תיאור תפקיד:
ביצוע התקנות פיזיות של רכיבי תקשורת ואחסון, התקנה וקביעת הגדרות של מערכות חומרה ותוכנה למחשב, תמיכה טלפונית ללקוחות, סיוע בהקמת מערכות ופתרון תקלות, איתור תקלות פיזיות או לוגיות לפתרון בעיות ברשת או במערכת.
דרישות:
לפחות שנה ניסיון בהתקנת מחשבים ושרתים - חובה היכרות עם עולם תשתיות תקשורת; הסמכות CCNA, MCSA - יתרון משמעותי נכונות לעבודה במשמרות (משמרות יום ולילה, כולל שישי ושבת)
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
15731
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה בראשון לציון עם תמיכה במוצרים בחול דרוש/ה תומך/ת טכני/ת
דרישות:
ידע באנגלית חובה בוגר קורסים של תקשורת/מחשבים/ אבטחת מידע נכונות לעבודה עם כוננויות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00289
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
במשרד ממשלתי, המפגש עם עובדי המדינה לא נגמר במענה טכני- הוא ממשיך בליווי אישי, מקצועי ואחראי, כדי לוודא שכל מערכת עובדת בדיוק כמו שצריך. כחלק מצוות התמיכה של מערכת מרכבה, תהיה לך הזדמנות לשלב שירות איכותי עם הבנה טכנולוגית, להוביל פתרונות מול משתמשים במשרדי ממשלה שונים, וליצור חוויית שירות שהיא חלק בלתי נפרד מהשירות הציבורי בישראל. תיאור משרה:
- תמיכה והדרכה טלפונית למשתמשי מערכת מרכבה והפורטלים השונים - פתרון תקלות ותפעול בעיות בזמן אמת - ליווי והטמעת מערכות חדשות או רענון מערכות קיימות - עבודה מול צוותים טכניים נוספים ביחידת סיגמה
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/ הדרכה במערכות ממוחשבות- חובה השכלה מתאימה:
- תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת מחשבי - או תואר אחר + קורס במערכות מידע (100 שעות לפחות) - או הנדסאי מחשבים / בוגר קורסים מתקדמים (150 שעות לפחות) - או יוצא/ת צה"ל / רא"ם עם ניסיון טכנולוגי רלוונטי יכולת ניסוח גבוהה, למידה עצמית ויחסי אנוש מעולים יתרון משמעותי: - הסמכות MCSE / MCITP / MCSA / MCP - ניסיון במתן תמיכה טלפונית או הדרכה טכנולוגית למשתמשים במערכת מרכבה תעבוד.י עם טכנולוגיות מתקדמות, תשתלב.י בצוות מקצועי ומנוסה, ותהיה לך הזדמנות אמיתית להשפיע על הדרך שבה משרדי הממשלה עובדים מדי יום. מוזמנ.ת להצטרף אלינו ולהיות חלק מפרויקט לאומי שמשנה את הדרך שבה המדינה מתנהלת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18716
|
תיאור תפקיד:
חברת תקשורת במרכז מגייסת נציגי תמיכה טכנית. העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה. תיאור התפקיד: תמיכה טכנית ופתרון תקלות ללקוחות החברה. תפקיד מאתגר ודינמי, בחברה עם אווירה משפחתית ועם משמרות גמישות! כישורים אישיים: • יכולת ונכונות ללמידה עצמית • יכולת לעבוד תחת לחץ ועבודה על פי לוח זמנים • יכולת ניהול משימות באופן עצמאי תנאי עבודה: • העבודה היא ממשרדי החברה בפ"ת • מינימום 4 משמרות בשבוע • העבודה היא 24/7 לרבות סופ"שים וחגים
דרישות:
• היכרות עם עולמות האינטרנט, חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • יוצאי תמיכה טכנית עסקית מאחת מהחברות: בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום, הוט, בזק – יתרון משמעותי • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אין מרכיב מכירתי בתפקיד • אפשרויות קידום לתפקידים נוספים במחלקת התמיכה וההנדסה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12071
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת טכנאי/ת PC לחברת ביטוח גדולה במרכז! הזדמנות להשתלב בצוות טכנאים מקצועי , כולל התקנות, פרמוטים ומעבר עמדות מחשוב לסביבת ענן – עבור למעלה מ־4500 עובדים.
דרישות:
לפחות שנה ניסיון כטכנאי/ת PC – אפשר גם ניסיון צבאי! שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows 10/11 ידע בסיסי ב־Office ו־Office 365 ניסיון בתמיכה טכנית פרונטלית / מרחוק / טלפונית יתרון לניסיון בתמיכת משתמשי קצה וציוד היקפי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20549
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול בירושלים דרוש/ה Help Desk
לתפקיד מגוון ומאתגר הכולל תמיכה טכנית בעובדי הארגון, טיפול בתקלות מחשוב, ותפעול סביבת משתמשים רחבה. תיאור התפקיד: מתן שירות ותמיכה טכנית לעובדי הארגון – פרונטלית ובהשתלטות מרחוק איתור ופתרון תקלות חומרה, תוכנה ורשת טיפול במשתמשים, ציוד קצה, הדפסה ורכיבי תקשורת
דרישות:
- ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון עם מספר רב של משתמשים - לפחות 3 שנים
- היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft
- נסיון בתמיכה ביישומי Office (התקנה, הסרה, פתרון בעיות)
- ידע בעבודה עם Active Directory – הקמת משתמשים, הרשאות, טיפול בתקלות
- יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
- ניסיון קודם בתמיכה טכנית בארגון גדול או ציבורי
- ידע במערכות גיבוי ושחזור תחנות קצה, יצירת אימג'ים והפצות SCCM
- ידע בסיסי בתקשורת LAN ובשירותים כמו DHCP, DNS, GPO
- ניסיון בכתיבת סקריפטים קצרים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13279 LS
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש.ה מנהל.ת מוקד תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים, המשרה דינאמית וכוללת ניהול והובלה של הצוות, גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה. ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול, הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה, התנהלות מול לקוחות עסקיים גדולים וממשקי הנהלה. **משרה מלאה, כוללת רכב**
דרישות:
• שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה • רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה * יכולת עבודה תחת לחץ • ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון • שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה בינלאומית מובילה בתחומה, עם מאות משתמשים, מערכות מתקדמות, וסביבת עבודה טכנולוגית מקצועית. הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד תמיכה משמעותי ולהתפתח בעולמות ה-IT הארגוניים. התפקיד כולל: • מתן שירות ותמיכה טכנית פנים-ארגונית - פרונטלית ובשליטה מרחוק • פתרון תקלות חומרה ותוכנה: מערכות הפעלה, יישומי Office, דפדפנים, ודוא"ל • תמיכה שוטפת במשתמשי Windows כולל הקמת משתמשים ב-Active Directory, הצטרפות מחשבים לדומיין • טיפול בתחנות עבודה: התקנת מערכות הפעלה, הגדרות BIOS, עבודה עם CMD, DNS, TELNET, SERVICES • עבודה כחלק מצוות מקצועי ומיומן עם ליווי, למידה וצמיחה
דרישות:
• הסמכה רלוונטית (טכנאי PC, רשתות) – חובה • לפחות שנה ניסיון בתמיכת Help Desk בארגון – חובה • ידע מוכח במערכות הפעלה, דפדפנים, תוכנות דוא"ל, Active Directory – חובה • היכרות עם מושגים כמו BIOS, CMD, DNS, TELNET – יתרון משמעותי • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3108
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית למשרה מלאה לארגון גדול באזור חולון. במסגרת התפקיד, מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בשימוש במערכת תשלומים נפוצה, ליווי בתהליך הפקת קבצים, בדיקת תקינות ושידור הקבצים למערכת הבנקאית, פתרון תקלות ומתן מענה מקצועי טלפוני ודיגיטלי, תיעוד פעולות וטיפול בפניות במערכת פנימית.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / עבודה עם ממשקים שליטה ביישומי Office גישה שירותית, אחריות, ויסודיות רקע צבאי / עבודה בסביבה טכנולוגית – יתרון
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
532170
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות שיפור וייעול תהליכים עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מהגדולים בארץ ! משרת תמיכה טכנית, פרונטלית ומרחוק,עיסוק בחומרה,תוכנה, מערכות הפעלה, התקנה וטיפול בתקלות מחשוב נייח ונייד. תמיכת ציוד הקפי, חדרי ישיבות וכו'. מתן מענה פנים ארגוני.
דרישות:
- נסיון לפחות שנה בתפקיד תמיכה טכנית פרונטלית -הסמכות בתחום PC/HEKPDESK - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1373
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אינטגרציה ותפעול מערכות הפאסיבה כחלק מצוות ITOPS, ניהול מערך התקלות של שבט דיילי וטיפול בקריאות Tier 2, קבלת קריאות שירות במערכות ניטור מיטב JIRA ואחרות, תיעדוף הקריאות לפי SLA ומעקב עד לסגירה מלאה ,תחקור ומתן מענה ראשוני לתקלות ותיעודן , טיפול ניתוב וניהול פניות בתחום התפעול הטכני, בקרה וניטור שוטף של מערכות קריטיות, עבודה מול צוותי הפיתוח לפתרון תקלות רוחביות, קשר שוטף עם מוקדי תמיכה ומתן מענה לבעיות בזמן אמת, הקמת תשתיות עבור מערכות חדשות ותחזוקת מערכות קיימות, תעודות שרתים כספות שירותים ועוד ועבודה בממשק צמוד עם שבט שוק ההון משרה מלאה בתל אביב
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי אינטגרציה/תפעול טכנולוגי בסביבה מורכבת יכולת תיעדוף משימות וניהול תקלות לפי SLA ניסיון בעבודה עם מערכות קריאות שירות (JIRA, מיטב או דומות) הבנה טכנולוגית טובה ויכולת תחקור תקלות יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית יחסי אנוש טובים ותקשורת בין-אישית מצוינת מול ממשקים מרובים נכונות לעבודה אינטנסיבית ולעמידה ביעדים ניסיון קודם בעולמות בנקאיים / פיננסיים - יתרון ניסיון בהקמת תשתיות טכנולוגיות ותחזוקת מערכות מורכבות - יתרון היכרות עם מערכות ניטור ובקרה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: - תמיכה טכנית שוטפת במשתמשי בית החולים והמרפאות - טיפול בתקלות חומרה ותוכנה ובציוד קצה - התקנה ותחזוקה של מערכות הפעלה וציוד היקפי - ביצוע התקנות, הדרכות ופתרון תקלות תקשורת
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה וחצי כטכנאי/ת PC בסביבת רשת בארגון בינוני-גדול - חובה - ידע וניסיון בפתרון תקלות מחשב (נייח ונייד) ובטיפול בתקלות חומרה - היכרות מעמיקה עם מערכות ההפעלה של Microsoft - כל הגרסאות - ניסיון בתמיכה במשתמשי קצה ובטיפול בבעיות חומרה, תוכנה, ציוד היקפי ותקשורת - שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל 365 - אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) - נכונות לעבודה פיזית (שינוע והתקנת ציוד מחשבים) - יכולת עבודה בצוות, אחריות ועמידה בנהלים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-3137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית, באזור המרכז דרוש\ה טכנאי\ת תקשורת. תחומי אחריות: הכנה לוגית: הגדרת מנגנים על בסיס TEMPLATES שקבעו התקנה והרכבה: חיבור מנגנים מארונות תקשורת והעלאתם בדיקות תקינות: אמינות תקינות התקנת התקשורת ותפקוד הקו של המתגים TROUBLESHOOT בסיסי: זיהוי ופתרון תקלות במישור האנושי ועבודה עם צוותי תקשורת תמיכה בפרויקטים של ארגוני רשת: יכולת לבצע הקמות תקשורת מורכבות לצורך הזזת ציוד ותאימות מול מבני תקשורת
דרישות:
ידע בסיסי בתחום התקשורת (רמת CCNA) ידע ספציפי בפרוטוקול ניתוב OSPF
ניסיון של שנה עד שנתיים לפחות בעולמות תקשורת הנתונים ניסיון עם ציוד של היצרנים Cisco ו-ARISTA (יתרון)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02443
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|