תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בינלאומית המובילה בתחומה דרוש/ה מתאם /ת רכש ביצוע מעקב הזמנות רכש, קידום/דחיית החו"ג בהתאם לתחזיות החברה, פתרון בעיות חוסרים של חו"ג, עבודה מול ספקי החברה לצורך תיאום ווידוא אספקות, עדכון מערכת הפריוריטי בהתאם.
דרישות:
נכונות למשרה מלאה. תואר ראשון - יתרון משמעותי. ניסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה - יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP חובה- פריוריטי- יתרון משמעותי הכרות טובה עם תוכנות office. רמה גבוהה של קריאה וכתיבה בעברית. רמה טובה של קריאה וכתיבה באנגלית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19308
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות. התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות. העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי *ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית *ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי! *יכולות ארגון וניהול תהליכים *תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים *אחריות ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
597626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה, גדולה ומובילה בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד) בפריסה ארצית, דרוש/ה מנהל /ת מרלוג מנוסה לניהול תפעול שוטף של מרכז הלוגיסטיקה המרכזי של החברה. ניהול שוטף של פעילות המרלוג באזור ירושלים ניהול צוות של 60-80 עובדים (משתנה לפי עונה ופעילות) שמירה על שגרות עבודה יעילות תוך מבט-על על תהליכים קיימים פיקוח על קליטה, אחסון, ליקוט והפצה של סחורה עבודה עם מערכת פריוריטי או מערכות ניהול מחסן דומות אחריות על בטיחות, סדר ותקינות במחסן חיבור יומיומי לשטח אך עם ראייה מערכתית וניהולית
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול מרלו"ג/מחסן לוגיסטי רחב-היקף ניסיון משמעותי בניהול צוותים גדולים ואנשי שטח ידע וניסיון עם מערכת Priority או מערכות WMS חובה עדיפות ליוצאי צבא בעלי ניסיון לוגיסטי ניהולי ראייה מערכתית, גישה אנושית, יכולת הנהגה ובניית צוותים אם את/ה מנהל /ת תפעול שמכיר/ה את השטח, יודע/ת להוביל עובדים בגובה העיניים, ומחפש/ת יציבות לצד אתגר מקצועי נשמח להכיר אותך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3267
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ליבואן רכבי פרימיום דרוש/ה מתאם/ת רכש ויבוא חלפים. במסגרת התפקיד: טיפול ביבוא וקשר מול משלחים ועמילי מכס. טיפול ברכש מקומי. טיפול בק אופיס הכולל התנהלות מול גורמים חיצוניים ופנימיים. ימים א - ה 8:00 - 17:00 *תנאים מצוינים ואפשרויות קידום למתאימים/ת!
דרישות:
רקע וניסיון עבודה עם אקסל וoutlook – חובה. תואר ראשון פיננסי- יתרון ניסיון בתחום הרכב- יתרון יכולת למידה עצמית גבוהה. כישורים וורבלים ותקשורת בין אישית. שליטה במערכת הפריורטי- יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
584720
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת אופנה מובילה דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס ומלאי שכר ותנאים מעולים! השתלבות בחברה מעולה! התפקיד כולל- מתן מענה למנהל הרשת, מנהלי אזור. אחראי על המלאי והמכר בחנויות. הנפקת דוחות קבועים ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. מתן מידע למנהלים על מבצעים / נהלים וכדו. המשרה הינה מלאה
דרישות:
ידע באופיס בדגש על אקסל עם נוסחאות. ידע בפריורטי - יתרון תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה וביצוע כמה משימות במקביל ראש גדול, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-191
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מתאם/ת לוגיסטי/ת
מתאם/ת לוגיסטי/ת
מתאם/ת לוגיסטי/ת
QHR
13/09/2025
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מתאם/ת פרויקטים בתחום הפארמה התפקיד כולל : · ניהול תהליכי לוגיסטיקה לאורך כל שרשרת האספקה: קליטת משלוחים, אספקה, החזרה השמדה וכדומה · בדיקה ומעקב אחריי סוגיות רגולטיביות ותפעוליות · עבודה מול לקוחות, מעקב ודיווח, הפקת דוחות, ומענה לתקלות. · תיעוד ובקרה בהתאם לנהלי החברה, לקוח ומשרד הבריאות · תמיכה אדמיניסטרטיבית בפרויקטים קליניים והובלת תהליכים בהתאם לנהלי החברה · מענה לטלפונים
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) – חובה היכרות בתוכנת הפריוריטי- יתרון שליטה ב-Excel ו-Word -חובה ניסיון קודם בלוגיסטיקה/מחסנים/שרשרת אספקה – יתרון סדר, דיוק, יכולת ניהול עצמי ועבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15163
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת פקיד/ת משלוחים. תיאור תפקיד: עבודה מיחשובית בסביבת מחסן. קבלת משלוחים ממערכת ה-SAP וקידומם לעובדי המחסן. קידום הוראות העברה וניפוק משלוחים. מתן מענה שוטף לעובדי המחסן. עבודה מול ממשקים ומתן שרות למחלקות אחרות.
דרישות:
· אוריינטציה מחשובית טובה – עבודה עם יישומי OFFICE · יכולת עבודה בתנאי לחץ. · שירותיות ויחסי אנוש. תנאי עבודה: עבודה במשמרות במתכונת שבוע-שבוע: משמרת בוקר 06:00-14:30 משמרת ערב 14:30-23:00 משמרת לילה 23:00-06:00 5 ימי עבודה בשבוע, נכונות לשישי בבוקר ומוצ"ש במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
191690
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוסד אקדמי מוביל בתל אביב דרוש/ה מתאמ/ת רכש תיאור תפקיד : תמיכה תפעולית וביצוע קניינות רכש אחריות על משלוח תאום ובקרה של הזמנות ממשקי עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל טיפול בדרישות רכש, הזמנות, חשבוניות ואדמניסטרציה שוטפת. איתור ספקים פוטנציאליים, קבלת הצעות מחיר ניהול מו"מ הפקת דוחות רלוונטיים לפעילות הרכש מתן פתרון לבעיות אספקה ליווי ,תיאום ,קבלה ומעקב אספקה עד הגעה ללקוח. עבודה מול ממשקים רבים במכללה
דרישות:
דרישות: תואר ראשון – חובה. ידע וניסיון ב office אנגלית ידע בתוכנת פריורטי – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מו"מ ועבודה מול ספקים ניסיון בעבודה מול עמילות מכס- יתרון סדר , ארגון ,דיוק וניסיון עבודה מול ממשקים מרובים. יכולת עבודה בריבוי משימות . כושר הבעה בכתב ובעל פה. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה המתמחה בעיבוד שבבי, הנדסה, תכנון מכאני והרכבות מכאניות מתקדמות מחפשת מנהל/ת רכש ואופרציה תחומי אחריות: ניהול מערך הרכש והאופרציה בחברה. עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל, כולל ניהול מו"מ והתקשרויות. אחריות על שרשרת האספקה, כולל עבודה מול חברות שילוח בינלאומיות. אחריות על ייצור אצל קבלני משנה, תוך עמידה באיכות ובזמני האספקה שנקבעו מול לקוחות. הובלת תהליכי רכש ושדרוג התנהלות תפעולית בהתאם לשוק משתנה. יישום נהלים ותקנים שנקבעים על ידי לקוחות חיצוניים. עבודה שוטפת מול הנהלה בכירה ומנהלי מחלקות.
דרישות:
מהנדס/ת או הנדסאי/ת מכונות / תעשייה וניהול – חובה. לפחות 3 שנות ניסיון בניהול רכש בחברה יצרנית לעיבוד שבבי והרכבות מכניות ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל, ניהול מו"מ וניהול שרשרת אספקה. ניסיון בהתנהלות מול חברות שילוח בינלאומיות. הכשרות בתחום ניהול רכש / משא ומתן / שרשרת אספקה – יתרון. אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4574
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
פקיד/ת רכש
פקיד/ת רכש
פקיד/ת רכש
ESR
13/09/2025
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום המחשוב והאלקטרוניקה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש תחומי אחריות: תמחור מול ספקים וניהול משא ומתן הפקת הזמנות רכש מעקב אחר אספקות וקידומן לפי הצורך אחריות על משלוחים פנים-ארציים עבודה שוטפת מול מחלקות החברה
היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה', בין השעות 08:00–17:00
דרישות:
ניסיון בעבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון ל- Priority יכולת עבודה עצמאית ובצוות שירותיות, דיוק ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20354
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- מעקב וליווי אחר הזמנות רכש מספקים בארץ ובחו"ל, משלב ההזמנה ועד לאספקה מלאה.
- קידום ותיאום מועדי אספקה בהתאם לצרכים התפעוליים ולדרישות הלקוחות.
- עבודה צמודה עם ממשקים פנים-ארגוניים – רכש, לוגיסטיקה, תפ"י, מחסן ויחידות ייצור.
- ניתוח נתוני אספקה, זיהוי עיכובים ומתן פתרונות מיידיים לשמירה על לוחות זמנים.
- ניהול קשר שוטף עם ספקים, מעקב אחר עמידה בהתחייבויות והסקת מסקנות.
- הפקת דו"חות תקופתיים ודיווח להנהלה על סטטוס אספקות.
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול - חובה
- 2-3 שנות ניסיון בתפקיד קדם אספקות / רכש / לוגיסטיקה – חובה
- אנגלית ברמה טובה (יש עבודה מול ספקים בחו"ל).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15748
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות קניינים משמש כיועץ וסמכות מקצועית לכפופים לו לעיתים בעל אחריות להכשרת עובדים אחרים בתחומי אחריותו. ניהול ממשקי העבודה מול מחלקות פנים-ארגוניות, לדוגמה: הנדסה, ייצור, אבטחת איכות, לוגיסטיקה וכספים. ניהול משא-ומתן מול ספקים, ביצוע חוזים בארץ ובחו"ל והוזלת עלויות. בניה והפקה של דוחות בקרה וניתוחם באמצעות מערכות הארגון (כגוןERP). מנהל ישיר של לפחות 3 עובדים (בסולם מקצועי). מקצה משימות לעובדיו, מנחה ומפקח על ביצוען. מהווה גורם מקצועי לייעוץ, בעל ידע בתחומי הרכש האסטרטגי.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול/כלכלה/ מנהל עסקים/לוגיסטיקה/מדעי החיים לחילופין - ניסיון של 5-7 שנים ברכש מומלץ בחברה מייצרת ולא משווקת נסיון בניהול צוות - יתרון ממשי אנגלית רמה טובה + - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15137
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Ormco uses the most advanced technologies to offer innovative orthodontic solutions to patients in Israel and around the world, and providing the best results. We are looking for a temporary Service representative , The position includes Support Ormco Israel Customer Service team, providing customer service to Ormco Israel Customers. Stock management : meaning inventory / expedition-reception / order near Ormco BV Core Order Management: Pick and Pack, Invoicing, Sending by courier . Spark cases management: invoicing Spark cases AR task as follow up on invoices and send notification to customers with statements Debt Collection : understanding process for recovering debt customers Support on the marketing side for courses/ congress
דרישות:
Critical Knowledge and Qualifications: · Excellent communication skills, · Sense of Organization Proven experience or strong understanding of accounts receivable and debt collection processes Comfortable using office software (e.g., Excel, Word, email clients); experience with ERP systems is a plus Ability to work independently, prioritize tasks, and meet deadlines Critical Skills/technical know-how: · Fluent in English Hebrew and French is an asset
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|