דרושים בתחום פקידות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 54 משרות עבודה בתחום פקידות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת שרות לקוחות

פקיד/ת שרות לקוחות

חברה דסקרטית

13/06/2025

תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור ברקן דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחות
מענה טלפוני כולל הוצאת שיחות
ניהול שיחות מורכבות
ניהול מעקב אחר משימות
משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב
שירותיות
חייכנות ונמרצות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00331
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת לסטודיו לצילום בר"ג, 50 ש"ח לשעה

עובד/ת לסטודיו לצילום בר"ג, 50 ש"ח לשעה

חברה דיסקרטית

13/06/2025

תיאור תפקיד:
עובד/ת / מתלמד/ת / אסיסטנט/ית, לסטודיו לצילום והפקות דפוס ברמת גן
עזרה בעבודות הדפוס השונות ולמידת המקצוע.
שעות עבודה - 10:30/11:00 עד 17:00/18:00 - יש גמישות
50 ש"ח לשעה
דרישות:
יתרון לבעלי ידע / ניסיון בצילום והפעלת מחשב (לא חובה)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3272
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש\ת תיעוד במערכת SAP

איש\ת תיעוד במערכת SAP

ESR

13/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית במרכז דרוש\ה איש\ת תיעוד במערכת SAP
במסגרת התפקידSAP ו-CRMניהול קריאות לקוח במחשב במערכות
ביצוע מעקב ובקרה במערכת
ביצוע צילומים ותיעוד פריטים במחסן
ייבוא וייצוא
בק אופיס למנהלי הפרויקטים
דרישות:
    אקסל ברמה גבוהה (כולל ידע בנוסחאות) - חובה
    נסיון במערכת SAP – יתרון משמעותי
    היכרות עם מודולי לוגיסטיקה , מלאי.
    ראש גדול ושירותיות
    מוטיביציה גבוהה, דייקנות ויכולות סדר גבוהות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 20021
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

Synel-Mll Payway

13/06/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת.
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה פקיד/ת קבלה:
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח.
סביבת עבודה צעירה.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות.
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00046
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת קשרי ספקים לארגון מוביל בר"ג

אחראי/ת קשרי ספקים לארגון מוביל בר"ג

לין ביכלר משאבי אנוש

13/06/2025

תיאור תפקיד:
אחראי/ת קשרי ספקים לארגון מוביל בר"ג
התפקיד כולל טיפול בפניות בתחומי השירות השונים, תחקורים, ועבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בפניות ספקים בתחומי השירות השונים, ניהול תהליך הגיוס של ספק חדש, מתן מענה טלפוני ובמייל, הובלה ומעקב טיפול עד לסגירתו, פיתוח קשרי עבודה. טיפול בתלונות על פעילות הספקים, טיפול בממצאי בקרה, סיוע לראש הצוות בניהול הליכים מכרזיים, עבודה אדמיניסטרטיבית בסביבת עבודה מרובת ניירת.
עבודה במשרה מלאה, ימי עבודה א'-ה' 8.5 שעות 8:00-16:30
נכונות לעבודה בשעות נוספות, לפי צורך.

שכר חודשי 10K +נסיעות
אש"ל 40 ליום
קה"ש 5% מהיום הראשון
מחלה מהיום הראשון
קליטה ישירה לארגון +תנאים מעולים!
דרישות:
בגרות מלאה חובה . תואר ראשון - יתרון.
ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודת תפעול / ריכוז תהליכים מקצה לקצה בארגון – חובה.
ניסיון בעבודה מול ספקים/לקוחות, תודעת שירות גבוה, טיפול בהתנגדויות, פיתוח קשרי עבודה ויחסי אמון - חובה.
ניסיון מוכח בתפקידי תפעול / אדמיניסטרציה מורכבים
יכולות ביטוי גבוהות בע"פ ובכתב, שירותיות, אסרטיביות.
שליטה מלאה בתוכנות office (בפרט Excel ו- PowerPoint) – חובה.
היכרות טובה עם עולם שירותי הבריאות, בדגש על השירותים והמוצרים הקיימים בשוק - יתרון.
היכרות עם הליכים מכרזים ועבודה עם הסכמים – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51597
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול

לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול

לין ביכלר משאבי אנוש

13/06/2025

תיאור תפקיד:
לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול!
התפקיד כולל:
טיפול באישורים, התנהלות מול לקוחות ומנהל אתר,
עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר,
טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות.
תנאים:
משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00.
תנאים מעולים למתקבלים!
שכר: 11000 - 12,000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה
שליטה מלאה במערכות אופיס - חובה
היכרות עם תוכנת SAP או פריורטי - יתרון משמעותי
זמינות מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52073
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה בתחום יבוא ושיווק של אוורור וחימום דרוש/ה פקיד/ת שירות ומכירה !

לחברה מובילה בתחום יבוא ושיווק של אוורור וחימום דרוש/ה פקיד/ת שירות ומכירה !

אניא פתרונות אנרגיה

13/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום יבוא ושיווק של אוורור וחימום דרוש/ה פקיד/ת שירות ומכירה !
מיקום המשרה: מושב שתולים (צמוד לאשדוד)
היקף המשרה: משרה מלאה בימי א'-ה', אפשרות לימי שישי
אופן התפקיד:
שירות לקוחות ,שווק,סידורי עבודה לאנשי שרות.
ניהול המשרד באופן כללי ,התנהלות מול לקוחות.
דרישות:
  • עברית כתיבה וקריאה שפת אם! אנגלית ברמה בסיסית.
  • יחסי אנוש טובים.
  • שליטה על מחשב ותוכנות כלליות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00013
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרטיבית אגף דוברות

רכז/ת אדמיניסטרטיבית אגף דוברות

נתיבי ישראל

13/06/2025

תיאור תפקיד:
חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ
פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא:

רכז/ת אדמיניסטרטיבית
אגף דוברות
משרה מס' 2010/25
להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור הבא ולבחור במשרה הרלוונטית
לעמוד הדרושים
בציון משרה מס' 2010/25

מועד אחרון להגשה הינו 26/06/2025 בשעה 23:59

רק פניות מתאימות תענינה

*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף:

• השכלה תיכונית.
• ניסיון של שנתיים בעבודות אדמיניסטרציה.
• ניסיון של שנה בניהול יומנים.
• ידע וניסיון ביישומי Office.

יתרונות:

• ניסיון של שנתיים בריכוז וטיפול בחשבונות וחוזים.
• היכרות עם מערכת ה- SAP.
• אקדמאי.
• ניסיון בעבודה ו/או תאום מול משרדי ממשלה ו/או מגזר ציבורי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00346
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן

רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

13/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, החלפה לחל"ד

במסגרת התפקיד אחריות אדמיניסטרטיבית על הליכי קבלה ומיון, טיפול בבעיות שיבוץ ובקשות חריגות. טיפול בבעיות משמעת מורכבות, נוכחות ברשתות החברתיות, טיפול בנושא שיווק ומתן מידע ראשוני בנושא מעונות וכן סיורים בשטח למתעניינים. העבודה בשעות לא שגרתיות ובמערכת גמישה.
תיאור התפקיד:
• SPOC מול הסטודנטים החל משלבי התעניינות ועד להפיכתם לדיירים. מתן מענה מקיף 360 מעלות לכל הנושאים הקשורים למעונות.
• טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים.
• שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים.
• טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה.
• טיפול בבעיות משמעת של הדיירים.
• מתן מענה ושירות איכותי לדיירים.
• ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות.
• המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי.
• אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי.
• עברית ברמת שפת אם.
• ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי.
• ראייה מערכתית.
• יכולת ארגון ותכנון.
• היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת.
• היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי.
• ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי.
• קפדנות ודייקנות בביצוע משימות.
• יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-469
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול בניינים מובילה דרוש/ה רכז/ת גביה בתל אביב.

לחברת ניהול בניינים מובילה דרוש/ה רכז/ת גביה בתל אביב.

חברה דיסקרטית

13/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ניהול בניינים מובילה דרוש/ה רכז/ת גביה בתל אביב.
התפקיד כולל:
- מעקב ובקרה על חובות של לקוחות ודיירים.
- שיחות יזומות לחייבים.
- הפקת קבלות.
- משימות אדמיניסטרטיביות וכד'.
משרה מלאה (קיימת גמישות בשעות).
משרדנו ממוקמים בתל אביב.
תנאים מצוינים יינתנו למתאים/ה.
דרישות:
    - רקע וניסיון בגביה - יתרון אך לא חובה.
    - רמה אישית גבוהה.
    - אחריות ורצינות למשרה לטווח הארוך.
    * המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00011
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין משפחתי באשדוד

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין משפחתי באשדוד

חזוט בר זבינצקי חברת עורכי דין

13/06/2025

תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין ותיק ומשפחתי באשדוד, המתמחה בתחום הנזיקין, מגייס מזכיר/ה בעל/ת יכולות גבוהות למשרה מלאה.
  • ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.
  • טיפול בתיקים, תיאום פגישות ומענה ללקוחות.
דרישות:
  • שליטה מלאה בשפה הרוסית (רמת שיחה) - חובה.
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי.
  • יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ו"ראש גדול".
  • אחריות, יסודיות, סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • מוסר עבודה גבוה ותודעת שירות מצוינת.
  • ייצוגיות וכישורי תקשורת בינאישיים מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לחצי שנה לחברת תרופות באזור נתניה

פקיד/ת קבלה לחצי שנה לחברת תרופות באזור נתניה

לין ביכלר משאבי אנוש

13/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תרופות באזור נתניה דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחצי שנה

תיאור המשרה:
מענה ללקוחות, קבלת קהל , שליחויות מול חברות השילוח
התנהלות מול ספקים, אישור חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת

היקף המשרה:
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00
שכר -10000 -11000 ש"ח ברוטו + 800 ש"ח סיבוס + 500 ש"ח נסיעות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת התנסחות בע"פ ובכתב באנגלית ברמה טובה מאוד- חובה
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 51948
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לבית תוכנה מוביל בתחומו דרוש/ה רפרנט/ית גבייה עיסקית!

לבית תוכנה מוביל בתחומו דרוש/ה רפרנט/ית גבייה עיסקית!

ESR

13/06/2025

תיאור תפקיד:
ביצוע התאמה מלאה של כרטסות לקוחות
 העברת פקודות יומן גבייה מלקוחות החברה.
דרישות:
ניסיון בגבייה שנתיים ומעלה- חובה
ניסיון עם גבייה מלקוחות עיסקיים -יתרון משמעותי
הכרת מערכת סאפ / SBO מרינגו- יתרוןידיעת אקסל ברמת נוסחאות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19482
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה (הייטק) דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל בתנאים מצויינים

לחברת תוכנה (הייטק) דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל בתנאים מצויינים

Synel-Mll Payway

13/06/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל.
אנו חברת הייטק הקיימת מעל ל 30 שנים, המובילה בעולם בניהול המשאב האנושי בארגון.
סניפנו ממקומים ברחבי העולם (צרפת, ארה"ב, אנגליה ועוד...) כאשר המטv המרכזי נמצא בישראל, במתחם העסקים החדש והיוקרתי ב.ס.ר סיטי בפתח תקווה.
החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
ניתן להגיע ברכבת הקלה שמגיעה ישירות לבניין החברה - קלי קלות.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00042
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לרשת אסתטיקה רפואית

פקיד/ת קבלה לרשת אסתטיקה רפואית

נאטורפיל

13/06/2025

תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה.
בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת
במסגרת התפקיד:
קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים
שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי
ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה
עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות!
תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית
יכולת עבודה על מחשב
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 1111
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!