תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לצוות מקצועי במוסד רפואי מוביל! תחומי האחריות: ניהול וריכוז תיקים רפואיים ברמה גבוהה מתן שירות ותמיכה צמודה לצוות הרופאים המנתחים ניהול מערך הבק אופיס והתפעול השוטף פרטי המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 08:00-17:00 סביבה מקצועית ומאתגרת עבודה בצוות רפואי מוביל המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה, יתרון משמעותי. - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. - יכולת ניהול זמן ומשימות בצורה עצמאית ותקתקנית. - זיקה לעולם הרפואה - יתרון. - שליטה מלאה ביישומי מחשב. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
756291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עוזר/ת אישי/ת ומנהל/ת לשכה לסמנכ"ל תפעול רפואי בעל/ת ניסיון ויכולת ניהול צוות אדמיניסטרטיבי של 9 עובדים. התפקיד כולל : -תכנון חופשות, מעקב אחר היעדרויות, וניהול קונפליקטים. -ניהול יומן ולו"ז הסמנכ"ל, כתיבה והפצת סיכומי ישיבות, ולקיחת חלק בתהליכי גיוס. -הכנה לישיבות צוות, ארגון ימי גיבוש, וניהול פרויקטים שונים כולל הכנה למבדקי JCI. - ניהול משימות בעזרת מערכת ה-Monday. היקף משרה: - משרה מלאה של 8 שעות ביום, ימים א'-ה' החל מ-07:30-08:00 המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי דומה של כ-5-6 שנים בכפוף לפונקציה בכירה - ניסיון ניהולי של 2-3 עובדים - תואר בהנדסת תעו"ן או תחום דומה - יתרון - שליטה מלאה ביישומי אופיס: Outlook, Excel, PowerPoint - דינאמיות וראייה מערכתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553917
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
וא/י להצטרף לצוות הדינמי שלנו במרפאת חולון במסגרת תפקיד זה: - תוביל/י ותנהל/י את המשמרות במרפאה, תוך תמיכה ומתן מענה שוטף לעובדים. -תפעול תחזוקת המרפאה, עבודה מול ספקים והפקת דוחות בקרה. -שירות טלפוני ופרונטלי למטופלים, - ניהול צוות מתאמי השירות ותניעו את העובדים להשגת יעדי השירות. -עבדה בשיתוף פעולה עם משרדים שונים במטה ובמרפאות ותהיו שותפים בהובלת פרויקטים חשובים. - שכר מעולה ותנאים אטרקטיביים היקף משרה: משרה מלאה נדרשת נכונות לעבודה של 2 משמרות ערב 14:00-21:00, שישי לסירוגין- 8:00-13:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- ניסיון של שנתיים בתפקידי שירות ומכירה - חובה - ניסיון של שנה ומעלה בניהול צוות או אופרציה - חובה - תואר ראשון - יתרון משמעותי - יחסי אנוש מעולים המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
605727
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת לעבודה אדמיניסטרטיבית במסגרת צוות מקצועי ורב-תחומי התפקיד כולל: קבלת קהל ומענה טלפוני למטופלים ולגורמים מקצועיים תיאום תורים וניהול יומנים רפואיים טיפול בתיעוד רפואי, עדכון נתונים במערכות ממוחשבות והפקת מסמכים מתן שירות אדיב ומקצועי לצוות הרפואי ולמטופלים
דרישות:
תעודת מזכיר/ה רפואי/ת ממוסד מוכר – חובה ניסיון בעבודה במזכירות רפואית שליטה מלאה ביישומי Office ובמערכות מידע רפואיות תודעת שירות גבוהה, אחריות, סדר ודיוק יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות זמינות מלאה למשרה מלאה – חובה (ימים א’-ה’, בין השעות 08:00–16:00) בירושלים *המשרה פונה לנשים וגברים כאחד*
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
H-REF
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המזכירות של לשכת מנכ"ל המרכז הרפואי בתל אביב. במסגרת התפקיד: - עבודה במשרד דינאמי ומאוד פעיל, המאפשרת לכם לתרום לתיאום פעילויות חשובות ולקבלת קהל. - תיאומי פגישות מרובות משתתפים, הדפסות ותיוקים, קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופנים-אל-פנים לפניות מטעם ומחוץ לארגון. היקף משרה: משרה מלאה בהיקף של 8.5 שעות ביום, ימים א'-ה', עבודה במשמרות בין השעות 7:00-19:00. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-2-3 שנות ניסיון במזכירות - ניסיון בעבודה בלשכה (גם צבאי נחשב יתרון) -שליטה מלאה ביישומי אופיס, -ניסיון בעבודה עם Outlook כולל תיאום פגישות בזום וב-Teams, יכולת הדפסה מהירה/עיוורת - אנגלית ברמה טובה מאוד - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
994488
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
בוא/י להצטרף לצוות הדינמי שלנו במרפאת חולון כמנהל/ת משרד! במסגרת תפקיד זה: - תוביל/י ותנהל/י את המשמרות במרפאה, תוך תמיכה ומתן מענה שוטף לעובדים. -תפעול תחזוקת המרפאה, עבודה מול ספקים והפקת דוחות בקרה. -שירות טלפוני ופרונטלי למטופלים, - ניהול צוות מתאמי השירות ותניעו את העובדים להשגת יעדי השירות. -עבדה בשיתוף פעולה עם משרדים שונים במטה ובמרפאות ותהיו שותפים בהובלת פרויקטים חשובים. היקף משרה: משרה מלאה נדרשת נכונות לעבודה של 2 משמרות ערב 14:00-21:00, שישי לסירוגין- 8:00-13:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- ניסיון של שנתיים בתפקידי שירות ומכירה - חובה - ניסיון של שנה ומעלה בניהול צוות או אופרציה - חובה - תואר ראשון - יתרון משמעותי - יחסי אנוש מעולים המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
605727
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות רכזות אדמינסטרציה לקבלות שלנו בסניפי הרשת השונים. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתאם/ת מסמכים משפטיים לחוות דעת לרופא בכיר בהרצליה פיתוח התפקיד כולל מתן שירות לעורכי דין ובתי משפט, מעקב אחר נתונים, בק אופיס ומענה במיילים. שירות און ליין וטיפול בסיכומי תביעות, קביעת תורים, דרישות תשלום ועוד. ***המשרה הינה חלקית 4.5 שעות ביום , עבודה מהבית.*** **שכר ותנאים מעולים.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול רופאים או עורכי דין בתפקיד דומה - חובה ! יכולת התנסחות בכתב מעולה וקריאת מסמכים משפטים. אחריות אישית, סדר ארגון ודיוק ברמה גבוהה. אמינות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
jb-283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרפאה פרטית ברמת החייל דרושה מזכירה רפואית / פקידת קבלה העבודה בצוות של 7 נשים במרפאה משרה מלאה המתחלקת על 4 ימים בשבוע א, ב 08:00-17:30 שלישי או חמישי לסרוגין 08:00-15:00 רביעי 11:00-18:00 ללא שישי וערבי חג. יש אפשרות לשעות נוספות להגדלת השכר. שכר התחלתי : 9,000 - 10,000 ש"ח, העלאה לאחר 3 חודשים
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים כפקידת קבלה/ מזכירה רפואית ניסיון בעבודה עם תוכנות מחשב ניסיון בעבודה עם תוכנה רפואית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3289
|
תיאור תפקיד:
העבודה היא במשמרות –
א' – ה' 8:00 – 14:00 / 14:00 – 20:00
ו' לסירוגין 8:00 – 13:00
העבודה מעניינת ומאתגרת וקיימת אופציה להתקדם ולהתפתח.
דרישות:
ידע בסביבת אופיס
ניסיון בשירות לקוחות *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397880
|
תיאור תפקיד:
עמותת חברים לרפואה מסייעת לחולים בהשגת תרופות חיוניות, ופועלת מתוך שליחות אמיתית ומחויבות לעזרה לזולת.
התפקיד כולל:
סיוע בהנגשת תרופות לחולים ובני משפחותיהם
ניהול המחלקה, הפעלת מתנדבים, תכנון ומעקב אחר ביצוע משימות
תיאום וקשר בין מטופלים, צוות רפואי, ספקים וגורמים נוספים
דרישות:
* יוזמה ואחריות אישית
* אסרטיביות ויציבות
* הבנה וזיקה לעולם הרפואי
* אמפתיה וכישורי תקשורת מצוינים
* אוריינטציה טכנולוגית *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397862
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות מקצועי ואמפתי לרופאים ומטפלים וסיוע בכל פעילות אדמיניסטרטיבית נדרשת קבלת קהל פרונטלית, מענה טלפוני, קביעת תורים, גבייה ועוד נדרשת שליטה בעולם התוכן הרפואי והמנהלי תוך התמקצעות והתעדכנות מתמדת לצורך שמירה על כשירות מקצועית עבודה לפי הנחיות, תהליכים ודגשים ,תוך שמירה על חסיון רפואי ניהול יומנים עבודה במשמרות בוקר/ערב וימי ו' לסירוגין הקיף משרה 100% סביבת עבודה דינמית ומאתגרת.
דרישות:
בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה - חובה תעודת מזכירה רפואית -יתרון יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. יכולת עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית. תודעת שירות גבוהה, אחריות ומסירות, רצון ללמוד ולהתפתח. המשרה מיועדת לנשים ולגברים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בישראל בתחום בריאות השיער, באזור תל אביב דרוש/ה אחראי/ת קבלה. תיאור התפקיד: קבלת לקוחות הסניף באדיבות ובמקצועיות. ניהול יומני תורים . מתן מידע על שירותי החברה ומוצרים. תמיכה בצוות ובתהליכים מנהלתיים. ניהול קופה. דאגה לרווחת הלקוחות הממתינים לשירות. שעות עבודה: ראשון ושלישי 12:45-20:15 שני ורביעי 8:00-15:00 חמישי-סגור שישי 8:00-14:30 שכר בסיס + פרמיות קיים הסדר חנייה! קיימות הסעות מבת ים/חולון קייטרינג מסובסד
דרישות:
חובה- ניסיון בעבודה בקבלה ב:קליניקה, מרפאה, מכון יופי ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה והאירוח/קבלת קהל - חובה. שליטה בסביבה ממוחשבת. בעל/ת גישה חיובית ואנרגטית עם ראיה מרחבית. נכונות לשעות העבודה והימים הבדרשים - אין גמישות.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00114
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לסניפי ארגון רפואי מוביל בנס ציונה ובאר יעקב דרושים/ות מזכירים/ות רפואיים/ות התפקיד כולל: קבלת קהל, מענה טלפוני ועבודת בק אופיס . עבודה במשמרות מגוונות של בוקר וערב (קיימת גמישות במשמרות)
דרישות:
זמינות מיידית לתחילת עבודה
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
228300
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה בתחום הדיאגנוסטיקה באזור המרכז מגייסת נציג/ה למחלקת רכש וקשרי לקוחות העבודה במשרה מלאה וכוללת טיפול בניהול מלאי, טיפול בהזמנות מלקוחות בארץ ורכש מחו"ל משרה מלאה בשילוב היברידי
דרישות:
- שליטה בתוכנות Office ו- Priority - חובה. - אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה. - תואר אקדמי - חובה. - ניסיון בתחום רכש וקשרי הלקוחות בחברות תרופות /ציוד רפואי - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-885
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|