דרושים בתחום ראיית חשבון / רו"ח

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 60 משרות עבודה בתחום ראיית חשבון / רו"ח

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Audit Senior at Forvis Mazars Israel

Audit Senior at Forvis Mazars Israel

Forvis Mazars

21/12/2025

תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.

What We’re Looking For

We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.

Key Responsibilities
  • Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
  • Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
  • Manage client portfolios on an ongoing basis
  • Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
  • Prepare and review financial statements and tax returns
  • Communicate directly with clients
  • Support special projects as needed
דרישות:
Requirements
  • Certified CPA, or in the process of obtaining a license
  • Minimum of two years of auditing experience
  • Full proficiency in Microsoft Office
  • Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
  • Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
  • Excellent English – required
  • Native-level Hebrew – required
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

Forvis Mazars

21/12/2025

תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות.

מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת.

תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית
• ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית
• ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף
• ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים
• הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס
• עבודה ישירה מול לקוחות
• מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון
• לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת
• שליטה מלאה ב-Microsoft Office
• כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים
• דיוק וירידה לפרטים
• ידע בסיסי בפלטי שע"מ
• אנגלית ברמה גבוהה - חובה
• עברית ברמת שפת אם - חובה

מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים.
נא לציין את שם המשרה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

בועז מנדלוביץ שירותי משאבי אנוש

21/12/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים.
התפקיד כולל:
  • הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
  • הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
  • טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
  • הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
  • תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
  • ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
  • אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1519
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Accounting and Operations Professional

Accounting and Operations Professional

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

21/12/2025

תיאור תפקיד:
Overview:
A boutique hedge fund and broker-dealer seek a detail-oriented and proactive accounting and operations professional to support both hedge fund operations and a growing SPAC
(Special Purpose Acquisition Company) business line. The role offers broad exposure to fund operations & accounting, treasury management, and transaction execution within an entrepreneurial, fast-paced environment.
דרישות:
Requirements:
    Financial Services background - 4-8 years experience
    Advent AxyS, Journal entry accounting in Quickbooks or Oracle NetSuite
    Strong excel skills
    CPA - a plus

Location- hybrid in Ramat Beit Shemesh
Hours- US hours (2:00- Midnight)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 829010
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Controller / Accounting Manager

Controller / Accounting Manager

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

21/12/2025

תיאור תפקיד:
New York based accounting and advisory CAAS firm, is hiring a full-time Controller / Accounting Manager. This is a fully remote role.
דרישות:
Requirements:
    Minimum 7 years of financial statement and accounting experience
    Proven experience managing staff
    Strong knowledge of QuickBooks; ERP experience preferred
    Strong understanding of inventory accounting
    Experience optimizing accounting processes and workflows
    Accounting degree / CPA a plus
    Experience with variety of industries

Soft Skills-
    Worked in accounting firm with multiple clients
    Knows INVENTORY
    Personable, confident, relationship
    Thinks big picture, business processes

Minimum 30 hours/week
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 855317
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Tax Associate

Tax Associate

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

21/12/2025

תיאור תפקיד:
US-based wealth management firm is seeking a highly motivated and detail-oriented Tax
Associate to join our Israel team. The ideal candidate should have experience in both Israel and US tax law and be able to work effectively with clients, external advisors and team members.
Responsibilities:
• Maintain accurate and organized records of client information and tax filings
• Assist in the collection of tax source documents from client accountants and
organize information on network drive
• Ongoing interaction with external client advisors (e.g., accountants, tax
attorneys, accountants, etc.)
• Conduct research on tax laws and regulations in both Israel and the US
• Responsible for managing and coordinating tax compliance, tax payments
and advisory work for clients
• Assist with estate planning strategies for clients
• Manage bookkeeping and payroll for clients, as needed
• Review clients’ monthly reports
• Communicate effectively with clients and team members in both English and
Hebrew
דרישות:
Requirements:
• Bachelor's degree in accounting or law
• Certified CPA (IL or US)
• 3+ years of experience in an international tax department at a large accounting
firm or a leading law firm
• Solid international and local tax knowledge
• Attention to detail and produce accurate and organized work product
• Efficient and creative problem-solver
• Experience working in a fast-paced environment
• Ability to work independently and as a member of a team
• Excellent writing and verbal English and Hebrew skills
This is a hybrid position in Ra’anana.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 806636
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Tax Associate

Tax Associate

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

21/12/2025

תיאור תפקיד:
We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We are known for our expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad.
Job Description:
This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications:
*Strong knowledge of US tax laws and regulations
*Minimum of 1-2 years experience in tax preparation
*Excellent communication and client management abilities
*Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus
*Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus
*Attention to detail and strong analytical skills
*Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 967096
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

U.S. Senior Tax Associate

U.S. Senior Tax Associate

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

21/12/2025

תיאור תפקיד:
We are a leading international tax advisory firm with deep expertise in U.S. and cross-border taxation.

Key Responsibilities:
• Directly manage a robust client base, handling a diverse range of U.S. individual
tax matters.
• Tackle complex tax scenarios, applying technical knowledge to address unique
client needs.
• Expand your expertise in U.S. taxation, staying updated on current laws,
regulations, and best practices.
• Make key decisions, working independently while managing your workload
efficiently.
• Mentor and develop junior associates, fostering a positive learning environment
and professional growth.
• Collaborate with a team, contributing your leadership and expertise to team
projects and client work

דרישות:
Requirements:
    You have 3–5 years of comprehensive experience in U.S. individual taxation and a deep
understanding of complex tax scenarios.
    You are a problem-solver, comfortable navigating and tackling challenging tax issues with minimal guidance.
    You possess advanced technical proficiency in U.S. taxation and continuously seek to expand your knowledge.
    You are a natural mentor, eager to support and guide junior associates as they grow professionally.
    You can make independent decisions and confidently take ownership of projects.
    You thrive in a collaborative environment, contributing your expertise and learning from others.

Bonus if you have:
• A U.S. CPA license
• A high level of Hebrew
Flexible working hours
Hybrid working options, allowing for a blend of in-office (Jerusalem/Beit Shemesh) and remote work.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 650112
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב /ת (רו"ח) לרשת קמעונאית תעשייתית

חשב /ת (רו"ח) לרשת קמעונאית תעשייתית

השמה גרופ

21/12/2025

תיאור תפקיד:
השמה גרופ מגייסת לרשת קמעונאית סיטונאית חשב/ת.
סגירת דוחות על בסיס חודשי כולל הפרשות והתאמות.
דיווחים מקוונים לרשויות.
דיווחים וניתוחים פיננסיים שוטפים.
המשרה באזור המרכז.
דרישות:
רו"ח מוסמך /ת.
ניסיון של 3 שנים לפחות כחשב מחברה מסחרית/קמעונאית.
אקסל ברמה גבוהה מאוד.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 852
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת

חשב/ת

חברה דסקרטית

21/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית יצואנית קטנה בהוד השרון דרושה חשבת
התפקיד כולל –
פיקוח על תהליכי רישום חשבונאי ובקרת מסמכים
הכנת דיווחים חודשיים להנהלת החברה
הכנת חומר לרו"ח חיצוני
הכנת דוח מס שנתי
ניהול תזרים יומי ובקרה על תשלומי ספקים
דרישות:
רישיון רואה חשבון - חובה
שליטה בפריוריטי -יתרון
היכרות עם תהליכי מלאי
שליטה גבוהה ביישומי Office ובעיקר Excel
ניסיון של לפחות 2 שנים כחשב/עוזר חשב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00388
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח ראש/ית

מנה"ח ראש/ית

חברה דסקרטית

21/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשי/ת 
ניהול כולל של מערך הנהלת החשבונות בחברה, כולל הובלת צוות מקצועי והטמעת תהליכים 
 סגירות חודש ורבעון ,פקודות יומן מורכבות, מאזנים,התאמות בנקים וכ"ט אשראי
הכנת דו"חות שוטפים להנהלה, מעקב ובקרה תקציבית 
ספקים, לקוחות, גבייה מלקוחות עסקיים, הפקת חשבוניות וקליטת חשבוניות – AP/AR ניהול תחום 
אחריות על מערך התשלומים והבנקים, העברות כספיות וכיו"ב 
עבודה מול רשויות המס, ומול רו"ח חיצוניים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה – חובה 
ניסיון של +10 שנים בחברה גדולה / ארגון בעל היקפים משמעותיים- חובה
ניסיון של +5 שנים בניהול צוות הנה"ח – חובה 
חובה – Excel- ו Netsuite שליטה מלאה בתוכנות 
יתרון משמעותי – Salesforce היכרות עם מערכות פיננסיות נוספות כמו 
נסיון ניהולי
אנגלית ברמה טובה
 
 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00384
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3!

לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3!

MaxWork

21/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה העוסקת במערכות אלקטרו-אופטיות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3!
התפקיד כולל:
1. קליטת חשבוניות ספקים בארץ ובחו"ל.
2. טיפול בתשלומים לספקים והכנת הוראות תשלום.
3. התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
4. התאמות ספקים ולקוחות.
5. סיוע בהכנת דוחות כספיים ועד מאזן (בהתאם ליכולת).
6. עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים (רכש, כספים, ספקים וכו’).
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה.
- ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה – חובה.
- ניסיון בתשלום לספקים והתאמות – חובה.
- שליטה בפריוריטי – חובה.
- שליטה טובה באקסל.
- ניסיון בעבודה עד מאזן – יתרון גדול.
- אנגלית ברמה טובה – יתרון.
*המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00020
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת חשב למוסד פיננסי מוביל בבני ברק

דרוש/ה עוזר/ת חשב למוסד פיננסי מוביל בבני ברק

לין ביכלר משאבי אנוש

21/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת חשב למוסד פיננסי מוביל בבני ברק

תיאור התפקיד
ניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים,
אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון,
בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים,
בקרה על הנהלת חשבונות,
אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי,
דיווחים רבעוניים - דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות, מתן מענה למחלקות השונות בחברה.
תנאי המשרה:
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
נכונות לשעות נוספות לפי צורך
העבודה במשרדי החברה בבני ברק
תנאים מצוינים למועמדים/ות מתאימים/ות
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות באחד ממשרדי ה-Big4 - חובה.
ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים - יתרון
ידע בשוק ההון - יתרון
ידע באקסל ברמה גבוהה - חובה
ידע בדנאל - יתרון
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54376
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל כספים

סמנכ"ל כספים

חברה דסקרטית

21/12/2025

תיאור תפקיד:

לקבוצת חברות טכנולוגיות מובילה בתחומה, לניהול מערך הכספים, תפעול כלכלי וניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות.

דרישות:

· רו"ח יתרון משמעותי/ תואר בחשבונאות, כלכלה
· ניסיון קודם של 7 שנים לפחות כסמנכ"ל/ית כספים או מנהל/ת כספים בחברה פרויקטאלית/טכנולוגית/תעשייתית, כולל ניהול צוות.
· ניסיון בחברה פרטית.
· ניסיון בהכנת דוחות כספיים כולל הכנת דוחות מאוחדים ופעילות בינחברתית
· ידע ברגולוציות נדרשות, כולל דיני מיסים ודיני עבודה הקשורים לשכר
· הבנה עמוקה וכולת ניתוח של חוזי פרויקטים, תקצוב ורווחיות.
·
היכרות מעמיקה עם תהליכי ייצור
· ניסיון בניהול תזרים, ניהול מו"מ מול בנקים, גופים פיננסיים וספקים.
· ניסיון בניהול מערכות ERP
· שליטה גבוהה במערכות מידע, אקסל, מערכות BI וכלים אנליטיים.
· כישורי תקשורת בינאישיים ויכול לעבוד מול מספר רחב של מנהלים, דירקטוריון ומנהלי פעילויות.
· אישיות מעשית, תפעולית ופרואקטיבית.
· יכולת הובלת תהליכים ובחינת תהליכי עבודה
· הבנה עסקית רחבה.
· יכולת ניהול מו"מ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00367
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואה/ת חשבון לחטיבת הביקורת אקספורט

רואה/ת חשבון לחטיבת הביקורת אקספורט

Deloitte

21/12/2025

תיאור תפקיד:
ל Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה/ת חשבון בחטיבת לחטיבת הביקורת.
היחידה המספקת שירותי ביקורת ללקוחותינו בארה"ב.
כחלק מתפקידך תעבוד בשיתוף פעולה עם חברי צוות הביקורת בארה"ב וישראל כדי לתכנן ולבצע נהלי ביקורת המבוססים על הצרכים העסקיים, הבקרה הפנימית והסיכונים של הלקוח.

* העבודה הינה במשרדי הפירמה וכוללת שילוב עם עבודה מהבית.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
· תואר ראשון בחשבונאות או  European CPA, ACCA, or CA designation
· שליטה בשפה האנגלית; להפגין כישורי תקשורת יעילים בעל פה ובכתב.
· יכולת עבודה יעילה בסביבה וירטואלית.

מועדף:
• ניסיון בעבודה עם משרד רואי חשבון בינלאומי.
• הבנה של ידע עסקי וטכני רחב (US GAAP).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00292
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!