חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים next work AC נכסים RAMOT

2 - 1 מתוך 2

דרושים בתחום רווחה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
אפיליאקס בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* Part-time position (10:00 - 15:00) *
The affiliaXe team is looking for a passionate & driven, part-time Office Manager (Administration) to fully manage and oversee all administration requirements.
This is an exciting opportunity to join a fast-growing marketing company.
Position Responsibilities:
· Ongoing office management and administration.
· Keeping contact with recruitment agencies.
· Arranging appointments and managing the clerical work
· Provide administrative assistance to office employees (flight tickets & hotels booking), organizing company nights’ out, staff workshops and fun days.
· Ordering company products and items to increase moral
· Responsible for office appearance (hire and oversee cleaning & maintenance staff with strong attention to detail, purchasing pictures, plants, etc.)
· Ordering groceries and office equipment
· Issuing invoices

דרישות:

Qualifications:
· High level of English (written and verbal)
· Strong organizational skills
· Fluency in Microsoft Windows-based desktop applications: Word, PowerPoint, Excel
· Open-minded, flexible, energetic and proactive
· At least one year of experience of working in a similar position
· teamwork
Skills:
· Interpersonal skills
· Assertiveness
· Time management
· Decision-making and problem-solving skills
· Communication skills
· Negotiation skills
· Taking initiative
· Multi-tasking skills
* Part-time position

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00015
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בת"א דרוש/ה מנהל/ת אדמנסטרטיב/ית ורווחה
התפקיד כולל:
ניהול לו"ז למנכ"ל, סמנכ"לים, מנהלת משאבי אנוש (ניהול יומנים מורכבים)
תיאום ראיונות למועמדים עם מנהלים שונים בחברה.
מענה טלפוני לכל השיחות הנכנסות לחברה
מתן מענה לעובדי החברה בכל פניה ובעיה
ארגון ישיבות והזמנת כיבוד, אירוח אורחים. סידור חדרי ישיבות אחרי פגישות
הוצאת הזמנות ספק (תוכנת SAP)
תפעול פרויקטים קטנים של שיפוצים ומעבר מקומות של עובדים בין קומות החברה.
הזמנת ציוד משרדי, קשר עם ספקים שונים
עבודה מול חברת הליסינג, פלאפון, דוחות כביש 6, פזומט, שטיפת רכבים,
אחריות על חברת הניקיון
אחריות על הקשר עם חברת הניהול של הבניין בכל הנוגע בתחזוקת המבנה.
ניהול מזכירת ערב
ישיבה בעמדת קבלה בכניסה לחברה.
בהבט הרווחה:
הוצאה לפועל של אסטרטגיית הרווחה בחברה, עזרה ביצירת חווית עובד בכל הממשקים עם העובדים, חשיבה יצירתית תוך התעדכנות וחדשנות מתמדת.

דרישות:

ניסיון קודם של שנה מינימום בתפקיד אדמיניסטרטיבי+ רווחה בחברת הייטק בגודל בינוני - הכרחי
אנגלית ברמת טובה (דיבור קריאה וכתיבה).
שליטה מוחלטת באופיס וניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-5452
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin