חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

ness AC נכסים RAMOT סנטר נכסים

30 - 1 מתוך 84

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
אי.פי.אם - אגיב פרו מנפאואר בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית ומצליחה דרוש/ה טכנאי Help Desk לתפקיד הכולל:
תמיכה במשתמשי קצה בתחום המחשוב הכללי, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה ועבודה מול ממשקים פנים ארגוניים

דרישות:

תואר אקדמי - חובה
3 שנות ניסיון בתמיכת משתמשים - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29646
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are One of the world’s first high-tech companies to become a pan-European bank, Credorax (credorax.com) provides digital merchant acquiring services to payment service providers, merchants and other ecommerce players. Credorax has won two awards for best merchant acquiring banking two years in a row by Emerging Payments Awards.

Responsibilities:
    Professional technical responsibility for the Way4 acquiring platform - a core leading financial system in our organization, a complex, interesting and challenging system based on advanced technologies.
    Analysis and Design Processes on the finance system and related interfaces
    Implementation of a commercial off-the-shelf system with varying volume and complexity
    Support and lead integration process for various interfaces inside and outside the organization.
    Troubleshooting and solving of advanced problems that arise in the system.
    Working independently in a dynamic and global environment.

דרישות:

    Requirements 
    Certificate studies / BS in Exact sciences or equivalent
    Experience as an Implementer/ QA / Support for a large system such as:CRM, ERP priority, SAP- an advantage.
    Knowledge of SQL, Bash or Windows Powershell – an advantage.
    Excellent English skills (written and verbal) - A must.
    Team player, excellent interpersonal relations- A must.
    High independent learning ability – a must.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00078
 
 
MatchPoint IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ביטוח גדולה באזור המרכז דרוש/ה System Administrator

דרישות:

3 שנות ניסיון כאיש סיסטם- חובה
ניסיון בעבודה עם שרתי Windows, Linux- חובה
ניסיון עם Citrix- חובה
ניסיון בעבודה בסביבה וירטואלית( VMware & AWS)- יתרון משמעותי
הכרות עם בסיסי נתונים, תקשורת, אבטחת מידע -יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4991
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת IT System Administrator למשרה מלאה באזור השרון.
עבודה עם משתמשי קצה, התקנות, תמיכה, תחזוקה, טיפול בתקלות ועוד..
התקנה ותחזוקה של מעל 500 שרתי Microsoft וlinux, פתרון ותמיכה בתקלות IT הקשורות לחומרה, מכשירים ניידים, חיבורי רשת, מדפסות משתמשים ועוד..

דרישות:

5-7 שנות ניסיון בתפקיד תמיכה/ help desk בסביבת IT
ניסיון בעבודה בסביבת ESX/VM/NetApp
ניסיון בעבודה עם OFFICE 365
ניסיון בעבודה עם MS OS, AD, WSUS, SCCM
ניסיון בעבודה עם VLAN
ניסיון בגיבויים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-12380
 
 
סונול - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למוקד הטכני של חברת סונול דרוש /ה נציג /ת תמיכה טכנית בעל /י זיקה לתחום מערכות המידע.
הכשרה מלאה תנתן למתאימים /ות.

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתחום שירות הלקוחות /מוקדים טלפוניים - יתרון.
היכרות עם תוכנת Office.
היכרות עם סביבת עבודה Windows, כולל עבודה ברשת - יתרון.
יכולת הגעה עצמאית - חובה.
נכונות לעבודה במשמרות, בלילות וסופי שבוע.
מיקום המטה - נתניה, פולג.
**נא לציין ציפיות שכר על גבי קורות החיים.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

359
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברת הייטק בינלאומית אשר ממוקמת בחוף הכרמל, מת"ם, חיפה, דרוש/ה תומך / תומכת Help Desk.
העבודה במשמרות של 24/7 בחוף הכרמל, מת"ם, חיפה.

דרישות:

  • בעל/ת נכונות לעבודה במשמרות של 24/7. 
  • בעל/ת ניסיון כתומך / תומכת Help Desk. 
  • בעל/ת הכרות או ניסיון בעבודה עם Active Directory.
  • בעל/ת הכרות או ניסיון בעבודה עם Exchange.
  • בעל/ת הכרות או ניסיון עם Citrix – יתרון. 
  • בעל/ת שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה. 
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2029
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מזמינה אתכם /ן להצטרף לצוות המנצח שלנו במוקדי התמיכה הטכנית ללקוחות פרטיים!
בבזק בינלאומי העובדים הם יותר ממספר אחת! ולכן אתם /ן מקבלים /ות מאיתנו הכשרת CCNA של Cisco וכמובן, אפשריות קידום רבות במגוונות בהמשך הדרך!
בנוסף, תיהנו מ-
- מסיבות, ערבי צוות, ערבי חברה, וטיולים.
- דמי הבראה מוגדלים ומעל הקבוע בחוק.
- ביטוח בריאות פרטי.
- חדר אוכל מסובסד.
אז למה אתם /ן מחכים /ות שלחו עכשיו קו"ח!

דרישות:

נכונות לעבודה במשמרות (מוקד תמיכה טכנית הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע - למעט יום כיפור).
ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט.
קורס שבועיים בתשלום.
העבודה בפ"ת או בנתניה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד..

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מזמינה אתכם /ן לפתוח את השנה עם משרה חדשה בצוות התמיכה הטכנית המסייע בפתרון בעיות בתחום התקשורת והאינטרנט.
הזדמנות לקבל הכשרה CCNA של סיסקו, ולפתח קריירה בעולם טכנולוגי.
מתאים מאד גם לסטודנטים /ות.
הצטרפו לצוות המנצח ותיהנו מסל הטבות מפנק לעובדי החברה:
- מסיבות, ערבי צוות, ערבי חברה, טיולים ואפשרויות קידום רבות!
- דמי הבראה מוגדלים ומעל הקבוע בחוק.
- ביטוח בריאות פרטי.
- חדר אוכל מסובסד /כרטיס תן ביס.
- עליה בשכר כעבור חצי שנה.
אז למה אתם /ן מחכים /ות - שלחו עכשיו קו"ח!

דרישות:

*ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט.
*מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח.
*נכונות לעבודה בפ"ת או בנתניה.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

933fe83b-82f0-4a52-92de-0
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מחפשת נציג/י תמיכה טכנית חדשים למוקדים טכניים בפ"ת ונתניה.
ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הטכנולוגי!
- הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
- למידה של מגוון עולמות תוכן של תקשורת, אבטחת מידע ועוד
- הסמכת CCNA – על חשבון החברה !
- תנאי העסקה מעולים! חדרי אוכל, ביטוח בריאות, קרן השתלמות ועוד ועוד
- עבודה בסביבה צעירה , דינמית עם המון שמחת חיים, תחרויות, פרסים, נופשים ועוד
שלחו קו"ח עוד היום!

דרישות:

נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב
יכולת עבודה בסביבה מוקדית
ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט- יתרון
העבודה בסניפי החברה בפ"ת ונתניה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מזמינה אתכם/ן להצטרף לצוות המנצח שלנו במוקדי התמיכה הטכנית ללקוחות פרטיים!
בבזק בינלאומי העובדים הם יותר ממספר אחת ולכן אתם/ן מקבלים/ות מאיתנו הכשרת CCNA של Cisco
וכמובן, אפשריות קידום רבות במגוונות בהמשך הדרך!
בנוסף, תהנו מ-
- מסיבות, ערבי צוות, ערבי חברה, וטיולים
- דמי הבראה מוגדלים ומעל הקבוע בחוק.
- ביטוח בריאות פרטי.
- חדר אוכל מסובסד.
אז למה אתם /ן מחכים /ות – שלחו עכשיו קו"ח

דרישות:

• אוריינטציה טכנית – אין צורך בניסיון.
• נכונות לעבודה במשמרות.
• השתתפות בקורס הכשרה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

A successful technological company at Ramat Gan, is looking for a smart and talented Tech Support Representative - a very challenging and interesting position in a dynamic environment which requires technical experience and the ability to quickly adapt to changes.
We do researches, tracking and debugging, detect issues in real time and take care of the fixes in production.

דרישות:

* Ability to work in shifts including one on weekends.
* Strong interpersonal skills, fluent, strong written and verbal communication skills.
* Excellent English – Read/Write/Verbal.
* Knowledge of Networking and Web Technologies (HTML, CSS, HTTP, JavaScript).
* Knowledge of Databases and SQL.
* Ability to deliver results under pressure in fast-paced environment.
* Strong attention to details, highly responsible, willing to take initiatives.
* Ability to work independently, and collaborate with other team members.
Advantages
* Official QA experience.
* Hands-on programming or scripting.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-62
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת בת של מלם תים, דרוש/ה תומך/ת מערכת מידע במשרה מלאה לעבודה המשלבת סיוע לגורמים בארגון בתמיכה, ניתוב פניות דרך האימייל ותפעול מערכות עבור לקוחות גדולים בתחום הביטוח.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית של כשנה על מערכות תוכנה
שירותיות עם יכולת התבטאות ראויה
שליטה ביישומי Office
נכונות לעבודה בין השעות 08:00- 17:00

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00120
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 039201230
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טריפל סי, המספקת שירותי אינטרנט דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה ,
תפקיד המשלב אתגר רב ועניין.
העבודה מתבצעת במשמרות, כולל משמרות ערב וסופ"ש.

דרישות:

היכרות עם עולמות האינטרנט ,חיבור והגדרות נתבים.
ידע במערכות הפעלה , דפדפנים ,ותוכנות דוא"ל.
נסיון בשרות טלפוני מספקיות האינטרנט - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00003
 
 
בזק בינלאומי - מטה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

לבזק בינלאומי דרוש/ה אחראי/ת משמרת במוקד תמיכה לעסקים אחראי/ת על ניהול תורים וניהול המדדים התפעוליים.
כמו כן, ניהול כח אדם (לרבות הפסקות, נוכחות, שיחות יוצאות), פערי לוג וניהול מאגר תקלות/פניות במה.
כחלק מהתפקיד מתן מענה לנציגים, ממשק למנהלי צוותים ותפעול תקלות עם ממשקים פנימיים וחיצוניים עד לכדי ניהול מצבי חירום.

דרישות:

ניסיון של שנה כנציג/ת טכני (עדיפות לעולמות תקשורת אבטחת מידע)
יכולת הנעת ממשקים
זמינות ל 5 משמרות בשבוע + שישי לסירוגין

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00459
 
 
כלנית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למוקד תמיכה טכנית בפ"ת דרוש/ה נציג/ה בכיר/ה !
עבודה מאתגרת ומעניינת ! התפקיד כולל לווי מקצועי לנציגי התמיכה , מתן כלים וייעוץ ,
ביצוע שיחות מנהל , הפקת דו"חות .
אופציות קידום רבות ותנאים מעולים !

דרישות:

ניסיון כנציג תמיכה טכנית /שירות לקוחות - שנה לפחות חובה !
ניסיון כנציג בכיר/מדריך - יתרון !
יחסי אנוש מעולים ורצון להשקיע ולהתקדם !

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

22980
 
 
כלנית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנחנו מחפשים נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד משפחתי וחם בפתח תקווה!
התפקיד כולל מענה ותמיכה טכנית טלפונית בתקלות של אינטרט ביתי ועסקי, 
אין לך ניסיון?! לא לדאוג :) הכשרה מלאה מקיפה ומקצועית עלינו! 
מגוון אפשרויות קידום בעתיד לתפקידי HD וניהול רשתות.

דרישות:

זיקה לתחום המחשב-ניסיון לא חובה.
שירותיות.
יכולת עבודה תחת לחץ.
מוטיבציה לצבירת ניסיון וקידום בעולם הטכני.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

21264
 
 
HOT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הצטרפו לחטיבת ההנדסה של HOT ותתחילו קריירה טכנולוגית!
התפקיד כולל עבודה בחדר הבקרה הארצי
איתור תקלות וניטור שרתים ומערכות פנים ארגוניות
עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים (צוותי תפעול, מערכות מידע, תמיכות)
דיווח לכלל הארגון על אירועים ברשתות בזמן אמת

דרישות:

ניסיון בתחום הטכני - חובה
שנה ניסיון כנציג/ת תמיכה טכנית לאינטרנט - יתרון משמעותי
הכרות עם מודל שבע השכבות - יתרון
הכרות עם מבנה רשת HFC - יתרון
רקע בתחום ה- RF - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-32
 
 
מטריקס צפון - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטריקס צפון דרוש/ה HELP DESK להשתלבות בחברה מובילה בתחומה
מדובר בתפקיד עם אופק תעסוקתי רחב ואופציה לקידום מקצועי.

דרישות:

ניסיון במתן שירות במוקד ללקוחות קצה בתחום מחשוב PC.-חובה
יכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה עצמאית.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208437743
 
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for Senior Support Engineer- Tier 3

דרישות:

5+ years’ experience in Support IT/Professional Services/QA
2+ years as 3rd level support engineer (Direct interface with R&D)
Strong knowledge of Windows server & MS Debugging tools (e.g Windows Sysinternals)
Proven analytical, technical and problem-solving skills
Capable of understanding the technical aspects of a complex system. (Client/Server)
Familiarity with REST API troubleshooting.
Great communication skills (English, verbal & written)
Ability and desire to learn and work independently as well as in a team
Ability to comply with tight deadlines.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9331
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אריאלה

תיאור:

About us
DBmaestro is a pioneer and a leading Automation and DevOps for database solution provider. Its flagship product, DBmaestro TeamWork, enables Agile development and Continuous Integration and Delivery for the Database

Responsibilities
•Be an expert of DBmaestro’s solutions from the technical aspect
•Provide DBmaestro customers (and potential ones) with technical solutions
•Support our professionals services teams - US and ROW
•Influence the way we support our users and improve it to make sure our customers’ experience is the best possible

דרישות:

•High abilities to jump into existing code (C# - WCF, windows services)
•Knowledge with MS-SQL and PLSQL
•Experience with Jenkins and other DevOps tools - advantage
•2-3 years of proven experience in working in support team
•At least 2 years of experience working with international customers (mainly US)
•Proven experience in managing production issues
•Willing to work non-standard hours
•Native English speaker
•System administration background - advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00272
 
 
Experis TA3 - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

• Leading the analysis and resolution of technical issues arising with all Ericsson TV & Media products.• Planning and implementing upgrade and expansion procedures.
• Monitoring the deployed system.
• Answering questions from customers and prospective customers about the features and capabilities of the Ericsson TV & Media products.
• Developing customer facing documentation as needed.
• Communicating customer requirements to our product and engineering staff.

דרישות:

• 3-5 years of experience in supporting large scale deployments, preferably software solutions - Mandatory
• Experienced in production critical systems’ 24/7 environment support - Mandatory
• At least 3 years of experience with Linux OS (Command line) - Mandatory.
• Networking – Solid understanding of network fundamentals (TCP/IP, Ethernet, routing, switches, Wireshark/ tcpdump) and any network diagnostics skills (hands on) - Mandatory.
• At least 2 years of experience with OTT delivery protocols (ABR, HSS, HLS, DASH) and MPEG2-TS, CDN Mandatory
• Strong analytical skills and able to collate and analyze data from various sources.
• Experience with the following: High Availability clusters, Client - Server systems, Installing web server applications, Linux administration skills, Log analysis, etc.
• Storage experience is an advantage
• Scripting experience capabilities (Shell, Python, Perl, etc...) is an advantage
• SQL Database experience (SQL) - preferably operational support experience is an advantage
• Knowledge in data centers / Cloud environment is an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45548
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל- Ness דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי/ת.
התפקיד כולל תמיכה בתקלות תוכנה, Windows ותמיכה אפליקטיבית על מערכות ייעודיות.
משרה מלאה בתל אביב.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית או הטמעת מערכות מידע - חובה.
שליטה מלאה ביישומי Office ו- Windows - חובה.
היכרות עם Active Directory - יתרון משמעותי.
היכרות עם מערכות פיננסיות ו/או יישומי חינוך - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28406
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה Help Desk לארגון ממשלתי באזור השפלה.

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכה אפליקטיבית
ידע התקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה - יתרון
הבנה מעמיקה במערכות הפעלה - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20973
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי באזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת רשת להצטרפות למחלקת IT. התפקיד כולל תחזוקה ותפעול שרתי WIN, טיפול בחומרה ובתקלות חומרה, עבודה עם מוצרי אבטחת מידע ועוד.
הזדמנות מצויינת להיות חלק מארגון מבוסס ולהנות מתנאים מעולים!

דרישות:

שנה ניסיון כטכנאי/ת PC או מנהל/ת רשת
השכלה רלוונטית בתחום
ניסיון בתחזוקה ותפעול שרתים
ניסיון בעבודה עם AD/EX
ניסיון בכתיבת סקריפטים - יתרון
חובה סיווג אזרחי רמה 1 בתוקף

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

116651
 
 
אביבית דבוש גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Native / Fluent English is mandatory.
    Experience interacting with customers (customer service oriented).
    Previous experience of managing a similar team.
    Ability to manage incidents and work under pressure.
    Excellent debugging and technical skills: Log Analysis, Troubleshooting of Bug Reports & Database Query, SQL.
    ******
    Customer Support Team Leader -

      At least 2 years of experience leading a Customer Support/Success team from a B2B company.
      At least 4 years of experience in a Customer Support role.
      Working knowledge of customer service software, databases and tools (such as Salesforce, Zendesk, Jira).
      Experience working with Linux
      Programming/debugging skills.
      Excellent English.
      Strong client-facing and communication skills.
      Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
      Experience providing technical support for a multidisciplinary product – Advantage
      Previous experience building a Support team from scratch – Advantage.
      Experience with Docker, MongoDB, cameras, algorithms – Advantage.

דרישות:

Escalation Engineer
    More than 2 years’ experience as software developer, coding in java / C++, Linux
    Previous experience in technical support, QA, customer facing position – an advantage
    Excellent troubleshooting skills
    Excellent verbal and written communication skills (including technical writing)
    Ability to communicate effectively, responsibly and respectfully with customers

*******
    At least 3 years’ experience as an escalation Engineer with customer facing experience- a must!
    Solid knowledge and experience in storage (NFS, NAS) / Cloud (AWS and Azure)/ Networking environments
    Experience with SMB protocol (SAMBA is an advantage)
    Solid understanding of Windows, Linux and Mac OS (a CCNA certificate in hand- an advantage)
    Experience with software testing, scripts and running SQL queries for debugging (Postgres- an advantage)
    Excellent English level, both speaking and writing

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00302
 
 
אביב קופות ממוחשבות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0732600000
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

איש אשת תמיכה טכנית לתחום הקופות הממוחשבות. סביבה צעירה ודינאמית. 
המשרה הנה משרה מלאה והעבודה היא במוקד טלפוני.
המשרה כוללת תמיכה והטמעה של תוכנת קופות, אינטגרציה , תמיכה וליווי טכני. המשרה באיזור המרכז. תנאים מצויינים למתאימים.

משרדי החברה באיזור התעשייה בלוד

דרישות:

שליטה מלאה במערכת הפעלה WINDOWS
ניהול רשתות והגדרת נתבים ביתיים  ADSL 
הבנה בסיסית במחשבי PC
נסיון בעבודה במוקד תמיכה טכנית טלפונית-יתרון
הכרות בתחומי התקשורת TCP/IP
התמחות בתחום ה-RETAIL / קמעונאות / קופות ממוחשבות - יתרון
תודעת שירות  
יכולת למידה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB103
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת טכנאי/ת PC למשרה מלאה בארגון גדול בתל אביב.
טיפול שוטף בתקלות חומרה ותוכנה, מחשבים ניידים, מדפסות ותמיכה בתוכנות OFFICE ן-outlook בפרט.

דרישות:

תעודת טכנאי/ת מחשבים
לפחות שנתיים ניסיון בעבודה כטכנאי/ת PC בארגון
שליטה במערכות הפעלה windows 7/10
שליטה בתוכנות Office 2010/2016
הכרות עם שרת דואר Exchange
הכרות עם Active Directory
ניסיון בתפעול חדרי ישיבות, חיבורי מקרנים וטלוויזיות LCD, חיבוריHDMI , DP,
VGA
ניסיון בהגדרות והתקנות חומרה תוכנה, התקני מערכת- מדפסות, סורקים וציוד היקפי
הסמכות של MCSE / MCITP / MCSA- יתרון
רישיון רכב בתוקף - התפקיד כולל יציאה לאתרים חיצוניים באזור המרכז לפי צורך

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-12353
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: הילה

תיאור:

הזדמנות מעולה להכנס לעולם המחשוב, אבטחת מידע וסייבר גם ללא נסיון!
חברת תקשורת מצליחה מגייסת תומך/ת טכני/ת לתפקיד התחלתי בצוות מחשוב, הכולל הכשרה מעשית בתחומי אינטרנט, סלולר, אבטחת מידע והפעלת מחשב. משרה מרתקת ואפיקי התקדמות מגוונים!
התפקיד כולל :
- ניטור וטיפול באירועי אבטחת מידע וסייבר
- ניהול וטיפול בתקלות גורפות ומתן שירות לעובדי אגף מערכות מידע
- בקרה על חדר השרתים ומערכות המחשוב של החברה.
עבודה בתצורה של 24/7 כל השנה, כולל משמרת אחת בסופ"ש.

דרישות:

- רצוי אך לא חובה ידע או הבנה טכנית כלשהי (מלימודים, מהצבא או תחומים אחרים)
- נסיון קודם בתפקיד של תמיכה טכנית helpdesk - יתרון
- נסיון קודם כמפעיל/ת מחשב בצבא או במסגרת אחרת - יתרון
- נכונות למשמרות. (8.5 שעות למשמרת, כאשר המשמרות הן: בוקר/ערב/לילה, ומשמרת אחת בסופ"ש).
- אישיותית: עבודה טובה בצוות, יחסי אנוש מצוינים, רעב ורצון ללמוד.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

18821
 
 
Experis TA3 - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תקשורת מובילה באזור השרון דרוש /ה מפעיל /ת NOC- הסעות מאזור המרכז.
בקרה, איתור ותפעול תקלות של רשת התקשורת הארצית ושל מערכות פנים ארגוניות.
עבודה בחדר הבקרה הארצי, איתור תקלות וניטור הרשת ההנדסית.
הבנת הקשרים הנדסיים בתהליכים ארגוניים ובקרתם.
ניהול תקלות מול ממשקים תפעוליים פנימיים וחיצוניים.
בקרת אירועים ועבודות יזומות ברשת ואישור תקינות.
* מערך הסעות מכל אזור המרכז.

דרישות:

השכלה בתחומי המחשוב והתקשורת (טכנאי /ת הנדסאי /ת /CCNA) - חובה.
ניסיון עבודה בתחום IP (תקשורת נתונים) / רשתות RF, סיבים אופטיים- יתרון.
ידע בנתבי ומתגי Cisco - יתרון.
ידע במודל OSI - יתרון.
הכרות/ידע עם מערכות הפעלה - יתרון.
ניסיון בתחום הבקרה בחברת תקשורת - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45234
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בעל/ת אוריינטציה טכנית ולא קיבלת הזדמנות לפתח את זה? עכשיו זה הזמן.
Ness מגייסת תומכ/ת פנים ארגונית להשתלבות בצוות תמיכה.
התפקיד כולל מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית למשתמשי הקצה בארגון, עבודה בסביבה חדשנית ומשפחתית.
משרה מלאה במשמרות + כוננויות טלפוניות מהבית במידת הצורך.
העבודה בתל אביב.

דרישות:

תודעת שירות גבוהה ואוריינטציה טכנית - חובה.
תעודה בתחום ניהול הרשתות - יתרון.
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

28520
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin