חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים רשת מלונות פתאל AC נכסים כצט

30 - 1 מתוך 78

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק מובילה בתל אביב דרוש/ה איש/ת HELP DESK למשרה מלאה!

התפקיד כולל:
-תמיכה טכנית למשתמשים
-מענה לקריאות שרות
-תמיכה באפליקציות ייעודיות ושליטה מרחוק

**תנאים מעולים יינתנו למתאימים/ות**

דרישות:

  • 2- שנות ניסיון כ Help Desk/Sys Admin - חובה!
  • MC-OX -חובה
  • - mcsa/Mcse/mcitp - יתרון
  • טכנאי/ת מחשבים ורשתות – יתרון משמעותי
  • ידע וניסיון במערכות הפעלה, אופיס וניהול משתמשים - חובה!
  • אנגלית – ברמה גבוהה - חובה!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00125
 
 
HOT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הצטרפו לחטיבת ההנדסה של HOT ותתחילו קריירה טכנולוגית!
התפקיד כולל עבודה בחדר הבקרה הארצי
איתור תקלות וניטור שרתים ומערכות פנים ארגוניות
עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים (צוותי תפעול, מערכות מידע, תמיכות)
דיווח לכלל הארגון על אירועים ברשתות בזמן אמת

דרישות:

ניסיון בתחום הטכני - חובה
שנה ניסיון כנציג/ת תמיכה טכנית לאינטרנט - יתרון משמעותי
הכרות עם מודל שבע השכבות - יתרון
הכרות עם מבנה רשת HFC - יתרון
רקע בתחום ה- RF - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-32
 
 
HOT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת HOT מציעה לך הזדמנות להשתלב בתפקיד שיזניק את הקריירה הטכנית שלך!
החטיבה העסקית מחשפת אנשים לצוות התמיכה ללקוחות עסקיים גדולים
מתן תמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות בשירותי תקשורת מתקדמים כגון: טלפוניה, PRI , VIDEO אינטרנט מהיר על גבי תשתיות: IP , SDH
תמיכה בציודי CISCO / FORTINET
תמיכה בציוד תקשורת
תמיכה בציוד תמסורת
מה תקבלו? **שכר מעולה! **תנאים מעולים! **מקום שהוא בית ומשפחה! **שלל אפשרויות קידום ופיתוח!

דרישות:

ידע/ ניסיון קודם בתמיכה/תחזוקה ברשתות - יתרון משמעותי
הסמכת CCNA – יתרון משמעותי
ניסיון כתומך/ת בספקית אינטרנט - יתרון משמעותי
ידע בסיסי בתמסורת - יתרון
ידע בסיסי בטלפוניה ו/או וידיאו - יתרון
ידע ברשתות IP ופרוטוקולי תקשורת - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-42
 
 
MatchPoint IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ביטוח גדולה באזור המרכז דרוש/ה System Administrator

דרישות:

3 שנות ניסיון כאיש סיסטם- חובה
ניסיון בעבודה עם שרתי Windows, Linux- חובה
ניסיון עם Citrix- חובה
ניסיון בעבודה בסביבה וירטואלית( VMware & AWS)- יתרון משמעותי
הכרות עם בסיסי נתונים, תקשורת, אבטחת מידע -יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4991
 
 
סונול - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למוקד הטכני של חברת סונול דרוש /ה נציג /ת תמיכה טכנית בעל /י זיקה לתחום מערכות המידע.
הכשרה מלאה תנתן למתאימים /ות.

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתחום שירות הלקוחות /מוקדים טלפוניים - יתרון.
היכרות עם תוכנת Office.
היכרות עם סביבת עבודה Windows, כולל עבודה ברשת - יתרון.
יכולת הגעה עצמאית - חובה.
נכונות לעבודה במשמרות, בלילות וסופי שבוע.
מיקום המטה - נתניה, פולג.
**נא לציין ציפיות שכר על גבי קורות החיים.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

359
 
 
מטריקס צפון - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטריקס צפון דרוש/ה HELP DESK להשתלבות בחברה מובילה בתחומה
מדובר בתפקיד עם אופק תעסוקתי רחב ואופציה לקידום מקצועי.

דרישות:

ניסיון במתן שירות במוקד ללקוחות קצה בתחום מחשוב PC.-חובה
יכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה עצמאית.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208437743
 
 
מטריקס צפון

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטריקס צפון דרוש/ה איש/אשת תמיכה לפרויקט שדרוגים של מערכות ההפעלה לWIN 10 .
משרה בעלת אופק ניהולי לטווח ארוך.

דרישות:

נסיון של שנתיים בעבודה בסביבת Win 10
ניסיון בשדרוגים של מערכות הפעלה Win – יתרון משמעותי
ניסיון וידע בסביבה מרובת משתמשים (למעלה מ500)
ניסיון וידע בActive directory.
נכונות לעבודה בימי ו' וערבי חג לפי צורך -חובה
קיים מערך הסעות מאזור חיפה, קריות והעמקים .

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01017
 
 
בזק בינלאומי - מטה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

לבזק בינלאומי דרוש/ה אחראי/ת משמרת במוקד תמיכה לעסקים אחראי/ת על ניהול תורים וניהול המדדים התפעוליים.
כמו כן, ניהול כח אדם (לרבות הפסקות, נוכחות, שיחות יוצאות), פערי לוג וניהול מאגר תקלות/פניות במה.
כחלק מהתפקיד מתן מענה לנציגים, ממשק למנהלי צוותים ותפעול תקלות עם ממשקים פנימיים וחיצוניים עד לכדי ניהול מצבי חירום.

דרישות:

ניסיון של שנה כנציג/ת טכני (עדיפות לעולמות תקשורת אבטחת מידע)
יכולת הנעת ממשקים
זמינות ל 5 משמרות בשבוע + שישי לסירוגין

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00459
 
 
NCR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NCR, located in Ra'anana is looking for a Technical Support Ninja
You will work with retailers across multiple industries (Grocery, Convenience, and Specialty) to implement interfaces from Point of Sale Terminals and Host applications to our Loyalty applications.

דרישות:

Basic Qualifications:
•3 years of experience of a technical role in a global technological company.
•Excellent customer service, communication and listening skills.
•The ability to work well within a team based over multiple sites.
•Strong communication skills both written and oral, and proven teamwork skills
•Strong technical troubleshooting skills
•The ability to work efficiently in a challenging and demanding environment.
•High motivated with a high ability for self-learning.
•Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
•Willingness to travel abroad as needed by the project..
•Very good English skills (Speaking and Writing).
Preferred Qualifications
•Familiar with the software development lifecycle.
•Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics
•Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
•Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00061
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 039201230
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טריפל סי, המספקת שירותי אינטרנט דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה ,
תפקיד המשלב אתגר רב ועניין.
העבודה מתבצעת במשמרות, כולל משמרות ערב וסופ"ש.

דרישות:

היכרות עם עולמות האינטרנט ,חיבור והגדרות נתבים.
ידע במערכות הפעלה , דפדפנים ,ותוכנות דוא"ל.
נסיון בשרות טלפוני מספקיות האינטרנט - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00003
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טריפל סי דרוש/ה נציג/ת לתפקיד תמיכת טכנית בפתרונות תקשורת של הלקוחות העסקיים של החברה.
העבודה כוללת הגדרה, ניהול ואיתור תקלות בציודי תקשורת עסקיים, תמיכה בפתרון תקלות תשתית בסביבת הענן ועבודה שוטפת מול צוותי ההנדסה של החברה.

דרישות:

ידע ברשתות תקשורת IP (חובה)
ידע מוכח בהגדרה וטיפול בציודי תקשורת של CISCO או JUNIPER (חובה)
ידע בסיסי בהגדרה וטיפול ב FIREWALLS (יתרון)
ידע בסיסי בהגדרה וטיפול ב FORTINET(יתרון)
ידע במערכות הפעלה WINDOWS LINUX (יתרון)
ניסיון קודם ממוקד תמיכה (יתרון)
הכרות עם שירותי VOIP (יתרון)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00029
 
 
כלנית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למוקד תמיכה טכנית בפ"ת דרוש/ה נציג/ה בכיר/ה !
עבודה מאתגרת ומעניינת ! התפקיד כולל לווי מקצועי לנציגי התמיכה , מתן כלים וייעוץ ,
ביצוע שיחות מנהל , הפקת דו"חות .
אופציות קידום רבות ותנאים מעולים !

דרישות:

ניסיון כנציג תמיכה טכנית /שירות לקוחות - שנה לפחות חובה !
ניסיון כנציג בכיר/מדריך - יתרון !
יחסי אנוש מעולים ורצון להשקיע ולהתקדם !

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

22980
 
 
כלנית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנחנו מחפשים נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד משפחתי וחם בפתח תקווה!
התפקיד כולל מענה ותמיכה טכנית טלפונית בתקלות של אינטרט ביתי ועסקי, 
אין לך ניסיון?! לא לדאוג :) הכשרה מלאה מקיפה ומקצועית עלינו! 
מגוון אפשרויות קידום בעתיד לתפקידי HD וניהול רשתות.

דרישות:

זיקה לתחום המחשב-ניסיון לא חובה.
שירותיות.
יכולת עבודה תחת לחץ.
מוטיבציה לצבירת ניסיון וקידום בעולם הטכני.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

21264
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מזמינה אתכם /ן להצטרף לצוות המנצח שלנו במוקדי התמיכה הטכנית ללקוחות פרטיים!
בבזק בינלאומי העובדים הם יותר ממספר אחת! ולכן אתם /ן מקבלים /ות מאיתנו הכשרת CCNA של Cisco וכמובן, אפשריות קידום רבות במגוונות בהמשך הדרך!
בנוסף, תיהנו מ-
- מסיבות, ערבי צוות, ערבי חברה, וטיולים.
- דמי הבראה מוגדלים ומעל הקבוע בחוק.
- ביטוח בריאות פרטי.
- חדר אוכל מסובסד.
אז למה אתם /ן מחכים /ות שלחו עכשיו קו"ח!

דרישות:

נכונות לעבודה במשמרות (מוקד תמיכה טכנית הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע - למעט יום כיפור).
ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט.
קורס שבועיים בתשלום.
העבודה בפ"ת או בנתניה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד..

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מזמינה אתכם /ן לפתוח את השנה עם משרה חדשה בצוות התמיכה הטכנית המסייע בפתרון בעיות בתחום התקשורת והאינטרנט.
הזדמנות לקבל הכשרה CCNA של סיסקו, ולפתח קריירה בעולם טכנולוגי.
מתאים מאד גם לסטודנטים /ות.
הצטרפו לצוות המנצח ותיהנו מסל הטבות מפנק לעובדי החברה:
- מסיבות, ערבי צוות, ערבי חברה, טיולים ואפשרויות קידום רבות!
- דמי הבראה מוגדלים ומעל הקבוע בחוק.
- ביטוח בריאות פרטי.
- חדר אוכל מסובסד /כרטיס תן ביס.
- עליה בשכר כעבור חצי שנה.
אז למה אתם /ן מחכים /ות - שלחו עכשיו קו"ח!

דרישות:

*ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט.
*מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח.
*נכונות לעבודה בפ"ת או בנתניה.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00379
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מחפשת נציג/י תמיכה טכנית חדשים למוקדים טכניים בפ"ת ונתניה.
ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הטכנולוגי!
- הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
- למידה של מגוון עולמות תוכן של תקשורת, אבטחת מידע ועוד
- הסמכת CCNA – על חשבון החברה !
- תנאי העסקה מעולים! חדרי אוכל, ביטוח בריאות, קרן השתלמות ועוד ועוד
- עבודה בסביבה צעירה , דינמית עם המון שמחת חיים, תחרויות, פרסים, נופשים ועוד
שלחו קו"ח עוד היום!

דרישות:

נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב
יכולת עבודה בסביבה מוקדית
ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט- יתרון
העבודה בסניפי החברה בפ"ת ונתניה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מזמינה אתכם/ן להצטרף לצוות המנצח שלנו במוקדי התמיכה הטכנית ללקוחות פרטיים!
בבזק בינלאומי העובדים הם יותר ממספר אחת ולכן אתם/ן מקבלים/ות מאיתנו הכשרת CCNA של Cisco
וכמובן, אפשריות קידום רבות במגוונות בהמשך הדרך!
בנוסף, תהנו מ-
- מסיבות, ערבי צוות, ערבי חברה, וטיולים
- דמי הבראה מוגדלים ומעל הקבוע בחוק.
- ביטוח בריאות פרטי.
- חדר אוכל מסובסד.
אז למה אתם /ן מחכים /ות – שלחו עכשיו קו"ח

דרישות:

• אוריינטציה טכנית – אין צורך בניסיון.
• נכונות לעבודה במשמרות.
• השתתפות בקורס הכשרה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לסטאראפ מוביל בהרצליה, דרוש/ה Junior system administrator.
עבודה במשרה מלאה עד סוף השנה (עם אופציה להארכה).

דרישות:

בעל/ת ניסיון כאיש/אשת סיסטם - חובה.
בעל/ת ניסיון בעבודה עם לקוחות פנים ארגוניים - חובה.
בעל/ת ניסיון בעבודה עם Active Directory, GPO, DNS, SCCM, Intune, JAMF, NAC, office, sharepoint.
בעל/ת אנגלית ברמה גבוהה - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1979
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

---לחברת תקשורת מובילה באזור המרכז דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית ---
התפקיד כולל:
- ניהול צוות תמיכה טכנית
- הובלת פרויקטים מקצועיים
- הובלת הצוות לעמידה ביעדים
- ניהול ופיתוח אישי, גיבוש וטיפוח חברי הצוות
- עבודה במשמרות: בוקר 8:00- 17:00/ ערב 13:00-22:00- חמש משמרות בשבוע

דרישות:

ידע ברמת CCNA / MCITP / MCSE / -חובה
- ניסיון משמעותי בתחום התמיכה הטכנית - חובה
- ניסיון ניהולי
- ראש גדול, מוסר עבודה גבוה.
*** נא לציין ציפיות שכר ***

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00009
 
 
compugen

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Help Desk Specialist is part of the IT team, supporting 60 internal users globally and responding to all Help Desk tickets in a dynamic environment. Maintaining an active inventory of all IT assets, setting up new users, and assorted other IT-related tasks.
Diagnose and resolve technical hardware, software and network issues and provide technical support
Redirect technical issues to others as needed. Identify and escalate situations that require urgent attention
Track and route problems and requests and document resolutions
Respond to business-critical emergencies
Respond to all end-user incidents and request tickets through an IT service management tool
Document and streamline existing processes
Train end-users how to setup and use new technologies
Backup and restore the organization’s data files and systems
Manage company assets / software license distribution
Provide technical support for video conferencing, and audio / visual setups

דרישות:

    3+ years of experience in support and troubleshooting Windows & Linux OS platform, computer hardware, applications, networking, software licensing, backups, printers, phones, cell phones and peripherals. Install, configure and upgrade PC software and operating systems
    Experience with backup and restoration data files and systems
    Experience with G-suite / Microsoft Office 365
    Demonstrated understanding of concepts such as TCP/IP, DNS, DHCP, AD, VLANs
    Microsoft certifications – an advantage (MCITP / MCSE)
    Detail oriented; ability to document work and maintain accurate records
    Experience with end-user support; work with employees globally; excellent customer service and communication both verbally and orally (Hebrew and English)
    Stay user focused and quickly respond to technical requests either by phone, tickets, mail or in-person

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
IT CARE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה איש/ת סיסטם למשרה מלאה!
התפקיד כולל:
ידע מעמיק בשרתים, הקמת סביבות חדשות, תקשורת ברמה גבוהה.
* החברה ממוקמת בנתניה.
* אפשרות למשרת שטח אצל לקוחות החברה ברחבי הארץ.
* תנאים מצוינים יינתנו למתאימים/ות.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

דרישות:

* שנה/שנתיים ניסיון מוכח במתן שירות ותמיכה ללקוחות עסקיים - חובה.
* ידע מעמיק בשרתים.
* היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft.
* ידע מוכח בוירטואליזציה HyperV / VMWARE.
* הסמכות רלוונטיות – יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00006
 
 
ESR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה באזור הצפון דרוש/ה איש/אשת תמיכה

דרישות:

* ניסיון בעבודה ב-LINUX
* רמה טכנית גבוהה
* יכולת בין אישית גבוהה
* שליטה בשפות זרות נוספות - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

12250
 
 
קומסיטק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דרור

תיאור:

לחברה לשירותי IT ו-Cloud בהרצליה דרוש/ה איש/אשת Help Desk
התפקיד הכולל: תמיכה טכנית ותחזוקת תשתיות מחשוב אצל לקוחות ובסביבת ענן.
המשרה מאפשרת צבירת ניסיון עם שרתים ומערכות מגוונות מאוד.

**תנאים טובים מאוד למתאימים/ות  + אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית** 

דרישות:

- ידע וניסיון בסביבת מיקרוסופט של 5 שנים: ווינדוס, אופיס, סרברים, Active Directory, DNS, DHCP וכו'.
- היכרות עם מוצרי אבטחת מידע ותקשורת: פיירוואלים, תקשורת, נתבים, VPN ועוד.
- היכרות עם מערכות גיבוי והבנה של וירטואליזציה.

יתרונות:
- ניסיון במתן שירות לעסקים. 
- ניסיון עבודה Help Desk: הבנה של SLA והתנהלות מול לקוחות. 
- הסמכות טכנולוגיות.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

HELP DESK 1
 
 
חברת היטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת דיור מוגן הממוקמת במודיעין דרוש תומך Helpdesk להצטרפות לצוות הקיים:

- מתן שירות טלפוני ופרונטאלי לעובדי החברה
- אחריות לטיפול בתיבות הדואר של המשתמשים, סביבת Office והגדרות תקשורת למחשבים
- תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה (מערכות הפעלה, אופיס, מערכות ארגוניות אחרות).

- שעות פעילות - 8:00-17:00
- קליטה ישירה לחברה!

דרישות:

- ניסיון בתמיכת משתמשים בארגון עסקי - חובה
- היכרות טובה עם סביבת Microsoft 
- ניסיון בטיפול והגדרת עמדות ומערכות הפעלה למשתשים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-82
 
 
קווליטסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחום הביטחוני בחיפה דרוש/ה טכנאי/ת מעבדת מחשב ותקשורת.
משרה מלאה לטווח ארוך. תנאים מעולים למתאימים!

דרישות:

ניסיון של לפחות שנה בניהול ותחזוקה של מעבדות מחשוב ותקשורת – חובה.
ניסיון בהתקנות מחשבים וציודי קצה (מערכות הפעלה, Active Directory, שרתים, נתבים ומוצרי רשת) – חובה.
ניסיון בטיפול בתשתית מעבדות – יתרון.
תכן כבלים וטיפול במוצרים וכבלים תקולים – יתרון.
ניסיון בצריבת מוצרי Embedded-יתרון.
רקע וניסיון טכני במל"טים – יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה !
סיווג בטחוני- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-11098
 
 
אביב קופות ממוחשבות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0732600000
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

איש אשת תמיכה טכנית לתחום הקופות הממוחשבות. סביבה צעירה ודינאמית. 
המשרה הנה משרה מלאה והעבודה היא במוקד טלפוני.
המשרה כוללת תמיכה והטמעה של תוכנת קופות, אינטגרציה , תמיכה וליווי טכני. המשרה באיזור המרכז. תנאים מצויינים למתאימים.

משרדי החברה באיזור התעשייה בלוד

דרישות:

שליטה מלאה במערכת הפעלה WINDOWS
ניהול רשתות והגדרת נתבים ביתיים  ADSL 
הבנה בסיסית במחשבי PC
נסיון בעבודה במוקד תמיכה טכנית טלפונית-יתרון
הכרות בתחומי התקשורת TCP/IP
התמחות בתחום ה-RETAIL / קמעונאות / קופות ממוחשבות - יתרון
תודעת שירות  
יכולת למידה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB103
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ארגון פיננסי גדול במרכז מחפש תומך/ת טכני/ת מנוסה
הזדמנות להיכנס לצוות משפחתי, מגובש ומקצועי
משרה על קו רכבת במרכז
אופציות קידום
הזדמנות להיכנס ולהתפתח בארגון גדול ומוכר בארץ

דרישות:

נסיון של לפחות שנה וחצי בתחום הHELP DESK
נסיון בעבודה עם מערכות הפעלה
נסיון עבודה וידע במערכות אופיס
נסיון במערכות AD וEXCHANGE

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20707
 
 
PeopleCom Solutions LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבית מותגים בינלאומי הממוקם בתל אביב דרוש\ה איש\ת Help Desk.

דרישות:

     ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בארגון עם סביבת Microsoft.
    ניסיון באיתור ופתרון תקלות ברמת המשתמש וברמת השרת.
    ניסיון בתמיכה טלפונית ותוכנות השתלטות מרחוק.
    היכרות מלאה עם מוצרי Microsoft וניסיון בפתרון תקלות במערכות הפעלה ותוכנות OFFICE.
    ניסיון וידע בתפעול שרתי דואר EXCHANGE/365
    ידע ועבודה מול AD - ניהול משתמשים והרשאות.
    הסמכות רלוונטיות מתאימות - יתרון משמעותי.
    תודעת שירות גבוהה - חובה.
    יכולת עבודה בצוות ובתנאי עבודה דינמיים

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

7735
 
 
רדוור בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Radware is a global provider of cyber security protection solutions for networks and applications, servicing customers around the globe.
Cloud Services is the fastest growing business and we are looking to take our service to the next level in our key markets.
We are looking for a strong security analyst to join our Emergency Response Team (ERT) in Radware’s cloud business unit.
The ERT group is in charge of network and application level security for cloud and managed customers to ensure service continuation.
The ERT analyst will be part of the ERT group, providing qualitative and professional solutions for customers issues, supporting strategic projects and managing mission critical customers applications.

Responsibilities
  • Real-time DDoS attack detection and mitigation
  • Real-time assistance for customers under web application attacks
  • Investigate and analyze Forensics and provide reports to customers
  • Resolution of security-related issues in peace-time
  • Support customers on security related aspects
Shifts Position !

דרישות:

Requirements
    At least 1 year as a Security Analyst (SOC) or a Support Engineer
    Excellent understanding and hands-on experience with Layer 2/Layer 3 Switching/Routing, TCP/IP, IPv4, Layer 4/Layer 7 switching, firewalls, IDS/IPS, VPN, security consulting, SSL, IPsec.
    In-depth understanding of protocol and network analyzers
    Excellent customer service orientation and communication skills
    Great troubleshooting, diagnosis, and problem-solving capabilities
    Willing to be on alert during off-work hours
    Strong verbal (phone) and written (e-mail) communication skills in English
    Perceptive, fast learner, have a sense of urgency, and able to perform well under pressure

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

4872
 
 
רדוור בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Radware is seeking qualified Tier 2 technical support professionals to expand its TAC team. TAC Engineer interacts extensively with customers and partners in the highest professional manner.
TAC Engineers performing the following duties:
· Provide Level two and three technical support for Radware products
· Use strong TCP/IP networking skills to perform network troubleshooting to isolate and diagnose common network problems
· Take responsibility for customer satisfaction and overall success of the TAC team
· Respond in a timely manner (within documented SLAs) to support customer issues and inquiries
· Document actions in tickets to effectively communicate information internally and to customers
· Resolve problems independently and understand the correct escalation procedures
· Reproduce and debug customer-reported problems in a lab environment as necessary, and working with the engineering and test teams to resolve issues
· Document issues using the Radware Knowledge base format, for both internal and external customers
· Provide timely feedback within the development process regarding customer-reported product issues

דרישות:

Requirements
Minimum of 4 years of experience as a full time product support person for an international hi-tech company
Excellent customer service skills
Excellent analytical thinking and problem solving skills
Strong oral (phone) and written (e-mail) communication skills in English
Self-managed and team-oriented
Deadline and detail-oriented
Highly motivated
Expert level knowledge and hands-on experience with Layer 2/Layer 3 Switching/Routing, TCP/IP, IPv4, Layer 4/Layer 7 switching, firewalls, IDS/IPS, VPN, security consulting, SSL, IPsec
In-depth understanding of protocol and network analyzers
Clear understanding of the software development process and lifecycle, including the role of customer support and sustaining product engineering in that process
Proven track record of working with an enterprise and carrier class customer base
Advantages
Experience with Perl Scripting
Experience with penetration testing techniques and tools

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

19000036
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin