוד)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה הכרות עם הסכמים משפטיים- יתרון משמעותי שליטה באופיס סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה? דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך. כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי. תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה. עבודה אדנ' שוטפת. תנאיםפ: עבודה במשמרות: משמרת ראשונה 07:00-13:30 משמרת שנייה 07:00-15:30 משמרת שלישית 13:30-20:00 תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30. מתאים לסטודנט\יות קליטה ישירה לחברה מעולה! סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה שליטה באופיס-חובה זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
53895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרת מזכירות מגוונת הכוללת אחריות על שירותי גבייה וניהול קשרי לקוחות. תפקיד מרכזי הדורש סדר, ארגון, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית.- שירותי גבייה: מעקב אחר חובות, יצירת קשר עם לקוחות והובלת תהליכי גבייה באופן שירותי ואסרטיבי.
- טיפול בלקוחות: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ללקוחות החברה (בטלפון ובמייל), כולל טיפול בהזמנות, פתרון בעיות וליווי שוטף.
- משימות אדמיניסטרטיביות: תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית למשרד.
סביבת עבודה נעימה, תומכת ומאתגרת בחברת יבוא מצליחה.תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
- היקף משרה: 75% משרה
- ניסיון קודם: ניסיון מוכח בתפקיד מזכירות/אדמיניסטרציה/גבייה – יתרון משמעותי!
- שליטה בתוכנת Priority (פריוריטי): ניסיון בעבודה יום-יומית עם תוכנת פריוריטי – יתרון בולט!
- יחסי אנוש גבוהים ויכולת שירותית: יכולת יצירת קשר חיובי עם לקוחות וספקים.
- סדר וארגון: יכולת עבודה מסודרת, דייקנית ויסודית.
- שליטה ביישומי מחשב: שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, Outlook).
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות, לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל:מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה. ביצוע צ’ק אין וצ’ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות, ומתן תחושת בית לאורחים – עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים – עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7. תנאי עבודה והטבות: - שכר מתגמל ותנאים מצוינים
- הכשרה מלאה על חשבון החברה
- ארוחות במלון.
- אופציות קידום והתפתחות מקצועית
- כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה – יתרון שליטה בסיסית במחשב אנגלית – יתרון משמעותי זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למגדל משרדים בבאר שבע דרוש/ה אדמינ' תפעול משרה זמנית ל4 חודשים!! תיאור משרה: מתן שירות לעובדי הבניין, אחריות על גביית דמי ניהול, התנהלות מול דיירים ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 שכר:9,000 ש"ח ברוטו נסיעות לפי החוק ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה באקסל - חובה היכרות עם תוכנת פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
53525
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת במסגרת התפקיד: אדמניסטרציה שוטפת ארגון וניהול דסק הקבלה תיוקים, סריקות, מענה טלפונית, עדכון דוחות שוטפים, אירוח. באזור הרכבת הקלה משרה מלאה א'-ה' 8:45-17:45 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון. ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!! יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל. תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרפאת יישור שיניים איכותית וייחודית הממוקמת בלב רחוב אחוזה הראשי ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך. אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אדיבים/ות, חייכנים/ות ונהנים/ות ממגע עם אנשים, מקומכם/ן איתנו!
התפקיד כולל:
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים/ות.
- תיאום פגישות וניהול יומנים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות הרפואי.
- תנאי העסקה:
- משרה מלאה: ימים א' – ה'.
- שעות עבודה: 9:00 – 18:00 ( ימי חמישי מ 12 )
- תנאים מצוינים למתאימים/ות.
- תחילת עבודה מיידית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
דרישות:
- יחסי אנוש יוצאי דופן ותודעת שירות גבוהה.
- אנגלית ברמה טובה – חובה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב. חובה.
- אדיבות, סבלנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
- נכונות לעבודה לטווח ארוך.
- תקתקנית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
- מגורים באזור רעננה והסביבה חובה ובלבד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|