חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

קסטרו סנטר נכסים פתאל AC נכסים

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום מתאם רכש / לוגיסטיקה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה אחראי/ת רכש לארגון ממשלתי בירושלים למשרה זמנית של כשבעה חודשים עם אופציה

דרישות:

מעל שלוש שנות ניסיון בתחום הרכש
ניסיון עם מערכת SAP ובפרט מערכת מרכבה
הכרת החוקים, התקנות והליכי העבודה וכן ניסיון בתחום הרכש במגזר הממשלתי.
ניסיון לרכש בתחום המחשוב ידע וניסיון בעבודה עם מערכת מידע לוגיסטי SAP
ידע ביישומים מורכבים בגיליונות אלקטרוניים
כושר ניסוח בכתב ובע"פ יכולת ניהול משא ומתן יכולת ניהול תקציב

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23522
 
 
בזק בינלאומי - מטה

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

בזק בינלאומי מגייסת קניין/ית לצוות רכש BTB במחלקת תפעול ושירות העסקי דרוש\ה קניין/ית רכש לתפקיד הכולל לקיחת חלק בפעילות רכש הציוד ופתרונות התקשורת וקווים עבור לקוחות החברה.
התפקיד כולל:
- טיפול בהזמנות מול מפיצים ויצרני תקשורת הגדולים בארץ ובחול
- טיפול בחשבוניות בעיתיות ועבודה רוחבית מול כל הגורמים והממשקים בחברה לטובת יישור קו ואישורי תשלום.
- טיפול בהזמנות קווים גדולים מול ספקי התקשורת.
- פנייה לספקים, הוצאת מכרזים ותמחור הספקים.
- ביצוע מו"מ והקמת הסכמים עם ספקי ציוד ואינטגרציה חיצוניים.
- הכנת השוואה כלכלית בין חלופות הרכש, הכנת המלצת רכש למנהל המחלקה .
משרה מלאה + שעות נוספות , משרה זמנית!
מיקום: פ"ת
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

דרישות:

- היכרות עם מערכות CRM, ERP - חובה.
- שליטה בתוכנות Office- חובה
- שליטה באקסל ברמה גבוהה – חובה
- אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה)- חובה
- נכונות לשעות עבודה מרובות ומאומצות ולעיתים בשעות לא שגרתיות, בדגש על סופי חודש/ רבעון – חובה
- ניסיון ברכש – יתרון משמעותי למועמדים המגיעים עם ניסיון ברכש מחברות אינטגרציה בשוק התקשורת.
- ניסיון בעבודה תפעולית ומול ריבוי ממשקים- יתרון
- תואר רלוונטי – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11517
 
 
דין שיווק וקלייה בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת דין שיווק דרוש/ה פקיד/ת שיווק
עבודה מול לקוחות החברה
הפקת חשבונית / תעודות משלוח למערכת
עבודה מול מערכת החשבשבת
משרה מלאה 07:30 התחלת עבודה, שישי לסירוגין
המשרה במודיעין

דרישות:

התחלה עבודה 07:30 , שישי לסירוגין
עבודה כפקיד/ת שיווק/מחסן - יתרון משמעותי
יכולת עבודה בלחץ
יכולת תיעדוף משימות
יחסי אנוש מצויינים

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00034
 
 
קבוצת נירם גיתן - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לנירם גיתן פתרונות הנדסה ארגונית, העוסקת בייעוץ לתחומי התעשייה וניהול דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בכיר/ה לניהול פרויקטים משמעותיים בעולמות הלוגיסטיקה.
החברה מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות הנדסיים ומערכתיים המאפשרים שיפור ביצועים ותוצאות עסקיות ותפעוליות של הארגון.

 תחומי אחריות במסגרת התפקיד:
:
ניהול והובלת פרויקטים בהיקף גדול בכל השלבים החל משלב התכנון ועד שלב הביצוע
ניהול תקציב, לוחות זמנים, ניהול ישיר ומטריציוני של אנשי צוות, ליווי וניהול הטמעת שינויים ועוד.
התפקיד כרוך בריבוי ממשקים והשפעה פנים ארגונית וחוץ ארגונית ברמות בכירות שונות, מרמת עובד ועד הנהלה וכן, ממשק משמעותי של ניהול קשרי לקוחות

דרישות:


השכלה-תואר ראשון בניהול/ כלכלה/תעשיה וניהול- חובה
תואר שני במנהל עסקים- יתרון
מנהל פרויקטים מנוסה
ידע והבנה מעמיקה בעולמות הלוגיסטיקה, שרשרת אספקה, רצפת ייצור, יעילות תפעולית
העבודה הינה במשרה מלאה
ניסיון דומה מחברות ייעוץ – יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

110521
 
 
אילקס מדיקל

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מדטכניקה, מהמובילות בארץ בתחום הציוד הרפואי, דרוש/ה רפרנט/ית לקוחות
תיאור התפקיד:
ניהול תיקי לקוחות – טיפול במענה ללקוחות ותפעול משלב ההזמנה ועד האספקה לרבות מעקב, בקרה ,תיעוד וטיפול בתלונות לקוח, לאורך כל תהליך שרשרת האספקה.
תמיכה אדמניסטרטיבית - תפעולית באנשי המכירות לרבות הפקת דו"חות
עבודה מול ממשקים מרובים פנים וחוץ אירגוניים
החלפה לחל"ד חצי שנה

דרישות:


בגרות מלאה חובה
תואר ראשון – יתרון
אנגלית ברמה טובה מאוד
הכרת שוק הציוד הרפואי- יתרון
אקסל ברמה טובה
ניסיון וידע בעבודה בפריוריטי – חובה
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-261
 
 
דרך חדשה גיוס והשמת עובדים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת בניהול מרכיבי שרשרת אספקה לוגיסטית, ב איזור השפלה, דרוש/ה מתאם/ת ייבוא/לוגיסטיקה לעבודה במשרה מלאה, ימי א-ה. 
התפקיד כולל :
פיקוח ובקרה שוטפים על ממשקים מרובים, תיאום שחרור מהמכס, תיאום איסופים ע"י חברות הפצה ושילוח, עבודה מול מסופי מטען אוויריים וימיים, חברות תעופה, משלחים בחו"ל ועוד.
עבודה בסביבה טכנולוגית, מרובת ממשקים, פנים וחוץ ארגוניים
חובה- אנגלית ברמה גבוהה,אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנולוגית מפותחת
העבודה בצוות בסביבה נעימה ודינאמית
על המועמד/ת להיות נייד(עם רכב)- אין תחבורה ציבורית למקום

דרישות:

נסיון כמתאם/רפרנט/ית ייבוא ים ואוויר-חובה
נסיון מעבודה בחברות שילוח- עדיפות לקורייר- יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה
אקסל ברמה גבוהה
יכולת טכנולוגית מפותחת

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01248
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת דרכים הממוקמת בא.ת אריאל דרוש/ה
פקיד/ה מלאי ולוגיסטיקה.
התפקיד כולל:
ביצוע תנועות במחסן, ניהול ותחזוקה שוטפת של המלאי במחסן, ספירות מלאי, אחריות על ליקוט סחורה והפצה, עבודה מול ספקים וקבלני משנה, עיתוד מלאי.
***משרה מלאה א-ה, ימי שישי לסירוגין***
***שכר ותנאים טובים למתאימים***

דרישות:

ניסיון קודם בעבודת מחסן, אחריות אישית, ראש גדול, יכולת לבצע מספר משימות במקביל,
ניסיון בExcel – יתרון
ניסיון במערכות ERP - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00128
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה גלובאלית בסקטור העסקי מחפשת רכז/ת רכש איכותי ובעל מוטיבציה. התפקיד כולל-אחריות מלאה לביצוע מעקב ובקרה על תהליכי הרכש במתחם המרכזי ובמתחמים סמוכים הנמצאים תחת אחזקת החברה. מתן שירותי רכש למספר מחלקות, תוך עמידה בלוחות זמנים ובדרישות התקציב. הוצאת הזמנות רכש, ביצוע מעקב אחר אספקת ההזמנות, הפקת חשבוניות ואישורי תשלום שוטפים, איתור ספקים/ קבלנים להגדלת המאגר.

דרישות:

*ניסיון בתחום הרכש/אדמיני’ תפעולית (שנתיים לפחות) -חובה.
*השכלה אקדמית או מקצועית(=תעודה) בתחומי כספים/לוג’ /רכש/מנהל עסקים-חובה.
*זמינות לעבודה בירושלים.
*חריצות, יכולת סדר וארגון, אחריות אישית.
*יכולת עבודה מול מגוון ממשקים, יושרה ואמינות.
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Y-RCSH
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin