דרושים בתחום ראיית חשבון / רו"ח

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 51 משרות עבודה בתחום ראיית חשבון / רו"ח

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם SAP מנוסה

מיישם SAP מנוסה

Manpower Professional - צפון

27/04/2025

תיאור תפקיד:
הובלת יישום, שדרוג ואופטימיזציה של מודולי SAP FI/CO בסביבה גלובלית. אחריות על ניתוח, אפיון ושיפור תהליכים פיננסיים, ייזום פתרונות חדשניים, תמיכה בפרויקטים חוצי ארגון, והטמעת שיטות עבודה מתקדמות. ניהול והדרכת משתמשים, כתיבת מסמכים פונקציונליים וטכניים, זיהוי פערי מידע, והובלת תהליכי אוטומציה. עבודה מול ממשקים מגוונים בארגון, כולל כספים, תפעול ומסחר.
דרישות:
    תואר ראשון רלוונטי - רו"ח/מערכות מידע
    ניסיון של 5 שנים ומעלה ביישום SAP FI/CO, כולל הובלת פרויקטים גלובליים והטמעה מלאה
    ניסיון כחשב/ת או גזבר/ית בארגון גלובלי – יתרון משמעותי
    ניסיון בניתוח תהליכים, כתיבת אפיונים, והובלת שיפורים מערכתיים
    ניסיון בבדיקות מערכת, הדרכת משתמשים, וניהול פרויקטים
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (חובה), עברית – יתרון
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יוזמה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים
    ניסיון בעבודה מול דרגים בכירים והובלת ישיבות חוצות ארגון
    היכרות עם SOX – יתרון
    הסמכות מקצועיות (כגון: Lean, CPIM, ניהול פרויקטים)
    ניסיון עם PowerBI ו-SQL
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 202741
אזור: צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנג'ר למחלקת מתודולוגיה JB- 3477

מנג'ר למחלקת מתודולוגיה JB- 3477

BDO

27/04/2025

תיאור תפקיד:
דרוש\ה מנג'ר\ית מתודולוגיה - פירמת BDO
ליווי ותמיכה מקצועית של השותפים וצוותי ביקורת
קשר עם גורמי רגולציה ואכיפה שונים
איתור חומרים מקצועיים מהרשת וביצוע לוקליזציה
פיתוח תהליכי עבודה והעברת הדרכות בנושאי רגולציה
בקרה ובחינה של תהליכים
אפשרות למשרה מלאה או 70 אחוז משרה 
דרישות:
רו''ח מוסמך\ת  - חובה
ניסיון בחברות ציבוריות - חובה
היכרות עם SOX - חובה
הבנת תהליכי ומתודולוגיות ביקורת
אנגלית (קריאה + כתיבה)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 3477
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח עד מאזן (או) רו"ח מתחיל (דובר רוסית) לחברה בלוד. 13,000 - 15,000 ש"ח

מנה"ח עד מאזן (או) רו"ח מתחיל (דובר רוסית) לחברה בלוד. 13,000 - 15,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

27/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה ותוספי מזון באזור התעשיה הצפוני בלוד דרוש/ה מנה"ל עד מאזן או רו"ח מתחיל - דובר/ת רוסית.

התפקיד כולל:
קופות, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, גיול ספקים ולקוחות, הכנת מאזן לרו"ח
משרה מלאה - א -ה, 8:30 עד 16:30.
שכר - 13,000 - 15,000 ש"ח.
דרישות:
שליטה באקסל
ידע ונסיון בחשבשבת
ניסיון קודם חובה
רוסית - חובה !!
אנגלית - יתרון
ידע באורקל - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3217
אזור: מרכז - פתח תקווה, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח למשרד רו"ח בראשל"צ. 14,000 - 15,000 ש"ח

רו"ח למשרד רו"ח בראשל"צ. 14,000 - 15,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

27/04/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח בראשון לציון דרוש/ה רו"ח לעבודה בביקורת לעצמאיים וחברות
משרה מלאה
יש אפשרות גם ל 7 שעות עבודה (בשכר יחסי)
דרישות:
למשרד רו"ח בראשון לציון דרוש/ה רו"ח לעבודה בביקורת לעצמאיים וחברות
משרה מלאה
יש אפשרות גם ל 7 שעות עבודה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: J-3188
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מחפשים רואה חשבון ג'וניור לאגף הכספים ביקום-

מחפשים רואה חשבון ג'וניור לאגף הכספים ביקום-

Unilink - יונילינק

27/04/2025

תיאור תפקיד:
זוהי הזדמנות להיכנס לתפקיד מאתגר החושף להיבטים שונים בתחום הכספים.

העבודה בצמוד למנהל הכספים, סיוע  במשימות השוטפות בנושאים מגוונים באגף הכספים.

כגון – ביצוע בקרות באמצעות הפקת דוחות ניהוליים, ניתוחים פיננסיים שונים, סיוע בטיוב נתונים ועוד.
דרישות:

* הסמכה בראיית חשבון

* עד שנתיים ניסיון בראית חשבון

* היכרות עם מערכות ERP, ERP Oracle – יתרון משמעותי

* היכרות טובה עם יישומי Office בדגש על תכנת Excel

* יכולת ניהול זמן טובה ויעילה

* יכולת גבוהה בעבודה על מספר משימות במקביל ונמרצות

* יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה

* יכולת עבודה בצוות והובלת משימות/פרויקטים

* יכולת למידה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13901
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב/ת

עוזר/ת חשב/ת

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

27/04/2025

תיאור תפקיד:
     דרוש/ה עוזר/ת לחשב/ת
    הובלת תהליך הכנת הדוחות הכספיים השנתיים של החברה ועבודה מול רואי החשבון החיצוניים.
    הכנת דוחות המס השנתיים של החברה וניהול נושאים שוטפים בתחום המס מול יועצי המס החיצוניים.
    אחריות למעקב ובקרה אחר התאמות החשבונות והמאזנים החודשיים של החברה.
    מעקב ואישור אחר פקודות ההכרה בהכנסות בפרויקטים מורכבים וגדולים בהתאם לנוהלי החברה וכללי החשבונאות.
    ניהול ואחריות על תהליך הסגירה הפיננסית החודשית ופעילות הדיווחים החודשית למטה בחו"ל, כולל הכנת דיווחים פיננסיים להנהלה.
    טיפול ברכוש קבוע כולל IFRS 16
    היכרות מעמיקה עם תהליכי עבודה מרכזיים בחברה, תוך עבודה מול גורמים רבים לצורך ביצוע בקרות בתחום ניהול הכספים.
    דיווחים לבנק ישראל וללשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
    העבודה היא במשרה מלאה עם גמישות בשעת התחלה בשעות הבוקר ומודל עבודה היברידי.
דרישות:
    תואר ראשון בראיית חשבון –חובה.
    התמחות וניסיון ממשרדי רו"ח big 4 – יתרון.
    1-2 שנות ניסיון בתפקיד דומה – יתרון.
    ניסיון עבודה במערכת SAP או כל מערכת ERP דומה – יתרון.
    שליטה מלאה באנגלית – חובה.
    שליטה גבוהה באקסל – חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-29
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ליחידת ניהול פיננסי ותקציב, מחלקת כספים ומנהל

כלכלן/ית ליחידת ניהול פיננסי ותקציב, מחלקת כספים ומנהל

הבורסה לניירות ערך

27/04/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:

סיוע בפעילות השוטפת בתחומי הפעילות של היחידה, ובכלל זה:
  • ביצוע בקרה תקציבית שוטפת ובסגירת דיווחים עבור הדוחות הכספיים של החברה;
  • ניהול מערך הביטוחים של החברה ועבודה מול יועצי הביטוח של החברה;
  • הכנת מסדי נתונים, ביצוע ניתוחי נתונים והכנת תחזיות בקשר לפעילות החברה;
  • הכנת דיווחים שוטפים ותקופתיים, להנהלה ולדירקטוריון, בתחומי פעילות היחידה.
  • ביצוע מעקב והכנת דיווחים על היתרות הכספיות של החברה ותזרימי המזומנים;
  • ניהול חשבונות הבנק של הקבוצה, התאמתם לצרכי הקבוצה ומתן מענה לדרישות הבנקים;
  • ביצוע מעקב והכנת דיווחים על תיקי ההשקעות של החברה;

בנוסף, קידום פרויקטים בתחומי עיסוקה של מחלקת הכספים, לרבות פיתוח כלים מתקדמים וייעול תהליכים, בשיתוף פעולה מול גורמים פנימיים במחלקה ומחלקות נוספות בבורסה;
התפקיד הנו בכפיפות למנהל יחידת ניהול פיננסי ותקציב.
דרישות:
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים / חשבונאות – חובה.
  • רו"ח מוסמך - יתרון.
  • תואר שני בכלכלה / מנהל עסקים - יתרון.
  • הכרות טובה עם מערכת פריוריטי - יתרון.
  • ניסיון מוכח באפיון ופיתוח מערכות מידע / הובלת פרויקטים - יתרון.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point – חובה.
  • בעל/ת חשיבה תהליכית, יכולת ניתוח אנליטית ויכולת ופתרון בעיות ברמה גבוהה.
  • אסרטיבי/ת ובעל/ת יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס ונכונות לביצוע שעות נוספות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3124
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

סיגמא HR

27/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחום נדלן מניב דרוש/ה אנליסט/ית יוצא/ת מחלקה כלכלית מהביג 4 למשרת רילוקיישן באירופה
המשרה היא במחלקת הפיתוח העסקי של החברה
בדיקת חברות סטארטאפ לרכישות.
דרישות:
כלכלן/ית או רו"ח עם ניסיון של 3-5 שנים בבמחלקות הכלכליות ביג 4
ניסיון בהערכות שווי מיזוגים ורכישות M A, בדיקות נאותות DD -לפחות בחלק מהנושאים
ניסיון בבניית מודלים.
אנגלית ברמה מאוד גבוהה
דרכון אירופאי - יתרון
זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5109
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט /ית עם ניסיון מחברת ייעוץ מובילה

אנליסט /ית עם ניסיון מחברת ייעוץ מובילה

סיגמא HR

27/04/2025

תיאור תפקיד:
לקרן מובילה דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון מחברת ייעוץ מובילה עם ניסיון ב M A, PPA, הערכות שווי, ניתוח שווקים,
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות מאונ' מובילה-חובה
ניסיון מפירמת ייעוץ מובילה-חובה
יכולות אנליטיים גבוהים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4778
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט /ית פיננסי /ת עסקי /ת מחברות נדלן מניב- רילוקיישן

אנליסט /ית פיננסי /ת עסקי /ת מחברות נדלן מניב- רילוקיישן

סיגמא HR

27/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מניב מובילה באירופה דרוש/ה אנליסט/ית פיננסי/ת ותפעול
כחלק מהתפקיד אחריות על:
מימון
הערכות שווי
אישור דוחות כספיים לחברות הנכסים
מעורבות פעילה בתהליכי תמחור פרויקטי פיתוח וקיום בקרה שוטפת.
פיתוח,ייזום עסקי ושינויי יעוד לנכסים החברה לאור המציאות המשתנה.
המשרה היא ברילוקיישן מלא במערב אירופה
דרישות:
רו"ח עם ניסיון של יותר 5 שנים עם רקע תפעולי ושילוב בפעילות החברה.
רקע ביג 4 (לא חובה)
יכולת ניתוח אנלטית גבוהה
ניסיון בהערכות שווי
ניסיון מחברות נדלן מניב
רמת אנגלית שוטפת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5015
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה חשב/ת לחברה מובילה בשרון!

דרוש/ה חשב/ת לחברה מובילה בשרון!

Brooks-Keret Financial Management Ltd

27/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המובילה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה חשב/ת התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.
משרדי החברה נמצאים בפארק תעשיות השרון, קדימה.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת
רו"ח יוצא מה-Big 4-יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1014
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב לקבוצה ציבורית גלובלית במרכז

עוזר/ת חשב לקבוצה ציבורית גלובלית במרכז

מגייסת

27/04/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצה ציבורית גלובלית בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת חשב/ת
התפקיד בכפיפות לחשבת הקבוצה
תחומי אחריות:
אחריות על חברות בנות בחו"ל (דיווח כספי, ממשק עם רואי החשבון ויועצי המס, דיווחים שוטפים לרשויות המס)
מעורבות בעריכת דוחות רבעוניים ושנתיים של חברת האם הנסחרת.
מעורבות בהכנת דוחות מס עבור החברות בקבוצה.
מתן מענה שוטף לגופי המכר והתפעול בחברה בנושאי מיסוי, אישורים מיוחדים וכו'.
החברה מדווחת לפי כללי ה IFRS.
דרישות:
רישיון רואה/ת חשבון - חובה.
ניסיון מפירמת 4 BIG כסניור (לפחות 3 שנים בפירמה) - חובה.
ניסיון של כשנה כעוזר/ת חשב/ת יתרון משמעותי.
ניסיון קודם בביקורת חברות ציבוריות הנסחרות בארץ - חובה.
היכרות מעמיקה עם תקני IFRS - חובה.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה - חובה.
שליטה מלאה ביישומי Office לרבות אקסל.
כישורים נדרשים: יסודיות, דיוק, מקצועיות, יכולת עבודה ולימוד עצמאית, עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3095
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת אחראי.ת תקציב לארגון גדול בירושלים

חברת one Taldor מגייסת אחראי.ת תקציב לארגון גדול בירושלים

טלדור מערכות

27/04/2025

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת אחראי.ת תקציב לארגון גדול בירושלים
אחריות על ניהול תקציב בהיקף של כ-700 מלש"ח בשנה, התקשרות עם ספקים וביצוע תהליכים על פרויקטים טכנולוגיים
דרישות:
ניסיון של 4 שנים ומעלה בתפקיד דומה - חובה
תואר בראיית חשבון/ כלכלה/ מינהל עסקים - חובה
ניסיון במערכת מרכב"ה מודל פיננסי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RL24996
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Tax Associate

Tax Associate

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

27/04/2025

תיאור תפקיד:
Company Description
We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We pride ourselves on offering personalized, high-quality service while maintaining the highest standards of professionalism and data security. The company has extensive experience in dealing with High Net Worth Individuals, PFICs, 5471s, stock options, streamlined filing program, GILTI tax, and more. We are known for its expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad.

Role Description
This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications
Strong knowledge of US tax laws and regulations
2-4 years experience in tax preparation and financial analysis
Excellent communication and client management abilities
Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus
Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus
Attention to detail and strong analytical skills
Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 587849
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתמחה בראיית חשבון למשרד רו"ח מוביל

מתמחה בראיית חשבון למשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

27/04/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מתמחה / רו"ח

אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם!
אז אם אתם/ן בעלי מוטיבציה גדולה ושאיפה להתפתחות - מוזמנים/ות לעשות את הצעד הראשון ולהשתלב באחד ממשרדינו בפריסה ארצית 

העבודה במשרה מלאה, באחד מהסניפים - תל-אביב / ירושלים / באר שבע
דרישות:
לאחר בחינות מועצה - חובה
במהלך השנה השניה להתמחות או לאחר סיום התמחות
שליטה מלאה ב-Excel - חובה
היכרות עם תוכנת מרכב"ה - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00088
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!