תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תפעול – יבנה לחברה מובילה בתחומי הייצור והתפעול, דרוש/ה מנהל/ת תפעול לתפקיד מלא ומרכזי במטה החברה ביבנה. תחומי אחריות: אחריות מלאה על פעילויות תפעול, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה. ניהול מערך מרכז לוגיסטי ומלאי, כולל תיאום מול ספקים וצוותים שונים. שיפור שיטות עבודה ושיפור השירות ללקוחות החברה. הובלת צוות עובדים, כולל גיוס, הדרכה ותפעול שוטף. קביעת נהלים, מדדי תפעול ובקרת ביצועים מול KPI.
דרישות:
תואר ראשון – חובה (מנהל עסקים / כלכלה / הנדסה / לוגיסטיקה – יתרון). ניסיון של לפחות 3 שנות עבודה בניהול תפעול ושרשרת אספקה. ניסיון ניהול צוות עובדים והובלת תהליכי שיפור. יכולת עבודה בסביבה דינמית וגמישה. אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4769
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• אחריות על ניהול כל צרכי הרכש של החברה • הקפדה על איכות, כמות וזמן נדרש, על מנת לאפשר פעילות וייצור באופן שוטף ותקין על פי תכנון • ניהול צוות הרכש ואחריות לקניינות, כולל לוגיסטיקה יבוא ויצוא • שמירה על מקורות אספקה אמינים וחיפוש אחר ספקים חדשים באופן מתמיד • יצירת הסכמי רכש מול ספקים, קבלני משנה, סוכנים, מפיצים, משלחים, חברות המספקות שרות של עמילי מכס, עבודה מול מכון התקנים • ניהול משא ומתן מסחרי, יצירתיות בשלב הצעות המחיר • בקרה שוטפת ותקופתית על ביצוע תהליכי הרכש ועמידה בזמני אספקה ויעדים כפי שנקבעו • עמידה בתקציבי הרכש תוך ניהול נתונים חיוניים כגון: מידע על ספקים, מפרטי רכש, מחירים, מגמות בשוק, נתוני רכש היסטוריים ועוד • אחריות לתיקי מוצרי הסחר של החברה
דרישות:
הכשרה: השכלה - תואר אקדמי רלוונטי הכשרה בתחום הרכש - יתרון מחשב: ניסיון עם Priority, שליטה מעולה באקסל וביישומים רלוונטיים שפות: אנגלית ברמה גבוהה – דיבור, קריאה וכתיבה • ניסיון ומיומנות בניהול מו"מ וסגירת עסקאות מסחריות - חובה • ניסיון בניהול צוות עובדים - חובה • ניסיון בפעילויות פיננסיות, חוזיות ושיווקיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7149
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים רפרנט/ית תפעול ורכש איכותי/ת ומדויק/ת, עם יכולות גבוהות של סדר, ארגון ועבודה מול ממשקים מרובים להצטרף לצוות הרכש שלנו! - טיפול בדרישות רכש והפקת הזמנות רכש
- עבודה שוטפת מול מנהלי חטיבות וממשקים פנים-ארגוניים
- ניהול מו"מ מול ספקים בשוטף
- סיוע אדמיניסטרטיבי ותפעולי למחלקת הרכש והיבוא
- מתן תמיכה טכנית בסיסית לעובדי החברה (לא תפקיד IT)
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה- יתרון
- יכולת ניהול מו"מ והובלת תהליכים
- זיקה לטכנולוגיה ויכולת למידה מהירה (לא נדרש ניסיון מעשי ב- IT).
- שליטה מלאה ביישומי מחשב, בדגש על Excel
- שליטה בתוכנת SAP - יתרון משמעותי
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- משרה מלאה א-ה
- כפיפות למנהל/ת הרכש והיבוא של החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00167
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ויציבה בתל אביב בתחום החינוך דרוש/ה מחסנאי/ת אחריות על מחסן מוצרים וניהול מלאי במחסן אחראיות לקבלת סחורה כולל פריקה וסידור במחסנים ביצוע ספירות מלאי, ליקוט פריטים לפי הזמנות
דרישות:
ניסיון בעבודות מחסן- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00018
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תמיכה תפעולית וביצוע קניינות רכש אחריות על משלוח תאום ובקרה של הזמנות ממשקי עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל טיפול בדרישות רכש, הזמנות, חשבוניות ואדמניסטרציה שוטפת. איתור ספקים פוטנציאליים, קבלת הצעות מחיר ניהול מו"מ הפקת דוחות רלוונטיים לפעילות הרכש מתן פתרון לבעיות אספקה ליווי ,תיאום ,קבלה ומעקב אספקה עד הגעה ללקוח. עבודה מול ממשקים רבים במכללה
דרישות:
תואר ראשון – חובה. ידע וניסיון ב office אנגלית ידע בתוכנת פריורטי – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מו"מ ועבודה מול ספקים ניסיון בעבודה מול עמילות מכס- יתרון סדר , ארגון ,דיוק וניסיון עבודה מול ממשקים מרובים. יכולת עבודה בריבוי משימות . כושר הבעה בכתב ובעל פה. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19361
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפארק המדע ברחובות דרוש/ה מתאם/ת רכש למשרה זמנית של 7 חודשים חצי משרה- 6 שעות ביום תיאור התפקיד: · מעקב אחרי הזמנות רכש מרגע הוצאתן עד לקבלתם במחסן החברה · הוצאת דוחות מעקב יומיים · שליחת בקשות להצעות מחיר לספקים · התכתבויות עם ספקים בארץ ובעולם · כפיפות למנהלת רכש
דרישות:
ניסיון קודם כפקיד/ת רכש / הזמנות · עבודה עם מספר ממשקים פנים ארגוניים · גמישות מחשבתית, זריזות · יחסי אנוש טובים · אסרטיביות · ראש גדול ויכולת סדר וארגון · יכולת לבצע מס' משימות בו זמנית · יכולת עבודה תחת לחץ · אחריות אישית · יכולת עבודה עצמאית · אנגלית ברמה טובה (שיח והתכתבות) · שליטה טובה באופיס וביישומי מחשב · נסיון בפריוריטי – יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-19516
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרת כניסה מעולה לעולם הרכש – בכפר סבא! אם את/ה בתחילת הקריירה, אוהב/ת מספרים, נהנה/ת מניהול תהליכים ורוצה לצמוח בסביבה תעשייתית מגניבה – זו ההזדמנות שלך אנחנו מחפשים קניינ/ית רכש מתחיל/ה לחברה יצרנית מובילה בכפר סבא. זהו תפקיד מעשי, מגוון, עם למידה תוך כדי עשייה וצוות צעיר ואנרגטי מה תקבלו? • תפקיד עם הרבה אחריות לצמיחה מקצועית • הזדמנות להיכנס לעולמות הרכש ולהתמקצע • סביבה צעירה, מהירה ודינמית • תהליך למידה וליווי של צוות מנוסה מתאים במיוחד למי שמחפש/ת את הצעד הראשון או השני בקריירה, עם בסיס ידע ורצון להתפתח
דרישות:
מה נדרש? ניסיון קודם בעולמות רכש / תמחיר / יבוא / הזמנות – חובה שליטה גבוהה ב-Excel – חובה אנגלית טובה (דיבור וכתיבה) – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20349
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת קמעונאות מהמובילות במשק דרוש/ה אחראי/ת לוגיסטיקה
התפקיד כולל: ניתוח דוחות תפעוליים ולוגיסטיים לצורך ביצוע שיפורים ואופטימיזציות, עבודה שוטפת מול חברות הפצה, סניפי הרשת, וספקים חיצוניים, בקרה על הזמנות, תהליך ההפצה והמשלוחים, ווידוא עמידה ביעדים, תכנון והובלת פרויקטים לייעול תהליכי העבודה, שדרוג המערכות והטמעת תהליכים חדשים, פיתוח תהליכי עבודה חדשים והבטחת ניהול תקין של תהליך ההפצה בכל שלב. תנאים: משרה מלאה, 5 ימים בשבוע שכר מעולה ותנאים מעולים למתאימים/ות! יש חניה
דרישות:
ניסיון בניהול לוגיסטיקה, הפצה או תפעול בשרשרת אספקה - שנה לפחות תואר רלוונטי בתחום הלוגיסטיקה - יתרון יכולת ניתוח דוחות והסקת מסקנות יכולת לעבוד בסביבת עבודה דינאמית ולהוביל משימות, תוך פתרון בעיות בזמן אמת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54550
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
אחראי/ת RMA
אחראי/ת RMA
אחראי/ת RMA
ESR
24/12/2025
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה במרכז דרוש/ה אחראי/ת RMA – משרה מלאה מחפש/ת תפקיד משמעותי שמשלב לוגיסטיקה, שירות לקוחות, בקרה ואיכות? זו הזדמנות להיכנס לתפקיד דינמי ומרכזי בתחום השירות והלוגיסטיקה, עם אחריות על תהליכים מהתחלה ועד הסוף. במסגרת התפקיד: ניהול מקצה לקצה של כלל תהליכי ה־RMA קבלת דיווחי תקלות ותיאומים לוגיסטיים מול לקוחות, ספקים ומעבדות ביצוע בדיקות, תיעוד, הפקת דו"חות ובקרת איכות עבודה מול ממשקים רבים בתוך החברה ומחוצה לה מתן שירות מקצועי, יסודי ואיכותי לאורך כל התהליך
דרישות:
דרישות: שליטה מלאה במערכות Office- חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה היכרות עם מערכות ERP/CRM- חובה ניסיון בתפקיד לוגיסטי / RMA / שירות לקוחות –יתרון משמעותי יכולת עבודה מול ממשקים רבים, סדר וארגון גבוהים, שירותיות ודיוק משרה מלאה | סביבת עבודה משפחתית ומקצועית | תנאים מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Medical Device דרוש/ה איש/אשת בק אופיס. במסגרת התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, מתן הצעות מחיר, קבלה והזנת הזמנות, תיאום אספקות, הפקת חשבוניות, תיאום פגישות ומעקב אחר תהליכים, ביצוע הזמנות טלפוניות, שירות ומענה שוטף ללקוחות קיימים וחדשים, טיפול בגבייה, אחריות על החזרות ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-בוגר/ת תואר ראשון- חובה. -ניסיון במכירות/ שירות לקוחות/ בק אופיס. -ניסיון בגבייה/ טיפול בהחזרות- יתרון. -שליטה טובה בתוכנות לניהול לקוחות -CRM. -שליטה טובה ביישומי אופיס ובפרט אקסל. -אנגלית ברמה גבוהה. -יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17741
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות. התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות. העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי *ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית *ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי! *יכולות ארגון וניהול תהליכים *תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים *אחריות ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
597626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל דיוויס באזור גוש דן דרוש/ה מתאמ/ת יבוא ורכש, משרה מלאה . התפקיד כולל: הוצאת דוחות והזמנות רכש מספקים בארץ ובחו"ל מעקב אחר הגעת הסחורה, עדכון במערכת ושחרור מהמכס עבודה מול עמילי מכס וחברות שילוח הוצאות אישורים ממכון תקנים החזרות סחורה לספקים ומעקב אחר תיקונים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי -יתרון ניסיון קודם של שנה לפחות מתחום היבוא והרכש - חובה ניסיון קודם בעבודה מול משלחים ותפעול משלוחי יבוא אוירי - חובה ניסיון בעבודה מול ספקי חו"ל - חובה אנגלית ברמה גבוהה-חובה אקסל ברמה טובה ניסיון על מערכת ERP כלשהיא -חובה , פריוריטי-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ניהול תהליך הרכש מקצה לקצה: החל מבקשת הצעות מחיר ועד אספקה ללקוח. פנייה לספקים בארץ ובחו"ל, קבלת הצעות מחיר, ביצוע השוואות ומחירים, והפקת הצעות מחיר ללקוחות. העברת ההצעות לאיש המכירות וללקוח וליווי עד קבלת אישור להזמנה. תפעול מלא של ההזמנה במערכות Priority ו-Monday : הוצאת הזמנת לקוח, הזמנת רכש, מעקב אחר הגעת הסחורה, קליטת סחורה, הוצאת תעודות משלוח ותיאום הספקה ללקוח. שמירה על תיעוד מלא ועדכני של כל שלבי התהליך במערכות החברה. מתן גיבוי מלא לטל בעת חופשות, ובהמשך השתלבות קבועה בחלוקת המשימות בצוות הרכש.
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה בתחומי רכש/שרשרת אספקה. הבנה מעשית ומעמיקה בתהליכי שרשרת אספקה משלב ההזמנה ועד האספקה ללקוח. שליטה בעבודה עם Priority / MONDAY - יתרון יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארגון ברמה גבוהה ודיוק בפרטים. תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית מעולה ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5473
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|