חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים סנטר נכסים אפ קארד GotFriends

30 - 1 מתוך 56

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ON-LINE מצליחה וחדשנית דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית.
תפקיד המשלב תמיכה בחברות (לא משתמשי קצה), בתחומי התקשורת/סיסטם.
משרה במשמרות, מתאימה מאוד לסטודנטים/יות / למשוחררי צבא .

דרישות:

ניסיון בהלפדסק / תקשורת / סיסטם- חובה.
יכולת לעבודה במשמרות 24/6 - לא כולל שבתות. ישנן מוניות בשישי בערב.
נכונות לעבודה במשמרות כולל ערב/לילה- חובה.
יכולת לעבודה של לפחות 4 משמרות בשבוע- חובה.
ידע במערכות תקשוב (צבא/ עבודה קודמת), נגיעה בשרתים.
אנגלית גבוהה- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

2545
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

The T2 agent is Elementors first line of technical support and is expected to be able to understand, analyze, and provide technical assistance, and resolution, for, critical customer issues.
The Technical support T2 agent is responsible for the control, routing and escalation of incoming customer requests, via tickets, emails and live-chat, using pre-defined methodology, clear gating requirements, and a continuously evolving set of market-standard tools.
Elementor maintains an extensive global customer community, and all our customer support representatives are required to be fluent in English, and to be able to clearly express complex technical information, to a diverse audience.
This position is for candidates located in Israel only.

דרישות:

Required technical background in: WordPress, HTML and CSS, JavaScript, PHP, and other coding languages.
Experience with Firebug, Chrome Debugging Console, Opera Dragonfly or a similar tool for web development.
Knowledge of web applications, web servers and web infrastructure
Experience troubleshooting and technical issue analysis.
Knowledge of networking, system, cloud services and hosting, Kubernetes and Virtualization.
Professional experience in Customer Support as a support agent, answering customer tickets, chats and emails.
Experience in web design/development, WordPress plugin development
Experience working in a B2C company.
Ability to analyze and resolve complex technical problems.
Ability to fluently communicate complex technical ideas in English, in writing.
Ability to break down and guide through a technical process.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-761
 
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

רעבים לתפקיד הבא שלכם?? בואו להתפתח אצלנו ! לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית לתפעול טכנולוגי ואחריות מקיפה לתקינות ולרציפות שירות הטלוויזיה
תמיכה תפעולית טכנולוגית למערכות בסביבות ייצור, פיתוח ומעבדה, כולל תחזוקה מונעת, תחזוקת שבר ותחזוקה חזויה
תמיכה בצוותי הפיתוח ו- QA ובצוות הנדסת מערכת כולל: התקנות, הפעלות תכונות חדשות והעברה מפיתוח לייצור
תמיכה בשרל"ק כולל פתרון תקלות לקוח מורכבות
תמיכה במערך הטכנאים לפתרון תקלות מורכבות במהלך התקנה

דרישות:

ידע וניסיון כאיש/אשת NOC או ניסיון עבודה בסביבת PRODUCTION
יכולת ניתוח תהליכים ופתרון תקלות מורכבות במערכות מורכבות
יכולת ונכונות לעבודה בצוות
יכולת עבודה תחת לחץ
אנגלית ברמה טובה
דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
כתיבת סקריפטים shell/bash, python
היכרות עם בסיסי נתונים: mysql ו- oracle
ידע במערכות CDN/CSN

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

8170
 
 
HOT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

עבודה בחדר הבקרה הארצי, בקרה וניטור הרשת הארצית של HOT ושל מערכות פנים ארגוניות
בקרה וניטור רשתות ה- RF והסיבים האופטיים של החברה
עבודה שוטפת מול צוותי התפעול והטכנאים

דרישות:

ניסיון בתחום הטכני - חובה
שנה ניסיון כנציג/ת תמיכה טכנית לאינטרנט - יתרון משמעותי
הכרות עם מודל שבע השכבות - יתרון
הכרות עם מבנה רשת HFC - יתרון
רקע בתחום ה- RF - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-187
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC למוסד אקדמי גדול בדרום.
התפקיד כולל מתן תמיכה בנושאי מחשוב ותוכנה ותחזוקת ציוד המחשוב.

דרישות:

חצי שנת ניסיון כטכנאי/ת PC
בוגר/ת קורס MCSA או MCSE או MCITP
אוריינטציה טכנית
נכונות למשרה מלאה במשמרות וימי שישי

מיקום המשרה:

דרום, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22495
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה ראש צוות HELP DESK למוקד תמיכה פנים ארגוני
במסגרת התפקיד: ניהול צוות התמיכה ועזרה לנציגים בתקלות מורכבות, ניהול ותפעול שוטף של המוקד הכולל ניהול המשמרות, נוכחות נציגים, עמידה ביעדים ועוד. בנוסף, אחריות על ניהול הידע המקצועי וחניכה מקצועית של הנציגים, גיוס נציגים חדשים.
העבודה במשרה מלאה בירושלים.

דרישות:

ניסיון בהובלת מוקד תמיכה טכנית של שנה לפחות- חובה !
כישורי מחשב שליטה מעל הממוצע במערכות ממוחשבות תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
אסרטיביות ושירותיות- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522625
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Team Malam דרושים /ות תומכי /ות Help Desk למגוון משרות באזורים שונים.
במסגרת התפקיד מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, ניתוח ואיפיון תקלות מורכבות. תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה, ניהול הרשאות ב- Active Directory, פתרון תקלות בחבילת Office וכן במערכות הפעלה Win7,10, תמיכה בתוכנות ייעודיות וגנריות ועוד.
המשרה ממוקמת במגוון אתרים בארץ.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית - שנה לפחות (אפשרי ניסיון צבאי).
ניסיון במערכות הפעלה ותוכנת OFFICE.
הסמכות רלבנטיות - יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522346
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת תקשורת מובילה ומצליחה מגייסת ראש צוות Help Desk.
מדובר בתפקיד הכולל ניהול 2 עובדים והרבה עבודת HO.
הזדמנות מצוינת להיכנס לחברה מעניינת ולתפקיד מאתגר.
שלח/י קורות חיים!

דרישות:

- עבודה עם מערכות ITSM / ITAM, יצירת דוחות ועמידה ב SLA.
- שנתיים ניסיון בניהול צוותי HD ונסיון רב בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה.
- היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה Microsoft / Apple כמו גם iOS / Android.
- עבודה עם Active Directory ושירותי Office 365.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

122625
 
 
ESR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לי

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה במרכז הארץ דרוש /ה איש /אשת סיסטם.

דרישות:

* ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה.
* יכולת כתיבה ודיבור באנגלית גם טכנית.
* ניסיון בעבודה שרתי Terminal Server - הכרה מעמיקה של GPO וסביבת משתמש.
* ניסיון במערכות SBC דוגמת Citrix - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

12238
 
 
ESR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לי

תיאור:

לחברת סייבר מובילה בצפון דרוש/ה איש /אשת סיסטם.

דרישות:

* ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה-חובה.
* ניסיון בעבודה שרתי לינוקס - חובה.
* ניסיון ב networking- חובה.
* זמינות מיידית- יתרון.
* נכונות למשרה של 80%- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, צפון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

14049
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה העוסקת במרכזיות Voip בגבעתיים
דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית (דרך הטלפון, ווצאפ, ומיילים).

דרישות:

נסיון בלינוקס, מרכזיות Voip ורשתות.
ידע והיכרות ברמת מתקדמת בפרוטוקול sip , הבנה בסיסית ב ASTERISK ו
Tier1 או Tier2
נסיון ב- DIAL PLAN - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1850
 
 
אקסיומה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: חן

תיאור:

Xioma Automotive is a software provider that delivers state of the art business solutions to the automotive retail market.
The Xioma Automotive solution provides automotive dealerships and importers with functionality that is fully integrated with SAP Business One’s processes.
We are currently looking for a Partners success associate

The ideal candidate

will possess both a business and technical background, that will enable them to engage with partners and end customer stakeholders as well as easily interact with the internal product and development teams.
These in order to communicate the required information both to partners and customers.


דרישות:

Requirements
· 1-2 years of experiences in implementing information system
· Proven experience in writing user/administration guides and training end users
· Proven experience in setting up system from scratch according to customer specification
· Good understanding of business processes and decomposing them to system processes
· Experience in processes definitions for internal/external customers
· Experiences in ERP/CRM system- advantage
· Highly motivated and self-learner
· Fluent English
· Very good F2F communication skills

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6191
 
 
אקסיומה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: חן

תיאור:

חברת אקסיומה הממוקמת באזור השרון מתמחה באינטגרציה של מערכות מידע ניהוליות, מחפשת תומך/ת מטמיע/ת עבור מערכת לניהול מסמכים ECM.
התפקיד כולל:
מתן תמיכה והדרכה ללקוחות החברה
עבודה מרובה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים.
עבודה עם SQL, מערכות הפעלה, שרתים, SSIS.

דרישות:

השכלה רלוונטית
ניסיון בHELPDESK- יתרון משמעותי
ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית- יתרון משמעותי
ידע וניסיון בעבודה עם SQL- יתרון משמעותי
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות/הדרכה - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ וריבוי משימות
יכולת לימוד וניהול עצמי גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6198
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן Malam Team דרוש/ה בקר/ית מערכות שו"ב למשרד ממשלתי בירושלים

דרישות:

ניסיון מעשי בביצוע מבדקי חדירות / מבדקי אבטחה למערכות / תשתיתי ואפליקטיבי
הכרה והבנה של פרוטוקולי תקשורת לדוגמא: tcp, https
הכרת מודולי תקשורת (7 שכבות, 4 שכבות)
ידע בהגדרה ובעבודה עם נתבים ביתיים
ידע מעשי בנושאי אבטחת מידע

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22479
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן Malam Team דרוש/ה בקר/ית SOC למערכות שו"ב למשרד ממשלתי לירושלים.

דרישות:

ניסיון במתן פתרונות לתקלות רשת בסיסיות, הבנת מונחי תקשורת
ניסיון בעבודה עם מוצרי אבט"מ ותקשורת, כגון: FW , Proxy ,LB
ניסיון במתן תמיכה טכנית ללקוחות, עבודה שוטפת מול משתמשי קצה ואנשי מחשוב
ניסיון בתפעול ותחזוקת שרתי Windows ומערכות מבוססות IIS

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

22481
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים.

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכה טכנית
ידע התקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה - יתרון
הבנה מעמיקה במערכות הפעלה - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22459
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה תומ/ך טכני/ת לארגון גדול ומוביל טכנולוגי באזור השפלה.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית- שנה ומעלה
שליטה במערכת הפעלה win7/10 + Office

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22402
 
 
בזק בינלאומי - מטה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

בזק בינלאומי (משרדי החברה בפתח תקווה) מגייסת טכנאי/ת מרכז ניטור ו-Cyber.
התפקיד כולל ניטור שוטף (24*7) של כלל המערכות המבצעיות התומכות בלקוחות החברה (Data, Internet & Security); טיפול בתקלות ברמת 1st level support תוך מעקב ומעורבות מלאה בהשתלשלות התקלה עד לסיומה.
כמו כן, ניטור עולם ה-CYBER תוך מענה להתראות CYBER מול ממשקי החברה והלקוחות העסקיים.
התפקיד כולל עבודה מול ספקי תשתית בארץ ובחו"ל וכן עם מרכז הבקרה של החברה ועם במות האחמ"ש במוקדים השונים.
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

דרישות:

5 משמרות בשבוע כולל סופ"ש וחגים
אנגלית ברמה טובה לשיח/ תכתובת מול ספקי תשתיות בחו"ל
ידע בסיסי באבטחת מידע
ידע במחשבים - תוכנה, מערכות הפעלה WIN
הסמכת CCSA / CCNA - יתרון
הכרות עם עולמות ה-WAN SDH - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

11373
 
 
AMG מודלים כלכליים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסוכנות ביטוח בתל אביב דרוש/ה איש/ת help desk
טיפול בתקלות חומרה ותוכנה בנקודות קצה כולל מדפסות/סורקים/מצלמות.
מערכות הפעלה, OFFICE , תקשורת אפליקציות וכו’.
ידע בהקמת והסרת משתמשים במערכות הדואר EXCHANGE, AD.
משרה מלאה בימי א’-ה’ 9:00-18:00, ללא סופי שבוע וחגים.
הסוכנות ממוקמת בתל אביב בקרבת רכבת השלום, עזריאלי כ-4 דק’ הליכה.
**חובה לציין ציפיות שכר- קורות חיים ללא ציפיות שכר לא יענו**

דרישות:

ניסיון של שלוש שנים לפחות בטיפול בתחנות עבודה, בטיפול בתקלות חומרה ותקשורת נתונים בארגון מעל 50 תחנות עבודה.
היכרות בסיסית עם מערכת ההפעלה Windows.
היכרות עם מערכת CRM מייקרוסופט דיינמיק- יתרון
הכרות עם רשתות תקשורת- יתרון.
עבודה בסביבת שרתים.
יתרון לבעלי תעודת טכנאי/ת מחשבים מוכרת בארץ, בעל/ת הסמכה של MCITP ו- CCNA או מקביליהם.
תכונות מתבקשות – מתן שירות, אדיבות, סבלנות ויכולת לנהל קשרי אנוש עם משתמשים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

הכנס קוד משרה
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0508594298
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


טכנאי/ת שטח ללקוחות פרטיים וSOHO בבזק בינלאומי אחראי/ת על ביצוע התקנות וטיפול בתקלות רשת ו OTT ללקוחות החברה .

התפקיד כולל –
    ביצוע התקנות קויי מפ"א VOB)) ,נתבים, סטרימרים, רשתות תקשורת ו OTT(טלוויזיה בתשתית אינטרנט) בבתי הלקוחות.
    ממשק ישיר מול משל"ט טכנאים לצורך תיאום הגעה ללקוחות להתקנות וטיפול בתקלות.
    מכירות ציוד קצה וערכים מוספים ללקוחות .
    התפקיד דורש עבודה בגובה והעברת תשתיות בבתי הלקוחות על פי צורך, לצד טיפול ברשת הביתית.
    עבודה לרוב לפי אזורי פעילות מוגדרים, נדרשת גמישות וניידות בין אזורי הפעילות השונים במידת הצורך .



עבודה במשרה מלאה , 5 משמרות בשבוע : 8:00-16:30, 12:00-20:30 , ימי שישי לסירוגין. מינימום 3 משמרות ערב. נכונות לשעות נוספות.

התפקיד כולל רכב צמוד, פלאפון, מחשב נייד
בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

דרישות:

הכרות עם עולמות התוכן הטכני - חובה
רקע לימודי בתחומים: ניהול רשתות תקשורת / מערכות מידע - יתרון
אוריינטציה מכירתית
תודעת שירות גבוהה
נדרשת עמידה ביעדי ביצועים, תפוקות, מכירות ושביעות רצון לקוח.
רישיון נהיגה בתוקף- חובה

מיקום המשרה:

דרום, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1561
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אונליין מעולה בחיפה דרוש/ה איש הלפדסק מנוסה, ניסיון והבנה בתחום המוקדים בטלפוניים - יתרון גדול. 
ניסיון וידע בשרתי וינדוס ומערכות הפעלה, מייל, טלפוניה. 

דרישות:

טכנאי מחשבים ורשתות, 
ידע והבנה עמוקה במערכות הפעלה ושרתי דואר. 
ניסיון במתן תמיכה למוקדים טלפוניים- יתרון 

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00316
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Support Team Leader is the direct manager for a team of mixed-skills support agents. As a team leader, you will be responsible to manage and mentor your team, in order to deliver exceptional support customers, through tickets, email, and chat.
You will be expected to lead by example, organize work, build reports, handle escalations, and help with the training of new team members.

דרישות:

At least 3 years in a Technical Support role, and 2 years as a team leader
Experience with WordPress
Knowledge of HTML and CSS
Troubleshooting and technical issue analysis
Experience with web servers and web infrastructure
Knowledge of cloud services and hosting
Familiarity with networking and system
Familiarity with web debug and development tools
A leader, mentor and people manager

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2687
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Respond, analyze, solve and communicate technical issues to our customers.
Learn, implement and use advanced support tools, methodologies and analytics.
Proactively engage with customers and assist in expanding their usage of our products.
Use different communication tools to enhance customer experience and maintain a high availability of our support functions.
Collaborate with other team members and company departments to generate greater knowledge and contribute to a better customer experience

דרישות:

Required technical background in: WordPress, HTML and CSS, JavaScript, PHP, and other coding languages
Experience with Firebug, Chrome Debugging Console, Opera Dragonfly or a similar tool for web development
Knowledge of web applications, web servers and web infrastructure
Experience troubleshooting and technical issue analysis
Knowledge of networking, system, cloud services and hosting, Kubernetes and Virtualization
Professional experience in Customer Support – as a support agent, answering customer tickets, chats and emails
Experience in web design/development, WordPress plugin development
Experience working in a B2C company
Ability to analyze and resolve complex technical problems
Ability to fluently communicate complex technical ideas in English, in writing

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2666
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Position Summary: Troubleshoot issues and respond to customer requests through a ticketing system

Work days Monday – Thursday – 12:30-18:00 21:00-24:00
Friday – 15:30-24:00

דרישות:

Qualifications: 5+ years’ experience in System Administration/IT – must
2+ years of experience in Technical Customer Support – must
Basic knowledge in MS SQL Server queries and administration
Knowledge and experience in Microsoft Windows server management & installations
Experience in automated testing

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2688
 
 
Prologic LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי גדול במרכז הארץ דרוש/ HELP DESK - הזדמנות מעולה לדריסת רגל בעולם ה IT באגף מוביל חדשנות טכנולוגית ברמה הלאומית בארגון מתפתח ודינמי

דרישות:

הכרות והפעלת מערכות מחשוב
הכרות עם מערכות סיוע ותמיכה
ניסיון בתמיכה שוטפת טלפונית ופרונטלית במשתמשי קצה וטיפול מרחוק
ידע בהתקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה
הסמכות מטעם microsoft- יתרון
ניסיון בהדרכת משתמשים- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10168
 
 
Prologic LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון בטחוני בירושלים דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית לעבודה בצוות חזק
לארגון בטחוני בירושלים דרוש/ה HELP DESK להשתלבות ועבודה מאתגרת בצוות חזק

דרישות:

לפחות שנה ניסיון במתן תמיכה טכנית למשתמשי קצה
ניסיון בתמיכה בהשתלטות מרחוק
הכרות ועבודה עם מערכות הפעלה Windows
יכולת ניהול אירועים/תקלות
ידע וניסיון ביישומי office, רשתות, מדפסות,
בעל/ת ראש גדול, סובלנות , אסרטיביות ויכולת עבוד בצוות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10174
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

חברת מחשוב המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרות תמיכה טכנית .
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.
המשרה בנתניה

דרישות:

· לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
· שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office
· ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
· ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
· הסמכות רלוונטיות - יתרון.
· שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
· תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
· יכולת למידה עצמית גבוהה.
· המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שמכירים FW, ניסיון בוירטואליזציה, ניהול אנטיוירוס, STORAGE, EXCHANGE, 365, סוויצ'ים, ראוטרים וכו'....

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3628
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותים טכניים של לקוחות
פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות
כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
טיפול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.
לא נדרשות נסיעות יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.



דרישות:

ניסיון / השכלה בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע - חובה
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, AWS, Certificates, DNS, SQL
יכולת לימוד ומחקר עצמי

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

12688
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ניהול צוות המטפל בכל נושאי התמיכה והסיסטם בחברה -Head of Technical services
תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותי סיסטם של לקוחות בעולם
שילוב עבודה מעשית hands on עם ניהול צוות קטן של מהנדסי תמיכה וסיסטם
פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות
כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
ניהול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.
לא נדרשות נסיעות
לעיתים עבודה מעבר לשעות הרגילות מול לקוחות בזמני פעילות אחרים.

דרישות:

ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע
ניסיון בתחומי סיסטם
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
יתרון : היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, HTTPS, Certificates, DNS, SQL, AWS, AZURE,Proxy, DLP, MDM
יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.
ניסיון ויכולת עבודה מול לקוחות בחול

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

12689
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד עורכי דין בתל אביב דרוש/ה תומך/ת טכני/ת להשתלבות בצוות התמיכה הטכני.מתן מענה למגוון תקלות משתמשים.
השתלטות מרחוק ומענה פרונטלי.
עבודה בסביבה צעירה ואווירה משפחתית.

דרישות:

ניסיון במוקד תמיכה - חובה, אפשרי ניסיון מהצבא.
שירותיות וסובלנות.
אחריות וראש גדול.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-54
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin