תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון בפארק יקום דרוש/ה- עוזר/ת חשבת. תחומי אחריות עיקריים : • סיוע בהכנת ועריכת דוחות כספיים, רבעוניים ושנתיים בהתאם לכללי ה- IFRS. • עבודה שוטפת מול צוות רו"ח המבקרים, יועצים חיצוניים וגורמים נוספים בחברה. • סגירת תהליכים חשבונאיים - רישומי יומן, הפרשות, מלאי, רכוש קבוע, IFRS 16 ועוד. • ניהול תהליכי בקרה פנימיים (ISOX) של החברה. • סיוע בבקרה והכוונה של צוות הנהלת החשבונות.
דרישות:
רו"ח מוסמך לאחר התמחות-חובה. יוצא משרדים גדולים ( ביג 5)-יתרון מובהק אקסל ברמת נוסחאות מורכבות – חובה. נכונות לעבודה מאומצת ושעות נוספות על פי דרישה – חובה. יכולת עבודה עצמאית תוך ביצוע מספר משימות במקביל – חובה. יכולת ירידה לפרטים, דייקנות, סדר וארגון – חובה. ניסיון בביקורת חברות ציבוריות – יתרון. הכרות עם תכנות ERP – יתרון. משרה מלאה וגלובאלית א-ה אין היברידיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1036
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית פרטית דרוש/ה חשב/ת או כלכלן/ית מנוסה לעבודה מול מחלקת לוגיסטיקה ושירות המשרה כוללת: תכנון בניה ובקרה תקציבית דוחות כספיים ניתוח כדאיות כלכלית לפרויקטים ותהליכים תמחור מוצרים ושירותים בעולמות השירות והלוגיסטיקה ניתוח אנליטי בסביבת; data רחבה ומעמיקה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות/ מנהל עסקים, תואר שני יתרון ניסיון עבודה מול מחלקות של לוגיסטיקה ושירות ניסיון בניתוחים כלכליים אקסל ברמה גבוהה ניסיון בBI
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות מלאה על תחום החשבונאות בחברה, לרבות הכנה וניתוח דוחות כספיים, ניהול תהליכי סגירה חודשית ושנתית, וניהול הקשר מול רואי חשבון חיצוניים ומבקרים. התפקיד כולל ניהול תחום התקציב והבקרה התקציבית, פיקוח על הנהלת החשבונות, ניהול תזרים מזומנים, טיפול בדוחות מס וביצוע אנליזות ודוחות ניהוליים. עבודה שוטפת מול הנהלה בכירה, ליווי תהליכים עסקיים ומתן תמיכה פיננסית בקבלת החלטות.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת – חובה ניסיון של לפחות 4 שנים בחברת בנייה – חובהניסיון בביקורת על דוחות כספיים שנתיים ובהתאם לכללי IFRS ניסיון בתחום הנדל"ן / תשתיות / בנייה – חובההכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים שליטה בתקני דיווח פיננסי אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-131
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
Overview: A boutique hedge fund and broker-dealer seek a detail-oriented and proactive accounting and operations professional to support both hedge fund operations and a growing SPAC (Special Purpose Acquisition Company) business line. The role offers broad exposure to fund operations & accounting, treasury management, and transaction execution within an entrepreneurial, fast-paced environment.
דרישות:
Requirements: Financial Services background - 4-8 years experience Advent AxyS, Journal entry accounting in Quickbooks or Oracle NetSuite Strong excel skills CPA - a plus
Location- hybrid in Ramat Beit Shemesh Hours- US hours (2:00- Midnight)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
829010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י אלינו לחברה בריטית בינלאומית מובילה בתחום יבוא חומרי גלם החברה ממוקמת בחולון ומהווה חלק מהותי מהפעילות הגלובלית. התפקיד מציע הזדמנות ייחודית לעבוד במשרה מלאה תחת הסטנדרטים הבינלאומיים של החברה, עם אחריות ישירה לדיווח ותקשורת שוטפת עם המטה הבריטי וניהול החשבונאות המקומית. העבודה כוללת ממשק עם צוות מקומי הכולל שני עובדים נוספים, המתמקדים בטיפול בחשבוניות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- תואר ורישיון רואה חשבון בתוקף - 3-5 שנות ניסיון בתחום -חובה - יתרון משמעותי לניסיון בחברות יבוא /לוגיסטיקה - שליטה מלאה באנגלית לצורך תקשורת יומיומית עם המטה - בקיאות במערכות הנהלת חשבונות ובתקינה חשבונאית בינלאומית - יכולת עבודה עצמאית, דיוק ומחויבות לעמידה בלוחות זמנים - אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
603251
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רו"ח למחלקה המקצועית. המחלקה נותנת שירותים לפירמה בסוגיות מקצועיות מול שותפים, בקרות איכות, הדרכות, ניירות עבודה ועוד. התפקיד כולל: • ליווי ותמיכה מקצועית לשותפים וצוותי הביקורת. • ניהול קשרים עם גורמי רגולציה ואכיפה. • איתור, לוקליזציה ועריכת חומרים מקצועיים מהרשת. • פיתוח תהליכי עבודה וכתיבת הדרכות בתחום הרגולציה והביקורת. • בקרה על תהליכים וייעול המתודולוגיות המיועדות לביצוע ביקורות.
דרישות:
• ניסיון בעבודה עם חברות ציבוריות – חובה. • ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הביקורת - חובה! • היכרות עם תקני SOX – חובה. • אנגלית ברמה גבוהה • ישנה גמישות במודל המשרה במידת הצורך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3477
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
BDO, אחת מפירמות רואי החשבון והייעוץ המובילות בישראל, מחפשת רו"ח מנוסה להצטרף לצוות הביקורת שלנו בסניף ירושלים. אם את/ה עם ראש גדול, אוהב/ת לעבוד עם לקוחות, להוביל תהליכים ולנהל צוותים – מקומך איתנו! איך יראה יומך? ניהול תיקי ביקורת של לקוחות מגוונים, כולל חברות פרטיות, חברות ציבוריות ומכלרים עבודה שוטפת מול לקוחות – כולל תכנון ביקורת, תקשורת מול הנהלה, והצגת ממצאים ניהול צוות עובדים ו/או מתמחים. אחריות על עמידה ביעדים ובלוחות זמנים עבודה מרובת משימות תוך שמירה על איכות מקצועית גבוהה תיאום ממשקים עם מחלקות נוספות בפירמה
דרישות:
מה אנחנו מחפשים בך? רו"ח מוסמך/ת עם שנתיים/ שלוש שנות ניסיון לאחר התמחות בביקורת – חובה! ניסיון בניהול תיקי לקוחות באופן עצמאי – חובה יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ בעברית – חובה ניסיון בניהול והובלת צוות – חובה חשיבה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית יכולת ניהול משימות מרובות תחת עומס יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית וראש גדול אנגלית ברמה טובה- יתרון למה דווקא BDO? ב-BDO תיהנה/י מעבודה מקצועית משמעותית, לקוחות מעניינים, צוות איכותי וסביבה תומכת עם הזדמנויות להתפתחות מקצועית ואישית. אנחנו מאמינים באיזון, בשיתוף פעולה ובהעצמה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3638
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מנהל.ת אשראי ומימון לקוחות לחברה גלובלית בחיפה תיאור: ניהול סוגי החוב והאשראי של הקבוצה בארץ ובחו"ל בהתאם לצרכיה, לפעול לצמצום עלויות המימון. במסגרת תפקידו אחריות על: אשראי קונים, Factoring ומימון לקוחות (Export Financing) על ומחוץ למאזן מסגרות אשראי וחוב בנקאי וכן חוב חוץ בנקאי מוקד ידע בנושאים פיננסיים ובנקאיים – סחר-חוץ, אובליגו ומסגרות אשראי, מכשירים פיננסיים שונים גידור חשיפות ריבית ומדד ממשקי עבודה חיצוניים ופנים ארגוניים
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או ראיית חשבון ו/או הנדסה תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים תואר שני בכלכלה ו/או מנהל עסקים (יתרון) ניסיון תעסוקתי של 8 שנים לפחות בתפקידי מימון לקוחות ואשראי בחברות בינלאומיות גדולות ו/או ניהול עסקאות מימון לקוחות (Export Finance) ו-Factoring במחלקות אשראי/ סחר חוץ / נגזרים בהנהלה ראשית של בנק (חובה) יכולת הנעת עמיתים, ניסיון בניהול עובדים (יתרון) יכולת ניהול משימות במקביל וניהול זמן יעיל, עבודה בתנאי לחץ ויכולת תעדוף משימות שליטה באנגלית ברמה גבוהה מאוד (חובה), שליטה בשפה זרה נוספת (יתרון) שליחת קורות חיים: [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00018
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
משרד רו"ח בינוני מוכר שממוקם בירושלים מגייס רו"ח בכיר/ה ניהול צוות של מנה"ח/שכר/מתמחים ורו"ח ביקורת חברות פרטיות ועצמאיים.
דרישות:
רו"ח- חובה 8 שנים ניסיון בתחום- חובה ניסיון בניהול צוות- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
234549
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל /ת כספים וחשב/ת איחוד לחברה ציבורית מובילה בתחום הקמעונאות לתעשיית הפארמה. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח. התפקיד כולל אחריות על הדוח הכספי המאוחד, לרבות הכנת דוחות סולו ומס של מספר חברות בנות בקבוצה, ניהול תזרים מזומנים, עמידה בתקינות IFRS ועמידה בדרישות רגולציה. כפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. תחומי אחריות עיקריים: הכנת דוחות כספיים רבעוניים ודוחות מאוחדים בהתאם ל-IFRS. קשר שוטף מול רואי החשבון המבקרים ומול יועצים חיצוניים וטיפול בסוגיות חשבונאיות. ניהול בקרות ה SOX והתנהלות שוטפת מול מבקרי פנים. הכנת דוח תזרים מזומנים קבוצתי. ניהול ובקרה על צוות הנהלת החשבונות. הכנת דוחות מס וטיפול בסוגיות מיסוי שונות. פיקוח על תהליכי הכרה בהכנסה, חיוב, גבייה ומדדי הכנסות
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 או בעל/ת ניסיון בחברות ציבוריות חובה. ניסיון בהכנת דוחות כספיים מאוחדים, דוחות סולו ודוחות מס. ניהול תזרים מזומנים מורכב בקבוצת חברות אנגלית ברמה טובה מאוד חובה. שליטה מלאה באקסל חובה עבודה בSAP יתרון. יכולת התנהלות באופן עצמאי, בלו"ז צפוף ובריבוי משימות. מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3277
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות טכנולוגיה - הייטק, חברות רב לאומיות ומרכזי מו"פ בישראל ובארה"ב. דרוש/ה Controller לתפקיד דינאמי ומאתגר, אשר כולל אחריות על המערך הכספי של מספר חברות, כולל הכנת דוחות כספיים, דוחות תקציב מול ביצוע, דוחות תזרים חודשיים, עריכת דוחות כספיים לפי תקינה בינלאומית IFRS ו-USGAAP , בניית תקציבים, ליווי חברות סטארט אפ בתהליך גיוס משקיעים וכו'. מיקום-פתח תקווה, אפשרות לעבודה היברידית
דרישות:
- 3-5 שנות ניסיון כחשב/ת בחב' הייטק- - חובה
- בוגר/ת התמחות במשרדי ה- BIG 4 - חובה
- אנגלית שוטפת - חובה (דיבור וכתיבה)
- ידע ב US GAAP- IFRS -יתרון משמעותי
- ניסיון עבודה בסביבה דו/רב מטבעית
- שאיפה למצוינות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך שמירה על יחסי אנוש טובים.
- שירותיות, ראש גדול ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00068
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רואה/ת חשבון? ברוקס-קרת מחכה לך... בואו לחוות את הדופק המהיר של עולם הסטארט-אפים דרך המספרים בתפקיד מאתגר ומגוון! במשרדינו בקדימה, בלב פארק תעשיות השרון, תמצא/י שילוב נדיר של עבודה עם החברות הכי חדשניות לצד צוות מומחים מוביל בתחום! המשרד נמצא בבאר-שבע, פארק הייטק.
דרישות:
רו"ח יוצא/ת משרד קטן/בינוני ניסיון בתחומי ההייטק והסטארט-אפ- יתרון אנגלית ברמה טובה המשרה הינה משרה מלאה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
645493
אזור:
מרכז - תל אביב
דרום - באר שבע, דימונה, אשקלון, ערד וים המלח
|